Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 21 december 2008 om 20:34
Handen jeuken al wat minder; heb mn broer gevonden als smsmaatje van vnvd !
Vis; wat toevallig; ik ben ook vpk, maar dan in de psychiatrie. Verder hebben we hier een hoop juffen (met tweeling als sterrebeeld -me also), een freelancer, en de rest .....geen idee... *schaam*
Indi; als het een rock-leren-broek is, kan het nog wal. Ik had eerder zo'n dieter-koblenz-visioenen....
Vis; wat toevallig; ik ben ook vpk, maar dan in de psychiatrie. Verder hebben we hier een hoop juffen (met tweeling als sterrebeeld -me also), een freelancer, en de rest .....geen idee... *schaam*
Indi; als het een rock-leren-broek is, kan het nog wal. Ik had eerder zo'n dieter-koblenz-visioenen....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 21 december 2008 om 20:40
Oh, Indi, kerstvakantie...Heerlijk lijkt me dat. Ik mag morgen beginnen met het werken van een reeks van zeven dagen......Wel een groot voordeel, met kerst hoef ik niet te koken. Ik schuif gewoon lekker aan bij mijn ouders en bij vrienden.
En internetdaten? Ik sta wel op zo'n site ingeschreven, maar als ik zie wat ik soms voor reacties krijg....Van die standaardberichtjes of mannen die op een foto staan alsof ze de meest begeerlijke man ter wereld zijn. Begrijpen jullie wat ik bedoel? Ze kijken dan net in de camera alsof ze iedereen zo het bed in kunnen krijgen, meteen een afknapper voor mij.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat internetdaten not done is hoor!!
En internetdaten? Ik sta wel op zo'n site ingeschreven, maar als ik zie wat ik soms voor reacties krijg....Van die standaardberichtjes of mannen die op een foto staan alsof ze de meest begeerlijke man ter wereld zijn. Begrijpen jullie wat ik bedoel? Ze kijken dan net in de camera alsof ze iedereen zo het bed in kunnen krijgen, meteen een afknapper voor mij.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat internetdaten not done is hoor!!
zondag 21 december 2008 om 20:43
zondag 21 december 2008 om 20:45
zondag 21 december 2008 om 20:51
Ik niet meer, ik heb VM ontmoet. Nog geen echte relatie, maar wel goede aanloop tot
Daarvoor wel eens op Lexa gestaan, in mei mezelf er al vanaf gehaald, daarna op Paiq.
Ja 2/3 cm zou ik ook wel kunnen, VM is 10 cm groter...nog beter!
Enne ik ben wel tweeling sterrebeeld.
Lasagna zit eindelijk in de oven!!
Daarvoor wel eens op Lexa gestaan, in mei mezelf er al vanaf gehaald, daarna op Paiq.
Ja 2/3 cm zou ik ook wel kunnen, VM is 10 cm groter...nog beter!
Enne ik ben wel tweeling sterrebeeld.
Lasagna zit eindelijk in de oven!!
zondag 21 december 2008 om 20:52
Ben er maar een beetje mee begonnen..ik weet net of ik het echt wat vind. Maar ik ga ook niet heel veel uit en ik moet ook zeggen dat ik niet vaak leuke mannen zie tijdens het uitgaan. En dan heb ik het nog niet eens over mannen aanspreken en dat soort dingen, want dat durf ik niet eens..
Dit is dan wel "veilig"
Zo..ik heb een fles wijn open gemaakt? Iemand een wit wijntje?
Kijken jullie ook naar serious request???
Dit is dan wel "veilig"
Zo..ik heb een fles wijn open gemaakt? Iemand een wit wijntje?
Kijken jullie ook naar serious request???
zondag 21 december 2008 om 21:00
Op welke zender is bij jullie dan serious request?? Ik zap hier namelijk alle kanalen af, maar ik zie niks
10 cm groter, dat is idd het betere werk!
Ik sta dus ook op zo'n datingsite, beetje met dezelfde redenen als Indi. Ik ga weinig uit en als ik uit ga, kom ik vaak dezelfde mensen tegen. En aanspreken....zo'n held ben ik niet!!
Overigens is het in de vriendenkring hier wel een beetje een taboe, zo'n datingsite. Ik heb het woord 1 keer laten vallen en kreeg meteen commentaar. "Dat heb je toch niet nodig", nou blijbaar wel
10 cm groter, dat is idd het betere werk!
Ik sta dus ook op zo'n datingsite, beetje met dezelfde redenen als Indi. Ik ga weinig uit en als ik uit ga, kom ik vaak dezelfde mensen tegen. En aanspreken....zo'n held ben ik niet!!
Overigens is het in de vriendenkring hier wel een beetje een taboe, zo'n datingsite. Ik heb het woord 1 keer laten vallen en kreeg meteen commentaar. "Dat heb je toch niet nodig", nou blijbaar wel
zondag 21 december 2008 om 21:04
Mmm.. ik trek straks mn rode fles wijn maar open, die moet nog op!
Vis, leuk dat je meeschrijft! Ik ben ook juf, dus heb ook vakabtie. Misschien wel lekker om te werken als je voor de eerste keer met kerst alleen bent!
Ik ben wel aan het internetdaten en, Indi, lengte does matter! Als jij je niet kan voorstellen met iemand naast je die kleiner is, doe het dan ook niet! Zou je zo iemand in het dagelijks leven wel aanspreken?
Het voordeel van internetdaten is dat je heel kritisch kan zijn zonder iemand te kwetsen.
Mijn internetdate ervaringen zijn heel wisselend: van vreslijke mislukkingen tot leuke, maar niet leuk genoeg.Maar nu heb ik een leuke vent ontmoet via RelatiePlanet en ik krijg aardig wat vlinders!
Ingel, ik heb vaak op zondag een vriend op bezoek, dat is wel fijn tegen de zondagblues! Succes met het zitten op je handen!
Vis, leuk dat je meeschrijft! Ik ben ook juf, dus heb ook vakabtie. Misschien wel lekker om te werken als je voor de eerste keer met kerst alleen bent!
Ik ben wel aan het internetdaten en, Indi, lengte does matter! Als jij je niet kan voorstellen met iemand naast je die kleiner is, doe het dan ook niet! Zou je zo iemand in het dagelijks leven wel aanspreken?
Het voordeel van internetdaten is dat je heel kritisch kan zijn zonder iemand te kwetsen.
Mijn internetdate ervaringen zijn heel wisselend: van vreslijke mislukkingen tot leuke, maar niet leuk genoeg.Maar nu heb ik een leuke vent ontmoet via RelatiePlanet en ik krijg aardig wat vlinders!
Ingel, ik heb vaak op zondag een vriend op bezoek, dat is wel fijn tegen de zondagblues! Succes met het zitten op je handen!
zondag 21 december 2008 om 21:10
@ Pop, ik ben al zes jaar met kerst alleen, dus werk al zes jaar lekker met de kerstdagen. Geen probleem hoor, op het werk maken we het altijd erg gezellig!!
En je kunt inderdaad lekker kritisch zijn met internetdaten, alles wat ik niet prettig vind voer ik meteen af
Maar zondagen zijn voor jullie lastig? Ik doe gelukkig aan een wedstrijdsport met iedere zondag wedstrijden. En hoef ik niet te sporten dan mag ik lekker gaan werken. Dus als ik een keer een zondag helemaal niks heb geniet ik er extra van!
En je kunt inderdaad lekker kritisch zijn met internetdaten, alles wat ik niet prettig vind voer ik meteen af
Maar zondagen zijn voor jullie lastig? Ik doe gelukkig aan een wedstrijdsport met iedere zondag wedstrijden. En hoef ik niet te sporten dan mag ik lekker gaan werken. Dus als ik een keer een zondag helemaal niks heb geniet ik er extra van!