Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Eigenlijk komt t er op neer dat ik mij niet durf over te geven aan mijn verliefdheid. Ik een slag om de arm wil houden zodat ik niet opnieuw gekwetst ga worden.. Denk dat t dan ook heel duidelijk overkomt alsof ik niet verliefd ben.. Ik moet er gewoon van gaan genieten. Er is na t gesprek met MrDate niets meer voorgevallen met andere dames. Dus hij was daadwerkelijk met haar aan t afsluiten. En dat geloof ik ook wel van hem , ook de smsjes , mailtjes en msn gesprekken zijn hardstikke positief..

Eigenlijk hoor ik ook gewoon zeggen dat t met de liefde *goed* gaat..Er van genieten en mocht t uiteindelijk toch niet goed gaan, heb ik wel een leuke tijd met hem gehad..
Genoeg over mijn MrDate.. heb lekker weer hardgelopen vanmiddag.. 4km niet super ver maar ga zondag weer 8,5km lopen.

Erg lekker dat lopen voel mij onderweg soms net eenwrak en denk ik ooohhh wanneer ben ik thuihhuiiissss... Maar eenmaal thuis denkik: Dat heb ik maar weer mooi ff gefixt..
tis verdomd rustig hiero..

waar is iedereen ?

Straks moet ik ons topic gaan nomineren voor de black list 2007
Hello Vleer,

Ja...lekker rustig he? Of mensen zijn aan het eten óf aan het werk. Dit topic gaat echt de black list niet op hoor.....

Zo, nu ga ik jou eens aan de tand voelen ; Hoe komt het nou toch dat jij je verliefdheid niet toelaat? Zo vaak gekwetst in je liefdesleven? Heb dat ook wel een beetje hoor, maar elke keer weer laat ik het toe en zet me er voor 100% in. Wel hou ik stevig in de gaten wat mijn gevoel betreft, laat me niet gauw meer meeslepen in the world of love. Mijn intuitie zegt me echt voldoende of ik er voor moet gaan of niet....9 van de 10x komt dat wel goed.

Als jij zo blijft in je gevoel...hoe moet dat dan verder? Kom op Vleer, durf jezelf weer bloot te geven...laat het weer eens lekker op je afkomen en luister goed naar je gevoel en intuïtie

Goed van je dat hardlopen!, geeft vast een stuk voldoening als je thuis weer hijgend op de bank ploft
er is nu een complete verbouwing gaande in t vleermuizenhuis..

schuiven met kasten , kleding op bed (stapel is enorm hoog)
Hi,

Het is zeker rustig hier! Ik ben zelf ook niet veel te vinden hier...ben druk...met bellen

Vleer (en ook voor de rest): even Candlelight-moment...zoek het gedicht eens op De Glimlach van het Alfabet. Wacht ik heb het al voor je gedaan.... Denk niet dat ik er wat aan toe hoef te voegen of uit te leggen...gedicht spreekt voor zich.

De glimlach van het alfabet

Er was eens een woord

groot en zwaar

niet eens qua gewicht

want het was zo kwetsbaar dat het zomaar kon knappen

als een ballon die ook maar één speld nodig heeft

Het heette Vertrouwen

en alle woorden keken vol ongenoegen toe

hoe mensen het woord heel gewichtig in de mond namen

terwijl iets anders werd bedoeld

Hoe kun je vertrouwen op een ander?

de ander is soms ook beperkt

en blijft er dan niets van jezelf over als het anders loopt of niet goed werkt?

anders dan jij dacht dat het moest gaan?

was het woord Vertrouwen wel goed gekozen

of staan Verlangen of Angst eigenlijk vooraan?

Vertrouwen, zelfvertrouwen, wie heeft het woord gemaakt?

het alfabet kijkt glimlachend toe

van het woord suiker weet je tenslotte ook niet hoe het smaakt

je moet het proeven, ervaren, ondergaan en tenslotte lost het woord op

blijft het Zelf over

en daar hoef je niet op te vertrouwen

dat is, dat blijft, dat heeft altijd bestaan
Mooi Ing! Zal ik het voorlezen met mijn "Jan Veen" stem?
En hoe gaat met iedereen eigenlijk?

Miranda: leuk dat je er weer bent. Gaat nog helemaal lekker met je date?

Lelie: hoe gaat met jou? Al beetje over je dip heen?
quote:Xander68 schreef op 17 oktober 2007 @ 21:14:

Mooi Ing! Zal ik het voorlezen met mijn "Jan Veen" stem? Hahaha doe maar Xan!
Heel mooi gedicht.. heb t op mijn hyves geknald..

Nouwww heel lang gesprek gehad met MrDate.. hij snapt er niets meer van .. en ik zelf ook niet..

En vind t gezegend.. mooi met rust laten dit is iets wat ie zelf maar moet uitzoeken ... kan ik niet voor hem doen
De UPC mag weer blij met me zijn...die hebben deze maand een personeelsfeest op mijn kosten.

Mooi gedicht he Vleer?

Wat snapt mr. Date niet? Wat jij wilt?
Hij snapt niet wat ie zelf wil , hij is in de war.. En weet niet wat ie er mee aan moet.. Ene kant vind ie dat ik alles heb wat ie in een vrouw zoekt , andere kant mist hij de verliefdheid. Maar als je ouder wordt is die verliefdheid niet meer zo als wanneer je 16 bent. Hij is dus eigenlijk te op zoek naar dat vonkje.. Hem uitgelegd dat ik ook nog dat vonkje niet heb , maar dat ik de tijd en ruimte heb gecreeerd om dat uit te zoeken. Door hem beter te leren kennen.

Verder vind ie het heel leuk en gezellig met mij , voelt het heel vertrouwd en voelt het gewoon goed. Normaltiter (zoals hij zelf zegt) weet hij heel duidelijk wat hij wil met een vrouw en nu weet hij het niet. Ik breng hem in de war.. of hij zichzelf dat kan ook nog natuurlijk haha

Tsjah ik kan hem daar niet bij helpen, hij zal dat voor zichzelf uit moeten zoeken. Dus vandaar dat ik hem met rust laat. (ik heb niet weer zin in dat gevoel versus verstand gedoe)Been there done that.

Ik heb liever iemand die lang van mij houd dan iemand die maar kort verliefd op mij is..
MIsschien is t t bekende elastiekjes verhaal bij MrDate.. Dat hij zich terug trekt en dat je m dan ff moet laten gaan.. Hij komt dan vanzelf wel weer terug.. Of hij ziet echt niet genoeg in mij..

Vragen die hem bezig houden is o.a Past ze bij mij?

Heb hem aldoor aan het woord gelaten hem alleen gezegd hoe ik er zelf over denk en wat ik zelf wil. Dus op zich was t een goed gesprek. Hem gezegd dat ie dat echt zelf uit moet zoeken , dat ik niet voor hem kan bepalen wat hij wil en voelt. Maar dat ik mijzelf erg fijn voel bij hem en het leuk vind met hem.

Zelf was ik er ook niet uit wat ik wil met hem, heb natuurlijk wel een paar puntjes gezien aan hem waarvan ik denk .. tsjah ik weet t niet, maar ik ben *gelukkig* iemand die t tegenwoordig iets beter van een afstandje kan bekijken ipv mij er helemaal in te storten.. Stukje zelfbescherming denk ik..

Brr ik moet vandaag erg vroeg beginnen op mijn werk half 7 dit omdat er liften gerepareerd worden en er mensen voor half 9 beneden moeten zijn omdat ze naar de dagopvang moeten.

Vanavond lekker uit eten met collega's... veul zin in .. Lekker mijn gedachten verzetten..
Middag allen,

Wat een heerlijke rust hier....hopelijk geen nominatie voor de blacklist van overleden topics!

Tja Vleer, wat betreft MrD....gewoon even laten gaan...lijkt mij ook het beste als ik je verhalen zo lees.

Ing, ben je al wakker?

En ja, hier is het nog steeds druk!

Onlangs kwamen er toch wat nieuwe mensen hier posten? Jammer dat ik ze in dagen al niet meer heb gezien.....beetje vers bloed kan echt geen kwaad.

Dus lieve mensen...hoe maken wij dit topic weer aantrekkelijk zodat er weer wat nieuwe mensen bijkomen?
quote:Ing33 schreef op 18 oktober 2007 @ 00:45:

De UPC mag weer blij met me zijn...die hebben deze maand een personeelsfeest op mijn kosten.

Kwartje valt niet Ing!...leg eens uit....
Het blijft een beetje hetzelfde hier hè. Mensen die weinig te melden hebben, maar anderen die verwachten dat er meer wordt geschreven.

Overigens denk ik dat jullie één tweetjes (Xan en Inge) ook niet echt bijdragen aan een bepaalde laagdrempeligheid van deze topic.

Ik ben in elk geval druk genoeg met andere dingen momenteel waardoor ik minder tijd en zin heb om hier wat te schrijven.
Lelie: Klopt, in feite blijft het hier ook hetzelfde. In dit soort kletstopics komt het meestal op hetzelfde neer. Ik heb ook bijzonder weinig te melden momenteel, ben met hele andere dingen bezig momenteel en dit topic is prio nummer 10. Toch probeer ik elke dag even te kijken, en even iets van me te laten horen.

En of je nu één tweetjes tegenkomt van Xan en Inge...die kom je op dit Viva forum overal tegen...dus voel me totaal niet aangesproken.

Jammer dat ik een wat negatieve inslag lees in je posting Lelie...ik ken je anders.
Lelie: je zal t hopelijk wel niet zo bedoeld hebben maar ik lees net als Xan ook een beetje een negatieve inslag.. ?!?

Zo mooi voor niets zo vroeg naar mijn werk gegaan. De liften waren alweer klaar en niemand had even de moeite genomen om mij gisteren te bellen van Goh Muis tis niet nodig kom maar gewoon om 7uur.. grrrr

Naja ben nu wel lekker op tijd thuis, mooi alle tijd om te douchen haartjes op te steken en uit eten te gaan met collega's...

Nog neits van MrDate gehoord.. ik laat niets van mij horen..
Dat is mooi vervelend voor je Vleer....vroeger je bed uit voor niks! Maar ok, vroeger naar huis is ook lekker! Hoe is het met je huis? "verbouwing" achter de rug?

En wat MrD betreft....ben benieuwd hoe het verder gaat met jullie.....eigenlijk gun ik je het van harte allemaal....
Xander.. ik heb de hoop al opgegeven hoor.. MrDate dat wordt niets..

Ik ken dat , dat niet met t gevoel en verstand op 1 lijn zitten.. Ik heb daar gewoon geen zin in ...

Verbouwing is klaar, kledingkast staat op mijn slaapkamer ipv computerhokkie, daar wordt nl gerookt door mijzelf en vond dat mijn kleding erg naar rook roken.. Dus hupsa samen met broertje en pa de handel verplaatst.. heb nu iets minder ruimte in mijn slaapkamer maar tja je ken nie alles hebben..

Hoor volgende week ook meer over mijn contract en dan hoop ik toch wel een huisje te kunnen kopen eigen lijk .. Natuurlijk nodig ik jullie allen dan es uit !
Dag allemaal! Ben er nog hoor!! Beloof dat ik snel weer wat uitgebreider en vaker zal schrijven!

Veel liefs voor allemaal!
Neenee, ik bedoelde er niks verwijtends mee, maar kan me wel zo voorstellen dat het weinig uitnodigend kan zijn voor nieuwe schrijvers
&*#($&*(&@(*$*(@Q

damn ik had t eergisteren dat ik op msn een berichtje aan een goede vriend van mij stuur over MrDate (en die hebben beide delzefde naam) dus kwam t berichtje aan die goede vriend bij MrDate terecht. &*#&$(Q@#

Stuur ik net een smsje naar een andere goede vriend over MrDate.. (die vroeg mij hoe t er voor stond) en ik reageerde met : Nah misschien wil MrDate zaterdag wel met zijn vrienden op stap. Maar daar moet ie zelf maar mee komen toch? Maar ik had m verstuurd en kijk nog es op mijn telefoon SHIT naar mrDate verstuurd.. **$*#()$@*(#$(@ baal daar zo van ik wilde niets van mij laten horen en nu tot 2x toe een berichtje die niet voor hem bedoeld is naar hem gestuurd.. (hij zit dus blijkbaar wel in mijn gedachten) Gelukkig geen rare of nare smsjes maar toch baal ik hier zo mega van ...
Kan er ook niets aan doen ,, ja voortaan beter opletten , maar baal er gewoon van.. Hoe kon ik nou zo stom wezen ?
Balen zeg! Twee dezelfde namen kan enorm verwarren. Andere naam geven in je telefoon (Tip: MrD ) en op MSN .

Die fout heb ik ook weleens gemaakt, terwijl er geen sprake was van 2 dezelfde namen. Ook heb ik eens een sms ontvangen die niet voor mij bedoeld was....daar heb ik vreselijk om moeten lachen, want hij was best "gevoelig".

@ liefmeisje: Hey!...jij ook weer hier...gezellig! Laatst dacht ik nog...waar is TO?

@ Lelie: Hoezo weinig uitnodigend? Als iedereen een beetje post is het toch gezellig hier? Hoe moeten we ons dan opstellen hier in dit topic om het laagdrempelig te maken? Ik zou het niet weten hoor....ik vind dit topic namelijk lekker toegankelijk...toen ik hier voor de eerste keer kwam voelde ik me gelijk thuis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven