Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wat had hij dan moeten zeggen, LM? Jij wilt geen contact meer, dus dan is het voor hem over. Hard, maar simpel. Alles is tussen jullie al gezegd, de antwoorden die je zocht heb je en now its time to move on!
en ik denk zeker dat jij het waard bent, maar hij is het niet waard om nog maar 1 traan te laten, echt niet.
Nee inderdaad....brengt mij weer aan het twijfelen....ze blijft maar doorgaan en doorgaan.....
lijkt mijn moeder wel, die heeft me ook nooit ergens in gestimuleerd...je laat je niet gek maken hoor, je bent volwassen, zelfstandig en je hebt dit nodig, klaar!
ja weet ik ook niet. Misschien dacht ik makkelijker over de knoop doorhakken dan nu blijkt...

Laat me maar even... ik ga zo maar richting bed...
ik ga nu echt slapen! truste allemaal en voor diegenen die t nodig hebben een knuffel!

Morgenavond hebben jullie rust hoor! :-)

X
Xenia ik ben zo blij dat je mijn gevoel herkent. Ja daarom doe jij me zoveel denken aan mijn beste vriendin...wij zijn ook net tweelingzussen. hahahaha

Ja ik heb heel erg last gehad van straatvrees, hyperventilatie. Ik heb toen veel baat gehad bij die haptonoom. Is lastig uitleggen zo. Maar zij ging echt in me wroeten....letterlijk voelen hoe ik mijn vel zat. Pakte ze echt mijn vel vast. Heel veel wordt opgeslagen in je lichaam. Ik heb wat afgejankt daar
Haha, sorry Xen, ik wou vragen of je al beetje op zoek was naar managementfuncties enzo, beetje rondkijken... of zit je voorlopig nog wel lekker waar je zit?

WM, kan idd zijn dat je nog beetje in onwerkelijk gevoel zit, dus tranen nog niet zo komen. En misschien juist wel goed om meteen het etentje te doen bedenk ik me ook. Zodat je dat zeg maar achter de rug hebt. Zou ook niks zijn als je een beetje rust in je kop krijgt maar dan alles weer opengerukt wordt doordat je 'm weer ziet na een tijdje. Kun je het maar beter meteen doen...

En kan me wel voorstellen dat je moeder ongerust is over je reis. Denk dat mijn moeder totaal zou freaken als ik echt helemaal alleen weg zou gaan (ze vind het al eng als ze weet dat ik 's avonds alleen over straat ga). Wat doe je eraan he... moederinstinct Gewoon doen. Tis goed voor jou en je moet je er niet door laten tegenhouden!

Ery, wat vervelend zo'n breakdown midden in de nacht...Lijkt me eng. Is de down alweer beetje gezakt of duurt dat lang?

Goed dat je naar haptonoom gaat (wat doet zo iemand precies?)

Trusten pop!
werkt dat dan beter dan een psycholoog denk je?
Ah Ery, zie nu dat je het al beetje uitlegt. Lijkt me wel heftig zeg.

LM hele grote

(kijken jullie ook die film op rtl5? Famke Janssen en haar liefdesleven... best herkenbare dingen in!)
die had ik al gezien Mozz, love and sex toch? haha ja wel beetje jij en PD he, uiterlijk passen ze niet bijelkaar..maar voor de rest..
Xen ik liep toen ook bij een psycholoog, maar heb meer baat gehad bij die haptonome. Bij haar kwamen er echt emoties uit, oud zeer en verdriet. Ja ik vind zo lastig uitleggen hoe het precies werkt.
quote:Xenia66 schreef op 21 januari 2009 @ 23:42:

lijkt mijn moeder wel, die heeft me ook nooit ergens in gestimuleerd...je laat je niet gek maken hoor, je bent volwassen, zelfstandig en je hebt dit nodig, klaar!Ik ga inderdaad van het weekend boeken....ik doe het gewoon. Dan is mijn salaris gestort
maar moet je dan ook praten of is het puur fysiek?
Mozz...down is weer gezakt hoor.Ik heb erover kunnen praten, en de tranen de vrije loop gelaten.

Ik vind echt superstoer van WM dat ze alleen op reis gaat!
ik ook!

en nu ga ik echt afsluiten! doeggggg
Dank je wel Erykah.....

....wordt ineens overmand door het alleenig gevoel...

Ga maar slapen! Zucht....
quote:Xenia66 schreef op 21 januari 2009 @ 23:54:maar moet je dan ook praten of is het puur fysiek?

Je moet ook praten. Het is soms best confronterend hoor....ze gaan echt in je graven. Ik heb even tekst van de website geplukt van de haptonome waar ik heen ga:

Haptonomie:

In de haptonomie wordt het lichaam gezien als drager van het gevoelsleven van de mens. Het lichaam vertelt ons hoe we omgaan met onszelf en onze omgeving.

Haptotherapie:

Haptotherapie is de therapeutische vorm van haptonomie waarin de tastzin centraal staat. Door de aanraking kunnen gevoelens worden herkend, waardoor een cliënt deze gevoelens kan plaatsen en ermee kan leren omgaan.
Ik ga ook slapen!

Truste lieve meiden X
Gelukkig Erykah. Fijn ook dat je bij die vriendin terecht kon.

WM goed joh dat je gaat! Ging je nou met een rugzak erop uit? Of wel soort van gepland iets al? Stoer wijf ben je!
WM Vooral veel met je kat knuffelen!

Truste Xen, WM en Erykah!
Ik ga met mijn rugzak erop uit....6 weken lang

Staat ook een topic van mij op de pijler reizen.

Redelijk geslapen vannacht.....het voelt gewoon nog heel onwerkelijk dit........ waarom kan hij nou niet verliefd op mij worden?
Ja ongelofelijk, iedereen is er stil van

Ik kom om in het werk! Ben eigenlijk wel weer toe aan een iets rustiger weekje
Zit dat er voorlopig in of??
Hij was het niet WM, en dat heeft niets te maken met of jij al dan niet goed genoeg bent om verliefd op te worden. Natuurlijk ben je dat wel! Maar je wil wel de juiste man om verliefd op jou te worden, en dat was hij dus niet. Heel jammer, maar helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven