Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer heeft net heel leuk gechat met een nieuwe RP meneer uit de buurt van Utrecht
Zo zo Vleer je hebt het er maar druk mee!

Ik ben weer benieuwd!

Ow Nice....home cinema set! Lekker swingen....heerlijk om te doen...lekker dansen door de kamer heen!!
WM yes idd ..
Waarop ben je aan het dansen??
Sandi Thom , Amy winehouse en sinds lange tijd weer eens naar U2 geluisterd.. En niet te vergeten juan luis guerra en eh Roxette kwam ook nog voorbij
En hoe gaat het met je katten? Eén van mij zit nu bovenop me
Ben er ook nog even hoor. Mn knuffelhomovriendje kwam onverwacht ff langs met fotos van zn vakantie in Israel...en ook omdat ie beetje ongerust over me was omdat ik had gesmst dat ik een dipje had...zo lief
ja gaat goed met ze 1tje kruipt aldoor achter de tv . .. en gaat doodleuk de tv van de achterkant zitten bekijken ..

andere ligt altijd bij mij op de bank moet af en toe ff kijken of ze nog wel leeft zo rustig is ze ..

vanavond gingen ze achter elkaar aan rennen door de woonkamer , hilarisch !

Minder wel dat er 1 waxine glas is gesneuveld maar ach vond t zo onwijs lollig

Mister RelatiePlayer stuurde nog een msn berichtje een flauw berichtje .. Heb er niet op gereageerd.. Vind hem beetje kinderachtig eigenlijk..

had zijn hyves nog ff weer bekeken , in 1 dag 10 nieuwe vriendinnen .. Nah ben blij dat ik niet meer in zijn hyves sta.. Die wil alleen maar scoren dus.. Bij mij is dat niet gelukt en zoekt ie er maar gelijk 10 nieuwe bij ..
Xen leuk homo vriendjes die zo bezorgd om je zijn.. Lief heur
Hehe Vleer, maar dat zijn toch allemaal potten :-)
Mijn vakantie is voorbij .. zodadelijk naar bed en om 6uur gaat t wekkertje weer.. Bah bah bah
Hij knuffelt en ruikt ook zo lekker, pffff waarom zijn de leuke mannen homo??? en geen greintje bi hoor...
Xen .. ik heb ook een paar lekkere homo vriendjes heb ze al zo vaak gevraagd of ze echt niet een beeeeeeetje bi zijn .. Nee dus

..
Miranda waar zit je ? Ben nieuwsgierig hoe t met je gaat en hoe t met Tm er voor staat
Truste Vleer en sterkte morgen!
tref ik een leuke vent op RP . heel gezellig op msn zitten kletsen de hele avond.. Woont ie helemaal bij Utrecht in de buurt.. 1uur en 20min rijden (ff snel opgezocht op de anwb site)
quote:Xenia66 schreef op 03 november 2008 @ 22:47:

Hehe Vleer, maar dat zijn toch allemaal potten :-)

haha ik hield mij dat stukje worst nog voor , maar zie daar nu maar vanaf..

Wel leuk mailtje van Millitair Man de man die zowel Pop als ik heb gedate.. Hij zit weer in afghanistan.. Is er pas over 3 maanden weer..
Ik ga voor de 2e nacht de katten in de woonkamer laten ... Ging afgelopen nacht ook goed

Trusten all
Zit MM alweer in A'stan? Die kerel heeft het druk met zn werk!

Met mij gaat het allemaal helemaal prima! Geen onzekerheden meer, dat scheelt een heleboel!
.
quote:Xenia66 schreef op 03 november 2008 @ 22:48:

Hij knuffelt en ruikt ook zo lekker, pffff waarom zijn de leuke mannen homo??? en geen greintje bi hoor...

Erg is dat he!

Slaap lekker Vleer! Anderen ook al naar bed?

Ik ga ook zo, ff nog paiq gesprek met oninteressant maar wel gezellig geval afronden.
Ik lees mee......
Pop : geen onzekerheden meer betekend dat dat het er nu t label bezet aan hangt of dat het voorbij is ?

MM heeft het er idd maar druk mee , maar vind het erg lief dat hij mij blijft mailen , waar hij ook ter wereld zit. Hij is geen millitair meer maar zit in de beveiliging , beetje hoge piefen in afghanistan bewaken.

Heb behoorlijk beroerd geslapen elk uur van de klok gezien, onneuzel.. Zo dadelijk werken gelukkig maar een half daggie , maar morgen gaat t echte leven ECHT weer beginnen gelijk 6 dgn achter elkaar
hoi liefjes,

Ik ben er weer hoor. hoe is het hier? Iemand zin in samenvatting? aaahhhh....;-) ?

Weekend was intensief en gezellig. Contact met TM is goed!

Gisteren belde hij alweer en informeerde nog voorzichtigjes of ik wel alleen in de kamer had geslapen daar haha....binnenkort zien we elkaar weer. Leuk. Hoe is het met de andere dates?

Xen, nieuwe date gepland? Ik hoop het..
Samenvatting... zo even uit mijn hoofd kom ik op het volgende:

Xenia had weekend met GG afgezegd vanwege zzp, maar zzp heeft nog steeds niks laten horen. De eikel. Nog steeds spinnenwebben dus.

Vleer had spontaan bezoek van RPplayer, werd bijna ingepakt door zijn charmes maar na een dronken telefoontje van Vleer ging 'ie helemaal stom doen en bleek weer 10 nieuwe hyvesvriendinnen te hebben. Weg ermee dus.

Ingel is keihard aan het hyperen bij het jc

WM zat ff ergens mee qua VM (heb niet gelezen wat) maar verder gaat het wel de goede kant op

Erykah had spannende date (meteen bij binnenkomst al zoenen) maar hoe gaat het daar eigenlijk mee, Eer?

Moz heeft al paar keer met PD gedate, is erg leuk, vooral tegen de spinnenwebben, maar nog geen vlinders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven