Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 15 november 2008 om 13:02
Hee Xenia...fijn dat zo goed gaat met je moeder.
Ja ja sneaky had ik een date vorige week zondag Wilde heeel graag jullie erover vertellen maar laptop was gecrashed.
En wat betreft die opmerking dat je altijd alleen blijft...kan me voorstellen dat die erin hakt. En je weet dat het absolute onzin is.....maar het maakt je toch eventjes onzeker.
Ja ja sneaky had ik een date vorige week zondag Wilde heeel graag jullie erover vertellen maar laptop was gecrashed.
En wat betreft die opmerking dat je altijd alleen blijft...kan me voorstellen dat die erin hakt. En je weet dat het absolute onzin is.....maar het maakt je toch eventjes onzeker.
zaterdag 15 november 2008 om 13:06
ik vind dat je wel een spelletje wilt spelen.. je zoent wel met m, maar wilt m afwijzen - als je dat echt lukt - als jullie in bed liggen? Wat win je ermee? Afstand nemen in dit geval doe je door hem echt (even) niet te zien. Dit zal wel hard klinken, maar zo is het wederom niet bedoeld. Weet wat het is om in een vicieuze cirkel te zitten met een man en het klinkt altijd harder op 'papier' dan als ik dit tegen jou zou zeggen....
zaterdag 15 november 2008 om 13:10
zaterdag 15 november 2008 om 13:10
zaterdag 15 november 2008 om 13:16
Miranda als jij wil dat hij weet hoe dat voelt, ook al zet je er een knipoog bij. Zal je voorlopig alle contact met hem moeten verbreken.. Je maakt het in mijn ogen hem veel te makkelijk. Ach hij kan toch nog van al je voordelen profiteren maar oweee als jijstraks met een klein probleem op de proppen komt. Hij heeft dan geen zin in gezeur want hij heeft genoeg aan zijn eigen probl.
Als je geen prioriteit bent wees dan ook geen optie.. Optie als in de zin van toch maar bij hem slapen omdat dat makkelijker is met je werk. *hotels zat in de buurt*
Wel met hem zoenen en de rest mag niet meer terwijl dat voorheen wel gebeurde.. Dat is alsof je een hond een worst voorhoud, maar uiteindelijk hondebrokjes geeft.
Als je geen prioriteit bent wees dan ook geen optie.. Optie als in de zin van toch maar bij hem slapen omdat dat makkelijker is met je werk. *hotels zat in de buurt*
Wel met hem zoenen en de rest mag niet meer terwijl dat voorheen wel gebeurde.. Dat is alsof je een hond een worst voorhoud, maar uiteindelijk hondebrokjes geeft.
zaterdag 15 november 2008 om 13:16
Lieve meiden ik ga even thee drinken bij vriendin en dan boodschappen halen voor zondag. Het wordt iets van pasta met salade...altijd lekker.
Miran ik begrijp het wel...je wilt wel afstand nemen, maar eigenlijk toch ook weer niet. Je wilt graag bij hem zijn....en behalve sex delen jullie wel alle intimiteiten. Het is gezellig met elkaar, zoenen, knuffelen, lief zijn voor elkaar....
Ik ben er nu echt vandoor!!!
Miran ik begrijp het wel...je wilt wel afstand nemen, maar eigenlijk toch ook weer niet. Je wilt graag bij hem zijn....en behalve sex delen jullie wel alle intimiteiten. Het is gezellig met elkaar, zoenen, knuffelen, lief zijn voor elkaar....
Ik ben er nu echt vandoor!!!
zaterdag 15 november 2008 om 13:24
Ik weet heel goed wat ik doe....en wij delen idd veel meer dan dat. Er is woensdag ook niet meer gebeurd dan zoenen, dus het is echt een stap terugzetten en de volgende keer nog een stap verder terug, omdat ik bijv. met een ander ga daten.
Veel plezier met de voorbereidingen Erykah.
Ik ben er ook vandoor, van alles en nog wat doen, misschien tot vanavond.
Veel plezier met de voorbereidingen Erykah.
Ik ben er ook vandoor, van alles en nog wat doen, misschien tot vanavond.
zaterdag 15 november 2008 om 13:28
[quote]Erykah schreef op 15 november 2008 @ 13:16:
tja.. en daar is helemaal niets mee als beide partijen er hetzelfde in staan. Dat is met Miran en TM duidelijk niet het geval. Uiteindelijk is er maar 1 verliezer......en daar moet je jezelf tegen beschermen.
I rest my case mbt TM, Miran.. ik heb er nu genoeg over gezegd en wil ons leuk virtueel contact hier niet door laten verstoren. Ik pretendeer echt niet allle wijsheid in pacht te hebben hoor...haha look at me...maar vaak geef je een ander beter advies dan jezelf.
tja.. en daar is helemaal niets mee als beide partijen er hetzelfde in staan. Dat is met Miran en TM duidelijk niet het geval. Uiteindelijk is er maar 1 verliezer......en daar moet je jezelf tegen beschermen.
I rest my case mbt TM, Miran.. ik heb er nu genoeg over gezegd en wil ons leuk virtueel contact hier niet door laten verstoren. Ik pretendeer echt niet allle wijsheid in pacht te hebben hoor...haha look at me...maar vaak geef je een ander beter advies dan jezelf.
zaterdag 15 november 2008 om 13:42
Vleer, sorry, je bedoelt het vast goed, maar ik weet niet zo goed hoe ik op je posting moet reageren. Ik sta er nu nl. heel anders in dan jij schetst en jouw omschrijving van hoe TM met mij omgaat klopt ook niet echt.
Er komt vast wel een moment dat ik hem helemaal ga loslaten, misschien na deze week wel.
Fijne dag allemaal, en nu wachten we weer verder op WM.........
Er komt vast wel een moment dat ik hem helemaal ga loslaten, misschien na deze week wel.
Fijne dag allemaal, en nu wachten we weer verder op WM.........
zaterdag 15 november 2008 om 13:48
dit is ook het 'gevaar' van forums als dit. We oordelen, adviseren,steunen etc. maar we weten natuurlijk niet hoe de personen in kwestie in real life zijn, hoe ze met elkaar omgaan, hoeveel liefde, respect, humor etc. er is. We gaan louter af op geschreven tekst en dat van 1 partij...(haha, kan TM niet ff meeschrijven hier?) en ieder verhaal heeft 2 kanten natuurlijk...
zaterdag 15 november 2008 om 13:54
Geen WM hiero, maar Ingel.
Ja, die van de chili con carne; maar he, dont shoot the messanger (hoe schrijf je dat?); het was zijn verzoek; maar wel een beetje vreemd ja....
Miran; ik geloof dat ik je ding wel snap. En ik heb het gevoel dat je goed weet wat je plan is; doe je ding en indd, time will tell.
Xen; wat een enorme rotopmerking van je stiefvader. Beetje achterlijke instelling ja. Niets geks aan dat het blijft hangen; is ook niet leuk om te horen.
Maaru; hoofd omhoog en sta erboven !
Ja, die van de chili con carne; maar he, dont shoot the messanger (hoe schrijf je dat?); het was zijn verzoek; maar wel een beetje vreemd ja....
Miran; ik geloof dat ik je ding wel snap. En ik heb het gevoel dat je goed weet wat je plan is; doe je ding en indd, time will tell.
Xen; wat een enorme rotopmerking van je stiefvader. Beetje achterlijke instelling ja. Niets geks aan dat het blijft hangen; is ook niet leuk om te horen.
Maaru; hoofd omhoog en sta erboven !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 15 november 2008 om 13:54
ohww en het is TM juist niet om de sex te doen, zals Vleer laatst schetste "mannen doen alles voor ...". De afgelopen 6 weken dat we aan het daten waren hebben we 1x bij elkaar geslapen incl. dat.....en verder gewoon leuke avonden, zoenen, en ieder terug naar z'n eigen huis......Hij is in die zin niet alleen respectvol naar mij (qua beter wat afstand houden), maar loopt zelf ook niet z'n...achterna....volwassen dus... ( :puke: jullie al ?)
zaterdag 15 november 2008 om 14:00
Miranda ik weet nog dat je erg verdrietig was toen TM liet merken nog geen relatie te willen !!
Vergeet dat stukje niet ! Ik denk dat wij hier je willen behoeden voor weer die pijn die je dan zal voelen.
Wil je TM als goede vriend houden (zonder ooit nog maar te denken aan een relatie) dan zou ik t contact gewoon zo houden zoals je van plan bent het te gaan doen.
Wil je dat je ooit echt weer kans maakt bij TM , dan zal je hem volledig moeten loslaten. Denk ik !
Vergeet dat stukje niet ! Ik denk dat wij hier je willen behoeden voor weer die pijn die je dan zal voelen.
Wil je TM als goede vriend houden (zonder ooit nog maar te denken aan een relatie) dan zou ik t contact gewoon zo houden zoals je van plan bent het te gaan doen.
Wil je dat je ooit echt weer kans maakt bij TM , dan zal je hem volledig moeten loslaten. Denk ik !
zaterdag 15 november 2008 om 14:05
quote:Vleermuis28 schreef op 15 november 2008 @ 14:00:
Wil je dat je ooit echt weer kans maakt bij TM , dan zal je hem volledig moeten loslaten. Denk ik !Loslaten als je iemand heel graag wil? Wat snap ik hier niet aan? (Ben waarschijnlijk ook nog niet zo thuis in de relatiepsychologie)
Wil je dat je ooit echt weer kans maakt bij TM , dan zal je hem volledig moeten loslaten. Denk ik !Loslaten als je iemand heel graag wil? Wat snap ik hier niet aan? (Ben waarschijnlijk ook nog niet zo thuis in de relatiepsychologie)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 15 november 2008 om 14:07
Ing ik bedoel dat je wel half aan hem kunt blijven hangen , maar dat trek je toch nooit. Dat gaat je uiteindelijk opbreken.. Je zal dan je gevoel voor hem (als in relatie zin) zien uit te schakelen..
En volgens mij kan dat alleen maar wanneer je hem dus geheel eerst uit je systeem zet. En van dat punt weer verder kijken hoe je er in staat en hoe de ander er in staat. (maar kan ook zijn dat je allang iemand anders bent tegen gekomen)
Maar zoals ik al zei dat is mijn denkwijze ..
En volgens mij kan dat alleen maar wanneer je hem dus geheel eerst uit je systeem zet. En van dat punt weer verder kijken hoe je er in staat en hoe de ander er in staat. (maar kan ook zijn dat je allang iemand anders bent tegen gekomen)
Maar zoals ik al zei dat is mijn denkwijze ..