Slechte relatie vader

10-06-2017 22:37 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds ik mij kan herinneren heb ik eigenlijk geen band met mijn vader. Is dominant, agressief, manipulatief,...
Ben jong getrouwd om er weg te kunnen, was geen goede beslissing, dus de scheiding kwam. Hij heeft mij direct duidelijk gemaakt dat ik zijn dochter niet meer was. Mijn moeder hielp me waar ze kon achter zijn rug om uit schrik voor hem, nog altijd trouwens. Uit mijn huwelijk kwam er ook een zoontje voort. Dat is zijn god.
Ondertussen heb ik al 6 jaar nieuwe relatie waar er nog een zoontje uit voortkwam en nu hoogzwanger van mijn derde kindje.

Na de scheiding ging er paar jaar over en zocht hij terug contact, hij wou dat we redelijk goedkoop in hun 2 de huis introkken na veel overwegingen deden we dat. Nu ging oudste zoon meestal bij hen slapen. Mijn ander zoontje wordt getolereerd en dat is het. Nu staat sinds kort huis waar we inwonen op naam van mijn oudste zoontje en op naam kindje van broer. Mijn ander zoontje of kindje op komst wordt over gezwegen. Zegt meer over hem natuurlijk.
Nu sinds een week wilt oudste zoon niet meer gaan slapen omdat hij liever bij zijn broer slaapt. Nu ziet hij dat als dat wij hem afnemen en hij niet meer mag langsgaan.
Deze avond bracht ik kadobon voor vaderdag puur voor de lieve vrede voor mijn moeder niet omdat het gemeend is.
Komt hij plots kadobon teruggooien dat hij dat niet wil, en als we denken dat we mijn zoontje op die manier gaan weghouden we ons nog gaan verschieten. We wonen in zijn huis dus hij kan ons op straat zetten, ik ken hem dus weet dat het zo zal zijn. Nu is mijn zoontje zo van de kaart, merk het aan hem...
Ik ben nu 8,5 maand zwanger daar zegt hij niets over vraagt niks, ben dat gewend doet mij zelfs niks meer die tranen zijn al lang opgedroogd.
Wou dit gewoon allemaal even kwijt.
Van fouten kun je en mag je leren.
Verwijt het jezelf niet, echter zorg wel voor actie vanaf nu.

Vooralsnog voor de lieve vrede gedeisd houden (vanwege veiligheid en jou gemoedsrust ivm zwangerschap) en hard op zoek naar andere huisvesting. Wanneer dat rond is is het jou/jullie beurt om "klappen" uit te delen.
Alle reacties Link kopieren
Is Idd heel herkenbaar troeteltje. Vind het zo erg voor de kinderen dat ze nu ook niet meer bij hun mémé kunnen. Maar ik kan het niet toelaten omwille van hem.
En ik weet als ik de kans heb om hem 'klappen' terug te geven ik die zal grijpen.
Heb nooit begrepen hoe iemand zo kan zijn.
Was vroeger altijd zo jaloers op de normale vaders en op de band die er was, heb dat nooit gekend. Ik was altijd opgelucht als hij er niet was. Ergens ontwikkel je een soort van 'haat'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven