Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 26 augustus 2008 om 11:02
Oh, das lekker SD, als ze mee willen betalen
Ik geef les op het VSO en dan aan leerlingen die sterk gedragsgestoord zijn. Erg heftig, maar wel heel erg leuk!
En dan geef ik alle basisvakken zoals nederlands, wiskunde, cultuur enz.
Ik heb echt de allerleukste baan die er is!!!
Ex is gewoon een gluiperige controllfreak en probeert nog steeds controle uit te oefenen op mijn leven en zet hier Zoon voor in
Ik geef les op het VSO en dan aan leerlingen die sterk gedragsgestoord zijn. Erg heftig, maar wel heel erg leuk!
En dan geef ik alle basisvakken zoals nederlands, wiskunde, cultuur enz.
Ik heb echt de allerleukste baan die er is!!!
Ex is gewoon een gluiperige controllfreak en probeert nog steeds controle uit te oefenen op mijn leven en zet hier Zoon voor in
dinsdag 26 augustus 2008 om 11:04
Al die avonddiensten zijn niet goed voor me; blijf steeds langer in mn nest liggen.... Maar; Here I am , wakker en wel !
Straks weer wat klussen en wederom een avonddienst.
Morgen mijn nieuwe auto ophalen >>> Jeuj ! Alleen baal ik van die dure verzekering..... Waarom ben ik ook nog zo jong?
Straks weer wat klussen en wederom een avonddienst.
Morgen mijn nieuwe auto ophalen >>> Jeuj ! Alleen baal ik van die dure verzekering..... Waarom ben ik ook nog zo jong?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 26 augustus 2008 om 11:08
Oh spannend Ingel, je nieuwe auto halen! Heb je al ritjes gepland voor het weekend?
En goedemorgen voor jou. Ik vond het altijd heerlijk, de avond en nachtdiensten, maar ben dan ook een echt avond/nachtmens
Ach Ingel, ik hou me steeds voor dat hij ooit zal oogsten wat hij zaait. Maar soms is dat erg moeilijk
En goedemorgen voor jou. Ik vond het altijd heerlijk, de avond en nachtdiensten, maar ben dan ook een echt avond/nachtmens
Ach Ingel, ik hou me steeds voor dat hij ooit zal oogsten wat hij zaait. Maar soms is dat erg moeilijk
dinsdag 26 augustus 2008 om 11:20
Heb een klein beetje bijgelezen.
Summer, wat jammer van jou en AM. Hebben jullie nog wel contact? Probeert hij nog wat?
Vleer, houd je je koppie erbij?
LM, wat goed dat je met een psych gaat praten. Het zal je vast opluchten en goed gaan doen.
Ivy, balen zo'n ex ja, elke keer weer dat gedoe. Brr...
tja, jullie hebben gelijk denk ik. Ik ga geen contact meer opnemen denk ik en waarschijnlijk bloedt het dan vanzelf dood of zo, snik....
Summer, wat jammer van jou en AM. Hebben jullie nog wel contact? Probeert hij nog wat?
Vleer, houd je je koppie erbij?
LM, wat goed dat je met een psych gaat praten. Het zal je vast opluchten en goed gaan doen.
Ivy, balen zo'n ex ja, elke keer weer dat gedoe. Brr...
tja, jullie hebben gelijk denk ik. Ik ga geen contact meer opnemen denk ik en waarschijnlijk bloedt het dan vanzelf dood of zo, snik....
dinsdag 26 augustus 2008 om 11:41
Kom maar op met die koffie
Vanmorgen hier compurerstoring, net alle patienten afgebeld...doet dat kreng het weer...
*SD ziet Ing al helemaal rijden met haar looplichtjes om haar hoofd uit het raam nieuwe auto*
Leuk Ivy dat je zo enthousiast bent over je baan\
Enne.....als ex niet onder het grasmatje past, kom ik wel ff helpen stampen..wedden dat het dan wel lukt
Yep spreek AM nog wel (gewoon koetjes en kalfjes) ergens baal ik best wel met name als ik hoor dat hij aan vrienden verteld HOE leuk hij me wel niet vind....
Geleerd...was dat nou voor losse opmerking tussendoor...
Een beetje rauw op ons dakje hoor, daar kan ik in elk geval niet zo goed op anticiperen....
Vanmorgen hier compurerstoring, net alle patienten afgebeld...doet dat kreng het weer...
*SD ziet Ing al helemaal rijden met haar looplichtjes om haar hoofd uit het raam nieuwe auto*
Leuk Ivy dat je zo enthousiast bent over je baan\
Enne.....als ex niet onder het grasmatje past, kom ik wel ff helpen stampen..wedden dat het dan wel lukt
Yep spreek AM nog wel (gewoon koetjes en kalfjes) ergens baal ik best wel met name als ik hoor dat hij aan vrienden verteld HOE leuk hij me wel niet vind....
Geleerd...was dat nou voor losse opmerking tussendoor...
Een beetje rauw op ons dakje hoor, daar kan ik in elk geval niet zo goed op anticiperen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 26 augustus 2008 om 11:57
Vond ik ook....van die bikini
En ja denk dathet bij AM wel duidelijk is
Heb hem zaterdag gezegd dat ik met verlegen mannen niet zo heel veel kan.
Die klets ik met een minuut onder de tafel.
Maar als "gewoon"vriendje" is ie ook leuk hoor.
Was niet zo dat ik al stront straal hopeloos verliefd was...
Maar dit was nou echt de eerste keer dat ik dacht...
DIT ga ik eens tijd geven, het is niet mijn type maar wie weet wat er gaat gebeuren...
Niets dus hahaha...
(blijf toch het meisje wat op slag verliefd moet zijn denk ik)
En ja denk dathet bij AM wel duidelijk is
Heb hem zaterdag gezegd dat ik met verlegen mannen niet zo heel veel kan.
Die klets ik met een minuut onder de tafel.
Maar als "gewoon"vriendje" is ie ook leuk hoor.
Was niet zo dat ik al stront straal hopeloos verliefd was...
Maar dit was nou echt de eerste keer dat ik dacht...
DIT ga ik eens tijd geven, het is niet mijn type maar wie weet wat er gaat gebeuren...
Niets dus hahaha...
(blijf toch het meisje wat op slag verliefd moet zijn denk ik)
dinsdag 26 augustus 2008 om 12:21
Ow Sorry Geleerd, dat miste ik even....
En ja geloof heilig in Karma
Miran, als je het heel sec bekijkt slaat de hele AM situatie ook gewoon net nergens op...
Maar hey, ik heb er wel weer 2 leuke weken aan overgehouden!
*en een hoge telefoonrekening zeg ik met een diepe frons*
En ja geloof heilig in Karma
Miran, als je het heel sec bekijkt slaat de hele AM situatie ook gewoon net nergens op...
Maar hey, ik heb er wel weer 2 leuke weken aan overgehouden!
*en een hoge telefoonrekening zeg ik met een diepe frons*
dinsdag 26 augustus 2008 om 13:10
Hallo singeltjes en niet meer singeltjes! Sunneke is back van vakantie!!
Ben weer helemaal fris en fruitig, kan er weer helemaal tegenaan!
Ik kom nu snel eventjes gedag zeggen, want moet zo weg, maar volgens mij valt er heel wat bij te lezen. Zag zo tussen neus en lippen door dat er Nieuwe Namen zijn, dat Geleerd Back on Forum is en dat betekent vast weer heel veel nieuwtjes. Dus kom maar op met de laatste zomerroddels/nieuwtjes die ik tijdens mijn vakantie heb gemist.
Eind van de middag kom ik snel weer terug! Tot straks!
Ben weer helemaal fris en fruitig, kan er weer helemaal tegenaan!
Ik kom nu snel eventjes gedag zeggen, want moet zo weg, maar volgens mij valt er heel wat bij te lezen. Zag zo tussen neus en lippen door dat er Nieuwe Namen zijn, dat Geleerd Back on Forum is en dat betekent vast weer heel veel nieuwtjes. Dus kom maar op met de laatste zomerroddels/nieuwtjes die ik tijdens mijn vakantie heb gemist.
Eind van de middag kom ik snel weer terug! Tot straks!