Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oooh..ze heeft haar voorbereidingen niet goed voor elkaar en gaat nu aan me vragen of er bepaalde spullen op school zijn voor de les van morgen..dat soort dingen..

Einde gezeur over stagiaires..
Tefal: weet niet hoe ie heet in de serie, kijk nooit naar soaps, maar hij speelt ook een Fries daar zeg maar met een echt accent...

Ken mn stiefvader, als ie nog boos is verbiedt hij haar mij te bellen...

Hoe is het met jou TP en je vriendje? Las wel dat je weinig vriendinnen hebt, jammer hoor! sportschool kan best wel goed initiatief zijn hoor of andere vereniging, vrijwillliigerswerk, oproepjes of wat dan ook. Probeer t gewoon! Ik hoef ook geen 10000 vrienden meer zoals vroeger, maar toch is een kleine kring met dierbare vrienden zo belangrijk.

WM: zet die ex van je af! focus op VM en jij...beloofd? je maakt jezelf gek joh, nergens voor nodig!
Ja, kwartje viel ook beetje laat Xen, weet al wie je bedoelt!

Maar Xen, dat is belachelijk!! Als hij haar idd verbiedt te bellen. dat mag ze toch zelf uitmaken, stel nou dat ze wel die behoefte heeft, je bent wel haar dochter!

Met vriendje gaat het goed, hij heeft maandagavond nog even gebeld, nu ik weet dat "langzaam" voor hem het beste werkt, is het makkelijker te handelen, en dat hij nooit een smser zal worden.....ach, zijn ergere dingen!

Heb idd weinig vriendinnen Xen, 2 maar dat zijn dan ook wel hele goeie, ondanks dat we elkaar niet dagelijks zien, weten we dat het goed zit..en dat is fijn! Heb ooit 1 vriendin gehad, die me steeds vertelde, dat het steeds van haar kant moest komen, wat niet zo was, maar dat vond zij wel, op een gegeven moment voelde ik me daardoor zo onder druk staan, ik moet vaker bellen, ik moet vaker langs langsgaan, dat soort dingen, werd zo geforceerd! Heb die vriendschap verbroken, en voelde me daarna gewoon opgelucht, maar dat hebben die andere 2 meiden dus hélemaal niet!! Gelukkig maar....

Heb ook nog wel 2 vrienden, maar 1 met gezinnetje, en die heeft het ook druk met vriendin en kids, en nog een single vriend, die 2 straten achter me woont, maar die spreek ik ook maar weinig, proberen wel het contact beetje warm te houden, door steeds te zeggen, dat we nu écht binnenkort een bakkie doen, maar komt er gewoon steeds niet van...

Dus een leuke vriendin erbij zou ik best fijn vinden, maar das nog niet zo eenvoudig.....
Ik ben nooit zo van het blond eigenlijk, dus die plaatjes... die zijn voor jullie Geef mij maar donkerharig met krullen en stoppelbaardje ofzo

En mij ook liever echte koffie dan Senseo!

Xen wat klote dat je stiefvader waarschijnlijk je moeder verbiedt jou te bellen. Je bent er sterk onder, maar lijkt me geen fijn gevoel, van dat gedoe in je familie.

Zo leuk om te lezen dat WM, Pop, TP en Vleer helemaal blij zijn met hun mannen. Bij Vleer nog pril he, maar volgens mij voelt het wel goed

En Miran dus op dit moment de enige met een nieuwe date hier! Wanneer wanneer?

Ben ook wel benieuwd naar Aspoes! En hoe zou het met appeltje gaan?

Beterschap voor LM!

Ik ga zo nog even wat werken. Had vandaag weer migraine. Halve dag geprobeerd iets nuttigs te doen omdat ik dacht dat het wel ging en ik toch aan het werk moest... daarna toch maar in bed gekropen met paardenmiddelen, en nu is het eindelijk weg. Nu dus inhalen wat ik vandaag gemist heb. Bah. Heb eigenlijk meer zin om tv te kijken ofzo...
Mozza . idd t voelt goed , maar t rode haar daar moet ik nog wel enorm aan wennen haha
Maar hoe ga je hem nu inpassen in je manloze periode, Vleer? Want als je t echt volhoudt om t puur platonisch te houden..dan heb je voor eeuwig mijn diep respect
Haha, kan ik me voorstellen Vleer... Zou daar dus ook niet zo 123 op vallen denk ik. Neeeee, het gaat helemaal niet om het uiterlijk uiteraard. Heeft 'ie verder wel leuke kop? (en lijf )

En waar kende je 'm ook alweer van? Dat had ik geloof ik even gemist...
O, het was platonisch! Niks lijf dus... hahaha
Ohhhhh Mozz, je hebt zon hilarisch verhaal gemist! Vleer, vertel vertel
En Mozz..ik val ook op donker haar...

Is je migraine weer over?
Logde net even in op paiq, om mezelf te bewijzen dat ik heus geen spijt hoeft te hebben over mijn beslissing qua PD, want er zijn zat leuke mannen... nou NOT dus... wat dieptriest wat ik daar zoal aantrof bij de foto's... zucht.

Dus ben wel benieuwd naar het hilarische Vleer-verhaal!!!

Vertel Vleer, vertel!
Ja migraine is weg Xen, dankzij Maxalt (pillen). Heb nou wel hele koude neus... dat spul knijpt al je aderen totaal samen... maar pijn is daardoor wel weg!
Voor Xen: Mjamjam! (vooral met dat accentje ;-)
Mozz, twijfel je soms nog een klein beetje, of je de juiste keus hebt gemaakt met PD?..Hoe is jullie contact nu?
Haha thanks Mozz, leuk accentje, mooi gezicht..maarrrrrr lang haar! aaarrghhhh! Val jij daar wel op?
Mjammm!!
Ja TP, eerlijk gezegd twijfel ik wel een beetje ja...

Heel stom eigenlijk hoor. Kweenie.

Snap soms niet helemaal waarom uiterlijke dingetjes me teveel dwars zaten terwijl het op 'innerlijk' vlak echt een schat is.

Ik kon me echt ergeren aan zijn stomme sportsokken, ergeren aan zijn onhandige manier van eten, de bergen zooi in zijn huis en irriteerde me aan zijn tic om de hele tijd ritmetjes te tikken met een afwezige blik...

Maar tegelijk gaf 'ie me het gevoel dat ik mooi was, luisterde echt naar me, kon echt overal over praten, ook over gevoelens, (en dat voor een man!), kon met hem de dingen doen die ik al tijden miste (uitgaan, dronken worden, raar doen, lachen, hij was heerlijk in bed), hij is zorgzaam, kan koken, goede baan, toekomstplannen die best overeen komen met de mijne...

Aan de ene kant voel ik me opgelucht, want zeker met zijn enthousiasme en gefantaseer over de toekomst voelde ik me toch een beetje van: kies ik hiervoor of wil ik nog verder zoeken, er zijn vast nog leukere mannen, waar ik helemaal JA bij voel...

Maar ergens in mij zegt een stemmetje: wat gooi je nou weg?!

Ik zou mezelf bijna gaan beschuldigen van bindingsangst.

Sorry dat ik nu weer meteen zo van stapel loop met al mijn getyp, maar het is wel goed om mijn gedachten even te ordenen denk ik.

We hebben nu even helemaal geen contact, maar afgesproken dat ik de 17e wel naar zijn feestje kom.
Mozz: tja, lastig he? Ik denk nog steeds dat je niet verliefd was/bent, was je dat wel, dan zag je de humor van zijn 'rare'eigenschappen in, accepteerde je het zonder je te ergeren. Nu was het nog maar een latrelatie, maar wat als zon sloddervos bij je zou wonen? om maar voorbeeldje te noemen. Tuurlijk waren er zoveel goeie dingen, maar toch wogen die voor jou niet op tegen de slechte. Misschien waren die 5 dagen samen net iets te veel van het goede?

En waarom bindingsangst?
Lang haar mag best van mij hoor, hoewel ik het niet bij alle mannen vind staan! Goed nieuws voor jou: Inmiddels heeft deze meneer kort haar... en trouwens ook wat grijs in zijn haar en baard...
tja, maar dan zit ik nog met dat grijs en die baard...wordt daar ook aan gewerkt?
Bindingsangst... tja... omdat ik toen ik 'm had, het niet leuk genoeg vond, maar nu ik 'm niet meer heb... 'm toch weer mis.

Kan me voorstellen dat dat zo overkomt. Al speel ik dus geen spelletjes hoor, ik bel 'm niet ofzo.

En af en toe zag ik best de humor van die rare dingetjes in, en had ik zoiets van: aaaag, wat schattig, echt PD... maar als ik dan objectief keek (als buitenstaander probeerde te kijken) dacht ik: dit ziet er toch niet UIT?!
Ik zal even aan Oded doorgeven dattie zich scheert en z'n grijs een beetje verft, Xen

Maar een beetje baard is toch niet erg?

Lieve Mozz, bindingsangst is iets heel anders hoor..dan kun je het niet eens aan om ienand te hebben.

Je was gewoon niet verliefd (genoeg), maar hij vulde je leven wel en dat is nu weer raar leeg...
ooffff hij is toch wel lekker hoor! Wat doet ie eigenlijk?
Vleer, vertel nou van LRM!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven