Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hallo ! Ik ben der ook weer (na 5 pagina's lezen....)

Gister echt een enorm leuke avond gehad; enorm calorieen verbrand op de dansvloer en na afloop nog met twee erg leuke mannen staan praten. Ken ze beide al langer enzo, en had me bedacht om eens een poging tot een move oid te maken. Helaas wist ik niet echt hoe ik dat aan moest pakken en is bij vriendelijk gesprekjes gebleven. Vervelende is dan wel weer dat ik nu al weer aant bedenken ben wat ik de volgende keer dan wel tegen hem moet zeggen...

Maar, zoals ik hier lees; ben ik niet de enige die veel nadenkt

Mn ex was er giser ook; had hem echt alweer een paar maanden niet meer gezien en even leuk met hem gepraat. Viel me stiekem wel een beetje tegen dattie niet op mij af kwam en ook niet heel enthousiast leuk; maja. tis un ex, dus laat het los !

@pop: goeie analyse van jezelf, gisteravond ! En wat lees ik? Morgen een date? Veel plezier !

@WM: over als eerste smsen. Maak je er niet te druk over; ik heb vier jaar lang als eerste gesmst. Vriend was er helemaal niet mee bezig en reageerde aardig als ik smste, maar kwam nooit zelf op het idee....

En over Paiq; theeft vast niets te maken. Maak me eerder zorgen over de vriend van je vriendin.....

Indi; heb je al reacties terug op je reactie?

Moz: Wat leuk dat je zo relaxed hebt kunnen winkelen met PD!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nou Ingel...genoeg potentiele mannen dus in je omgeving!

Tsja ex is ex....had ik ook met mijn ex van 2 jaar. Ik ben natuurlijk tijdje niet heel lekker geweest. Had hem toen ook gezien en hij wist van de situatie. Dus had hem bij een nieuwe ontwikkeling een sms gestuurd. Daar was hij niet van gedient. Dat ik bij hem kwam "uithuilen" Alleen was dat helemaal niet mijn bedoeling, maar gewoon even een up to date smsje. Sindsdien geen contact meer.....

Maar inderdaad exen zijn exen en laat het los! Richt je maar lekker op die andere lekkere mannen

Ik heb net heerlijk gdouched onder het genot van de muziek van mijn laptop die ik naar de badkamer had gesleept. Mooi opgemaakt en leuke kleren aangedaan. Voel me al stukken beter. Als blijkt dat het VM niets wordt dan ben ik zeker leuk genoeg voor iemand anders Hij is alleen maar dom als hij mij laat lopen.....

Ga nu even naar het centrum, dan even quick mijn gezicht laten zien op een verjaardag en dan lekker uiteten met mijn neef die straks voor 6 weken naar Australie gaat. Jeetje wat ga ik die missen....Hij is als een broer voor me!

Enne Pop...inderdaad wat Xenia zegt....maak je lippen mooi en glansend.....dan moet hij ze wel zoenen!!!
Dag Allemaal!

Zonet eindelijk m'n oudjes uit het huisje weggewerkt, zodat ik eindelijk eens kort kan berichten

Gisteravond naar Kid Rock geweest (031, tilburg) en ondanks dat ik er naar toe ging met weinig kennis van de zanger was het concert heel (heeeeel) erg goed! Mijn muzikale hoogtepunt van 2008! Ik krijg er nog kriebels van als ik eraan terugdenk

De rest van de week vooral gewerkt, veel losse eindjes wegwerken ivm de vakantie volgende week.

Werd nog aangenaam verrast door een hele lekkere (en hoge) bonus voor het afgelopen jaar.

quote:Als blijkt dat het VM niets wordt dan ben ik zeker leuk genoeg voor iemand anders Hij is alleen maar dom als hij mij laat lopen..... Zo is het maar net, altijd uitgaan van je eigen kracht!
So WM: schrijf het op de spiegel. Maar kzou er niet vanuit gaan dat VM je laat lopen !

Niet te veel huilen bij het afscheid meis!

Prikvlieg: vet zo'n muzikaal hoogtepunt ! Heerlijk genieten
Nou, met jullie adviezen hem een sms gestuurd, of ie vanavond wat te doen had, dat ik evt. vanavond film kon komen kijken, zegt ie, vanavond kan ik niet, m'n zus vroeg of ik kwam eten, was een spontane actie van haar! Helaas..toch wel lichtelijk teleurgesteld, had er min of meer op gerekend om 'm dit weekend te zien, aangezien ik altijd 2 weekenden werk, en daarna weekend vrij ben, wat dus dit weekend was, dus alle tijd voor elkaar zou je zeggen....zucht..
[quote]Erykah schreef op 14 december 2008 @ 13:45:

Xenia je bent goed bezig geweest!

Hoe gaat met je moeder eigenlijk? Is ze weer helemaal de oude?

Hai Erykah! wat lief dat je dat vraagt! het gaat redelijk goed met haar hoor. Het is nu kwestie van wachten op de operatie, dus de niersteenverwijdering eind januari/begin februari.

Heb je wat meer energie nu? Klaar voor nieuwe (werk)week?
Tefalpannetje: heel erg jammer, maar ik denk echt dat hier tcoh het cliche 'he's not into you' van toepassing is (hoop dat ik het mis heb hoor)

Prikvlieg: concert klinkt geweldig! Wat voor soort muziek? sorry..ik weet dus echt wie/wat Kid Rcck is....ben ook van andere generatie..:-) Wanneer vertrek je?

WM; you go girl!!

Ingelke: jouw avond klinkt helemaal geweldig! Stoer dat je dan gesprek aanknoopt, misschien moet je het echte flirten nog leren? Bedoel dat niet negatief hoor, maar ik was ook altijd iemand van spontane praatjes, maar kreeg achteraf dan vaak te horen dat mijn intentie niet duidelijk was..dat ik dus niet flirtte..

Ik had mn moeder, stiefvader en nichtje op bezoek, was leuk. Maar joh, mn nichtje is zo aan t puberen en ze is nog maar 10 (ziet er uit als 14, maar dat komt omdat ze heel lang is, langste meisje van school), Wel grappig hoor, haar te horen praten over vriendjes, feestjes enzo. Ze komt in kerstvakantie bij mij logeren en we gaan dan dagje Amsterdam doen of zo. Weten jullie of de NS speciale prijzen heeft in de vakanties?
Kid rock met de hit van afgelopen jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA

En een ander nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=P5T3efSH6NU Gelijk een hele andere stijl.

Dit is een soft nummer vergeleken met wat andere nummers :P

Het optreden was verschrikkelijk divers: rap, blues, rock (zoals bovenstaand nummer) maar ook harde rock....ongelofelijk. :o
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 14-12-2008 18:34
Reden: 2e linkje gemaakt :)
% gewijzigd
Thanks, Prikvlieg! all summer long ken ik (alleen onthou ik nooit de naam van de artiest....vroege dementie).

2e link werkt niet...:-(
Xenia, hoop idd dat je het mis hebt! Anders vroeg ie toch ook niet of ik gister film bij 'm kwam kijken, wat altijd beregezellig is, want ik ben al 2 keer bij hem blijven slapen, en gister zou dat ook zo zijn, dus vermoed dat ie gister ook teleurgesteld was..
is t opeens overgenomen ofzo?
ok Tefalpannetje, dat was ik even vergeten...maar het klinkt nu ook niet als een relatie waar de vonken vanaf spatten....

Wat is overgenomen, BM?
quote:badmeester schreef op 14 december 2008 @ 18:51:

is t opeens overgenomen ofzo?????? Ben je aan het ijlen BM
Tefalpannetje hij kan toch nadat ie bij zijn zus heeft gegeten bij jou film komen kijken?
Inventief idee, Erykah :-)
Erykah, dat zou ik heel leuk vinden! Geloof dat ie best close met z'n familie is, wat ook goed is natuurlijk! En snap ook wel dat als z'n zus dat al eerder had gevraagd, en hij het al had beloofd, ie gewoon moet gaan natuurlijk! Wordt er alleen zo onzeker van, want zou idd nog best kunnen dat ie straks nog belt, dat ie nog even langs wilt komen om me toch nog te zien dit weekend, op zich is dat ook wel weer spontaan,wordt er alleen zo zenuwachtig van, zou ie straks nog smsen of niet? zoiets, niet weten waar je aan toe ben eigenlijk...

BM, hoop niet dat je vindt dat ik het hier overneem ,want dat is absoluut niet de bedoeling, vindt 't alleen fijn om ff m'n verhaal te doen, en met jullie adviezen kan ik zeker wel wat..
Sorry te lui om terug te scrollen....hoe lang heb je hem nu niet gezien, TP?

Zit heerlijk aan de patat nu..gruwelijk lekker soms
Ja lekker he Xenia...vette patatten! Jammie......

Ik heb vanavond sinds lange tijd weer eens gekookt voor mezelf...spaghetti...ook lekker!
2 weken, maar dat was ivm werk, in tussentijd wel gebeld..
het lijkt wel een kruisverhoor....maar wonen jullie ver van elkaar vandaan?
Aaah, lekker liedje is dat 'all summer long' meteen ook 'sweet home alabama gedownload, want dat krijg ik ook steeds in mijn hoofd als ik dit hoor

TP het klinkt idd niet heel spattend (klinkt heel erg zo als mijn date van de zomer, MRPD, zijn gedrag...) ik luister mee met Xens kruisverhoor...

Net terug van oma en opa. Was weer gezellig, wat een gekke familie heb ik toch, echt enorm gelachen. Oma gaat helaas wel enorm achteruit. Ze wordt nu toch echt steeds dementer, en opa weet het ook allemaal niet meer zo.

Toen ik thuiskwam hadden de katten mijn kerstboom omgegooid, moest zo lachen! Hij heeft het dus welgeteld 24 uur rechtop uitgehouden. Benieuwd wanneer 'ie weer om ligt
valt wel mee, 15 min. met auto.
quote:Xenia66 schreef op 14 december 2008 @ 18:01:

Ingelke: Stoer dat je dan gesprek aanknoopt, misschien moet je het echte flirten nog leren? Bedoel dat niet negatief hoor, maar ik was ook altijd iemand van spontane praatjes, maar kreeg achteraf dan vaak te horen dat mijn intentie niet duidelijk was..dat ik dus niet flirtte..

Ja, ik weet wel zeker dat ik echte flirten nog moet leren. Ik weet inmiddels dat lachen en oogcontact helpt, maar daar blijft het ook bij. Tis ook zo dat het praatje gewoon heel vriendschappelijk was, ook omdat ik hem al een tijdje ken, maar hij is stiekem wel leuk indd. En om van dat vriendschappelijke gesprek nu te combineren met flirten vind ik nogal lastig......

Moz; wat naar van je oma......
Hallooooo

Ik ben ook weer thuis!

Wat is hier veel gepost zeg!

Feestje was gezellig!

En nee..ik heb nog geen berichtje gestuurd..Had wel wat berichtjes via Paiq!

Zo en ik ga nu ook lekker frietjes eten!
Is er dan geen mogelijkheid om elkaar door de week eens te zien, TP?

--------schijnwerper in hoogste stand-------------

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven