Spanning
zaterdag 30 augustus 2008 om 23:11
Ik ben 29 en heb al jaren een vriend waar ik heel gelukkig mee ben. Nu heb ik met 1 van zijn beste vrienden (die ook al jaren een relatie heeft) altijd een bepaalde spanning. Ik weet dat het voor een relatie mijn type niet is en dat zou ik ook niet eens willen. Maar toch hangt er altijd iets tussen ons in. Ik weet ook zeker dat hij het ook heeft want met heel veel drank op worden er wel eens toespelingen gemaakt (normaal blijft het altijd bij oogcontact en hele subtiele opmerkingen).
Ik vind het wel grappig, en vroeg me af of meer meiden dit herkennen... ben benieuwd naar jullie verhalen.
Ik vind het wel grappig, en vroeg me af of meer meiden dit herkennen... ben benieuwd naar jullie verhalen.
zaterdag 30 augustus 2008 om 23:36
Oh ik zie het niet als glad ijs hoor. Ik ken die jongen al jaren en er is nooit iets gebeurd. We zien elkaar ook alleen maar op feestjes ofzo, nooit alleen. Mijn vriend weet wel dat ik 't een leuke jongen vindt en daar heeft hij verder niks van. Het is ook niet zo dat ik er iets mee wil doen, ik merk gewoon wel dat er iets is. Maar niet herkenbaar dus?
zaterdag 30 augustus 2008 om 23:50
zaterdag 30 augustus 2008 om 23:55
Ik zou het helemaal niet erg vinden nee (ik ben ook totaal niet jaloers). Ik kan me voorstellen dat mijn vriend wel meer vrouwen leuk/aantrekkelijk vindt behalve mij (al blijf ik de leukste natuurlijk ). Maar ik doe er ook niks mee, die spanning zelf is gewoon leuk om te hebben.
Grappig Parnell en wat een zelfkennis
Grappig Parnell en wat een zelfkennis
zaterdag 30 augustus 2008 om 23:58
zondag 31 augustus 2008 om 00:16
Superhuisvrouw: natuurlijk doet het me wat...in die zin dat ik het leuk vindt. Maar je moet het niet groter zien dan dat ik het zie (als gewoon leuk). Ik weet zeker dat er niks zal gebeuren, ik vind de situatie zelf gewoon wel grappig.
Ik zie het zelf als totaal onschuldig. Ik zie hem ook alleen maar op feestjes/verjaardagen/in de kroeg. Ik sms/bel/mail bijv. nooit met hem ofzo. Zit ik ook niet echt op te wachten. Het is meer als Parnell zegt; als het zich voordoet is het gewoon leuk maar ik zoek niks op.
Ik zie het zelf als totaal onschuldig. Ik zie hem ook alleen maar op feestjes/verjaardagen/in de kroeg. Ik sms/bel/mail bijv. nooit met hem ofzo. Zit ik ook niet echt op te wachten. Het is meer als Parnell zegt; als het zich voordoet is het gewoon leuk maar ik zoek niks op.