Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 9 augustus 2008 om 12:31
Joehoe.....ben er weer!!!!
Wat ontzettend lief dat jullie allemaal zo aan me en Summerzus hebben gedacht gister....
Ga zo even op het gemakje alles lezen (ipv alles afraffelen wat ik nu net heb gedaan)
Het was een FANTASTISCH feest.
Ik heb nog nooit zulke hoosbuien meegemaakt, maar op het moment supreme 14.00 brak de zon door en werd het bijna windstil
Bruidspaar kon dus buiten op het dek het ja woord geven.
Verder kan ik zo het Guinness Book of Records in...
Wist niet dat ik zo veel kon janken op 1 dag!
Bij aankomst zusje ging het al mis, maar mijn god wat was ze mooi.
Het ja woord, ook weer een drama, en later bij toen de band het nummer " you just call out my name, and you know where ever i am" speelde ging ik ook weer los...
Hebben gefeest gedronken en gedanst tot 5 uur vanacht, en echt...dronken lopen op een schommelende boot is ZOOOOO moeilijk!
Om 10.00 weer in de haven en nu zonder kater (was heul goeie rose) weer lekker thuis.
Ben een gelukkeling en een zo'n ontzettend trotse zus!
Wat ontzettend lief dat jullie allemaal zo aan me en Summerzus hebben gedacht gister....
Ga zo even op het gemakje alles lezen (ipv alles afraffelen wat ik nu net heb gedaan)
Het was een FANTASTISCH feest.
Ik heb nog nooit zulke hoosbuien meegemaakt, maar op het moment supreme 14.00 brak de zon door en werd het bijna windstil
Bruidspaar kon dus buiten op het dek het ja woord geven.
Verder kan ik zo het Guinness Book of Records in...
Wist niet dat ik zo veel kon janken op 1 dag!
Bij aankomst zusje ging het al mis, maar mijn god wat was ze mooi.
Het ja woord, ook weer een drama, en later bij toen de band het nummer " you just call out my name, and you know where ever i am" speelde ging ik ook weer los...
Hebben gefeest gedronken en gedanst tot 5 uur vanacht, en echt...dronken lopen op een schommelende boot is ZOOOOO moeilijk!
Om 10.00 weer in de haven en nu zonder kater (was heul goeie rose) weer lekker thuis.
Ben een gelukkeling en een zo'n ontzettend trotse zus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 9 augustus 2008 om 12:40
Pop, pas op met exen hoor, het is ten slotte niet voor je niets je ex (en ik mag eigenlijk ook gewoonniets zeggen want ik het naar exen terug gaan tot nationale sport verheven)
Vleer, zou je iets willen met BTM, wil je hem zoenen?
EN ik wil ook op vakantie in oktober, weet ook alleen nog niet waarheen, met wie en hoe ik dat in godsnaam moet gaan bekostigen!
Nemo, Prinses en ik hebben eigenlijk vorige week al besloten dat we eigenlijk ontslag moeten nemen, werk valt gewoon niet meer te combineren met forummen...
Jola, wat is er niet leuk aan je haar dan?
Of heb je gewoon nog een erg kapperhoofd, bij mij zit het ook altijd ZO raar als ik net bij de kapper vandaag kom!
Chipper WELKOM!
HM, veel plezier in de Efteling...leuk,leuk,leuk,SD wil ook!
Iemand???
Ik heb allemaal van die vrienden die dat dus net niets vinden
*overweegt vrienden inruil actie*
Vleer, zou je iets willen met BTM, wil je hem zoenen?
EN ik wil ook op vakantie in oktober, weet ook alleen nog niet waarheen, met wie en hoe ik dat in godsnaam moet gaan bekostigen!
Nemo, Prinses en ik hebben eigenlijk vorige week al besloten dat we eigenlijk ontslag moeten nemen, werk valt gewoon niet meer te combineren met forummen...
Jola, wat is er niet leuk aan je haar dan?
Of heb je gewoon nog een erg kapperhoofd, bij mij zit het ook altijd ZO raar als ik net bij de kapper vandaag kom!
Chipper WELKOM!
HM, veel plezier in de Efteling...leuk,leuk,leuk,SD wil ook!
Iemand???
Ik heb allemaal van die vrienden die dat dus net niets vinden
*overweegt vrienden inruil actie*
zaterdag 9 augustus 2008 om 12:52
SD... hahaha .. leuk he dat gejank ?
Heeft ook heel wat traantjes weggepinkt bij zusje toen ze ging trouwen, begon al toen ik haar hielp met jurk aantrekken , toen ze de trap af kwam en haar mannetje bi jde voordeur stond te wachten weer janken..
Toen ze wegreed met haar a.s mannetje in de auto weer janken , toen ze bij t stadhuis aankwamen weer janken.. Toen ze binnen werd gebracht door mijn vader ,, heel hard gejankt..
Ja woord weer gejankt , bij t feliciteren weer gejankt , tijdens het eten toen ze mijn ouders en haar broertje en zusje bedankte voor de fijne tijd thuis .. weer gejankt ..
Savonds tijdens het feest , zusje mij vast pakte en zei dat ik een super zus ben .. weer gejankt..
Volgende dag tijdens t kijken van de film ... weer gejankt
En denk dat ik wanneer ik t fotoalbum ga zien ..weeeeer ga janken
Heeft ook heel wat traantjes weggepinkt bij zusje toen ze ging trouwen, begon al toen ik haar hielp met jurk aantrekken , toen ze de trap af kwam en haar mannetje bi jde voordeur stond te wachten weer janken..
Toen ze wegreed met haar a.s mannetje in de auto weer janken , toen ze bij t stadhuis aankwamen weer janken.. Toen ze binnen werd gebracht door mijn vader ,, heel hard gejankt..
Ja woord weer gejankt , bij t feliciteren weer gejankt , tijdens het eten toen ze mijn ouders en haar broertje en zusje bedankte voor de fijne tijd thuis .. weer gejankt ..
Savonds tijdens het feest , zusje mij vast pakte en zei dat ik een super zus ben .. weer gejankt..
Volgende dag tijdens t kijken van de film ... weer gejankt
En denk dat ik wanneer ik t fotoalbum ga zien ..weeeeer ga janken
zaterdag 9 augustus 2008 om 12:54
zaterdag 9 augustus 2008 om 14:22
SD, wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! En idd, zoals iemand hier opmerkte: 08-08-08 is een mooie trouwdatum! Een vriendin van me is getrouwd op 20-07-2007, ook wel leuk! En ik heb toen ook flink wat afgejankt! Efteling lijkt mij ook leuk, is alleen zo'n pokke-eind rijden!
En ja, ik weet het, het is een ex, maar het voelt zo verdomd goed!
En ja, ik weet het, het is een ex, maar het voelt zo verdomd goed!
zaterdag 9 augustus 2008 om 14:31
Efteling is idd eind rijden voor ons Pop..
Slagharen dan maar ? haha
Nou daar zeg je wat kunnen best een single meeting doen in een pretpark
Ennnn ik ga brieven in elkaar flansen dan mag jij ze checken .. VOlgens mij heb jij al eens brieven van mij gecheckt.. staan ze misschien nog op je pc ? Dan mag je ze wel terug sturen haha
want kan ze nergens vinden op mijn laptoppie..
Vleer moet werken en heeft geeeeen zin !!
Slagharen dan maar ? haha
Nou daar zeg je wat kunnen best een single meeting doen in een pretpark
Ennnn ik ga brieven in elkaar flansen dan mag jij ze checken .. VOlgens mij heb jij al eens brieven van mij gecheckt.. staan ze misschien nog op je pc ? Dan mag je ze wel terug sturen haha
want kan ze nergens vinden op mijn laptoppie..
Vleer moet werken en heeft geeeeen zin !!
zaterdag 9 augustus 2008 om 14:33
Vleer moet to do lijstjes maken en ze uitvoeren , want er blijft veel liggen.. Huis is puinzooi , moet kaartjes sturen naar vreinden die jarig zijn en verhuisd zijn , gaan samenwonen..
En nog t een en ander voor in huis kopen , ligt weer berg administratie..
Dinsdag ben ik vrij DAN ga ik t allemaal eens doen .. hoop en denk ik
En nog t een en ander voor in huis kopen , ligt weer berg administratie..
Dinsdag ben ik vrij DAN ga ik t allemaal eens doen .. hoop en denk ik
zaterdag 9 augustus 2008 om 15:00
Vleer!!
Ga een to do lijstje maken!!!
*SD denkt dat Vleer veels te veelop haar lijkt*
Dat huilen is vreselijk hoop dat ik toch her en der ook een beetje lachend op de foto sta, maar t zal een klus worden
Pop, haal eens terug...waarom is het een ex geworden?
*SD gaat weer even een tukje doen, trouwerijen zijn vermoeiend*
Ga een to do lijstje maken!!!
*SD denkt dat Vleer veels te veelop haar lijkt*
Dat huilen is vreselijk hoop dat ik toch her en der ook een beetje lachend op de foto sta, maar t zal een klus worden
Pop, haal eens terug...waarom is het een ex geworden?
*SD gaat weer even een tukje doen, trouwerijen zijn vermoeiend*
zaterdag 9 augustus 2008 om 15:10
SD, wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad! Logisch dat het emotioneel was, zou ik ook hebben!
HM, leuk dagje Efteling? Is LJ nog op vakantie met zn vrienden?
Nemo ik kan ook niet zoveel schrijven hoor! Niet bij te houden. En op mijn werk kan ik al helemaal niet achter internet (heel stiekem soms in de pauze).
Thee, gewoon blijven schrijven! Ik word hier door sommigen 'jonkie' genoemd, nou geeft niet. Het single-topic heeft geen enkele leeftijds- of andere beperking, dus gezellig! Iedereen schrijft over zijn leventje en als dat voor de een date-ervaringen zijn, dat worden die hier geschreven en heeft die ze niet, dan blijft het gezellig bij andere verhalen. Maakt allemaal helemaal niet uit.
Toevallig heb ik nu wel een 'date-ervaring', namelijk met VL. Iemand vroeg mij om het verhaal nog even te verhelderen ('t is wat ondergesneeuwd na alle ophef rondom Geleerd). Met VL heb ik een paar maanden een relatie gehad. Heel kort dus, was erg leuk, maar ik heb het uitgemaakt, hij had het erg druk, ik zat niet lekker in mn vel en kon het niet goed aan. Punt erachter gezet. Heb er enorm spijt van gekregen. Vorige week hebben we elkaar gezien in de stad (kwamen elkaar overdag tegen) en toen hebben we voor die avond wat afgesproken. Ik ben vervolgens blijven slapen.
Gisteravond heb ik weer met VL afgesproken en ben ik weer blijven slapen. Toen ik binnenkwam zoende hij mij al en op de bank deed hij direct al een arm om me heen. Weer ben ik blijven slapen en nu kom ik net weer thuis.
Het voelt goed met VL. Zo voelde het ook altijd al, ik heb het destijds ook niet uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was, maar om andere redenen, die achteraf gezien een beetje 'té' waren. Nu maar kijken wat er van gaat komen. Ik wil in elk geval heel erg rustig aan doen. Rustig weer opnieuw aftasten.
Vleer, idd maar goed dat Xan op vakantie is, die had weer met Wijze Woorden gekomen naar Pop en mij toe. Want ja, exen zijn riskant he. Ik weet het ook wel, ben voorzichtig, ben nog nooit eerder opnieuw met een ex begonnen, dus misschien moet ik het dan ook maar eens zelf ervaren.
HM, leuk dagje Efteling? Is LJ nog op vakantie met zn vrienden?
Nemo ik kan ook niet zoveel schrijven hoor! Niet bij te houden. En op mijn werk kan ik al helemaal niet achter internet (heel stiekem soms in de pauze).
Thee, gewoon blijven schrijven! Ik word hier door sommigen 'jonkie' genoemd, nou geeft niet. Het single-topic heeft geen enkele leeftijds- of andere beperking, dus gezellig! Iedereen schrijft over zijn leventje en als dat voor de een date-ervaringen zijn, dat worden die hier geschreven en heeft die ze niet, dan blijft het gezellig bij andere verhalen. Maakt allemaal helemaal niet uit.
Toevallig heb ik nu wel een 'date-ervaring', namelijk met VL. Iemand vroeg mij om het verhaal nog even te verhelderen ('t is wat ondergesneeuwd na alle ophef rondom Geleerd). Met VL heb ik een paar maanden een relatie gehad. Heel kort dus, was erg leuk, maar ik heb het uitgemaakt, hij had het erg druk, ik zat niet lekker in mn vel en kon het niet goed aan. Punt erachter gezet. Heb er enorm spijt van gekregen. Vorige week hebben we elkaar gezien in de stad (kwamen elkaar overdag tegen) en toen hebben we voor die avond wat afgesproken. Ik ben vervolgens blijven slapen.
Gisteravond heb ik weer met VL afgesproken en ben ik weer blijven slapen. Toen ik binnenkwam zoende hij mij al en op de bank deed hij direct al een arm om me heen. Weer ben ik blijven slapen en nu kom ik net weer thuis.
Het voelt goed met VL. Zo voelde het ook altijd al, ik heb het destijds ook niet uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was, maar om andere redenen, die achteraf gezien een beetje 'té' waren. Nu maar kijken wat er van gaat komen. Ik wil in elk geval heel erg rustig aan doen. Rustig weer opnieuw aftasten.
Vleer, idd maar goed dat Xan op vakantie is, die had weer met Wijze Woorden gekomen naar Pop en mij toe. Want ja, exen zijn riskant he. Ik weet het ook wel, ben voorzichtig, ben nog nooit eerder opnieuw met een ex begonnen, dus misschien moet ik het dan ook maar eens zelf ervaren.
zaterdag 9 augustus 2008 om 15:12
zaterdag 9 augustus 2008 om 15:48
Sun, dan zitten wij in hetzelfde schuitje. Ik ben ook nooit opnieuw iets begonnen met een ex. Deze ex was ook een korte ex, en ik heb hem gedag gezegd, omdat ik het allemaal een beetje eng vond, iets te veel in mijn singlestatus blijven hangen. En omdat er dingen mij dwars zaten die ik niet helemaal kon verenigen met mijzelf. Maar na een lang gesprek (tot een uur of zes 's ochtends) ben ik tot de conclusie gekomen dat alles toch wat anders in elkaar zat dan ik dacht. En zijn wij tot de conclusie gekomen dat we het heel gezellig hadden met elkaar en hij mij toch wel gemist had. Ik was meer met mijn gedachten bezig dan met mijn gevoel, dus heb alle gevoelens weg-gerationaliseerd (is dat een woord??) maar toen ik hem zag maakte mijn maag een buitelinkje die mij aan het denken heeft gezet.
Sun, ik hoop dat het met VL helemaal goed gaat komen!
Nee, Vleer, ik heb geen sollicitaties van jou. Jammer, anders was het wel makkelijk geweest. Ik heb je wel eens geholpen met mails, oa naar RPO.
En ga wat doen ipv tv kijken als je zoveel moet doen (zegt het nog niet gedouchte popje, die zo weer met haar boek in bed kruipt
)
Sun, ik hoop dat het met VL helemaal goed gaat komen!
Nee, Vleer, ik heb geen sollicitaties van jou. Jammer, anders was het wel makkelijk geweest. Ik heb je wel eens geholpen met mails, oa naar RPO.
En ga wat doen ipv tv kijken als je zoveel moet doen (zegt het nog niet gedouchte popje, die zo weer met haar boek in bed kruipt
zaterdag 9 augustus 2008 om 15:51
Pop, ben je ziek dat je zo weer in bed kruipt of heb je gewoon een "ik blijf vandaag lekker de hele dag ongedouched en lekker in mijn ouwe kloffie" rondloop dag?
Even vraagje, is het heel erg als ik eigenlijk helemaal geen zin heb om op deet te gaan vanavond?
Ben eigenlijk dood en dood moe van gister.
Even vraagje, is het heel erg als ik eigenlijk helemaal geen zin heb om op deet te gaan vanavond?
Ben eigenlijk dood en dood moe van gister.
zaterdag 9 augustus 2008 om 16:00
Weggerationaliseerd... Ik vind het een mooi woord. Het is namelijk precies wat ik heb gedaan. Bij deze schud ik je de hand Pop, same case!
Maar Popje, niet ziek toch hoop ik?
SD, geen zin in deet vind ik niet zo'n heul goed teken. Is het geen koudwatervrees? Of is er iets gebeurd in het contact met hem? Dat je moe bent na het huwelijk snap ik heel goed, maar kijk je niet te veel op tegen de deet? Ga anders even een paar uurtjes slapen. Misschien voel je je dan een stuk beter. En maak het gewoon niet te laat vanavond, je kunt gerust zeggen dat je een bruiloft had dat veel van je heeft genomen, lijkt me niet raar. Afzeggen lijkt me voor hem wel een beetje een slecht teken. Maar misschien zijn er forummers die het anders zien?
Maar Popje, niet ziek toch hoop ik?
SD, geen zin in deet vind ik niet zo'n heul goed teken. Is het geen koudwatervrees? Of is er iets gebeurd in het contact met hem? Dat je moe bent na het huwelijk snap ik heel goed, maar kijk je niet te veel op tegen de deet? Ga anders even een paar uurtjes slapen. Misschien voel je je dan een stuk beter. En maak het gewoon niet te laat vanavond, je kunt gerust zeggen dat je een bruiloft had dat veel van je heeft genomen, lijkt me niet raar. Afzeggen lijkt me voor hem wel een beetje een slecht teken. Maar misschien zijn er forummers die het anders zien?
zaterdag 9 augustus 2008 om 17:51
*SD geeft Sun gelijk*
Tis idd een beetje koudwatervrees...erg he, ben je verdorie 35!
Ben zo bang dat het tegenvalt en dan mis ik ineens de leuke belletjes,smsjes en mailtjes
Maar hij belde net, hij zou in eerste instantie ook komen eten maar hij zei zelf al, meissie mischien is dat een beetje veel, je hebt een heftige dag achter de rug, is het niet lekkerder voor jou als ik je gewoon om een uur of 20.00 kom halen.
Kijk en das dan wel weer zo heel erg leuk aan hem
Hij denkt echt aan je
Gister ook weer een paar leuke smsjes tijdens de bruiloft
Dus, hup zo gewoon onder de douche en ga genieten
(en heb stress, wat moet ik aan, hoe krijg ik mijn wallen weg...pffffffffffff wat een gedoe hihihihi)
Tis idd een beetje koudwatervrees...erg he, ben je verdorie 35!
Ben zo bang dat het tegenvalt en dan mis ik ineens de leuke belletjes,smsjes en mailtjes
Maar hij belde net, hij zou in eerste instantie ook komen eten maar hij zei zelf al, meissie mischien is dat een beetje veel, je hebt een heftige dag achter de rug, is het niet lekkerder voor jou als ik je gewoon om een uur of 20.00 kom halen.
Kijk en das dan wel weer zo heel erg leuk aan hem
Hij denkt echt aan je
Gister ook weer een paar leuke smsjes tijdens de bruiloft
Dus, hup zo gewoon onder de douche en ga genieten
(en heb stress, wat moet ik aan, hoe krijg ik mijn wallen weg...pffffffffffff wat een gedoe hihihihi)
zaterdag 9 augustus 2008 om 18:36
Oke SD: ik was bijna vergeten dat je een date hebt vanavond! Wat gaan jullie doen? Gewoon gaan hoor, anders zie je er de volgende keer misschien nog meer tegenop. Je bent moe, en een date IS gewoon spannend. Misschien iets teveel voor je zenuwen? Hij weet dat je een zware dag hebt gehad gisteren, en als jij echt te moe bent om nog op je benen te staan dan zal hij dat begrijpen. Blijkt hij echt saai te zijn, dan kan je dat ook mooi als excuus gebruiken Oh nee, je kent hem al he? En als het heel gezellig is krijg je vanzelf energie!
Kledingcrisis overdenk je maar lekker onder de douche!
En nee, ik ben niet ziek, gewoon erg lui! Dit is een van mijn laatste vakantiedagjes en ik neem het er lekker van. Wel lief dat jullie bezorgd zijn om mij.
Kledingcrisis overdenk je maar lekker onder de douche!
En nee, ik ben niet ziek, gewoon erg lui! Dit is een van mijn laatste vakantiedagjes en ik neem het er lekker van. Wel lief dat jullie bezorgd zijn om mij.
zaterdag 9 augustus 2008 om 18:39
Ok fris gedouched, spijkerbroekkie, shirtje sneakers (want hij is niet zo groot dus high heels is niet zo'n goed idee)
Heb er wel weer zin in hoor!
Ja ken hem al, maar alleen van 2 feestjes.
Feestjes waarbij we wel altijd heel erg gezellig zitten te kleppen maar er gebeurde nooit wat.
Tot de mailtjes ineens een flirterig tintje kregen
We gaan HEEL romantisch naar Bat man en daarna de stad in.
Meld me hier morgen weer voor een uitgebreid verslag
Pop, geniet van je laatste vakantie dagjes.
Lui zijn is heerlijk!!!
Heb er wel weer zin in hoor!
Ja ken hem al, maar alleen van 2 feestjes.
Feestjes waarbij we wel altijd heel erg gezellig zitten te kleppen maar er gebeurde nooit wat.
Tot de mailtjes ineens een flirterig tintje kregen
We gaan HEEL romantisch naar Bat man en daarna de stad in.
Meld me hier morgen weer voor een uitgebreid verslag
Pop, geniet van je laatste vakantie dagjes.
Lui zijn is heerlijk!!!
zaterdag 9 augustus 2008 om 18:47
Mmm... had net nog een stukje getypt .. IS HET WEG!!!! Nouhou!
Ik moet dus naar een feestje vanavond, en ik heb geeeeeen ziiiiiin!!! TM is er ook, en hij heeft me verzekerd dat hij het niet erg vindt dat ik er ook ben, nadat ik hem de deur heb gewezen. Maar ik heb echt geen zin om hem tegen te komen. Maar.. 'the object of affection' van een vriendin van me is er ook, en ik had haar beloofd om mee te gaan. En nu moet ik nog eten, alleen heb ik net een uurtje geslapen (niet helemaal de bedoeling, maar mn bed lag zo lekker) en nu heb ik echt geen honger meer.
SD, lekker naar de film, is wel fijn als je moe bent, kan je lekker hangen! En daaarna een drankje is niet verkeerd natuurlijk!
Geniet ervan!! (Ik ben altijd zo zenuwachtig dat ik vergeet te genieten, en een vriendin van me roept dat altijd tegen me, hihi!)
Ik moet dus naar een feestje vanavond, en ik heb geeeeeen ziiiiiin!!! TM is er ook, en hij heeft me verzekerd dat hij het niet erg vindt dat ik er ook ben, nadat ik hem de deur heb gewezen. Maar ik heb echt geen zin om hem tegen te komen. Maar.. 'the object of affection' van een vriendin van me is er ook, en ik had haar beloofd om mee te gaan. En nu moet ik nog eten, alleen heb ik net een uurtje geslapen (niet helemaal de bedoeling, maar mn bed lag zo lekker) en nu heb ik echt geen honger meer.
SD, lekker naar de film, is wel fijn als je moe bent, kan je lekker hangen! En daaarna een drankje is niet verkeerd natuurlijk!
Geniet ervan!! (Ik ben altijd zo zenuwachtig dat ik vergeet te genieten, en een vriendin van me roept dat altijd tegen me, hihi!)
zaterdag 9 augustus 2008 om 19:48
quote:nemovisje schreef op 08 augustus 2008 @ 21:57:
Lm je had nog geantwoord zie ik! Dank je wel. Wel heftig allemaal met FFFFFFBM , snap natuurlijk wel dat het je nog steeds verdrietig kan maken. Toch hoop ik ook wel dat je ECHT inziet dat deze man jou ECHT ECHT ECHT niet verdiend, mien got wat n oetlul! Hey Nemo, thanks voor je reactie... jep hoop gebeurd en merk dat ik er allemaal nog niet overheen ben, en moeite heb om het/hem echt los te laten. (ondanks alles ja...) maar ja.
Lm je had nog geantwoord zie ik! Dank je wel. Wel heftig allemaal met FFFFFFBM , snap natuurlijk wel dat het je nog steeds verdrietig kan maken. Toch hoop ik ook wel dat je ECHT inziet dat deze man jou ECHT ECHT ECHT niet verdiend, mien got wat n oetlul! Hey Nemo, thanks voor je reactie... jep hoop gebeurd en merk dat ik er allemaal nog niet overheen ben, en moeite heb om het/hem echt los te laten. (ondanks alles ja...) maar ja.
zaterdag 9 augustus 2008 om 19:53
Sd heeeeeeeeel veel plezier, ben erg benieuwd en uiteraard willen we morgen uitgebreid verslag!
Leuk dat de bruiloft zo leuk was!!!! Vorig jaar trouwde mijn beste vriendin en was ook huilen geblazen..!!
Oh Sun lekker vakantie!! Misschien had je het al gezegd hoor, maar waar ga je precies heen? Alle inkopen gedaan?
Pop!!! Wat spannend allemaal weer met ex?!!! En als het goed voelt, zou ik er gewoon voor gaan!
Vleer, ga je solliciteren? Huidige baan niet meer wat je wilt?
Nou ik heb een enorm luie dag, lekker in huisje gerommeld, wasjes gedraaid...ga zo maar eens op de bank zitten. Weet iemand of er nog iets leuk op tv komt?
Leuk dat de bruiloft zo leuk was!!!! Vorig jaar trouwde mijn beste vriendin en was ook huilen geblazen..!!
Oh Sun lekker vakantie!! Misschien had je het al gezegd hoor, maar waar ga je precies heen? Alle inkopen gedaan?
Pop!!! Wat spannend allemaal weer met ex?!!! En als het goed voelt, zou ik er gewoon voor gaan!
Vleer, ga je solliciteren? Huidige baan niet meer wat je wilt?
Nou ik heb een enorm luie dag, lekker in huisje gerommeld, wasjes gedraaid...ga zo maar eens op de bank zitten. Weet iemand of er nog iets leuk op tv komt?
zondag 10 augustus 2008 om 11:57
Noa .. whaha echt ? *vleer gaat snel filmpje op AT5 kijken*
Jaa alles goed met mij , lekker eigen stekkie en daar geniet ik volop van.
Moet altijd weer aan je denken als ik mijn roze Havainas slippertjes zie staan in de gang , bij t bed , in de keuken , naast de bank.. Heb ze nog steeds al zijn ze wel errug aan t slijten nu.. Dussss mocht je mannetje weer slippertjes halen (en toevallig weer maatje 36/37 ) dan ehhh kom ik ze weer halen haha
Jaa alles goed met mij , lekker eigen stekkie en daar geniet ik volop van.
Moet altijd weer aan je denken als ik mijn roze Havainas slippertjes zie staan in de gang , bij t bed , in de keuken , naast de bank.. Heb ze nog steeds al zijn ze wel errug aan t slijten nu.. Dussss mocht je mannetje weer slippertjes halen (en toevallig weer maatje 36/37 ) dan ehhh kom ik ze weer halen haha