Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 21 augustus 2008 om 16:01
Jola, leuk die verjaardagsvoorbereidingen! Ik vond het trouwens heel erg toen ik 26 werd, ging ineens naar de 30 en voelde me helemaal nog niet zo "oud". Ben trouwens nog steeds soms verbaasd dat ik al 27 ben, heb een veel minder volwassen beeld van mezelf haha.
Mhh en zoenen in de kroeg... Vind dat het wel kan hoor, ligt wel een beetje aan de soort kroeg en heel lang aan elkaar geplakt staan vind ik ook niet echt top. LJ wordt alleen maar klef in het openbaar als ie dronken is (mhh en dan houd ik me miss ook niet altijd aan mijn eigen 'regels' hihi)
(zo, volgens mij ben ik nu niks en niemand meer echt vergeten!)
Mhh en zoenen in de kroeg... Vind dat het wel kan hoor, ligt wel een beetje aan de soort kroeg en heel lang aan elkaar geplakt staan vind ik ook niet echt top. LJ wordt alleen maar klef in het openbaar als ie dronken is (mhh en dan houd ik me miss ook niet altijd aan mijn eigen 'regels' hihi)
(zo, volgens mij ben ik nu niks en niemand meer echt vergeten!)
donderdag 21 augustus 2008 om 16:17
HM, goed dat je even langs de huisarts gaat!
Zou best kunnen hoor dat het toch allemaal een beetje samenhangt met je gewicht.
Cool, je kast verkocht, nou gaat het echt beginnen he meis?
Wanneer gaan jullie precies verhuizen?
Wie weet wel een deet met AM, kriebeltjes zijn in elk geval in volle hevigheid aanwezig.
Maar hij heeft het ontzettend druk, drukke baan en ook zijn huis is deze week opgeleverd
Hij wil over 4 weken over en pietje precies die hij is is hij het liefste 24/7 in het huis om de stucadoors,tegelzetters vloerenleggers en keukenzetters in de gaten te houden.
Maar komt goed, wen al langzaam aan het idee dat er iemand is die mij leuk vind en die ik eigenlijk ook wel heel leuk vind
Wat is er voor Festival in Utrecht?
*SD is dolop buitenfestivalletjes*
Zou best kunnen hoor dat het toch allemaal een beetje samenhangt met je gewicht.
Cool, je kast verkocht, nou gaat het echt beginnen he meis?
Wanneer gaan jullie precies verhuizen?
Wie weet wel een deet met AM, kriebeltjes zijn in elk geval in volle hevigheid aanwezig.
Maar hij heeft het ontzettend druk, drukke baan en ook zijn huis is deze week opgeleverd
Hij wil over 4 weken over en pietje precies die hij is is hij het liefste 24/7 in het huis om de stucadoors,tegelzetters vloerenleggers en keukenzetters in de gaten te houden.
Maar komt goed, wen al langzaam aan het idee dat er iemand is die mij leuk vind en die ik eigenlijk ook wel heel leuk vind
Wat is er voor Festival in Utrecht?
*SD is dolop buitenfestivalletjes*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 21 augustus 2008 om 17:42
SD; we krijgen de sleutel van het huis half november. En willen het laatste weekend over gaan, dus dat worden 2 drukke weekjes. Maar goed, opzich duurt het nog even, maar vind de voorbereidingen leuk om te doen en ben een beetje ongeduldig
Ik weet eigenlijk niet precies wat voor festival het is, iig buiten in het park met sowieso allerlei bandjes. Mijn broer timmert een beetje aan de weg als schrijver van proza/poëzie en mag wel vaker ergens voordragen, zo ook daar.
Pop een relaxed avondje, klinkt goed! Hier kreeg ik net een smsje of ik voor het eten wil zorgen, dus ben even de koelkast/vriezer ingedoken, want geen zin meer in boodschappen. Heb salade, rundervinken en diepvriesfriet bij elkaar gescharreld, ook best lekker
Ik weet eigenlijk niet precies wat voor festival het is, iig buiten in het park met sowieso allerlei bandjes. Mijn broer timmert een beetje aan de weg als schrijver van proza/poëzie en mag wel vaker ergens voordragen, zo ook daar.
Pop een relaxed avondje, klinkt goed! Hier kreeg ik net een smsje of ik voor het eten wil zorgen, dus ben even de koelkast/vriezer ingedoken, want geen zin meer in boodschappen. Heb salade, rundervinken en diepvriesfriet bij elkaar gescharreld, ook best lekker
donderdag 21 augustus 2008 om 18:23
Vleer is weer thuis.. heeft overgewerkt een uurtje ... en krijgt 4uur erbij.
T is een heel vreemd verhaal en heb er een dubieus gevoel over.
Manager sprak mij vanmiddag aan met de mededeling dat ze 4uur voor mij heeft. Nah mooi dank je wel daar heb ik wel oren naar. Ja zei ze, je toont je van goede wil , je hebt je collega's van hyves gegooid. Je wil heel graag werken , draait idd je handen niet om voor rotklusjes en toont je echt van goede wil.
Ik heb mijn manager toen gezegd dat ik het wel een beetje vreemd vind en er een apart gevoel bij heb dat mijn uren dus van hyves/prive leven afhangen. Dat ik we lheel erg blij ben met die 4uurtjes erbij, dat ik mij 100% zal inzetten op mijn werk. Dat ik er erg veel plezier in heb en mijn best ga doen om prive/werk nog meer uit elkaar zal proberen te houden.
Er word mega geroddeld op het werk , maar wat ik in mijn prive leven uitspook(en hyves) mag men best over kletsen moet men zelf weten , en t geeft alleen maar aan dat wanneer iemand over mij kletst hen eigen leven niet interessant genoeg is.
Maar dat zij dit heel serieus opneemt terwijl collega's alleen maar enorm aan het roddelen zijn over van alles vind ik eigenlijk best een kwalijke zaak voor een manager ?!?
Ik heb dit niet tegen haar gezegd maar dacht het op dat moment wel.
T is een heel vreemd verhaal en heb er een dubieus gevoel over.
Manager sprak mij vanmiddag aan met de mededeling dat ze 4uur voor mij heeft. Nah mooi dank je wel daar heb ik wel oren naar. Ja zei ze, je toont je van goede wil , je hebt je collega's van hyves gegooid. Je wil heel graag werken , draait idd je handen niet om voor rotklusjes en toont je echt van goede wil.
Ik heb mijn manager toen gezegd dat ik het wel een beetje vreemd vind en er een apart gevoel bij heb dat mijn uren dus van hyves/prive leven afhangen. Dat ik we lheel erg blij ben met die 4uurtjes erbij, dat ik mij 100% zal inzetten op mijn werk. Dat ik er erg veel plezier in heb en mijn best ga doen om prive/werk nog meer uit elkaar zal proberen te houden.
Er word mega geroddeld op het werk , maar wat ik in mijn prive leven uitspook(en hyves) mag men best over kletsen moet men zelf weten , en t geeft alleen maar aan dat wanneer iemand over mij kletst hen eigen leven niet interessant genoeg is.
Maar dat zij dit heel serieus opneemt terwijl collega's alleen maar enorm aan het roddelen zijn over van alles vind ik eigenlijk best een kwalijke zaak voor een manager ?!?
Ik heb dit niet tegen haar gezegd maar dacht het op dat moment wel.
donderdag 21 augustus 2008 om 19:24
Jemig dames, wat een werk om bij te lezen! Wel leuk om te horen wat jullie zoal bezighoudt. Vleer, ik snap er nu helemaal niets meer van! Leuk natuurlijk dat je die uren erbij krijgt, maar wat heeft hyves daar nou weer mee te maken? Heel gek.
Ik eet vanavond ook bezorgpizza, even lekker lui. Maar het betekent wel dat ik me wat beter voel, want ik krijg eindelijk weer iets binnen! Kon eerder niet eens aan eten denken, beetje vreemd.
Ingelke, wat leuk dat er een MIB is. Ik vind dat je er gewoon voor moet gaan! Bij mij is er geen man in beeld op dit moment. Er is wel een vriend van me waarvan ik denk dat ik er niets voor voel, maar waarvan ik het stiekem toch niet zo leuk vind als hij over andere vrouwen praat. Wel verwarrend, maar ik vermoed dat het meer ligt aan de behoefte om iemand leuk te vinden, dan aan daadwerkelijke verliefdheid.
Ik eet vanavond ook bezorgpizza, even lekker lui. Maar het betekent wel dat ik me wat beter voel, want ik krijg eindelijk weer iets binnen! Kon eerder niet eens aan eten denken, beetje vreemd.
Ingelke, wat leuk dat er een MIB is. Ik vind dat je er gewoon voor moet gaan! Bij mij is er geen man in beeld op dit moment. Er is wel een vriend van me waarvan ik denk dat ik er niets voor voel, maar waarvan ik het stiekem toch niet zo leuk vind als hij over andere vrouwen praat. Wel verwarrend, maar ik vermoed dat het meer ligt aan de behoefte om iemand leuk te vinden, dan aan daadwerkelijke verliefdheid.
donderdag 21 augustus 2008 om 21:08
Vleer ik begrijp er ook weiniog van
Dus om het feit dat jij je collega's van je hyves hebt gegooid krijg je meer uren?
Denk dat JUIST een manager boven geroddel en achterklap moet staan.
Aan de andere kant, wat kan jou het schelen joh, je hebt je uurtjes erbij
Stamertje, gewoon een beetje verliefd op het verliefd zijn dus...
Hier net echt tranen zitten lachen om de lama's...best sneu als je zo in je eentje zit
Dus om het feit dat jij je collega's van je hyves hebt gegooid krijg je meer uren?
Denk dat JUIST een manager boven geroddel en achterklap moet staan.
Aan de andere kant, wat kan jou het schelen joh, je hebt je uurtjes erbij
Stamertje, gewoon een beetje verliefd op het verliefd zijn dus...
Hier net echt tranen zitten lachen om de lama's...best sneu als je zo in je eentje zit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 21 augustus 2008 om 21:27
Vleer had LLM smsje gestuurd met deze tekst om ff te checken hoe hij zou reageren..
Heb rupsjes in mijn buik en veel zin om je zondag te zien.
Hij stuurt terug :
Oh oh heb ook super veel zin om jou weer te zien, maar je moet wel oppassen dat die rupsen geen vlinders worden. Ik ben namelijk niet goed in verliefd worden... Xx
Vleer denkt nu : zooowww die wil alleen sex dus en voor de rest niets offe ben ik nu wel heeeeeel erg zwart wit ?
Heb rupsjes in mijn buik en veel zin om je zondag te zien.
Hij stuurt terug :
Oh oh heb ook super veel zin om jou weer te zien, maar je moet wel oppassen dat die rupsen geen vlinders worden. Ik ben namelijk niet goed in verliefd worden... Xx
Vleer denkt nu : zooowww die wil alleen sex dus en voor de rest niets offe ben ik nu wel heeeeeel erg zwart wit ?
donderdag 21 augustus 2008 om 21:54
donderdag 21 augustus 2008 om 22:01
nee niet boos.. ben blij dat ik dan a.s zondag niet naar t midden van het land hoef te rijden.. Scheelt weer benzine.. voor een sexdate/relatie woont ie mij gewoon te ver weg.. Dan wacht ik wel tot MM weer terug is uit Afghanistan.. haha die woont toch wat km dichterbij..
Elk nadeel heb zijn voordeel
Elk nadeel heb zijn voordeel