Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
@Liefmeisje; niet smsen hoor!!! Misschien moet je net zoals ik het hele huis gaan poetsen, dan heb je afleiding! Die mixed feelings zullen nog wel even blijven, daar moet je helaas toch doorheen...

@Prinses; welkom hier, het single topic gaat weer steeds meer leven! En die katten haha. Mijn hond vindt de kerstboom vooral eng, dus zal er niet te dicht bij in de buurt komen!
Ik heb mijn kunstkerstboompje ook al gezet. Ik vind als single de kerst zo'n irritante periode. Word je altijd weer zo met je neus op de feiten gedrukt. Vandaar dat ik het maar extra gezellig in mijn studentenkamertje maak. Ik ben trouwens 24. Had ik in mijn vorige post nog niet gemeld.

Mijn fiets gaat altijd linearecta naar de fietsenmaker als er wat is. Ik ben echt te lui om daar zelf aan te gaan sleutelen. En ik beweer redelijk geëmancipeerd te zijn, maar dat soort dingen vind ik toch altijd een mannenklus . Iets voor op de wensenlijst? Een man die handig is met klusjes? Echt, ik vind het niet zo erg om wat vaker te koken hoor. Laat dat kokkerellen nou net mijn hobby zijn.
Goedenavond allemaal , er si weer lekker veel geschreven.

Welkom Prinses en Sunshine

Halvemaan: nu hem niet meer smsen , en idd lekker op de bank pleuren met goed boek offe beetje zappen. Of nog beter je fietsband repareren :P

Ik heb een heerlijk weekend gehad, gezoend met een nieuw zoenvriendje van vroeger.. Hij heeft in de jaren beter leren zoenen das duidelijk haha

Was pas om 7uur thuis vanmorgen , nieuw zoenvriendje en ik waren lekker aan de latten vannacht vandaar ook t zoenen.

Wat ik erg grappig vond was dat hij zei : nu hebben we gezoend maar je komt helemaal niet achter mij aan waarom niet ? Nouw ehhh omdat ik ouderwets ben en een vent maar achter de meid aan moet. .Nou dat had ik beter niet kunnen zeggen overal waar ik heen gign , kwam hij ook staan. Zal wel aan de drank gelegen hebben, maar t was erg hilarisch. Verder nog een vent aan zijn muil geslagen , die pakte mij zonder pardon zo bij mijn kruis. Heb hem zo een hengst aan zijn bek gegeven. Wat denkt ie wel niet zeg, hij wilde mij nog terug slaan ook , maar gelukkig zagen een paar omstanders het en die brachten hem tot bedaren (mag van geluk spreken dat zij hem niet nog een paar meppen gaven volgens mij)Deze gast heeft het 10 jaar geleden ook al eens gedaan bij mij toen heb ik hem met mijn gesp van mijn tasje aan zijn gezicht geslagen. Snap je toch niet dat zon vent t gewoon weer probeert he ?

Verder heerlijk genoten , geen rare dingen gedaan en netjes met taxi naar huis gegaan.

Braaf meisje geweest dus
Ah, leuk...nieuw bloed hier.Welkom!

Sunshine: Dit is niet ons forum hoor, 't is van ons allen...dus ook van jou Voel je vrij gezellig mee te posten.

Voordat er vragen gaan komen hoe het nu met Ing en mij gaat ....'t heeft het niet gewerkt tussen ons, niet genoeg gevoel om er mee door te gaan. Vrienden blijven we zeker, wat we kunnen heel goed met elkaar overweg.

Ga me maar weer eens heel voorzichtig begeven in de vrijgezellenwereld....
Xan.. Jammer maar fijn dat jullie vrienden blijven..

Zoooo lekker gedouched en zusterpakkie weer aangehezen en zodadelijk maar eens aan het werk.

Daarna 2 dagen vrij , maar ik moet nog iets doen aan bewonersbesprekingen dus moet t maar ff in mijn vrije tijd gaan doen. Kwam er tijdens het werken gewoon niet aan toe. Naja voor een keer is t niet zo erg..

T moet geen standaard iets gaan worden om t in mijn vrije tijd te doen.

Oh zoenvriendje en ik hebben voor a.s dinsdag afgesproken om bak koffie te drinken samen. Hij vroeg in een mailtje of hij niet vervelend was geweest omdat ie zo dronken was.
Hoi hoi,

Wat n gezellige drukte hier!

Ik heb weer een beetje de zondagsblues, gisteren op stap geweest, een oude bekende tegen gekomen, waarmee ik een half

jaartje geleden gezoend heb. Was heel gezellig, maar hij is geen date-materiaal, en ik heb heel erg staan twijfelen of ik nou wel of nie met hem wilde zoenen. Uiteindelijk ging hij naar huis, dus kon ik niet meer eens twijfelen, haha! Maar ik werd vanochtend zo allenig wakker, dat ik me direct zielig voelde. En dat terwijl mn katten zo heerlijk bij me op bed gekropen waren en lagen te spinnen.

Xan, he bah!!! Das nie leuk nieuws!

HM, niet dozig voelen dat je een sms hebt gestuurd (en al helemaal niet nog een smsje erachteraan sturen met je uitleg;). Je ziet vanzelf wel of hij reageert)

Liefmeisje, afgezien van de blues gaat het hier wel goed hoor! De echte leukerds zijn volgens mij niet te vinden op RP. Ik vind het eigenlijk nog steeds een raar pricipe, dat je kan man-shoppen en dat je zo oppervlakkig naar uiterlijk kijkt. Maar ja, heb voor een maandje betaald en ik moet mn geld goed besteden, dus veel zoeken, haha!

FBM die moet uit je hoofd eigenlijk he? Goed van je dat je wel op RP zoekt e dus je ogen wel open hebt staan. Sterkte ermee. Niet gaan smsen hoor, want dan maak je het hele porces van afscheid nemen alleen maar langer!

Prinses en sunshine, welkom!
Welkom Sunshine & Prinses op de Erwt! Leuk dat jullie mee komen schrijven!

Xan, jeeetje zeg! Wat jammer! Hoop dat jullie je er allebei een beetje okey onder voelen! En welkom dan tot de officiele singles-club again!

HV, lief dat je dat zegt. Vind het weer zo moeilijk! Zit echt weer even in de knoop met mezelf... ik mis hem. Maar ik weet ook dat ik het mezelf nog moeilijker maak door weer met hem te smsen en hem te zien. Vraag me uberhaupt af of we elkaar nog gaan zien voor hij vertrekt, of hij afscheid komt nemen.

Sunshine, ik herken het wel wat je zegt. Ik vind die hele december maand ook altijd zo irritant! Ik word er toch altijd wel wat depri van... sla het liefst kerst en oud en nieuw over! Laat het maar weer snel januari worden!
@Vleermuis, wat leuk! Kan het andere zoenvriendje ook definitief de prullenbak in (voor zover hij daar nog niet inlag).

@Sun, leuk om je hier te zien! Eens kijken wat dit topic ons gaat brengen

@Xan, goh, je posts klonken zo positief... Jammer, maar goed dat jullie op deze manier uit elkaar kunnen gaan en dat er geen hard feelings zijn.

Ik kreeg net een smsje terug van leuke jongen; dat ie het leuk had gevonden, maar dat ie niet kan, andere keer?. Tuurlijk jammer, maar ik ben al helemaal tevreden met zo'n smsje terug!
Sunshine, geheel zelfstandig je fiets naar de fietsenmaker brengen is ook errug euh... geemancipeerd toch...?

Overigens klinkt Vleermuis echt SuperGeemancipeerd , erg stoer hoor... tsskkk... sommige figuren....

Dank voor 't hartelijke welkom, leuk! Sunshine, ook welkom trouwens! Ik vind de decembermaand ook best een lastige maand. Voor 't eerst in vijf jaar weer single met kerst en oud&nieuw, tsja....

Heb me net toch al gewaagd aan wat kerstversiering, die waakzaam en geintrigeerd wordt bekeken door m'n kat. Ben benieuwd waar die kerstversiering zich bevindt als ik morgen wakker wordt.... Meestal haalt mijn kat 't huis namelijk 's nachts overhoop.
Peas on earth!
We posten allemaal tegelijk haha!

Ik heb dit jaar voor het eerst wel weer lol in kerst en oud en nieuw. Waarschijnlijk omdat het me vorig jaar zo goed is bevallen! Ik heb een kerstcd gekocht en kaarsjes, lekker gezellig maken!

Nog een fijne zondag!
Hey Pop, had je uiteindelijk toch spijt dat je gisteravond geen actie hebt ondernomen, of voelde het gewoon allenig in je bed?

Tja FBM moet uit mijn hoofd, maar ja dat zeg ik inmiddels al 1,5 jaar... al heb ik hem nu al sinds september niet meer gezien, wel contact gehad via sms/bellen af en aan. Ik probeer idd wat afleiding te zoeken op RP, is wel lachen soms, maar net als jij, vind ik er maar weinig soeps tussen zitten! En moet zeggen dat ik er ook niet zo voor ben om op deze manier iemand tegen te komen, vind het toch leuker als het spontaan in de kroeg, op straat, in de tram of waar dan ook gebeurd! (of ben ik nu een te grote romanticus!?)

HV, nee ben het met pop eens! Niet druk maken over dat smsje! Geeft gewoon aan dat je hem erg leuk vindt en daar is niks mis mee! Hij reageert vast nog wel, en als hij niet wil/kan komen ook niet over in zitten, volgens mij komt het wel goed met jullie!

Fijn dat je band weer geplakt is trouwens!! Waar vaders al niet goed voor zijn!
Wow, in de tijd dat ik een berichtje schrijf, staan er inmiddels alweer een heleboel tussen!

Halvemaan, fijn dat je een smsje teruggekregen hebt. Binnenkort dus wel weer deten met leuke jongen?

Xander, vanzelfsprekend ken ik als 'newbie' je verhaal niet, maar naar voor je/jullie dat 't toch niet is geworden wat jullie wilden samen. Das niet leuk :(

Vind trouwens kerst altijd minder erg dan oud&nieuw. Vind kerst wel zo'n familie-ding en ben die dagen ook met familie, maar als ik met oud&nieuw alle stellen elkaar gelukkig nieuwjaar zie wensen... , heb de neiging dit jaar om om 22.00 uur naar bed te gaan, m'n hoofd onder m'n dekbed te stoppen en er in 2008 weer uit te komen
Peas on earth!
Prinses, hahaha... die neiging had ik ook al!
Liefmeisje
Oh en vorig zoenvriendje ligt allang inde prullenbak. Heb hem vrijdag nog wel een smsje gestuurd met dat ik t jammer vind dat ie zo reageerde en hem een fijn weekend gewenst..
Vleer: Toch goed dat je van je afgemept hebt, niet normaal als een vent naar je kruis grijpt. Zou ik ook niet pikken...

Prinses: Hmmm...jij ook al een kerstboom-kat probleem? Ik denk dat er dus niks van de boom overblijft including de ballen, ze molt de hele boel ben ik bang voor. Hoe lossen we dat nou op?

Liefmeisje: Neuhhh, niet doen dat ge-sms....in principe schiet je er weinig mee op en je maakt jezelf gek. Toch proberen 'm van je af te zetten...ook al is het heel erg moeilijk!

Pop: Op RP dus nog steeds geen leuk materiaal? Hoezo kijk je oppervlakkig naar uiterlijk....op RP is dat toch het eerste wat je doet....uitgaan op uiterlijk? Of zie ik het nou verkeerd?
quote:Xander68 schreef op 09 december 2007 @ 17:37:

Prinses: Hmmm...jij ook al een kerstboom-kat probleem? Ik denk dat er dus niks van de boom overblijft including de ballen, ze molt de hele boel ben ik bang voor. Hoe lossen we dat nou op?

Ik vrees dat 't een kwestie is van keuze tussen kat en kerstboom en nog erger: mijn kat laat zich niet wegjagen haha!

Of euh:

* kerstboom achter slot en grendel

* kat achter slot en grendel

* plastic kerstballen (yegh)

* plastic kerstboom (YEGH, no offence voor iedereen met plastic boom )

* kat iedere dag omkopen met bergen lekker kattenvoer (Prinses' kat erg goed omkoopbaar

* andere opties?
Peas on earth!
En o, thanx voor de steun wat betreft Ing en mij! Zoiets is nooit leuk, maar gevoel is niet te sturen.
Prinses op de erwt is nog een single-leek... maar euh... RP = Relatie Planet...?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 december 2007 @ 17:41:

[...]

Ik vrees dat 't een kwestie is van keuze tussen kat en kerstboom en nog erger: mijn kat laat zich niet wegjagen haha!

Of euh:

* kerstboom achter slot en grendel

* kat achter slot en grendel

* plastic kerstballen (yegh)

* plastic kerstboom (YEGH, no offence voor iedereen met plastic boom )

* kat iedere dag omkopen met bergen lekker kattenvoer (Prinses' kat erg goed omkoopbaar

* andere opties?

Hahaha! Leuke suggesties! 's ff denken:

* Kerstboom aan het plafond hangen zodat ie er niet bij kan?

* Kat naar het asiel brengen, en na de kerst weer ophalen? (mocht ie nog niet weg zijn)

* Kat vastbinden aan een tafelpoot, ver bij de boom vandaan?

Ehmmm...zoiets?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 december 2007 @ 17:43:

Prinses op de erwt is nog een single-leek... maar euh... RP = Relatie Planet...? Yep!
Lachen al die berichtjes tegelijkertijd. Heel het singletopic op zondagmiddag actief op het forum

Ik heb net leuke jongen via de sms en fijne avond gewenst en dat een andere leuk was, dat we nog wel ff zouden kijken.

En mijn huis is helemaal schoon, heerlijk. Kerstboom, zometeen de kaarsjes aan... Maar eerst nog koken en de hond uitlaten, das dan minder!

Ik zag eerst trouwens wel een beetje op tegen de feestdagen, maar kerst is nu redelijk volgepland en heb ik wel zin in! Alleen 2e kerstdag ga ik pas laat op stap en daarvoor niks, maar ik ga nog wel even verzinnen hoe ik me dan tot een uur of 23.00 ga vermaken. Hopelijk krijg ik de dvdbox van Gooische Vrouwen volgend weekend als we sinterklaas vieren!
quote:Xander68 schreef op 09 december 2007 @ 17:46:

[...]

Hahaha! Leuke suggesties! 's ff denken:

* Kerstboom aan het plafond hangen zodat ie er niet bij kan?

* Kat naar het asiel brengen, en na de kerst weer ophalen? (mocht ie nog niet weg zijn)

* Kat vastbinden aan een tafelpoot, ver bij de boom vandaan?

Ehmmm...zoiets?

Hehehe... grappig!

Ik vrees dat mijn kat zelfs een kerstboom aan't plafond zou weten te attacken, gezien de nieuwe route van mijn kat: in anderhalve seconde: aanrecht - koelkast - magnetron - keukenkastjes - vensterbank - bank - etensbakjes... zucht

Vooralsnog heeft mijn kat besloten mijn kerstversieringen met rust te laten, ik heb dus nog een beetje (valse...) hoop dat dit ook zo blijft met een boom. Het offer: kat heeft nu nieuwe kuren en hapt steeds in een plant. Die plant wordt nu dus opgeofferd voor het welzijn van mijn (toekomstige) kerstboom haha!

Overigens probeer ik zonder resultaat mijn avatarplaatje te veranderen, grmpfffff
Peas on earth!
Ja, ik sta ook te kijken van de activiteit hier opeens! Zo is het dagen rustig, en nu een gekkenhuis....

HM: Ik heb net leuke jongen via de sms en fijne avond gewenst en dat een andere leuk was, dat we nog wel ff zouden kijken.

Hoe bedoel je dat nou precies?

Jammer dat ik trouwens de enige man ben hier....

Zoiets, Xander?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven