Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey Lelie, tuurlijk mag je ff gluren hier... Ik ben ook wel ns zo'n cybersletje, is best lekker op zn tijd, niks om je voor te schamen hoor... Thanks trouwens voor je compliment.

Janneke, volgende keer dus echt iets ondernemen met SV+, ook leuk toch. En ach Nerdman begrijpt het op n gegeven moment heus wel hoor.

Mijn date van vanmiddag was gezellig. We hebben samen geluncht en nog ff op terras gezeten. Gewoon gekletst en mensen gekeken. Ik weet niet zo goed wat hij er van vond, hij was wel vaak aan t lachen om mn uitspraken / grapjes.
quote:summerxx schreef op 15 augustus 2007 @ 20:16:

Hey Lelie, tuurlijk mag je ff gluren hier... Ik ben ook wel ns zo'n cybersletje, is best lekker op zn tijd, niks om je voor te schamen hoor... Thanks trouwens voor je compliment.

Ik schaam me er ook niet voor, ik hou van vernieuwing!

Mijn date van vanmiddag was gezellig. We hebben samen geluncht en nog ff op terras gezeten. Gewoon gekletst en mensen gekeken. Ik weet niet zo goed wat hij er van vond, hij was wel vaak aan t lachen om mn uitspraken / grapjes.

Maar de vraag is: hoe vond jíj het?
Ik vond het gezellig, en verder geen idee... Ben niet mega mega enthousiast ofzo.
Dag meiden

Hoe is het hier? Ik zie druk over en weer geschrijf over mannen?!!

Summer, ik ben benieuwd naar je date! Laat je even weten hoe het geweest is?

Noa, de tandarts...oeh au!! Gaat het weer een beetje?

Miran, where are u?? Hoe is het met AM?

Shape, hoe is het nu met je broer?? En wat was de uitslag van je moedervlek? Sterkte!

Lelie, wat leuk weer even wat van je te horen!! Cybersex?? haha... zo te horen ook druk met de mannen?

Jannek, heb nog steeds het verhaal van briefjes meneer niet helemaal begrepen, maar heeft ie nu een nieuw vriendinnetje? Ach dan is zo'n SV toch heeerlijk om je lusten op bot te vieren!? Snap je vervelende gevoel over nerdman wel, voor hem is het moeilijk, maar begrijp dat jij eigenlijk al weer 10 stappen verder bent en eigenlijk hem allang weer vergeten?!

Cardu, heel veel sterkte!! En uiteraard veel plezier met die nieuwe man van je!

Met mij gaat het de laatste dagen even wat minder, zit niet zo lekker in mijn vel. Ben een beetje ziekig en hoe stom ook, maar ik mis FBM... vorige week ging het heel goed, en stond ik versteld van mezelf dat ik het zo goed volhield. Ik heb 2 zelfhulpboeken doorgespit en dat heeft me wel een hoop in laten zien. Maar nu mis ik zijn smsjes, telefoontjes, bezoekjes...

Misschien komt het ook wel omdat er teveel speelt in mijn hoofd momenteel, de slechte relatie met mijn zus, mijn werk waar ik eigenlijk graag weg wil, FBM...het lijkt even alsof niets in mijn leventje loopt zoals ik graag zou willen en dat maakt dat ik me eenzaam en alleen voel en dat ik bij niemand troost kan vinden...
Liefmeisje een knuffel voor jou (kan de plaatjes niet vinden).

En het is normaal hoor dat je een mindere week hebt. Je kunt nu niks doen aan de situatie met FBM, maar je kunt mss wel een beetje gaan rondkijken naar ander werk of iets aan de relatie met je zus doen? Anyway, wees lief voor jezelf, maar ga er ook op uit af en toe he.
Cum non tum age
Lelie, haah, lachen en leuk die vergelijking met dat boek van

Heleen van Royen. Ik kon me daar helemaal in vinden.
Cum non tum age
Liefmeisje, alles in je leven staat nu een beetje op een hellend vlak he.. het lijkt vast ook wat somberder door de gemis van FBM?

Misschien is zo'n crisis wel een goed moment om wat veranderingen in je leven aan te brengen?

knuf! (plaatje komt niet hier)

Summer, klinkt gezellig, die date, maar vriendschappelijk... of was er wel sprake van lichamelijke aantrekkingskracht?

Janneke. je kunt gevoelens niet dwingen, dus je moet je niet schuldig voelen omdat je niets meer voelt voor nerdje. En leuke een antisex (haha) date met SV!

Lelie, toen ik vorig jaar op dit forum (niet bij singles) meldde dat ik naar een date ging met iemand waarmee ik al cybersex mee had gehad, waren daar een paar (gelukkig niet veel) reacties bij van mensen die dat echt heel raar vonden... ik had toen al spijt dat ik het had gezegd.. maar ik hoor het nu steeds vaker gelukkig.

Leuk toch, je raakt er niet zwanger van, je hoeft er niet voor naar de GGD en is het gemakkelijk bij de hand..

Wel leuk dat je af en toe hier weer schrijft!

Noa, alles goed met jou en vriend?

Zaterdagmiddag date met G. dus... waar ik wel een beetje tegenop zie omdat hij formeel is... hij geeft ook af en toe de indruk op msn in bepaalde kringen te verkeren waar ik me minder in thuis voel... en dan weer denk, ik moet gewoon mezelf kunnen zijn, anders jammer.

En nee, niets meer van Saaimans gehoord.

Cman is daarentegen erg belangstellend, vraagt naar uitslag moedervlek, of ik nog steeds pesthumeur heb..(nee) enz. er staat geen woord bij over sex.. heb ik toch nog iets aan hem kunnen leren haha.. Hij liet maandag ook duidelijk weer merken dat hij jaloers is, dat vind ik wel leuk. De status is vriendschap, Lelie, maar ik geef direct toe dat ik hem nog steeds erg leuk vind.

Over 2 weken zal ik hem zien.

De eerste chemokuur bij de nieuwe kanker van mijn broer lijkt aangeslagen! Het geeft hoop. Lief dat je er naar vroeg, Liefmeisje.

Cardhu, zit er potentie in de nieuwe Paiqman?

Mir, waar zit je?

Ben steeds zo moe, terwijl ik net vakantie heb gehad.. heb vanmiddag vrij genomen, ging eerst slapen.. dik uur.. en na het eten ook weer.. ik kan de laatste dagen steeds wel slapen. Ergens dacht ik: als ze wel wat gevonden hebben in de moedervlek verklaart dat misschien die moeheid.. raar he.
Hm klotig hè Lief Meisje.. maar die 'terugvalletjes' zullen voorlopig nog wel even blijven, tenminste, zo werkt dat meestal. Goed van je dat je aan jezelf werkt en bewust bezig bent met proberen loslaten en doorgaan. Wat zou het heerlijk zijn als je eens een leuke vent ontmoette waar je ontzettend verliefd op werd hè? Dat zou al veel oplossen! Maar voor nu: lekker met jezelf bezig zijn en de draad weer proberen op te pakken. Je rot voelen hoort daar ook bij, laat dat ook toe hè? Het gemis van die troostende (mannen?)arm kennen we allemaal als Single-zijnde...ook dat is soms klotig en moeten we maar mee dealen.

Jammer Summer. Maar je weet het: Next.

Noa, prettig dat je mijn 'Godin van de Jacht' vergelijking snapt!

Dat lijkt me toch nog weleens een wat hoor, zo'n actie. Sowieso, ik vind dat ik me maar meer moet gaan richten op mijn seksuele wensen, eens alles doen wat ik altijd al wilde doen. Mmm. Hormonen, hormonen..zijn ze te stillen? Soms word ik er gek van :-)
Zo die avatars zijn wel handig, maken de kleurtjes eigenlijk overbodig. Ik zal er snel ook eens één maken. Des, dat jij je foto gebruikt?!?!

Ik ga even kort reageren, want ga zo lekker even voor de tv hangen.

Sjeep, heel vaag van je date inderdaad en niet okee vind ik. Tenzij hij onder een auto is gekomen is er geen enkele verklaring voor zijn niet-smsen dus trap er niet in he, als ie een mooie smoes klaar heeft. T lijkt gewoon niet te kloppen die man...

Wat een fijn nieuws over je moedervlek, gelukkig maar!

En even ingaand op jouw vraag; ik ben bezig mijn schepen achter me te verbranden (heb ik al wel even gemeld hoor, toen ik weer terug was). Ik heb mn baan in zeeland opgezegd, huurders voor mn huis gezocht en ik vertrek richting randstad om daar te gaan studeren aan de universiteit en daar dan ook te wonen en werken. Voor dat laatste ben ik dus op zoek naar een nieuwe baan. Ik werk op een basisschool van een specifiek type en heb morgen op net zo'n school een sollicitatiegesprek. Vanmiddag kreeg ik trouwens een mail dat ik óók morgen nog elders op gesprek mag komen. Leuk!

Lelie slettebakje van me, ghegheghe, je weet wie het zegt he? Lekker toch, gewoon van genieten en zien wat er van komt. Of niet. Ik heb van vriendlief laatst een heel mooie nieuwe cam gekregen, niet bedoeld om gezellig met vriendinnen mee te kletsen....

Summer, hebben jullie een vervolg afgesproken?

Voor de rest: ik ook van jullie
Shape, ja alles goed hoor.

Gelukkig dat de chemo lijkt aan te slaan bij je broer.

Ik denk dat jouw vermoeidheid daar ook wel te maken kan hebben, je hebt natuurlijk die zorgen om die moedervlek gehad bij jezelf en dan de zorgen om je broer, dat is niet niks natuurlijk.
Cum non tum age
Noa, hoe kom je aan dat plaatje bij je naam.. wil ik ook..
Ik ben overal terug te vinden onder deze naam op t net..

Nah dan maakt t weinig uit of ik mijn foto hier plaats

valt weinig moois van mij af te kijken , t zit allemaalgoed vast geplakt :P
Shape, je moet naar Mijn Viva gaan, dan naar Profiel Wijzigen, dan Foto toevoegen, dan kun je een foto of plaatje dat op je harde schijf staat daar aanklikken, dan op Wijzigen klikken en that's it.
Cum non tum age
zo en nu duik ik lekker het bed van vriendje in, ik ben hier vanwege kamerbezoeken vandaag en morgen 2 solli's. Als alles meezit word ik morgenochtend heerlijk door hem wakkergese..uhm gekust

Hij komt vanacht terug van vakantie, dus hoe eerder ik slaap, hoe eerder het morgenochtend is. Truste!
~quote:nemovisje schreef op 15 augustus 2007 @ 21:07:

Lelie slettebakje van me, ghegheghe, je weet wie het zegt he?

Tja, ik blijf een hekel houden aan dat woord. Geen idee waarom, omdat het zo plat klinkt ofzo. Vooral als Janneke het zegt trouwens, kan daar maar niet aan wennen..

Leuk Nemo, die webcam !

En Shape; tegenwoordig is niks meer echt 'raar', het is 2007.Maar ik vertelde het iemand, van die cyberseks en die vond het maar gek van me, vond vooral die jongen heel triest, dat ie dat doet. Nou pardon, maar ik vind het lef en tenminste iets waar ik echt opgewonden van kan worden.
Lelie, ik snap dat wel, ik heb dat zelf ook. Ben echt allesbehalve braaf (geweest), maar heb t altijd wel met stijl gedaan (geloof ik zelf dan) en dan klinkt dat woord een beetje ordi zo.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 15 augustus 2007 @ 21:25:

Lelie, ik snap dat wel, ik heb dat zelf ook. Ben echt allesbehalve braaf (geweest), maar heb t altijd wel met stijl gedaan (geloof ik zelf dan) en dan klinkt dat woord een beetje ordi zo.Ja ik vind mezelf niet stijlloos en een slet doet het in mijn ogen met alles wat los en vast zit en heeft een erg laag zelfbeeld. Zoiets. Nee, ik wil hier geen discussie over, maar wilde het wel even kwijt.

Ik had een vriendin die iedereen te pas en te onpas sletje of slettebakje noemde en ik ben daar zó op afgeknapt.Het klinkt niet uit een vrouwenmond. Alleen uit die van een man, enkel als ie op me ligt en ik me aan hem overgeef, dan mag het..

quote:Lelie1 schreef op 15 augustus 2007 @ 21:06:

Sowieso, ik vind dat ik me maar meer moet gaan richten op mijn seksuele wensen, eens alles doen wat ik altijd al wilde doen. Mmm. Hormonen, hormonen..zijn ze te stillen? Soms word ik er gek van :-) Helemaal goed! (SV+ en ik zijn voorzichtig aan het nadenken over / zoeken naar een extra man )
Oh, ik vind slettebakje juist leuk!!

En zo was het ook bedoeld hoor. 'Hoer' of 'slet' vind ik wel heel plat. Zeker die eerste. Ik hou van dirty talk, maar als een man dát tegen me zegt in bed heb ik meteen geen zin meer denk ik.
quote:Jannek76 schreef op 15 augustus 2007 @ 21:37:

Oh, ik vind slettebakje juist leuk!!

En zo was het ook bedoeld hoor. 'Hoer' of 'slet' vind ik wel heel plat. Zeker die eerste. Ik hou van dirty talk, maar als een man dát tegen me zegt in bed heb ik meteen geen zin meer denk ik.Haha! Ja? Janneke, maar dirty talk kan niet tegen vriendinnen, tenminste, daar knap ik dan op af. En voor mij juist wél in bed. Mmmm!

Ohja! Noa, ene R.(113) uit jouw Hyveslijst heeft zich tot mij gewend(privébericht). Weet jij er wat van en wat is dat voor een knakker?

Liefmeisje, sterkte!

Shape, eigenlijk wil jij ook gewoon CMan nog steeds denk ik...
Nemovisje.. sorry, ja dat had je wel verteld van die schepen die je wilde verbranden.. zag even het verband niet, maar nu wel weer succes morgen!! leuk hoor!

Lelie, het mooist van cybersex vind ik, dat je er heel veel bij moet vertellen, wat je gaat doen enzo... .. en het vraagt ook wel wat fantasie. Ik vind het altijd erg spannend en deed het geregeld met Cman.. die een goed figuur heeft op de webcam.

Bedankt Noa.. zal ook plaatje opzoeken!

En je kon wel eens gelijk hebben, met die verklaring voor mijn moeheid.. of was jij dat niet, die zei dat het met wat gebeurtenissen te maken kan hebben... er is nog meer in de familie dan kanker van broer.. maar daar zal ik maar niet over uitweiden.

Ik ga morgenmiddag naar de kapper, even goed eruitzien voor G.!
Oh My God! Ineens LD1 op Wehkamp.nl! Kijk! Sjéézuss!!
Haha... mooie discussie dit.. Ik zou er gewoon lekker van genieten Lelie... Moet zeggen dat ik mijn sexuele wensen ook wel heb verlegd het afgelopen jaar met FBM, en vond het heeeeeeeeeerlijk (of zou dát het zijn wat ik zo mis...haha) Vond het wel spannend om te experimenteren met van alles en nog wat. En dirty talk kan zeker leuk en opwindend zijn, als de setting ernaar is... en hoeft niet ordinair te zijn..
Lelie, ik kan niet op Hyves nu. Pff, ben wel nieuwschierig wie het is.

Jannek, ik wilde nog schrijven dat het vast niet zo bedoeld was, maar ik denk dat Lelie dat ook wel weet.

En wat doe je thuis trouwens?
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven