Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xan, is het toeval dat ik jou in veel sextopics zie posten ??
?? Ik?? Om eerlijk te zijn deed ik dat in het begin wel vaak ja....maar nu nauwelijks meer...ook sex komt meestal op hetzelfde neer , dus is het nauwelijks uitdagend om daar nog te posten.

Maar...ik vind sex nog reuze interessant, met dien verstande dat ik het vulgaire achterwege laat (ben geen meneer Antonio)
Ik ben juist gek op vieze seks
Hahaha! Lelie! Is dat zo? Vertel ons de smeuige details....wordt het forum weer wat levendiger
Ga ik doen! Eerst dansen in de stad!

Dag!

Xander... maar baal wel van dat smsje en dat msn berichtje.. Heb er een sms achter aan gestuurd dat mijn 2e naam muts is en dat ik t verwarrend vind die dubbele namen in mijn telefoon en msn.. En dus de namen ga veranderen..pfff

Maar nog niets gehoord van MrDate.. denk ook dat na die sms hij voorlopig niets van zich laat horen hehe
quote:Lelie1 schreef op 18 oktober 2007 @ 22:25:

Ga ik doen! Eerst dansen in de stad!

Dag!

Ik hou je d'eraan!!

Veel pleasure in the city
quote:Vleermuis28 schreef op 18 oktober 2007 @ 22:27:

Xander... maar baal wel van dat smsje en dat msn berichtje.. Heb er een sms achter aan gestuurd dat mijn 2e naam muts is en dat ik t verwarrend vind die dubbele namen in mijn telefoon en msn.. En dus de namen ga veranderen..pfff

Maar nog niets gehoord van MrDate.. denk ook dat na die sms hij voorlopig niets van zich laat horen hehe

Kan me voorstellen dat je flink baalt van het voorval! In zo'n situatie zou het zweet me uitbreken! Inderdaad gewoon even een andere naam geven, en het zal je niet snel weer gebeuren Vleertje!

en dat MrD niets van zich laat horen....zeg eens eerlijk...zit je ermee?
Xander: ene kant wel , andere kant ook niet..

Ik wil geen man die maar half voor mij gaat natuurlijk of die na lang wikken en wegen toch maar besluit om met mij verder te gaan.. Denk niet dat de basis dan goed en stabiel genoeg is..
Mee eens, een twijfel moet er niet zijn. Of je gaat het helemaal voor óf helemaal niet! Maar niet half.....je hoeft niet te dimdammen of je wel of niet met iemand verder wil...dam moet mijn inziens vanaf het begin al duidelijk zijn.

Mijn advies: Laat MrD varen....een echte basis is er niet...mee eens?
O, het woordje dimdammen is echt Gelders...en betekent: het overwegen (wel..niet...wel...of toch maar niet? ) van iets
Xander: mee eens... kijk als ie echt verward is... dat kan natuurlijk .. dan nog moet ik m loslaten en lekker verder gaan met mijn eigen leventje.. Wie weet komt ie terug en wie weet ook niet..

Maar ik denk eerlijk gezegd dat ie nog niet toe is aan een vaste relatie.. Hij vind t single leven veel te leuk , gras is groener bij de buren e.d...
Als je dat gevoel hebt dat ie nog niet toe is aan een vaste relatie, dan zou ik er verder energie geen in steken Vleer....klopt het als ik zeg dat jij daar wel aan toe bent?
Geen idee of ik er aan toe ben .. vind vaak mijn single leventje ook nog veel te leuk.. Maar ik was voorheen altijd iemand die na 1date gelijk wist of ik in iemand meer zag of niet..

En ik wil het nu gewoon iets anders aanpakken , gewoon door vaker met iemand af te spreken en kijken wat er gebeurd.. Leuke dingen doen samen en niet mij teveel vastleggen op dat ene speciale gevoel.. Misschien moet ik gewoon rustig aan doen met iemand te leren kennen en er van genieten en voelen wat dat met mij doet..

snap je t nog ?
Update haha

(gisteren na ons telefoongesprek had ik hem een lange sms gestuurd met daarin hoe ik er tegen aan kijk en dat verliefdheid maar iets betrekkelijks is.Dat ik liever een man heb die lang van mij houd dan een man die maar kort verliefd op mij is.Dat ik mijzelf de tijd en ruimte gun om iemand beter te leren kennen , dat ik na 4dates nog niet spreek van een relatie etc )

Kreeg net een sms van Mrdate.. dat ie mijn smsje snapt maar niet weet wat ie er op moet antwoorden. X MrDate..

tsjah .. zal morgen denk ik wel iets terug sturen met: Ik ben allang blij dat je het snapt , je hoeft niet te antwoorden of zoiets
Fuck. Het is best laat. Half 5 ofzoiets. Ik jank de tranen uit mijn kop. Heb vanavond iets behoorlijk confronterends ontdekt.

Ben zó verliefd op mijn Grote Zwak.

Ik voel me hopeloos, zwak, stom en onzinnig. Het gaat nergens over. Maar nu weet ik het echt echt echt weer zeker. Ik ben ontzettend gek op hem.

Vanavond was het redelijk oppervlakkig, ons contact, maar dit keer...sinds jaren, weer genoeg om me aan het huilen te maken.

Ik doe er vast niet goed aan om hem dit te melden, hoe gek ik op hem ben, maar volgens mij ga ik hem toch wel emailen....
Fuck. Goed. Verstuurd dus. Een erg oppervlakkige tekst dus. Waarin ik enigzins provocerend en vaag blijf. Misschien een domme zet. Maar veel heb ik niet meer bij hem te verliezen. Alles wat hij is, hoe hij is, vergelijk ik met mijn potentiele geliefden....klinkt ziekelijk hè. Is het misschien ook. Dat maakte me zo verdrietig vannacht, zo bang ook. Maar vooral er zo van overtuigd dat ik nooit iemand zal vinden die aan hem kan tippen. Walgelijk gek ben ik van hem. Of ik hem nou maanden niet zie of elke week.. Dat gevoel blijft exact hetzelfde: onbeschrijflijk...zoals het zou moeten zijn...

(wat een drama hè, maar het is gemeend, écht!)
Eh wie is je grote zwak ?

Lelie.. alsa jij dat gevoel hebt en er eindelijk iets mee durft te doen vind ik dat oke.. Maar wat als GZ er niet positief op antwoordt ? Kan je het dan ook loslaten en verder gaan met je leven ?
quote:Vleermuis28 schreef op 18 oktober 2007 @ 23:09:

Geen idee of ik er aan toe ben .. vind vaak mijn single leventje ook nog veel te leuk.. Maar ik was voorheen altijd iemand die na 1date gelijk wist of ik in iemand meer zag of niet..

En ik wil het nu gewoon iets anders aanpakken , gewoon door vaker met iemand af te spreken en kijken wat er gebeurd.. Leuke dingen doen samen en niet mij teveel vastleggen op dat ene speciale gevoel.. Misschien moet ik gewoon rustig aan doen met iemand te leren kennen en er van genieten en voelen wat dat met mij doet..

snap je t nog ?

Tuurlijk snap ik het....eigenlijk heb ik exact hetzelfde hoor. Mijn verliefdheid die maar niet op gang komt, en als ik iemand ontmoet gewoon aankijken wat er gebeurd en wat voor een gevoel ik daarbij krijg. Is dat speciale gevoel er, dan is voor mij al genoeg en ga ik ervoor!

Vleer, laat het gewoon op je afkomen, en maak het voor jezelf niet te complex...geniet er van!
quote:Lelie1 schreef op 19 oktober 2007 @ 04:36:

Fuck. Het is best laat. Half 5 ofzoiets. Ik jank de tranen uit mijn kop. Heb vanavond iets behoorlijk confronterends ontdekt.

Ben zó verliefd op mijn Grote Zwak.

Ik voel me hopeloos, zwak, stom en onzinnig. Het gaat nergens over. Maar nu weet ik het echt echt echt weer zeker. Ik ben ontzettend gek op hem.

Vanavond was het redelijk oppervlakkig, ons contact, maar dit keer...sinds jaren, weer genoeg om me aan het huilen te maken.

Ik doe er vast niet goed aan om hem dit te melden, hoe gek ik op hem ben, maar volgens mij ga ik hem toch wel emailen....

Waarom maak je jezelf het zo moeilijk Lelie? Het lijkt wel een soort schaamte dat je hopeloos verliefd op hem bent.....mijn inziens is dat toch geweldig??? Of ben je bang teleurgesteld te worden door hem als je meld verliefd op hem te zijn, en hij niet op jou?

Voor mij ben je niet hopeloos, zwak, stom en onzinnig hoor....vind het echt geweldig dat je gewoon voor je gevoel durft uit te komen tegenover GZ. Doe er wat mee! Succes! En nu niet meer huilen he? Vertrouw op jezelf, je gevoel, je intuitie.....en probeer er wijselijk achter te komen of het gevoel van GZ wederzijds is...

van mij.
Lelie: Hoe was het in de stad? Lekker de beest uitgehangen?
Ojee Lelietje, ben je al wakker? Kun je de boel weer een beetje relativeren? Tsja, wel lastig hoor die GZ van je want Xan, GZ is tevens een BM en ook wel een FBM eigenlijk toch lelie? Ik snap wel dat je de kriebel de biebels van m krijgt, en niet zo'n beetje maar....is hij nu ECHT zo geweldig? Of is het puur aantrekkingskracht?

Vleer, misschien helpt het om je wat meer te concentreren op je andere date die ook wel de moeite waard was? snap dat het lastig is ...
Nemo, dat is inderdaad waar dat GZ een BM is....had ik even niet aan gedacht! Shit ja...dat maakt het verhaal helemaal anders! Lelie, hoe vervelend ook....als hij idd nog BZ is....laten gaan hoor! M.i. is "stoken" in een relatie/ huwelijk uit den boze. Kijk, als zijn relatie/huwelijk al op knappen staat...dan wordt het verhaal wéér anders....verdorie.....al met al een lastige situatie...

Stel dat BM ook gaat voor jou, hou er rekening mee dat ie dan net uit een relatie komt, en dit moet gaan verwerken....Van de één in de andere relatie rollen is niet echt jofel hoor.....uit eigen ervaring weet ik dat je voor een eventuele volgende relatie ervoor kan gaan, als je het ander eerst hebt verwerkt.
Hey Goedemiddag,

Heb wel goed geslapen, gelukkig. Het heeft me weer zo overdonderd vannacht. Vreselijk. Inderdaad; hij is BM en echt géén optie, maar dat weet ik al jaren. Ik merk dat ik er vooral tegenaan loop dat ik alles en iedereen met hem vergelijk. Wanneer houdt dát nou eens op vraag ik me af? Vannacht wist ik het zeker: ik word nooit meer verliefd. Dat voelt akelig, maar hopelijk is het tegendeel waar.

Mijn weekend is wel al begonnen, dat is fijn.

Wat gaan jullie doen en wat zíjn jullie aan het doen?
Werken, werken, werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven