Speelt hij (ex) slim spel??

27-09-2011 22:28 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal weken terug had ik al een vraag gepost hier op het forum.

Ik zoek graag bevestiging bij mensen naar mijn vermoedens.

Verkorte versie:

Relatie is verbroken na 2,5 jaar, waarvan 1 jaar samen gewoond.

Hij maakte het uit, door met een ander meisje te zoenen en te zeggen dat zij maar telkens terug kwam in zijn leven en niet met mij verder kon.

Na een aantal weken herstelde het contact, ik was bereid hem te vergeven. Tot hij het weer niet wist.

Tot die tijd zie ik hem 2 keer per week snel, en niet om te "knikkeren". Ik vind het fijn en doen soms uitjes...

Maar.. nu bleef ik vorige week slapen, en door stom toeval vond ik in zijn kast (verstopt) spullen van dat meisje, shampoo, tandenborstel etc...

Hij beweert dat zij maar één keer daar heeft geslapen.

Maar hoe vaker ik dit tegen mezelf zeg, hoe minder ik daarvan ga geloven. Want niemand legt voor één keer logeren toch spullen neer???

Hij beweert dat zij hem vooral heel erg leuk vindt, hij daardoor gevleid voelt maar niks met haar wilt.

Hij zegt geen sex met haar te hebben, alleen met mij omdat hij het niet kan...

Maar ik twijfel nu aan alles wat hij zegt...

Is dit één groot spel waar hij de winnaar van is?

Ik hou verschrikkelijk veel van hem, en als hij bij me is wil ik hem zo graag geloven maar door de leugens weet ik niet meer wat waarheid of een leugen is..

Please kan iemand mij wakker maken of zeggen hoe het zit???

En hoe kom ik achter de waarheid??
Leg een briefje tussen haar spullen: groetjes, Lien.
Ga bij hem weg! Hij bedonderd je..

Sterkte!
Ik zou toch echt kappen met die gast.

Ik bedoel, waarom zou je je als zichzelf respecterende vrouw zo willen laten behandelen? Grof gezegd; hij hangt hem bij haar de ene nacht derin, en als zij zijn bed uitgerold is ben jij aan de beurt.

Lekker dan. Kies eieren voor je geld, bouw een leuk leven zonder hem op. En als het om de sex gaat, een sexvriendje is zo gevonden hoor.
wakker worden, ik denk dat hij je voorliegt, omdathij misschien even niet kan,wil beslissen wat hij wilt. en dan is dit zijn veiligste pad zodat hij niet in 1x beiden kwijt raakt.
van 2 walletjes! Oei, wegwezen dus
Jij hoeft niet achter 'de waarheid' te komen. Jij moet de eer aan jezelf houden en deze meneer heel snel gedag zeggen.

Pffff.... 'ze is één keer blijven slapen'..... Ja, en toen heeft ze meteen al haar toiletspullen meegenomen én daar achtergelaten.... Tuurlijk!!!! Doen we allemaal, toch???
Hmmz, het klinkt alsof hij van twee walletjes eet. Als ik jou was zou ik es een tijdje de seks van het menu schrappen. Als hij echt bij jou wil zijn om jou, dan is dat vaak een goede methode om dit te checken. En verder: bel zijn (ex)-scharrel op, dan heb je meteen een eerlijk antwoord. Of ga eens onverwachts op bezoek.
Heel snel weggaan bij hem.
[quote]lien86 schreef op 27 september 2011 @ 22:28:

Na een aantal weken herstelde het contact, ik was bereid hem te vergeven. Tot hij het weer niet wist.

Tot die tijd zie ik hem 2 keer per week snel, en niet om te "knikkeren". Ik vind het fijn en doen soms uitjes...

Is dit één groot spel waar hij de winnaar van is?

quote]

Zo te lezen heb je hem al een nieuwe kans geboden,

hoeveel kansen wil je hem nog geven?

Je bent een snel tussendoortje?

Als het alleen om die uitjes is, tja.

Het is pas één groot spel met hem als winnaar als jij aan het spel mee doet.
Kan je geen contact opnemen met dat andere meisje en aan haar vragen hoe het zit?
quote:yette schreef op 27 september 2011 @ 22:30:

Leg een briefje tussen haar spullen: groetjes, Lien.Meestal ben ik van de lijn 'er volwassen mee om te gaan en het los laten', maar dit vind ik een prima idee Weet je gelijk dat je hem ook los kunt laten daarna!
Ach, ik kende een vent die na te zijn verhuisd naar een nieuwe woning een oud doosje tampons van zijn ex meeverhuisde en deze weer opnieuw in zijn toilet zette. Het kan dus altijd nog erger! Ongelooflijk triest!
Volgens mij is hij niet te vertrouwen. Kappen met die man.
quote:sara_aras schreef op 27 september 2011 @ 22:51:

Kan je geen contact opnemen met dat andere meisje en aan haar vragen hoe het zit?

Dit heb ik jaren geleden gedaan bij mijn ex!!! Wij woonden samen, maar ik woonde tijdelijk bij mijn moeder omdat hij "het allemaal niet meer wist" Hij beloofde mij gouden bergen, wilde me niet kwijt..blablabla...

Ik wist dat een collega gek op hem was, en dat ze veel contact hadden. (zij kon zo goed met hem praten)

Nou ja, om een lang verhaal kort te houden...Ik vertrouwde het allemaal niet zo, vermoede dat hij allang iets met die collega had. Heb haar gebeld, wij zijn beiden naar zijn huis gereden. Zij was er al toen ik aanbelde. Hij kreeg het erg benauwd die avond....

Bleek dat hij al een "relatie" met haar had (en dus ook sex) toen wij nog samen waren..

Hij is nu overigens met haar getrouwd. (en ik ben blij dat ik van hem af ben)

Dit was de korte versie. De lange versie vind ik zonde van mijn energie :-))
Doe verf in de shampoo. Kom je haar tegen met blauw haar weet je genoeg ;)
Loat goan!!!
"Ik heb je tandenborstel gebruikt. Vind je niet erg toch? O en de shampoo is bijna op. Groetjes!"

En daarna enorm wegblijven daar
quote:oehoeh schreef op 27 september 2011 @ 23:06:

Doe verf in de shampoo. Kom je haar tegen met blauw haar weet je genoeg ;)Geniaal. Dit zou ik doen. Of ontharingsmiddel.
0
"quote: oehoeh schreef op 27 september 2011 @ 23:06 :

Doe verf in de shampoo. Kom je haar tegen met blauw haar weet je genoeg ;) Geniaal. Dit zou ik doen. Of ontharingsmiddel."

En ook bij hem en 2 aussie,s in de kast leggen hihi
Loat goan!!!
quote:sara_aras schreef op 27 september 2011 @ 22:51:

Kan je geen contact opnemen met dat andere meisje en aan haar vragen hoe het zit?Hoeft niet eens, het ligt er zo dik bovenop dat hij liegt, daar hoef je haar echt niet voor te bellen. Hij houdt je aan het lijntje, hij is al lang met haar samen, of hij eet van 2 walletjes, kies zelf maar welke van de 3 je het liefst hebt
Ik ben een keer in een vergelijkbare situatie geweest. Ik was aan het daten met iemand die een vaste vriendin had waar ik niks van wist. Als ik bij hem thuis kwam zag ik af en toe dingen zoals een oorbel of een tasje. Hij verzon excuses zoals: ik had hier dit weekend een feestje met de mensen van mijj studie blablabla. Langzamerhand begon ik toch te vermoeden dat hij iemand anders had. Alleen, ik dacht meer in de richting van een andere scharrel totdat ik op een dag zag dat hjj 2 vaste users op zn laptop had en dat de 2de een vrouw was. Toen viel alles op zijn plek. Ik had me al de hele tijd afgevraagd waarom hij zo vaak eten van gisteren ik de koelkast had staan... en waar hij zo goed de traditionele gerechten van mijn land was leren klaarmaken (hij was een buitenlander). Ik kreeg echt medelijden met dat meisje: zij kookt voor haar vriend en hij eet het vervolgens met zijn minnares op. Ik vertelde hem niks wn liet voor haar een briefje onder de pan met eten in onze moedertaal dat zei: "bedankt, het eten was heel lekker maar je vriend is het niet waard" en mijn naam. Ik geloof dat ze het gevonden heeft want hij stopte met bellen en deed zijn best om mij te vermijden... Dus je weet wat mijn advies zal zijn...
Waarom zou je de waarheid nog willen weten?

Je doet alleen jezelf pijn. want eigenlijk ken je de waarheid al, maar wil je hem nog niet zien.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben bang dat ik niet meer daar kom en als ik er kom dan haalt hij het brief waarschijnlijk weg

Haar opbellen ga ik niet doen, want ik vraag me af wat ik daar echt me bereik, zei denkt waarschijnlijk dat ik de vervelende ex ben en dus gaat ze mss er niet op in toch..?

Beste oplossing denk ik... maar laten gaan
Ach en anders laat ik één van jullie bellen ;)

Zeg wij doen een enquete. Als u bij een jongen blijft slapen, leg je dan alle spullen neer of doe je dat als je vaker daar slaapt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven