Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey Sun, leuk dat je er weer bent, ben benieuwd naar de vakantie verhalen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2008 @ 13:38:

Summer is dollllllllllllllllllllllll op Gerbera's (f)

Ivy ook! En heeft nu een hele grote bos paarse en hardrose Gerbera's staan.

Tulpen vind ik ook zo geweldig. Rozen weer geen bal aan

Oh vakantieverhalen graag!
Gladiolen.....OOK leuk!

Wordt deze dame ook altijd bijzonder vrolijk van!

*edit ff thuis plaatje erbij geplakt*
Hi Sunshine !!
Vleer is thuis en heeft snel gedouched om zodadelijk uit eten te gaan met collega's.. afscheidsdinertje.. Veul zin in ..

LLM had zich vanmorgen verslapen , verder rustig qua smsen.. Maar had daar ook vandaag geen tijd voor.. Hij opent zijn smsjes wel aldoor met Hey Lekker ding.. Vleer vind dat best vleiend... hihi

Vleer is dol op zonnebloemen ... maar zag dat er palmen te koop zijn bij karwei of gamma voor 8euro.. Morgen maar es ff heen crossen..

Vleer druk heeft en snel haar haar gaat doen en ff sigaretten gaat halen en dan op weg gaat naar t wok restaurant .. gezelliee
@Vleer: vind je "Hee, lekker ding...." niet een beetje ordinair? Ik krijg er een beetje mavo-associaties bij eigenlijk....
Ik wil SATC en mama Mia ook nog zien! Van beiden gehoord dat ze super zijn! Veel plezier, Jola!

SD, jammer dat AM toch niet je type is. Geen 'wat-als?'-gevoel?

Sun, welcome back!!!

Hoe is het met LiefMeisje?
Ik had begrepen dat SATC wel heel veel over mode ging, en minder over relaties.... Maw: ik dacht dat hij juist tegenviel.

Ik heb alle 6 de seizoenen op DVD en ben een grote fan, maar ik heb de film juist bewust overgeslagen.
Pop, gek genoeg helemaal niet.

Zou het wel heel leuk vinden als we gewoon vrienden zouden worden.

Het was natuurlijk al niet mijn type, dus stond toch al niet echt te zwalken in mijn slipperettes

MAAR dit weekend nieuwe kansen.

SD gaat met een sloot vrijgezelle vriendinnen naar een feest van RP

Vind het zo sneu dat ik het eigenlijk ook wel gewoon weer heel erg lachen vind....

Heb zelf ook weinig met de opening Hey lekker ding eigenlijk!

AM begint zijn smsjes nog altijd met dag schone dame (dat vind ik dan weer wel leuk)
Oooohh..... Ga je echt naar een RP feest? Ik vind het wel grappig dat je zeker weet dat iedereen daar single is, maar is het geen enorme vleesmarkt? Ik ben benieuwd!

Zelf zou ik nog wel eens willen speeddaten, maar de enige vriendin die met me mee wil doen valt onder de categorie 25- en ik 25+, dus dat is wat lastig. Maar eigenlijk is het wel iets wat ik wil try before I die (er klopt niks van deze zin....)

En ja, dat ik dat nog steeds wil zegt ook ergens wel weer wat over mijn gevoel voor NMZE, ik dobber namelijk prima in dat diepe, en ik ben mn eigen zwemvest, en hij is dat niet. Maar, toch ben ik nog niet klaar met hem. Wil kijken waar dit eindigt.

*Ik vind het ook een beetje sip om toe te geven dat deze 'relatie' waarschijnlijk niet gaat werken. Moet maar weer hard gaan oefenen op mijn mantra: Don't settle for less than best!*
Tuurlijk is het een enorme vleesmarkt, maar ik zat me vanmiddag zo af te vragen...

Is een kroeg of club dat ook niet?

Betrap mezelf er wel op dat als ik daar aan de babbel raak met een heerschap ik toch wel gelijk aan het scannen ga

Voordeel van zo'n RP feest is dat je tot op zekere hoogte wel zeker weet dat de man waar je mee staat te babbelen single is.

Ben ook heel benieuwd hoor, nog nooit geweest maar hou je tot in detail op de hoogte

Vind trouwens dat je op een hele goeie manier in de relatie met je NMZE staat, en dan met name het zinnetje:

"ik heb m'n eigen zwemvest,en hij is dat niet!

STERK wijffie...goed om te lezen!
Ow...gaat ze snel zitten editten die muts
Speedaten = hartstikke leuk!

Ik ben trouwens ook een keer op een Relatieplanet-feest gehad.....Tjongejonge, daar werd je niet vrolijk van.... Is dit feest ook weer in Hoofddorp?

Er was toen 1 meisje onder de 30 en daar stonden dan veertig mannen een beetje om heen te dansen. Verder heel veel vijftigers (met alle respect....)
Eh hij begint zijn smsjes ook met hee lieverd en sluit altijd af met xxxjes enzoww..

En wat ik vooral erg belangrijk vind is dat hij uit zichzelf mij belt en ik absoluut niet achter hem aan hoef.. Erg fijn...

Maar verder geen idee hoe we er in staan tis nu leuk en gezellig , maar probeer me niet te veel aan hem te hechten..

Toch ergens bang dat hij mij OOK de bons geeft zeg maar..

Fijne er aan is wel dat we hier open over kunnen spreken..

Wilde ooit met vriendin ook naar zon RP feest , maar zijn uiteindelijk toch gewoon in de stad Adam beland..

Hadden eigenlijk wel zoiets van : Ja maar dan zijn we wel heeeeeeel wanhopig als we naar zon feest gaan en zoooooo wanhopig en verlegen om een man zitten we nou ook weer niet..

Is nog niet naar de film van SATC geweest , wel heb ik de dvd besteld zodra die uit is. Geloof dat dat oktober is ..
geleerd staat nog op RP ? Is erg nieuwsgierig naar zijn nick aldaar
Shit, krijg ik een compliment terwijl ik ga editten... Twijfel nu of ik mn edit er maar uit ga halen!
Nee joh Pop laat lekker staan, vind je toch wel leuk

Yep Vleer, das ook een beetje onze gedachte hoor

Djeeeez wat zijn we hopeloos

Maar aan de andere kant

We zijn toch single?

Dus gaan we naar een singles feest.

(zou wel lachen zijn als ik juist DAAR de man van mijn dromen tegen ga komen zeg!)
@Vleer: nee, heb nooit op RP gestaan, maar wel twee keer naar een feest in Hoofddorp geweest. Echt waar, het waren de meest bizarre, surrealistische avonden uit mijn leven.

Is RP trouwens niet een beetje een ordinaire site? Voel je, met jouw achtergrond, niet beter thuis bij Parship of Match4me ofzo?
Vleer gaat uit eten .. ciao all
Eet ze Vleertje!
Geleerd.. nee hoor ik voel mij prima thuis tussen de *normale* mens..

Heb niet zoveel met die hoge piefen .. geef mij maar gewoon een normale gezonde vent met een paar rechter handen ipv goed hersenstelsel maar 2 linkerhanden
Ingel vroeg zich al af wat een RP feest was, maar ik ben erachter!

Over bloemen gesproken; ingels moeder werkt in de gerberá's > vrolijke boel hier dus !

SATC is leuk, maar duurt lang. Goed te volgen voor mensen die de serie niet hebben gevolgt, schijnt er overigens ook niet echt op te lijken. Beetje jammer voor mij was dat ik die film ging kijken op de dag dat ik mijn relatie verbrak.... maar tussen de tranen door zag het er best leuk uit hoor :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Same here Ing

Lag dus ook meerdere malen in tranen in de bios.

Maar was ook wel weer goed!

Lekker brullen met vriendinnen doet een meisje goed in zo'n toestand!

Maar vond hem idd ook een beetje lang en heel vere van de serie afstaan!
Ivy en dinnetje hebben ook een traantje weg zitten pinken hoor
Godskelere!!!

(sorry voor het taalgebruik)

Dat trainen en lesgeven is allemaal goed en wel maar ik ben mezelf een beetje voorbij gesport vanavond.

Woon 4 hoog zonder lift en ben echt met trillende benen naar boven gelopen, 3 uur trainen is TE veel

*SD voelt zich een heuse senior nu*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven