Spijt van eerste date

22-07-2012 21:55 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via internet een leuke jongen leren kennen. Bleek dat we dezelfde vriendenkring hebben en vlakbij elkaar wonen. We hadden elkaars fotos gezien, en deze meneer was ECHT geintresseerd in me. Hij vond me heel mooi en zei dat hij er een goed gevoel bij had. Hij zei dan ook dingen voor later, bv samen naar die ene film gaan dat over een maandje in de bios is, of samen naar concert in november. Hij sprak me op een manier aan waardoor ik er 100% vanuit ging dat hij me wel zag zitten (ook na de eerste date) en dat het aan mij lag of het iets zou worden tussen ons of niet.

Na veel leuk contact (bellen/smsen) besloten om af te spreken. Toen we samen waren, voelde het voor mij anders, ik deed iets afstandelijk, en zei dat hij anders was dan zijn foto's. Ik vond hem niet zo leuk, had hem leuker verwacht. Hij wilde samen ergens eten, maar ik zei dat ik dat niet wilde, dan maar iets drinken zei hij paar keer en dat deden we. We waren nogal stilletjes, die leuke gesprekken die we al die tijd hadden waren er niet. Na een korte tijd stelde ik voor om te gaan. Die avond heb ik niets van me laten horen. Hierop stuurde hij een sms, hij vroeg wat ik van de date vond en hoe ik over hem dacht. Ik zei: dat ik het wel leuk vond maar voor de rest het niet weet. (wilde hem niet teleurstellen en wist het ook echt niet). Ik vroeg wat hij ervan vond, hij zei dat hij het ook leuk had maar dat hij verder geen gevoelens voor me heeft, dat hij wel iets had moeten voelen, dat een vervolg afspraak niet nodig is. Hij kwam boos over en dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Ben ik nu afgewezen? of kreeg ik zo'n reactie van hem door mijn gedrag? (Het zou me natuurlijk niets moeten schelen, maar ik heb spijt Spijt dat ik me zo gedroeg en hem kwijt ben, we spreken elkaar nu niet).
dat ligt eraan hoe leuk hij je vindt.
wij slapen nooit.
Durf je hem te bellen voor een 2e 'afspraak' om het allemaal rustig te bespreken??
Weet je zeker dat je hem leuk vindt? Je vond hem niet leuk tijdens de date, maar achteraf blijkbaar wel.

Persoonlijk geef ik je weinig kans om het goed te maken. Ik zou er geen zin in hebben als ik die jongen was.

Wil je het niet goed maken door het beeld dat je van hem had voordat jullie elkaar in het echt hadden gezien? Ik denk dat je een illusie leuk vindt, aangezien je tijdens jullie date kortaf was en hem niet zo leuk vond als je aanvankelijk dacht. Toegegeven: dit is psychologie van de koude grond.
Kap er nou maar mee, jij vond hem tegenvallen, hij vond jou niet zo leuk, is duidelijk toch? Er zijn nog meer mannen, hoor. En ja, de meeste daarvan zullen jou niet leuk genoeg vinden. Deal with it.
Je wilde hem niet maar je kunt niet verkroppen dat dat wederzijds was..... Bijzonder...
Ben je niet stiekem weer verliefd geworden op dat 'beeld' wat je eerst had zodra jullie date afgelopen was?

Heel erg 'klikken' in de voorbereiding, en afknappen op het werkelijke totaalplaatje komt gewoon voor bij internetdaten. Is niet erg, maar pas op dat je online indruk van hem niet de bovenhand krijgt.
Nou als mijn date op de eerste date kwam vertellen dat ik anders was dan op de fotos, alleen een drankje wilde doen ipv eten en afstandelijk zou doen, zou ik er ook niet meer voor gaan. Simpele optelsom en conclusie.

Volgens mij kan je het idd niet hebben dat hij ook niet ziet zitten, maar mis je wel het leuke contact dat jullie hadden.
Au, je ego.

Hij heeft gewonnen. En gelijk. Laat gaan, joh.
Maakt het uberhaupt iets uit?
Hoe kan je je nu afgewezen voelen als je zelf ook niet juichend enthousiast was. Beetje dubbel.
Waar je je al niet druk om kan maken. Je vind hem niet leuk, wat is het probleem nou?
Niet geschoten is altijd mis!!! Go for it girl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven