Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
T forum is er ff weer uit geweest.. dus denk dat de laatste berichten niet meer te zien zijn ..

Raar forum dit
Nou, lekker is dat
ok, de volgorde weigert weer ff. kan de nieuwe berichten weer ns niet lezen... aaaaaaaaaaaargh fijn forum hoor...
tis een raar forum zo af en toe

avatar kan je ook krijgen nu maar geen idee hoe t moet
Nou, de openingspost staat wel weer bovenaan en dat is wel fijn. En de functie om je avatar te wijzigen heeft volgens mij aan gestaan maar is nu weer weg. Ik heb hem gezien, maar kan hem nu nergens meer vinden.
Shape hoe was de uitslag?
Quote van een match op Paiq:

"Wat een stuk ben jij!"

Hahahahaha.
quote:Jannek76 schreef op 14 augustus 2007 @ 19:26:

Nou, de openingspost staat wel weer bovenaan en dat is wel fijn. En de functie om je avatar te wijzigen heeft volgens mij aan gestaan maar is nu weer weg. Ik heb hem gezien, maar kan hem nu nergens meer vinden.Avatar kun je uploaden onder het kopje mijn viva en dan bij foto's.
Ik had hem inmiddels gezien Summer, maar evengoed bedankt.
Hai...ben ik weer ff, tijdje niets laten horen en nu ook nog niet bijgelezen.....

helaas de komende tijd ook niet veel tijd om bij te lezen

mams is inmiddels geopereerd aan haar gebroken knieschijf maar zit vooral psychisch in de knoop met haar revalidatie en angst dat t niet goed gaat komen...dus dat kost veel tijd (niet erg hoor)

en verder een heel leuk en gezellig paiq contact ontmoet vandeweek, geen idee wat t gaat worden, woont ook niet in de buurt, maar is gewoon gezellig....kan geweldig met hem praten en verder zien we het wel.....
Allereerst: uitslag moedervlek was goed, gelukkig. Bedankt iedereen voor het meeleven, was wel een opluchting.

Wat me een beetje stoort, Des, en Noa...

Ik ben niet gefocused of mannen wel of niet online zijn, het was meer dat ik dacht dat ik een erg leuke date had gehad, en als ik dan niets meer hoor, zelfs niet een reactie op een simpel belangstellend smsje hoe het met zijn moeder is die die dag daarvoor was gevallen en heup gebroken had.. dan vind ik dat een teleurstelling.

En ik kijk niet doorlopend of ze online zijn, het valt me gewoon op dat ze een heel weekend niet online zijn geweest. En iemand die enthousiast is na een date en een smsje krijgt die vindt wel 2 minuten voor een reactie. Inmiddels nog geen reactie gehad btw.

En natuurlijk doen mannen dingen zoals in de tuin werken of er opuit gaan, alsof ik dat niet weet. Doe ik zelf ook! Maar die dingen laten wel eens een enkel minuutje vrij.

En die jongen die ik uit de put gepraat had zaterdagnacht, die was online EN zat muziek te draaien.. en als ik dan vraag omdat hij zaterdag flink in de put zat, hoe is het nu? dan kan hij toch wel 1 zin terug zeggen.

Ik vind dat allemaal teleurstellend, zonder dat ik super gefocused ben op mannen of niets anders te doen zou hebben in mijn leven! Ik vond Saaimans ook enthousiast en heb ook dingen bij hem gemeend te merken. En ik baal er dan met name van dat ik me dus vergist heb!!! Daar ging het over gisteravond.

Dus, ja ik wil ook wel eens gewoon kunnen uiten hier dat ik ook wel ergens een keer van baal. Zonder dat Des mij dan meteen met haar vergelijkt, en dat ik het gewoon even hier kan zeggen!

De wereld draait zeker niet om mij! Ik vind dat raar om te horen, juist van Des, want ik denk dat ik dat toch ook wel een beetje op dit forum heb laten zien dat ik wel veel met anderen bezig ben.
Goedemorgen allemaal,

weer vroeg dag , twaait en regent dus mooi weer om te gaan werken.

Shape: als jij denkt dat je goed doet dan is dat goed. Is niks mis mee verder. Sorry dat ik je een verkeerde indruk gaf.

Je kwam bij mij over in je posting alsof je zit te wachten op die mannen. En enorm teleurgesteld bent als je even niets ontvangt van ze.

Dat jij aldoor maar geeft en geeft aan mannen en weinig terug ontvangt. Bedoelde met mijn stukje te zeggen dat het niet verkeerd is om gewoon te ontvangen van mannen ipv altijd maar te geven.

Cardhu: Fijn dat het goed gaat met je moeder. Leuk een date gehad.. Lekker van genieten en zien waar t schip strandt

Snap weinig van die avater gedoe , had al wel gezien dat mijn foto uploaden gelukt is.. tenminste kan m zelf zien op mijn profiel. of de rest t ook kan zien geen idee hehe

HVM stuurt lieve smsjes , as zondag een date. Erg veul zin in.

Hij zegt dat ie aan mij denkt dat ie dan een apart onderbuik gevoel heeft... Erg leuk en lief , weet zelf nog niet zo goed wat ik er mee moet. Ben voorzichtig, zoals geloof Janneke al zei tis net uit met zijn ex.. Al had ie daar maar 2mnd iets mee en was het zijn keuze om hetuit te maken. Toch merk ik aan mijzelf dat ik het rustig aan wil doen. Gewoon leuke dingen doen samenen over paar weken maar kijken wat ik er uiteindelijk mee ga doen.

LRP: stuurt smsjes erg leuk en lief. Heb ook zin om hem te ontmoeten ,beetje vreemd dit 2 mannen die mij leuk vinden en dat ik keuze heb straks.. Maar straks zijn ze beide heel erg leuk en dan ?? Naja nog maar niet over nadenken , maar er gewoon van genieten. Datdoe ik en probeer ik ook zoveel mogelijk , maar toch t achterhoofd stemmetje.. Desss zo heb je niets en zo heb je er 2 . En moet de voors en tegens van beide afwegen met welke je verder gaat haha.. Heb ik weeeeeer
Knorrman al sinds vrijdag niets meer van gehoord.. We hadden nog even mail contact , maar ik vroeg mij afgelopen weekend af... Waarom eigenlijk ?

Want het voegt verder niets toe aan mijn leven , misschien uiteindelijk alleen ergenis.. Hij had mijn stukje tekst op hyves verwijderd, maar heb het er zonet weer neer gezet

Iets opbouwen heel snel , heel intens, heel open.

En....

weer verdwenen,

Alsof je elkaar nooit gekend hebt

Ik vind het goed zo , het is en blijft een rare kwibus . Dat merk ik nu wel heel duidelijk na t contact met HVM en LRP..

Knorrman = exit en heb er 2 nieuwe leuke interessante mannen voor in de plaats gekregen.. Prachtig toch eigenlijk ?
Morning!

Summer ik wil nog even zeggen dat ik het heel lief vind dat je gisteren 2x op msn informeerde naar de uitslag en zeggen dat ik pas laat thuis was en toen was je al offline!

Des, je blijft me afschilderen als smachtende Shape, wat ik ook uitleg waarom ik teleurgesteld was, wat mij nog steeds logisch toelijkt, maar je blijft het naar jouw beeld wat je graag wilt zien kennelijk toeschrijven. Je zult het wel goed bedoelen. Ik ga het niet opnieuw uitleggen, misschien moet je het nog eens overlezen wat ik schreef en jezelf eens voorstellen dat wanneer je zondag een hartstikke leuke date met HVM hebt, met goed gevoel, klikt enorm, jullie zoenen en zijn innig... hoe je het dan zal vinden als hij dagen daarna stil blijft en ook niet reageert op een simpel smsje?

Gisteren smsje gekregen van G: "nog 4 nachtjes slapen, dan zien we elkaar live." Gisteravond laat op msn verdere afspraken gemaakt. Eerst even wat drinken, dan wat eten. Wat ik lastig vind is dat hij (ook al eerder) vroeg wat de dresscode van de date was... Het blijft een beetje een formele man.

Ik heb hem wel gezegd dat ik de date vooral ontspannen wil houden.

Van Saaimans nog steeds niets weer gehoord, ook geen reactie op mijn smsje.

Cardhu, krijgt je moeder psychologische hulp? Praat jij veel met haar?

Nemovisje, ik had nog een vraag aa n jou staan, over je baan en die baan waar je op gesolliciteerd had.

Mir, beetje laat, maar was gisteren nauwelijks thuis, bedankt voor je lieve woorden gistermorgen! En je meeleven over de moedervlek. Zelfde geldt voor Summer, maar had ik boven al gezegd.

Nog iets gehoord van AM, Mir, of is er nog steeds elke dag contact?

Summer, nog contact gehad met Spanjaar, nieuwe afspraak gemaakt?

En hoe is het met GM en jou?

Angrycat, al ingeschreven bi Parship?

Janneke, goed dat er nog SV's zijn he!!

Al op jacht naar nieuwe mannen?
Cardhu, sterkte met je mams. Had je die man nu al wel ontmoet of alleen op Paiq getroffen dat begreep ik niet zo goed uit je verhaal? Leuk in ieder geval!

Shape, gelukkig is de uitslag goed. Echt raar dat Saaimans niks meer heeft laten horen, dumpen die kerel daar kun je alleen maar ongelukkig van worden. Richt je pijlen maar op anderen G ofzo...

Des, geef jij zo snel je telefoonnummer aan RP / date mannen? Ben daar maar voorzichtig mee hoor! En probeer vooral te blijven relativeren na je grote afknapper met Knorman. Eerst ontmoeten dan verder kijken of je elkaar wel écht zo leuk vind of blijft vinden.

Mir, nog contact gehad met AM?

Ma.avond kwam Ex-v+ bij me eten, nou heb t overleefd. Hij was mega aanhankelijk echt té erg als dat zo doorgaat heb ik echt geen zin meer in het contact .Ik hou er helemaal niet van zo'n flemerige man om me heen te hebben, waaraan je merkt dat ie meer van je wil. En dat terwijl ik al lang mega duidelijk geweest ben. Pfff, vermoeiend hoor.

Spanjaard stuurt zo af n toe n smsje, en that's it. Nieuwe afspraak? Nee, nog niet dus... Ik gok dat ie deze vrijdag weer zal beginnen.

GM, tja leuk chatten / cammen en that's it. Ik irriteer me er steeds vaker aan dat het toch nooit meer kan worden. Fantaseren is leuk, tot op zekere hoogte..

Vandaag heb ik n date met leuke chatman, we gaan ergens wat lunchen. Dat leek me wel leuk. Ik spreek sowieso liever overdag af dan 's avonds eigenlijk. Vooral vanwege het OV en overdag hangt er een andere sfeer dan 's avonds vind ik.
Summer, veel plezier met chatdate vanmiddag!
quote:shapeshifter schreef op 15 augustus 2007 @ 11:41:

Summer, veel plezier met chatdate vanmiddag!Bedankt, nu slaan de zenuwen weer toe. Wat moet ik aan, heb ik niet teveel make up op, mn haar los of vast ... Aaaaargh.... Relax, relax...
Shape ik schilder je niet af als smachtende vrouw..

Ik zei dat het bij mij zo overkwam en nu zeg ik dat ik dat dus blijkbaar verkeerd heb gezien ..

HVM stuurde smsje of ik vanavond iets te doen heb , hij wil langskomen. Maar ik houd de boot ff af. Ben moe en wil ook graag nog even langs een vriendin..

Stomme is dat ik ook met LRP in mijn hoofd zit dat ik die ook graag wil ontmoeten. Eigenlijk stom want zo lijkt het voo rmijn eigen gevoel dat ik LRP wil zien om te kijken of die beter scoort dan HVM.. waarom kan ik niet gewoon genoegen nemen met wat ik nu voor me heb staan ?

Hvm is een schat !! Vind hem ook onwijs leuk maar durf er niet te veel op te hopen.. Bang om gekwetst te worden ?..

De tijd nemen , maar moet ik wel LRP ontmoeten of niet ?
Summer ben erg nieuwsgierig naar je datestory !!

Heerlijk SATC is weerop tv dagelijks om 20uur op Net 5..
Ow, ik zie dat we onze 'delen' ook kunnen gaan vergeten. Of in ieder geval niet meer bij de 700 posts...

Dat gaat dan wel erg lang duren, tot deel 200
Ohhh bij de tandarts geweest, ik lijk wel een kwijlende hamster nu.
Cum non tum age
Kwam erg leuk stukje tegen over mannenharems..dacht ff plaatsen hiero

15 Dec '05Mannenharem

Oh, was ik maar een sheikin. Dan nam ik een harem. Een harem vol met mannen wel te verstaan, die zorgvuldig bewaakt zou worden door vrouwen die in het verleden hebben bewezen niet van mannen te houden. Zelfs niet van de hele mooie exemplaren. Ik hoor niet bij dat selecte groepje. Ik houd van mannen. Niet eindeloos en voor altijd, maar meer tijdelijk. En tijdelijk is een ruim begrip. Dat kan jaren zijn, maar ook slechts een weekend.

Het voordeel van zo’n harem is dat ik zelf het heft in handen hebt. Wanneer ik eens geen zin heb, hoef ik niets, maar wanneer mijn hormonen pieken hoef ik er zó maar eentje uit te pikken die past bij mijn stemming en zin. Wil ik lief, wil ik ruig, wil ik vaker of maar één keer? Voor iedere zin is er een geschikte man voorradig. Ik hoef niet meer op jacht, ik hoef mijn minaars niet op te trommelen, nee, ze zijn er gewoon, meteen, voor mij. Onvoorwaardelijk en trouw. De beschikbare mannen zijn natuurlijk uitgebreid gescreend op kwaliteiten. Je komt immers niet zomaar in mijn harem terecht.

Als eerste zijn ze getest op intelligentie. Misschien vraag je je af wat dát er nou toe doet tussen de lakens, maar ik vind het persoonlijk wel een toegevoegde waarde hebben. Een intellectuele kreun klinkt toch net wat anders dan die van een simpele ziel. En daarnaast is het ook prettig dat je na de daad nog eens van gedachten kunt wisselen met elkaar op een bepaald niveau. Anders is het zo stil in afwachting van de tweede ronde. Hij moet ook diepgang hebben, en mag zelfs een tikje spiritueel zijn. Maar ook niet weet té. Ik zit namelijk niet te wachten op een tantrisch orgasme.

Natuurlijk zijn ze ook getest op uiterlijk. Hij hoeft niet bloedmooi te zijn, liever niet zelfs, want dan kom ik er zelf zo slecht vanaf. Hij mag best een beschaafd buikje hebben, ik hoef niet te verdrinken in zijn ogen omdat ze zo mooi blauw zijn en ik hoef geen bodybuilder. Wel mag hij in het bezit zijn van een bepaalde mate van zelfvertrouwen. Dat is prettig. Een man die lekker in zijn vel zit. Je hoort mij niet klagen bij de exemplaren in het bezit van een sixpack of een stel prachtige gespierde benen en een lekker kontje, maar het is geen must. Variatie is gewenst. Ik eet per slot van rekening ook niet elke dag biefstuk.

Ook zijn ze zijn getest op humor. Mister Bean meldde zich ook aan maar die heb ik afgewezen, hij maakt me nerveus. Alles gaat fout bij die man en dat schept geen vertrouwen als potentiële minnaar. Ik houd ook niet van gemaakte lolbroeken. Mannen die het hoogste woord voeren en de ene na de andere mop tappen om de aandacht te krijgen. Nee, een man maakt bij mij een goede beurt wanneer hij adrem is. Wanneer hij met woorden goochelt en vrij associëren kan, wat tot lachwekkende opmerkingen kan leiden. Hij moet zichzelf niet te serieus nemen. Zelfspot en relativeren zijn een groot goed, ook in bed.

Mijn mannen zijn goed ingewerkt, zij kennen hun plaats. Wachtend op mijn vraag zich bij me te voegen brengen zij gezamenlijk hun tijd door binnen de muren van mijn kasteel. Ze mogen sporten, studeren, zonnen, lezen en schrijven, en zelfs op gezette tijden hun vrienden uitnodigen voor een hapje en een drankje, maar zelf drinken ze op dat moment geen druppel alcohol. Dat is niet goed voor de prestaties. Natuurlijk schenk ik ze wél een glaasje champagne in als voorspel, en ook bij het naspel, maar daar blijft het dan ook bij.

De regels zijn vooraf duidelijk. Ik deel ze niet met andere vrouwen en na twee jaar worden ze weer ingeruild. Op deze manier blijven ze spannend en nieuw, de mannen in mijn harem en is er weinig gevaar voor hechtingsgedrag. Ik adverteer in de landelijke krant en hou selectieronden. Het is net Idols, de winnaars gaan door; de beste tien zijn voor mij. Ze staan te dringen, rijen dik melden ze zich aan voor de vacatures. Niet zo gek wanneer je het goed beschouwt. Luieren, sporten, studeren, socializen én seks hebben in de baas zijn tijd. Waar vind je dat nou?
Hey,ik kom even gluren hier. Mag wel, hè?

Ik lees weinig veranderingen: volop dates, seks en ander lekkers, hehe..:-P

Dess; stom hè dat dat Knorretje niks was. Zo zie je maar weer, idealiseren is zo gemakkelijk, jammer.

Jannek; toch nog seks met die SV gehad dus. Echt megahandig, zo'n kerel achter de hand. Maar ik merk wel dat iets in hem je toch tegenstaat of niet? Naja, daarom is het ook een SV en heb je geen relatie met hem, zo werkt dat dan.

Shape; de saaie meneer laat niks van zich horen? Raar hoor, want jullie date was best geslaagd toch? Dubieus, maar ja, graag of niet zou ik dan denken hè? En Cman? Is het nu aan/uit of geen van beide? Snap die situatie niet zo goed geloof ik.

Summertje: Hi!! Hoe was het vanmiddag? Hij vond je vast heel mooi met je make-up, hihi, ik vond van wel

Nou, hier alles op z'n Lelies: veel werk, toch blut, borrels, vrienden en iets nieuws: cyberseks, zowel per msn als per sms met verschillende mannen. Op één of andere duistere wijze werd ik aangesproken door iemand die ik ooit eens van RP had gejat en die bood me voor gratis en voor niks een stripshowtje aan voor de cam! Achterdochtig als ik ben vertrouwde ik het voor geen meter, maar hey, wie ben ik om zoiets af te slaan? Hij was nerveus, zijn buik lekker en lul groot!

Doet me denken aan een stuk in een boek van Heleen van Rooijen, waarin Diana de Wit afspreekt op een parkeerplaats met haar jongere chatlover Joshua, waar ze vervolgens de geilste seks hebben in zijn bestelbusje .. Mmm...! Nou, dus misschien......:-P

Kortom: Ik vind het hélemaal leuk!

Lelie, leuk dat je even langs wipt! Cyber-slettebakje

SV+ staat me niet tegen, maar de situatie is gewoon een beetje verwarrend voor me. Het is allemaal wel duidelijk enzo, maar nieuw. Ik ben niet geoefend in het hebben van een SV+

Maar het houdt me van de straat, ik heb nog geen traan om hem gelaten en verwacht ook niet dat binnenkort te gaan doen... En ik heb af en toe sex. Dus ach, ik klaag niet

En als het goed is (we hebben een principe-afspraak en ik heb hem de opdracht gegeven er op terug te komen - even afwachten of ie dat ook doet...) hebben we volgende week weer een 'echte' date; niet in de buurt van een bed. Heb ik wel zin in moet ik zeggen. Want alleen maar lichamelijke aandacht gaat me toch snel vervelen merk ik.

Owww, en nerdman belde net!! Ik moet nog steeds een beetje nazorg bieden geloof ik.

Het is niet aardig, maar ik kan op het moment even niets anders dan medelijden voor hem opbrengen. Vind het echt sneu voor hem. Hij denkt nog steeds aan me, etc. En ik was hem al bijna helemaal vergeten en heb totaal geen behoefte aan hem in mijn leven... Voel me slécht!! Maar kan er echt niks aan doen dat ik het zo voel.

Ik ben benieuwd hoe Summer's date was.
Hehe, nou Janneke, zo wil ik mezelf nou ook weer niet noemen..maar zo voelt het inderdaad wel lichtelijk!

Die Nerd toch, vergelijkbaar met een situatie in mijn leven, vergeten te vertellen net ja: ik had een tijdje terug een date met een Paiqknaap. Nou, om het kort te houden (want ook ik ben het beu): hij helemaal verliefd en nu in halve depressie omdat ik het na een week alweer voor gezien hield en eigenlijk het contact een beetje (nogal) afhoud..

In eerste instantie vond ik 'm wel leuk, vooral heel grappig, maar al veel te snel vond ik hem irritant en erg lelijk. Slecht, zo voel ik me ook Janneke!

Nu me weer voorgenomen voorlopig alleen nog voor de hete foute jongens te gaan, hoor. Is toch een stuk gemakkelijker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven