Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
whooo, wat is er veel gepost! niet normaal!

ben blij te horen dat het met iedereen goed gaat

en welkom tefalpannetje! wel lastige situatie waar je in zit.. maar misschien dat dat 'statement' niet zo'n heel goed idee was.. maar daar ben je zelf ook wel achter inmiddels. als jullie toch redelijk dicht bij elkaar wonen, waarom nodig je hem deze week niet een keer 'spontaan' uit? dan heb jij je van tevoren gedouched en getut, en sms je hem om 19h of ie wil komen film kijken die avond ofzo. hah!

WM: that's the spirit! als hij jou niet leuk genoeg vindt, dan issie gewoon dom!

en de rest, sorrie, ik heb het echt allemaal gelezen maar ik ben gaar en het gaat als een zeef door mn hoofd! maar volgens mij had iedereen wel een geslaagd weekend, hartstikke fijn!!

ik ook, ja! ik moest vannacht werken, en opeens stond de zoenerd voor mn neus! ik zag em al vanuit mn ooghoek (het was druk, gruwelijk druk zelfs!) en ik begon helemaal te stuntelen, hahaha. en zelfs 10 minuten daarna nog, hoe lame..

anyway, niet echt gepraat (want het was dus druk), maar wel even geglimlacht en gevraagd of het goed ging. en een poosje later kwam ie weer langs

uiteindelijk mocht ik vroeg stoppen, dus toen heb ik al mn moed bij elkaar geraapt en hem gevraagd of ie nog iets wilde drinken (trots op mezelf!)

zo gezegd zo gedaan, maar we kwamen geen kroeg meer binnen.. was ook al vroeg. toen bij hem thuis beland voor thee en gesprekken over vanallesennogwat maar meer niet.. niet gezoend, geen telefoonnummers.. nothing. maar ik was ook te gaar om iets te doen. ik vond het wel onwijs leuk trouwens, echt het gevoel dat ik een beetje beter weet wie hij eigenlijk is! en ik had opgebiecht dat ik via hyves mail had gestuurd, maar dat ik heel dronken was. hij reageerde er nogal verbaasd op, dus ik denk dat ie het echt nog niet had gelezen, haha.

en toen ik vanavond thuis kwam had ik mail terug! jeujjjj.. ik gelukkig! dus wie weet.. ik schrijf em nog niet af X-)

maar ik ben nu redelijk kapot omdat ik nog best vroeg op moest om dingen te doen met vriendinnen die overdag leven, en niet 's avonds en 's nachts dus ik ga lekker vroeg naar bed! dag dames, fijne avond nog! en succes morgenochtend.. maandagen zijn echt het allerergst..
Geweldig verhaal, Aspoes! Ben benieuwd wat ie nu gemaild had naar je....

Lekkeer slapen!
Zo Aspoes! Je houdt het spannend!

Slaap lekker!
Aspoes, wat een geweldig verhaal!
spannend aspoes! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat!

Ik heb trek zeg... in een tosti! Maar mijn kat zit zo lief op mijn schoot... dus ik kan niet opstaan!
Hoi Aspoes,

Dat "statement" was achteraf zeker niet zo'n goed idee, daar ben ik inmiddels ook wel achter, want anders had ik 'm gewoon gisteravond gezien, en vannacht lekker tegen 'm aan kunnen kruipen, nu dus hele nacht wakker gelegen om dat leugentje, en flink spijt van! Nee, had me het weekendje wel anders en leuker voorgesteld..zucht!
Balen TP. Maar nu weet je: volgende keer niet meteen sturen.

Eerst ff hier vragen, of wel schrijven zo'n smsje/mailtje, maar niet meteen versturen. Even wachten, wegleggen... en als je er na een paar uur nog mee eens bent pas sturen.
Zucht waarom ben ik de situatie waarin ik met VM zit zo zat

Maar goed, over een weekje gaat ze als het goed is verhuizen....

Moz...wat naar dat met je oma zeg. Vervelend he als je je oma zo ziet achteruit gaan! Hoe is het verder met je?
weer eens een ander stukje muziek, en jullie gaan t niet leuk vinden (maar ik wel)

http://nl.youtube.com/watch?v=BH_AMsNtW ... re=related

(ja ik weet het het is grafherrie)
@BM: Toevallig ken ik die grafherrie wel..ben 2 keer op Dynamo geweest in het verleden
Wil je dat nooit weer doen BM? mn kat springt een gat in de lucht (daarbij haar nagels in mijn been achterlatend) en nee. ..niet van blijdschap

Mozz, altijd triest om je grootouders zo te zien..

WM: aftellen dus!
[quote]Xenia66 schreef op 14 december 2008 @ 22:42:

Wil je dat nooit weer doen BM? mn kat springt een gat in de lucht (daarbij haar nagels in mijn been achterlatend) en nee. ..niet van blijdschap

Mijn geduld begint op te raken....
Jongens en meisjes, ik ga richting bed! Nog 5 daagjes werken en dan 14 daagjes vrij!

Prettige (werk) week allemaal!

X
waarom, WM?
niet verwacht indi!

xenia ik had toch gewaarschuwd....?
ik heb zojuist per ongeluk een bericht gestuurd naar de leuke man..

Ben benieuwd..
Omdat ik al 2,5 maand zo leef....

.....misschien ook wel omdat ik er een heel slecht gevoel over heb. Daarmee bedoel ik dat ik bang ben dat hij er toch nog niet aan toe is bla bla.

Zucht
quote:Indi schreef op 14 december 2008 @ 22:57:

ik heb zojuist per ongeluk een bericht gestuurd naar de leuke man..

Ben benieuwd..
@BM: Hoezo niet verwacht? Ik was vroeger nogal alternatief en helemaal weg van Type O Negative... Heb 3 cd's in de kast staan.Ben nu nog steeds erg van de rockmuziek..

Cemetery gates van Pantera vind ik nog steeds een erg mooi nummer
Kom hier, WM! Een dikke, dikke knuffel..

En dat berichtje stelt echt niets voor geloof ik..kort, maar krachtig
Ach dat is hoe het hoort. Hoop dat je je er een leuk antwoord op krijgt!

Tsja ik heb weinig hoop meer in de situatie hoe het nu gaat....
Oh heb nog wel een mannennieuwtje: ik smste R even hoe t met hem ging vanmiddag, hij meteen heel enthousiast terug met wat blabla en 2e smsje dat ie mn knuffels miste (whats new), toen heb ik hem in hoofdletters gesmst: KNUFFELS haha (had wel excuus hoor dat ik bezoek kreeg, dus niet dat ie meteen afgebonjourd werd. Ook weer zo typisch R: woont ie al 25 jaar in hetzelfde huurflatje, gaat ie NU (ik bedoel middenin een kredietcrisis) op zoek naar een koopwoning. Vind dat zo typisch R haha

Anyway, had wel licht twijfelmoment vanavond of ik m wilde zien, maar ja mn zelfopgelegde mannenpauze he..:-)

Misschien moet je nu die koekepannetje maar om advies vragen, WM :-) nee hoor lieverd, we snappen t allemaal wel, maar ik zou nu even niet het iniatief nemen...dan gaat ie vast morgnochtend denken ; verhip, nix gehoord van WM, zou er wat met haar zijn?
quote:badmeester schreef op 14 december 2008 @ 22:57:

niet verwacht indi!

xenia ik had toch gewaarschuwd....?BM: ik heb een hoogstintelligente kat, maar lezen kan ze niet...
Inderdaad, WM! Gewoon even afwachten!Waarschijnlijk komt het allemaal wel goed..

Ik begin echt verkouden te worden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven