Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik denk dat HM een andere datum bedoelde .. Tis zondag he dan vergeten we vaak t een en ander..

Och vriendin heeft ook gezoend met iemand vannacht iemand die 5jr jonger is.

haha..muts
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 december 2007 @ 17:51:

[...]

Hehehe... grappig!

Ik vrees dat mijn kat zelfs een kerstboom aan't plafond zou weten te attacken, gezien de nieuwe route van mijn kat: in anderhalve seconde: aanrecht - koelkast - magnetron - keukenkastjes - vensterbank - bank - etensbakjes... zucht

Vooralsnog heeft mijn kat besloten mijn kerstversieringen met rust te laten, ik heb dus nog een beetje (valse...) hoop dat dit ook zo blijft met een boom. Het offer: kat heeft nu nieuwe kuren en hapt steeds in een plant. Die plant wordt nu dus opgeofferd voor het welzijn van mijn (toekomstige) kerstboom haha!

Overigens probeer ik zonder resultaat mijn avatarplaatje te veranderen, grmpfffff

Hahaha! HUMOR!

Zal dan toch maar een poging wagen een boom op te zetten? Ik vrees het ergste.....straks ligt er een stuk boom in de gang, een ander stuk in de wc, en de piek in mijn bed

Avatarplaatje veranderen? Waarom lukt je dat niet? Gewoon bij portret wijzigen een plaatje uploaden...daarna eens proberen in - en uit te loggen...
Haha, ik bedoelde idd 'een andere keer'.

Maar nu is het hier positieve paniek, leuke jongen smste namelijk terug of het ook goed was dat ie iets later langskwam... Dan werkt hij zijn vrienden na het eten de deur uit en komt toch langs!!! Dus ga even terugsmsen dat dat natuurlijk geen probleem is, hond uitlaten, douchen, nonchelant optutten en eten!!! Ben ik blij dat ik vandaag mijn huis gepoetst heb en het helemaal gezellig nu is met de kerstboom

Halvemaan is blij!!!! Hahahhaa!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 december 2007 @ 17:55:

[afbeelding]

Zoiets, Xander?
Ik lees verschillende ervaringen over RP. Heb het nog nooit geprobeerd. Lijkt me toch apart om zo iemand te leren kennen. Ik let namelijk altijd erg op de blik in iemands ogen, open gezicht en de toon waarop iemand praat. Dat merk je niet direct via internet. Maar als het "gewone" daten niks wordt, misschien dan ook maar eens RP proberen.

Afgelopen week heb ik mijn laatste date verteld dat ik niet verder met hem wil daten. Ik was nu drie weken met hem aan het daten. Hij was paar keer bij mij thuis geweest enz. Maar ik had "het gevoel" niet. Terwijl hij erg lief, leuk en attent is. Heeft het leventje toch net iets beter voormekaar dan mijn ex. Maar blijkbaar is mijn ex toch interessanter.. Grrr.... Mijn ex heeft het namelijk gepresteerd om (nadat we bijna twee maanden geen contact hebben gehad) mij te smsen dat hij mij miste en mij graag wilde zien. Terwijl ik op dat moment gezellig met nieuwe date avondje uit was. Mixed feelings. Ik heb ex te kennen gegeven niet op dit soort smsjes te zitten wachten. Hij heeft het destijds uitgemaakt. Uit is uit. Maar ex spookte wel door mijn hoofd, dus ik date afgelopen week maar verteld dat ik niet met hem verder ga daten.

Gisteravond was ik te stappen, kom ik toevallig die date die ik had gedumpt weer tegen. Even mee gepraat, en toen weer verder. (Hij had het trouwens goed opgevat, afgelopen week.) Vervolgens heeft hij mij de hele nacht gesmst. En ik heb natuurlijk met mijn dronken kop gereageerd. Vanochtend nog gesmst. Oeioeioei, want die smsjes waren overduidelijk. Hij wilde mij wel instoppen vannacht.... Gelukkig niet gebeurd, maar tsja...

Vervolgens heb ik vanmiddag weer met mijn ex gesmst. Gewoon beetje ouwehoeren, niks geen toespelingen gemaakt. Hij ook niet naar mij trouwens. Maar we hebben echt wel twintig smsjes gestuurd.... Ik weet dat ik nu de fout heb gemaakt door te beginnen. En dat ik er een beetje een chaos van maak. Ik was niet dronken vannacht, maar ik had zeker wel wat gedronken en dan word je toch wat losser... Misschien volgende keer de telefoon maar thuislaten?
Xan is blij voor HM...lekker onverwachts komt leuke jongen op visite
Zozo HM, positieve paniek! Waahhh! Jij bent goed bezig zeg!!!
Jaaa leuk voor Halvemaan! Joepie! Hij doet duidelijk ERG z'n best om TOCH langs te komen, dus ERG goed teken!

PrinsesOpDeErwt heeft grmpffftsskkkkk-frustratie met avatar... al 10 keer nieuw plaatje in profiel geselecteerd, gewijzigd, in- en uitgelogd, grrrmpffffff . Prinses alleen ook van 't volhardende en nooit opgevende type... dus al zit ik hier tot vanacht...

RP (jaja... ik kort 't af alsof ik die term ook al jaaaaren gebruik haha), lijkt me ook best lastig Sunshine. Hoewel, heb ooit in een grijsgrijsgrijssss verleden wel eens gedeet na internet-ontmoeting. Kan een vreselijke domper zijn of een Leuke Verrassing

Xander, google eens afbeeldingen op 'omgekeerde kerstboom', levert dus verrassende dingen op haha
Peas on earth!

*Prinses soms de neiging wat door te draven... * ik stop nu met plaatjes haha
Peas on earth!
Die kerstboom aan het plafond was vorig jaar helemaal hip. En ook erg ruimtebesparend. Al zou ik niet weten hoe je zo'n ding aan het plafond moet bevestigen. Bij mij zou die snel weer op de grond liggen.

(Heb je toch weer die MAN voor nodig he) haha
Ik kijk de kat in de boom! Of was het nou uit de boom? Haha!

Wat betreft de Avatar....'t kan ff duren voordat ie zichtbaar is Prinses...heb geduld en relaxxxx!

Even eten koken....
Haaa dat was het magische woord: relaxxx!

Hij is er plotseling

quote:sunshineforever schreef op 09 december 2007 @ 18:18:

Die kerstboom aan het plafond was vorig jaar helemaal hip.

Serieus?! De mensheid wordt steeds gekker... een omgekeerde kerstboom hip

(Tis ook duidelijk dat PrinsesOpDeErwt niet heel stijlgevoelig is, want het modeverschijnsel van omgekeerde kerstbomen is me volledig ontgaan :-))

'k ga even eten
Peas on earth!
Prinses, wilde je graag erwtjes op je avatar? Want die zie ik wel!!

HM, veel plezier vanavond! Ik ben eindelijk over mn jaloersigheid heen als andere mensen wel een leuke date hebben en ik niet! Jippiedepippie en ik ben nu dus ook oprecht blij voor je!

Sunshine, ik vind het ook zeker waar dat je op n foto heel veel mist van iemand, zoals blik, stem, houding, etcetcetc! Of zoals een vriendin van me zegt: of hij wel de juiste nestgeur heeft!

Ik heb geen spijt van dat ik niet gezoend heb, ook al weet ik dat hij verdraaid lekker kan zoenen! Maar goed, ik weet ook dat hij iets meer interesse heeft dan ik, en dat ik natuurlijk oneerlijk om daar gebruik van te maken!

Ik zit me net te bedenken dat het alweer lang geleden is dat er een leuke man in mn bedje heeft geslapen. Denk dat ik daarom die arm zoek. En als er nou eens een echte prince charming aan die arm vast zat was ik helemaal gelukkig!!

En poes-kerstboom technisch... Je kan ook de boom buiten, voor je raam vastmaken. Kan je er naar kijken, is het gezellig en ligt niet al je versiering eraf, alhoewel, dan moet het niet gaan stormen. Problemen problemen!
@Prinses: echt! Geen geintje, 't was echt heel hip vorig jaar! Vandaar dat je waarschijnlijk zoveel plaatjes kunt vinden. Haha.

Bij mij staat de boerenkoolstamppot op het vuur..
quote:pop1980 schreef op 09 december 2007 @ 18:40:

Prinses, wilde je graag erwtjes op je avatar? Want die zie ik wel!!

Jaja... Prinses op de ERWT... snappie

(euh... tenzij ik de enige ben die dat een grappig grapje vind haha... triest )
Peas on earth!
Pop, het is idd ook het tegen iemand aankruipen, die arm, die knuffel. Vooral na de relatiebreuk is dat ook wat ik mis. Vandaar dat ik waarschijnlijk nog een beetje met ex in hoofd zit. En hij met mij. Hij is namelijk vertrouwd.

En nu word je weer met je neus op de feiten gedrukt. Eerste Kerstdag bij mijn ouders. Tweede kerstdag zit ik ook alleen. Maar ja, het hoort erbij. Ik ga wel lekkere dingen voor mezelf in huis halen en vooral niet All you need is love kijken

Oud&Nieuw vind ik beter. Dat ga ik altijd met vrienden vieren. Alhoewel twaalf uur altijd het vreselijke moment is. En eigenlijk die minuten ervoor. Wanneer iedereen zorgt dat ie in de buurt van zijn partner zit. En dan twaalf uur sta ik daar tussen de zoenende stelletjes Maar ik doe altijd net of mijn neus bloed. En tien minuten later is het meestal wel weer over.

Rest van de nacht is het trouwens wel een mooi moment om moves te maken en alle leuke mannen te mogen zoenen

Alleen jammer dat er ook altijd een aantal niet-interessante mannen die kans ook pakken om mij te zoenen

Koortslip-smoes werkt dan ook niet. Hebben ze er graag voor over. Of hebben ze al...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 december 2007 @ 18:46:

[...]

Jaja... Prinses op de ERWT... snappie

(euh... tenzij ik de enige ben die dat een grappig grapje vind haha... triest )Wat dacht je van een Hema-worst als avatar? Past goed bij de erwt en de winter
Hahaha! Wel leven in de brouwerij met jullie erbij hoor! Leuk...doet me goed.

Sunshine, jij bent niet de enige hoor die met Oud & Nieuw tussen de zoenende stelletjes zit, ook ik moet er dit jaar weer aan geloven! Of ik moet binnen 21 dagen een nieuwe vriendin hebben...hahaha!...kan ik wel vergeten...

Ga er gewoon weer wat gezelligs van maken, net als elk jaar.

Alleen...niet leuk dat je met 2e kerstdag in je up zit....kan je niet naar familie/vrienden o.i.d.??
Tsja... Ik zit dus 1e kerstdag bij mijn ouders en die zouden het echt superleuk vinden als ik er nog een dag ben. Als ik daar nog een dag zit, dan vind ik dat ook zo confronterend. Het feit dat ik twee dagen bij mijn ouders moet zitten omdat ik alleen ben... En mijn vrienden hebben eigenlijk allemaal een relatie. Dus ene dag bij de een zn ouders, andere dag bij de ander. En ik wil me ook niet opdringen.

Ik vind sowieso dat mensen niet altijd goed rekening houden met singles. Ik zorgde in tijden van relaties altijd dat ik vrienden en vriendinnen veel zag. Mijn ouders nodigen standaard met Kerst een paar alleenstaande vrienden uit. En dat doen ze ook met oud&nieuw. Gaan regelmatig langs bij mensen die alleen zijn. Ik heb altijd geleerd dat je moet zorgen dat een ander niet alleen staat. En ik baal er gewoon van dat het nu mij wel overkomt. Heb het er met mijn ouders ook wel over, maar ja. 't Is gewoon zo. Ik ga nu tweede kerstdag gewoon zo veel mogelijk als een normale dag proberen te zien. Een extra zondag.
Herken helemaal wat je bedoelt Sunshine. Ik vind het trouwens sowieso best confronterend om te merken dat niet iedereen even veel 'rekening' houdt met single-zijn. Ik heb zelf eigenlijk altijd veel contact gehad met vriend(inn)en, ook op feestdagen juist, als zij geen relatie hadden. Nu blijkt omgekeerd dat niet iedereen dat doet bij mij... hmmmm

Voor oud&nieuw moet ik eigenlijk ook nog een plan bedenken, want nog niets in de planning, en daadwerkelijk om 22.00 uur 's avonds een dekbed over m'n hoofd trekken is toch wel erg triest...

Nouja... genoeg gezwelgd (gewolgen?) in zelfmedelijden.

En neeeee... geen erwten als in erwtensoep-met-rookworst... tskk... daar gaat het sprookjesachtige idee van de prinses op de erwt
Peas on earth!
Hey prinses! Ik zie je nieuwe avatar! Toch nog gelukt voor middernacht!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 december 2007 @ 20:05:

Voor oud&nieuw moet ik eigenlijk ook nog een plan bedenken, want nog niets in de planning, en daadwerkelijk om 22.00 uur 's avonds een dekbed over m'n hoofd trekken is toch wel erg triest...

quote:Xander68 schreef op 09 december 2007 @ 19:37:

Of ik moet binnen 21 dagen een nieuwe vriendin hebben...hahaha!...kan ik wel vergeten... Ohhh dus nog eenentwintig dagen om Een Plan te bedenken! \\:-)//
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 09 december 2007 @ 20:08:

Hey prinses! Ik zie je nieuwe avatar! Toch nog gelukt voor middernacht!Jaja, godzijdank! Anders zou het natuurlijk een slapeloze nacht worden, want ik MOEST koste wat kost die &*^@#)(*&$#@ - avatar voor elkaar krijgen
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 09-12-2007 20:10
Reden: PrinsesOpDeErwt, SuperAvatarHero hehe ;-)
% gewijzigd
Peas on earth!
Waar is iedereen? Waar is Desert Rose? En Miranda? En Noa? En Lelie?
Xanders Masterplan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven