Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
En nb zijn emailadres direct hahahahahahaha
Naja zeg... kan 'ie niet tegen complimenten ofzo?!

En heb je 'm al gemaild dat het baardje erg leuk staat
Ik was ff met mijn fake emailadres online gegaan op msn en hem toegevoegd en alles bij elakar geluld en gelogen .. leuk tijdverdrijf
ooo, vuile player ben je vleer
whahaha Mozza tja had ie maar gewoon dank je wel moeten zeggen op mijn complimentje haha
Hoe zie je eigenlijk of iemand je geblokt heeft?
Dan wil je diegene een berichtje sturen of een interesse berichtje en dan staat er i beeld dat diegene geen contact met je wil
maar een grapje is even leuk , t begint nu te vervelen..

Zal ik hem eerlijk opbiechten wat ik gedaan heb ?
heb je het inmiddels al opgebiecht?
Nee mozza zal ik dat moeten doen haha
geen idee vleer, ligt eraan of het beetje leuk gesprek was
Zo zwaait weer even naar lieve allemaal hier

VM vandaag nog niet weer echt gesproken...vanavond later op de avond pas weer....dus nu even rustig. Hoop hem snel te zien....behoefte aan een hele fijne lange knuffel.....

Jullie hebben flink lopen posten....even geen puf om terug te lezen, sorry! Ben moooooeeeeeeeeeeee
Mozza t gesprek was leuk heb alleen gelogen dat ik cost controller ben ipv ziekenverzorgende en gelogen dat ik amsterdam woon ipv drenthe.. Enne gelogen dat ik UvA heb gedaan ipv mbo in drenthe

En natuurlijk een fake foto
Hoi allemaal,

Wat wordt er veel geschreven zeg! En dank jullie wel voor jullie welkomswoorden. Ik heb erg moeten wennen in het begin ja. Aan het single zijn. Twaalf jaar is inderdaad een hele tijd. Maar ik moet me richten op de toekomst!
Strakke actie Vleer !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja maar zou ik het hem eerlijk moeten opbiechten of het spelletje maar gewoon mee blijven spelen ?

Ik kan niet liegen ik kan niet oneerlijk zijn whaaaaaaaaaaaaa

zoals ik al zei even is t leuk maar nu ist niet meer leuk
waar is iedereen ?
ik ben er weer! even gegeten, loos zitten zappen en nu toch maar weer laptoppie aan

Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt om iemand zo voor te liegen Vleer... een spelletje mag best een keer... maar na een tijdje wordt het lullig he... zou je graag willen dat hij weet dat jij erachter zit?
Tja Mozza dat weet ik dus niet misschien is t wel slim om gewoon nooit meer online te komen haha
Ach, gewoon laten verwateren Zijn die mannen ook altijd goed in... ghehe
Haha Mozz
Zit nog wel met die rp-er in mijn hoofd hihi! Straks word ik ook een player, met allemaal lijntjes tegelijk!

Ach ja, ben al lang genoeg rete-braaf geweest met 2 lange relaties na elkaar. Hoewel ik het niet zou kunnen om echt te daten met meer dan 1 tegelijk denk ik.

Zal ik nou actie ondernemen? Erykah wilde wel cupido spelen omdat we allebei geen fullmember zijn... of kan ik het beter uit mijn hoofd zetten en eerst eens kijken hoe het met PD loopt?
Vleer, ik zou het idd gewoon laten verwateren.

Mozz..tja aan ene kant denk ik, gewoon doen, maar aan de andere kant kun je daar iemand mee kwetsen....dus ik zou kijken hoe het met PD gaat lopen of hem gewoon eerlijk zeggen dat je nog niet toe bent aan iets serieus.

Misschien moet je de rollen even omdraaien en dan bedenken hoe jij je zou voelen als pd zoiets zou doen...helpt nl. wel eens.

Maar ok, dit is mijn mening hoor, ben nu eenmaal niet zon player (maar dat brengt me dus ook niet echt verder haha)
Xenia....dat doe ik zelf ook altijd. Mezelf verplaatsen in de ander! Werkt heel goed!

Hoe gaat het hier verder met jullie?
Ja goed.. heb maar een home cinema set besteld .. zomaar om mezelf te verwennen leek me wel leuk

Broertje is hier dus die zegt dat t aantal watt genoeg voor mij is.. Naja alsof ik geen harde muziek uit mijnboxen wil laten klinken .. Dus maar ff andere uitgezocht met subwoofertje met meer watt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven