Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Waar staan al die afko's voor!?!??!?!
Zal ik mezelf dan maar introduceren? Ik lees dat jullie op zoek zijn naar nieuwe schrijvers

Een beetje volgens het lijstje:

27 jaar

bijna 2 jaar single

langste relatie 5 jaar

kortste relatie 3 weken (maar dat telt bijna niet )

niet aan het daten (wel uitnodigingen haha)

relatiewenscijfer?? beetje moeilijk hoor, zou leuk zijn maar ik kan er goed mee leven dat ik single ben!
Welke afkortingen precies Badmeester?

En welkom Rara! Jouw beschrijving had de mijne kunnen zijn.
GZ= Grote Zwak

BM= Bezette Man

BZ= Bezette Zwak (?)

FBM= Foute Bezette Man

Die bedoelde je waarschijnlijk?
en wat bedoel je met Zwak??

Is hij zwak of is het jouw zwak?
Ik heb trouwens ook contact met een BM en weet nog niet of het een FBM is!

Er is niets gebeurd maar het klikt gewoon tussen ons. Ik deed daar verder niets mee aangezien hij BM is maar hij zoekt regelmatig contact waarbij hij heel duidelijk maakt dat hij me erg leuk vind. We wonen ver uit elkaar en zien elkaar dus weinig. Doordat het meeste contact via msn is weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken.. mannen flirten tenslotte graag via msn.

Nu moet ik zeggen dat het eigenlijk geen flirten meer is (vind ik dan) en live kan hij me ook op zo'n manier aankijken dat ik me echt afvraag; wat wil je nou?! Ik heb me dan ook voorgenomen om dat de eerste live ontmoeting te vragen. Op msn kan ie zich er nog met een grapje uitpraten maar als ik m recht aankijk wordt dat lastiger

Ik wil er niks mee doen omdat ie BM is maar hij is wel heeel leuk.. zucht

Oja en een van zijn vrienden doet ook heel erg zijn best voor me maar ze weten het beiden niet van elkaar eigenlijk wel komisch..
Ik heb eigenlijk weinig te melden momenteel, ik geniet van een roze wolk. Heb hem gisteren weer gezien en ben blijven slapen, was superleuk...

Alleen nu vertrekt hij voor een aantal weken naar het buitenland voor zijn werk. Dat is nu wel heel erg jammer.....

Knuf voor jullie allemaal !!!!
Ps en nu maar hopen dat hij eens leert hoe hij moet mailen en smsen.....

en anders naja, bellen kan ook.....
quote:Xander68 schreef op 19 oktober 2007 @ 10:54:

[...]

Tuurlijk snap ik het....eigenlijk heb ik exact hetzelfde hoor. Mijn verliefdheid die maar niet op gang komt, en als ik iemand ontmoet gewoon aankijken wat er gebeurd en wat voor een gevoel ik daarbij krijg. Is dat speciale gevoel er, dan is voor mij al genoeg en ga ik ervoor!

Vleer, laat het gewoon op je afkomen, en maak het voor jezelf niet te complex...geniet er van!

Maar wat versta jij onder dat Ene Speciale Gevoel ?

Dat jeje op je gemak voelt , dat je de ander leuk vind..

Of bedoel jij ook ermee *verliefdheid* het niet kunnen slapen eten en de heleeeeeeeeee dag aan iemand denken en haar elke minuut willen smsen ?

(voor dat heb ik bv geen tijd !! heb t druk met mijn werk dus de hele dag willen smsen is er niet bij , ben moe als ik hele dag gewerkt heb dus niet kunnen slapen is ook niet aan de orde)
Lelie: verdomd lastig is dat.. wanneer t een BM betreft..

Sta je zelf toe dat je verliefd bent en ondertussen ook duidelijk gaat beseffen dat t gewoon niet kan. Dat je boos wordt en je verdrietig voelt en daardoor hem gaat loslaten ?

Vind t een beetje lastig, ik word nl gewoon nooit verliefd op iemand die bezet is.. Dat is voor mij een ver van mijn bed show (tot nu toe )
Tja, ik kan het relativeren, maar mijn gevoel voor hem zal hetzelfde blijven. Het duurt immers ook al bijna 10 jaar. Niet iets van gisteren dus en dus ook niet iets wat ineens zal veranderen. Tenzij er een ander zal komen.

Oh en Miran, wat heerlijk voor je!!
Nou Lelie, ik ben gelukkig (nog) niet verliefd..

Lijkt me inderdaad vreselijk! Maar je hebt het inderdaad niet echt in de hand..

Er komt vast een andere hele vrije man
quote:rara schreef op 19 oktober 2007 @ 17:13:

Er komt vast een andere hele vrije man

Ik ga ervan uit! Móet gewoon!

Thanks Lelie ! En die man en dat gevoel komt bij jou ook !!!

Pff moet je mij horen, ken hem net een paar weken...
Miranda.. Leuk man .. dat tzo goed gaat tussen jullie
quote:Vleermuis28 schreef op 19 oktober 2007 @ 16:39:

[...]

Maar wat versta jij onder dat Ene Speciale Gevoel ?

Dat jeje op je gemak voelt , dat je de ander leuk vind..

Of bedoel jij ook ermee *verliefdheid* het niet kunnen slapen eten en de heleeeeeeeeee dag aan iemand denken en haar elke minuut willen smsen ?

(voor dat heb ik bv geen tijd !! heb t druk met mijn werk dus de hele dag willen smsen is er niet bij , ben moe als ik hele dag gewerkt heb dus niet kunnen slapen is ook niet aan de orde)

Allereerst: Rara, veel plezier hier!

Vleer: Ja, dat speciale gevoel....daarmee bedoel ik inderdaad je fijn voelen bij diegene en dat ik haar érg leuk vind!

En áls ik verliefd ben dan kan ik moeilijk eten, slapen, concentreren en dan liefst de whole day smsen enzo

En Vleer.....tijd kun je maken he? Vooral als diegene veel voor je betekent!
Hoi Miran, WB (in het kader wat bepaalde afkortingen betekenen: Welcome Back )
Xander.. leuk je verhaaltje..

Lieve mail van meneer2.06.. hem een leuke mail terug gestuurd.. We gaan binnekort gezellig iets drinken samen.. vinden t beide jammer dat door ons gezoen er een einde kwam aan onze vriendschap.. Dus dat gaan we proberen weer op te pakken.. Lekker relaxed geen verplicht nr..

Andere date is leuk en gezellig en ga gewoon vaker met hem afspreken.. ook geen verplicht nr..

MrDate.. wil daar best nog wel mee afspreken, maar heb gewoon geen zin in t gezeur dat ie niet weet wat ie wil.. Terwijl ik nog niets gevraagd of ge eist heb van hem dat ie een keuze moet maken ofzow..
RARA welkom hier

ik ga naar verjaardag van mijn zwager..
Goedemiddag allen!,

Allemaal lekker geslapen? Ik in ieder geval hééérlijk...al was het weer erg laat toen ik ging slapen...weer gezellig met TMJ zitten/liggen bellen...ruim 4,5 uur!....hoe krijgen we het voor elkaar Al met al weer erg gezellig

Spring eens onder de douche en dan wat ik zaterdag altijd doe....boodschappen, wassen en misschien mijn tuin weer eens aanharken....het barst van de herfstbladeren....

Tot later!
Ga zodadelijk met Broertje de stad in voor een nieuwe telefoon voor mijzelluf

En auto wassen , moet van mijn vader, heb net een camouflage auto hahaha zo smerig..

Als MrDate belt vanavond over de afspraak die we *eigenlijk* hebben, zeg ik het af, heb meer zin in de verjaardag.. Die mensen daar heb ik al jaren niet gezien en gesproken.. En aangezien ik de boel hier wil opbouwen is het voor mij beter om er heen te gaan.

MrDate moet maar gewoon wachten
quote:Xander68 schreef op 19 oktober 2007 @ 20:16:

Hoi Miran, WB (in het kader wat bepaalde afkortingen betekenen: Welcome Back )

Thanks Xan !

4,5 uur bellen, wow....en dat voor een man !

Ben benieuwd naar jullie ontmoeting IRL ( vertaald voor badmeester: in real life )

Goedemorgen allemaal ! eh, middag....
Goedzo Vleer !
Xan.. leuk dat je zo lang hebt gebeld met TMJ ..

Wil de telefoonrekening einde van de maand niet weten ;)
Lelie : dikke knuffel , die ben je wel nodig denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven