Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
GENIET GENIET GENIET GENIET GENIET GENIET

Dankje Pop! Ik vergeet dat weleenss, door al dat gedenk.

GENIET GENIET GENIET GENIET GENIET GENIET
Heb nog genoeg voor tot woensdag qua blikjes.. Ga morgen maar ff zak brokken kopen daar heb ik niet super veel meer van..

Vlees eten ze wel amar de brokjes zijn ze niet zo weg van , maar dat is natuurlijk nu nieuw en bij opa kregen ze altijd van alles te vreten..

ga straks met vriendin weg een paar uurtjes.. Zou ik de katten gewoon in de woonkamer , keuken en zo laten (niet in slaapkamer )of zal ik ze wel apart in de keuken moeten doen ?
Hai girlzzzzz!

Hey Mozz! Zet de gedachten maar even van je af en ga gewoon de date in. Heb het gevoel dat t erg mee gaat vallen. Hoe laat hebben jullie afgesproken? Leuke outfit? En dat gemuts is erg herkenbaar hoor!

Heftig dagje voor je Vleer! Hoe is t trouwens nu met je broertje?

Je moet je katten niet met een vliegenmepper slaan hoor, tsss...water spuiten idd of schreeuwen zodat ze je begrijpen. Zal wel moeilijk worden hoor met volwassen katten, om ze te heropvoeden zeg maar. Krabpaal helpt ook niet altijd..ik heb nu van die kokos deurmatten, die gebruiken ze wel. Maar ja, mijn katten gaan naar buiten (heb eensgezinswoning met tuin),bij jou niet toch?

Ik heb nog niets gehoord van zzp en vind het stiekum helemaal niet leuk. Zal ik hem vanavond een smsje sturen? Gewoon hoe t met hem is, hem nogmaals bedanken voor leuke avond en vragen of we binnenkort even zullen bellen. Ben zo iemand die weten wil waar ze aan toe is, positief of negatief. Raar he, zon avond waarop alles klopt en dan nu al t gevoel dat er iets niet klopt. Want al heeft iemand het heel erg druk, dan nog kan een kort smsje er wel af, met name na zon avond.

Nu maar weer wachten op dateverslag van Mozz!!!
De katten gaan uiteindelijk ook hier wel naar buiten , moet ze 2 weken binnen houden toch en dan voorzichtig aan paar keer op t balkon laten.. ???

Gaat morgen gelijk plantenspuit kopen !!! Vind vliegenmepper ook wel zielig idd , ze hebben nog nergens aan zitten krabben dus heb dat ding nog niet hoeven gebruiken gelukkig.

ZZP maar ff met rust laten denk ik , als jij als laatste iets van je hebt laten horen is de beurt nu aan hem vind ik.. Maar vind dat zelf ook erg lastig altijd.

Hier een nieuwe RP meneer leren kennen , maar het duurt steeds zo lang dat hij reageert op msn..
Vleer:

-Voer:

Als de katten elke dag brokjes en vers water hebbendan is het goed. Dat vlees (natvoer) is nergens voor nodig. Als ze te weinig harde brokjes krijgen en te veel natvoer dan kunnen ze last krijgen van tand(vlees)problemen. Natvoer vinden katten wel heel lekker, maar eigenlijk bestaat het voornamelijk uit vocht, dus het is erg duur.

-Krabben:

Elke keer als ze krabben aan iets waar het niet aan mag, dan pak je ze op, zonder iets te zeggen, en houdt de pootjes tegen de krabpaal.

-Ongewenst gedrag:

Als je een plantenspuit gebruikt, dan leer je ze aan dat bepaald gedrag samen gaat met een plens water. Zijn de meeste katten niet echt van gecharmeerd. Maar ze mogen niet in de gaten krijgen dat jij die spuit bedient, dus niks zeggen en niet kijken als je ze een sproei geeft. Als ze jou koppelen aan de waterspuit, dan kunnen ze het ongewenste gedrag vertonen als jij niet thuis bent.

-Krabben aan behang ed

Hang aluminumfolie op met een beetje schilderstape op plekken waar ze krabben. Het geluid en het gevoel van de folie vinden ze eng, en ze zullen niet meer krabben op die plek.

Wil je ze in je hele huis hebben of wil je ze graag alleen in de keuken?? Als je veel en lang weg bent is een keuken wel erg klein, vooral voor twee katten. Het kan natuurlijk wel als tijdelijke oplossing, totdat ze de regels van het nieuwe huis kennen.

Envoor het geval ze gaan plassen: nooooit schoonmaken met chloor! Dat heeft een sterke geur, waar een kat graag overheen wil plassen om zijn territorium af te bakenen. Groene zeep neutraliseert wel de geur.

Veel plezier met Gucci en Chanel!
Thanks Pop voor de tips !

Net ging 1 kat aan mijn bank zich uitrekken en krabben.. een keiharde EEEEEEHHH voldeed en droop ze af..

Maar ja als ik niet thuis ben zullen ze t ook wel gaan doen.. Flink in de gaten houden brrrp.. Gelukkig ben ik de hele week nog veel thuis vanaf volgende week wordt t lastiger om ze constant in de gaten te houden..

Broertje is vandaag gewoon gaan werken , leven gaat door waren zijn woorden.. Mannen zijn koele stoere wezens..

Geloof dat er vandaag een advertentie in de krant staat namens alle vrienden.

Vleer gaat eens ff met de katten spelen en knuffelen.. Is best raar voor ze zon verhuizing
[quote]Vleermuis28 schreef op 27 oktober 2008 @ 18:03:[

ZZP maar ff met rust laten denk ik , als jij als laatste iets van je hebt laten horen is de beurt nu aan hem vind ik.. Maar vind dat zelf ook erg lastig altijd.

Ehhhh. hij heeft als laatste iets laten horen...beetje koele reactie op mijn sms of hoe t met hem ging (brak dus) en gi. algemeen smsje dat zn nummer gewijzigd was.

Als ie nu expliciet bij afscheid iets had gezegd over een volgende x, dan was ik minder onrustig hoor. Hij deed het paar x terloops tijdens de hele avond. En ik zit met komend weekend, mn Griek stuurt me ook al mailtjes dat ie zich zo verheugt daarop en of ik er klaar voor ben....aaarggghhhh

Anyway, ik probeer vanavond niets te doen richting zzp.

Dank jullie wel voor de tips!
Mijn mannentips heb ik van een paar kerels, maar ik vergeet er nog een:

Mannen hebben ook gevoel!!
Haha Pop, wat een eyeopener zeg!

Raar is dat ik de indruk had dat ie veel sneller veel meer gevoel voor mij kreeg dan ik voor hem...daarom kan het ook zijn dat ie daar beetje van geschrokken is en t even wil laten bezinken. Hij is ook pas half jaar single he na 7 jaar...

Hebben jullie dat nu ook, dat je in 1e instantie de schuld/oorzaak bij jezefl zoekt en daar zo onzeker van wordt?
Xen, je had gisteren zelf je laatste smsje gestuurd toch? Ik zou het niet zo gek vinden als je vanavond weer iets stuurt. Je had iets over in de trant van: bedanken voor de leuke avond, en de vraag om even te bellen van de week. Ik vind dat helemaal geen raar smsje. Ik zou het misschien wel gewoon doen!
Goedenavond,

Xen, erg he...? Sms, versturen kan, je kan ook nog 1 dag wachten, misschien laat hij vanavond zelf iets horen? Zie je hem ook niet op msn? Jullie waren toch veelal aan het chatten?

Hij heeft het vast Heel Erg Druk
Je zou de katten en mannen tips bijna door elkaar gaan halen.

Mannen moeten ook gewoon een goedgemikte waterstraal in hun nek krijgen bij ongewenst gedrag (ipv onze lieve smsjes)

Wat enorm onhandig Xenia, kan me voorstellen dat je juist nu (ook ivm je Griek) wilt weten waar je aan toe bent.

Toch maar effe op je handen zitten vanavond. En desnoods gewoon morgen stoute schoenen aantrekken en bellen? Dat mag toch wel na zo'n gigantisch leuke avond! Hoor je meteen de toon van zijn stem... is toch duidelijker dan smsjes...
Pop, heb zaterdag laatste smsje gestuurd..

Nou luister ik naar al je tips, hou me daar zelfs braaf aan en nu mag ik wel van je smsen?

Hoi Miranda, hoe istie?
Hm, outfit... Ben laatste tijd wel van rokje met dikke panty/legging en laarsjes, maar tis nu zo koud he buiten! Toch maar spijkerbroek gewoon? Met leuk vestje ofzo? Ik duik ff mijn kast in...
Rokje!!!

je gaat toch geen strandwandeling maken (copyright Miranda)
hahaha.......
Neeee geen spijkerbroek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaat goed hoor Xen, vandaag weer flirtend sms contact en straks ga ik lekker sporten

veel plezier mozzieieie
Ik ga!

(met rokje )
ooh Katten Update :

Kat met beetje wit op de borst heet Gucci (ik kan dat nu onthouden door de i in Gucci en de i in Wit )

En deze kat is de brutaalste en angstigste en zat gehele middag en avond onder de bank.. toen ik net thuis kwam zat ze in de keuken verstopt achter de deur en daar zit ze nu nog.. Maar ze maakt vooruitgang..

Chanel die zonder wit op de borst (haha)kwam toen ik binnenkwam heel voorzichtig om t hoekje kijken en kwam vrolijk naar mij toe gedarteld om zich te laten aaien. En wilde net naast mij komen liggen op de bank , maar bedacht dat t toch veiliger was om op de andere bank te gaan liggen.. Ze gaat netjes op t plaid liggen ipv op de bank zelf.. Kijk ze leert snel !
Joehoe Gucci is ook in de huiskamer en zit lekker op de vensterbank naar de tv te kijken via het raam
Hallo Lieve Allemaal!!

Wat fijn te lezen dat jullie allemaal zo meeleven met mij en aan mij denken!

quote:Xenia66 schreef op 27 oktober 2008 @ 17:57:

Ben zo iemand die weten wil waar ze aan toe is, positief of negatief. Raar he, zon avond waarop alles klopt en dan nu al t gevoel dat er iets niet klopt. Want al heeft iemand het heel erg druk, dan nog kan een kort smsje er wel af, met name na zon avond.

Jeetje Xenia....heb je deze woorden uit mijn gedachten gehaald? Pff zo voel ik het precies zo! Kreeg ik maar een mega liefdesverklaring van date.....Vroeg hij me maar al verkering....

Ik haat deze fase....niets voor mij, totaal niets voor mij!

Was gister weer super fijn hoor, niets op aan te merken... regenachtig weer dus niets ondernomen. Maar heerlijk genoten! Tjee het is echt hotty Ik vind hem zooooooo leuk

Mozz.....Hoe is je date? Ben benieuwd!!

Vleer....Hoe is het nou? Katjes....Gucci en Chanel....je opa....je broertje?

Xenia....Inmiddels al wat van zzp gehoord? Is het allemaal al wat dragelijker!

Pop...fijn je naam wat vaker te zien hier nu op het topic! Hoop dat het goed met je gaat!!

Aspoes....is de stress inmiddels al wat minder? Beetje bijgekomen van je weekend?

Miran......Alles goed? Enne met TM? Staat er al een nieuwe date?

Erykah...Hoe is ie met jouw? Ben wel eens benieuwd naar een leuke date story van jouw!!!
Hi meiden!!

Mozza heeft vanavond haar date he? Spannend...en hopelijk klikt het helemaal en is het superleuk.

Xenia wat balen dat je nog niks van zzp heb gehoord. Stom is dat he dat je aan jezelf gaat twijfelen? Uiteraard nergens voor nodig. Echt dat hele "spelletje" van niet/wel smsen maar als ik het wel doe kom ik zusofzo over. Ik denk dat je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt. Wil je hem smsen dan doe je dat. Ja makkelijk praten van mij ...ik weet het, ik zou er ook onrustig en onzeker van worden.

WM leuk dat zo gezellig gister was met je hotty

Ja ik wou dat ik je leuk dateverhaal kon vertellen. I am working on it girl Mail met iemand uit mijn woonplaats via RP, wel leuk type en komt leuk over maar volgens mij is ie klein. Mijn lengte en ik ben al niet groot....nou ja geen reden om niet af te spreken natuurlijk. En via paiq ook wel leuk gechat maar nog niemand waarvan ik dacht...ja daar wil ik mee daten!!

Miranda....leuk smscontact gehad dus met TM?
Goedemorgen

Hier geen date nieuws , ben dateloos.. Wel gisteravond heel kort gesproken met RP meneer via telefoon. Grappig dat hij het zelfde dialect spreekt als ik zelf. Hij doet het zelfs nog platter en moest hem echt een paar keer vragen wat hij nou bedoelde..Ben het drents echt een beetje verleerd.

Katten hebben het overleefd de 1e nacht. Ik heb ze in de keuken en in hal gelaten. Woonkamer dicht gedaan. Maar heb ze de hele nacht niet gehoord. Zonet lagen ze lekker samen op een plaid die ik voor ze had neergelegd. Ze maken alleen zon rommel van hun eten. Dat ligt door de keuken heen , daarmee moet ik ze echt even heropvoeden haha. 1 kat eet niet zo best volgens mij is dat Chanel. Heb ze beide zon half klein bakje vlees gegeven. De ene vreet dat direct op de ander eet paar hapjes en wandelt weer weg.

Mijn ouders waren gisteravond bij mijn opa geweest en opa had als 1e gevraagd hoe het met de katten was. Mijn vader had gezegd dat ze nog even wat moesten wennen en dat 1tje onder de bank was gekropen. Ouders zagen dat opa er toch wel wat moeite mee had. *en toen kwam er een traantje bij mij*.. Geeft mij wel weer spirit om goed voor de beestjes te verzorgen. Opa had mij gisteren al wat geld gedaan onder het mom van : dan kan je voer e.d voor ze kopen deze maand. (zo lief en ik wilde het eerst niet aannemen , ik doe het met liefde en hoef geen geld maar opa stond er op.)

Maar gisteravond had hij wederom weer wat geld aan mijn moeder gegeven dat voor mij bestemd is onder het mom van : als ze er mee naar de dierenarts moet ! De lieverd ! Dat hoeft namelijk helemaal niet van mij, maar ja als Opa erop staat als echte dieren/kattenvriend.

Opa had ook nog gezegd als het neit gaat met de katten moet ze ze maar een spuitje geven. Ik weet dat hij dat heeft gezegd met heeeeeel veeeel pijn in zijn hart.. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt ! Merk wel dat ze wat actiever en wat minder angstig worden. 1 stond net al op de eettafel.. Dat wil ik niet hebben grrrr der af jij boef!

Vleer heeft t drukker met haar katten dan met mannen op t moment. En ik geef toe tis best gezellig met katten in huis !
Miran: weer vervolg date met TM ? Neem je zelf ook wat initiatief of laat je het allemaal ana hem over ?

WM & Xenia: herkenbaar dat willen van een liefdesverklaring uit zijn mond.. het prille begin is zooo'n onzekere tijd..

En dan zegt men ook nog dat je er van moet genieten.. Ja makkelijk lullen , mij lukt dat dan ook niet zo goed..

Mozzz vertel vertel over je date !

Pop : net als WM leuk dat je hier weer een beetje vaker bent en dat alles oke gaat met je date.

Aspoes : gisteren lekker op tijd je bed in gegaan om je weekend te verwerken ?

Erykah : leuk zeg contact met iemand uit ej woonplaats, al met elkaar gebeld of is het nog puur msn/mail ?

Tja en dat hij klein is ,,, idd geen reden om hem gelijk de deur te wijzen. Al weet ik niet wat ik zelf zou doen eerlijk gezegd. Ik wil toch wel graag dat ze minstens 180 zijn qua lengte.(en dat heb ik ook zo aangevinkt op RP)
Goeiemiddaaaaag!

Meteen maar het verslag he: We begonnen in heel rustig kroegje, ijs al snel gebroken kletserdeklets... Wat een knap koppie! (dat maakte zijn kledingsmaak gelukkig een beetje goed Hij is echt beetje type nerd dat niet weet dat 'ie eigenlijk best lekker is)

Na een tijdje verplaatst naar kroegje met live-muziek en daar nogal aan het biertjes proeven gegaan... bleef steeds gezellig, dus nog maar derde kroegje aan vast geplakt... inmiddels was ik aardig teut aan het raken en toen we vervolgens ineens erg lekker zaten te zoenen heb ik 'm maar meteen mee naar huis genomen

Voor mij echt voor het eerst zo meteen al bij eerste date... ben echt beetje stout aan het worden, had ik een half jaar geleden niet van mezelf gedacht, haha! Heb eigenlijk geen vlinders, maar wel genoten. Toch wel weer erg lekker, slapen tegen een warm mannenlijf en wakker gemaakt worden met kusjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven