Spijt, verdrietig

20-04-2019 14:59 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Heel erg bedankt voor jullie reacties, tips, steun en mede leven. Met mij gaat het ondanks alles wel redelijk nu.
Jullie zijn lieve mensen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-05-2019 10:47
Reden: OP Verwijderd, maatregelen zijn genomen
92.55% gewijzigd
paloma schreef:
20-04-2019 16:51
Heb je de berichtjes gelezen? Liegt hij omdat hij iets te verbergen heeft of omdat ie gewoon aan het appen is en hem het gevoel wordt gegeven dat ie iets verkeerds doet? Als hij het doet overkomen, alsof het onschuldig is en dat hij diegene kent en gewoon algemene conversatie heeft, waarom nodigt ie haar niet een keer uit en dan kan jij haar ook ontmoeten.
Voor mij lijkt het een onschuldige conversatie. Ik vraag me ook elke keer af wat hij dan denkt en waarom hij dat dan doet.
En inderdaad, waarom nodigt hij haar niet een keer uit? Vraag jij het hem?
Ik kan echt geen gesprek met hem aangaan als het over haar gaat want dan wordt hij gelijk boos en ben ik degene die er weeeeeer over begint en het niet los kan laten.
SjakS schreef:
20-04-2019 16:32
Zijn telefoon kan hij op werk laten liggen he.
:rofl:
idktentop schreef:
20-04-2019 16:58
Voor mij lijkt het een onschuldige conversatie. Ik vraag me ook elke keer af wat hij dan denkt en waarom hij dat dan doet.
Ik kan echt geen gesprek met hem aangaan als het over haar gaat want dan wordt hij gelijk boos en ben ik degene die er weeeeeer over begint en het niet los kan laten.
Luister. Als ik jou zou zijn, dan had ik hem allang het huis uit gesodemieterd. Ik ben het type van eerst uit mijn huis en dan pas vragen stellen. Mijn man kan vreemdgaan, appen met elke troela in de stad, we kunnen overal over praten, maar op het moment dat ie mij wegwuift en het probleem bij mij neerlegt, dan mag ie wat mij betreft zijn koffers pakken; en dan zal het mij een worst zijn, dat ik zwanger ben.
paloma schreef:
20-04-2019 17:09
Luister. Als ik jou zou zijn, dan had ik hem allang het huis uit gesodemieterd. Ik ben het type van eerst uit mijn huis en dan pas vragen stellen. Mijn man kan vreemdgaan, appen met elke troela in de stad, we kunnen overal over praten, maar op het moment dat ie mij wegwuift en het probleem bij mij neerlegt, dan mag ie wat mij betreft zijn koffers pakken; en dan zal het mij een worst zijn, dat ik zwanger ben.
Ja klopt, dan was de situatie makkelijker. Het is echter zijn (koop) huis....
idktentop schreef:
20-04-2019 17:10
Ja klopt, dan was de situatie makkelijker. Het is echter zijn (koop) huis....
Dan pak jij je koffers, mits je ergens terecht kan. Ik slik liever mijn tong in, dan je dit te vragen maar waarom ben je zwanger geworden terwijl je in een huis woont, wat formeel niet jouw huis is? Hij kan je elk moment van de dag op straat zetten, in elke situatie. Nogmaals, hij mag appen totdat z'n vingers er vanaf vallen, maar dat ie er geheimzinnig en vaag over doet, betekent dat ie iets te verbergen heeft.
Om even op de tweede zin uit je openingstopic te reageren: Nee, het zijn NIET je hormonen. Ook in één van je andere reacties waarin je je afvraagt of JIJ dan iets verkeerd doet... Nee. Stop daarmee. Zoek het niet bij jezelf.

Jouw vriend heeft iets te verbergen. Dat weet jij en dat voel jij. Dat heeft niets te maken met je hormonen of met 'dat jij iets fout zou doen'...

Het is ronduit manipulatief van je vriend dat HIJ boos wordt op JOU, omdat jij er "wéér" over begint. In de hoop dat je afdruipt. Vertrouw op jezelf. Jouw vriend liegt en is oneerlijk en probeert jou nog voor gek te verslijten ook, kansloos en respectloos.

Ik durf er heel wat op te wedden dat er in dit geval sprake is van 'waar rook is, is vuur'. Sorry.
paloma schreef:
20-04-2019 17:16
Dan pak jij je koffers, mits je ergens terecht kan. Ik slik liever mijn tong in, dan je dit te vragen maar waarom ben je zwanger geworden terwijl je in een huis woont, wat formeel niet jouw huis is? Hij kan je elk moment van de dag op straat zetten, in elke situatie. Nogmaals, hij mag appen totdat z'n vingers er vanaf vallen, maar dat ie er geheimzinnig en vaag over doet, betekent dat ie iets te verbergen heeft.
Hij woonde hier al voor dat ik een relatie met hem kreeg. Hij kan het makkelijk betalen en wil mij niet bij de hypotheek erbij, waarom weet ik ook niet maar het moet zijn huis blijven. Ik betaal daarom wel mee, maar niet aan de hypotheek. Dat heb ik duidelijk aangegeven want dat gaat mij dan ook te ver.
idktentop schreef:
20-04-2019 16:58
Dan weet je toch al genoeg?
Als jij aangeeft dat hij best met haar kan appen over gewone dingen en dat ze welkom is voor een bezoekje en hij flipt dan, dat is toch niet normaal?
Kun je ergens terecht, of moet je iets gaan huren, als je weg wilt?
idktentop schreef:
20-04-2019 17:20
Hij woonde hier al voor dat ik een relatie met hem kreeg. Hij kan het makkelijk betalen en wil mij niet bij de hypotheek erbij, waarom weet ik ook niet maar het moet zijn huis blijven.
Hij wil jou niet op de hypotheek erbij? Zelfs niet nu je zwanger bent?! Wauw...
parbleumondieu schreef:
20-04-2019 17:24
Dan weet je toch al genoeg?
Als jij aangeeft dat hij best met haar kan appen over gewone dingen en dat ze welkom is voor een bezoekje en hij flipt dan, dat is toch niet normaal?
Kun je ergens terecht, of moet je iets gaan huren, als je weg wilt?
Het is inderdaad niet normaal, dat besef ik me ook steeds meer. Snap ook niet waarom ik niet gewoon een beslissing kan maken, ik hou denk ik teveel van hem maar hou tegelijkertijd mezelf gruwelijk voor de gek. Daarnaast ging het gewoon goed, dit valt me echt zwaar nu. :(
Als ik weg wil zou ik iets moeten gaan huren.
Labrujajoder schreef:
20-04-2019 17:07
:rofl:
Maar dat kun je testen door iedere 5 a tien minuten te bellen.

Maar hij kan toch met haar op zijn werk zitten. Op de parkeerplaats ervoor dat zie je niet...

Denk overigens niet dat dit hier het geval is, overigens.
idktentop schreef:
20-04-2019 17:27
Het is inderdaad niet normaal, dat besef ik me ook steeds meer. Snap ook niet waarom ik niet gewoon een beslissing kan maken, ik hou denk ik teveel van hem maar hou tegelijkertijd mezelf gruwelijk voor de gek. Daarnaast ging het gewoon goed, dit valt me echt zwaar nu. :(
Als ik weg wil zou ik iets moeten gaan huren.
Maar hoelang kennen jullie elkaar eigenlijk? En hoe oud zijn jullie?
Bloemkoolroosje schreef:
20-04-2019 17:26
Hij wil jou niet op de hypotheek erbij? Zelfs niet nu je zwanger bent?! Wauw...
Met zo’n relatie als dit zou ik het ook niet doen. Er is geen enkel vertrouwen in elkaar.
Ik denk dat hij verliefd is, maar weet dat zij nooit serieus met hem wil. Wat moet ze met een vent die straks een kind heeft? Meer dan appen en wippen zal het nooit worden. Tenzij ze verknipt is.
2019 schreef:
20-04-2019 17:29
Maar hoelang kennen jullie elkaar eigenlijk? En hoe oud zijn jullie?
Wij zijn beide 28 en kennen elkaar ongeveer 6 jaar.
Ksenija schreef:
20-04-2019 17:31
Ik denk dat hij verliefd is, maar weet dat zij nooit serieus met hem wil. Wat moet ze met een vent die straks een kind heeft? Meer dan appen en wippen zal het nooit worden. Tenzij ze verknipt is.

Het ergste is dat zij ook een vriend heeft, ik heb haar nog nooit gezien maar op facebook zie ik dat ze een relatie heeft.

Op het werk of op de parkeerplaats ervoor zal hij niet zo snel doen, hij werkt bij zijn ouders.
idktentop schreef:
20-04-2019 17:32
Wij zijn beide 28 en kennen elkaar ongeveer 6 jaar.
Ook al ee relatie van 6 jaar?
2019 schreef:
20-04-2019 17:35
Ook al ee relatie van 6 jaar?
Ja
idktentop schreef:
20-04-2019 17:20
Hij woonde hier al voor dat ik een relatie met hem kreeg. Hij kan het makkelijk betalen en wil mij niet bij de hypotheek erbij, waarom weet ik ook niet maar het moet zijn huis blijven. Ik betaal daarom wel mee, maar niet aan de hypotheek. Dat heb ik duidelijk aangegeven want dat gaat mij dan ook te ver.
Hij wil jou niet toevoegen aan de hypotheek en je weet niet waarom. Ik ga er gemakshalve vanuit dat je hem dit wel hebt gevraagd en laat me raden ... ook daar wilde hij niet over praten? Hoe dan ook, je hebt geen poot om op te staan. Als je vandaag niet je koffers wil pakken, doe jezelf dan wel een plezier en ga in ieder geval een back-up-plan maken voor het geval dat het niet alleen bij appen blijft. Je zegt dat hij niet is vreemdgegaan (althans nog niet), maar dit gedrag (en de hypotheek) zegt -denk ik- wel, dat het voor hem een optie is, die hij in z'n achterhoofd heeft gestopt.
idktentop schreef:
20-04-2019 17:34
Het ergste is dat zij ook een vriend heeft, ik heb haar nog nooit gezien maar op facebook zie ik dat ze een relatie heeft.

Op het werk of op de parkeerplaats ervoor zal hij niet zo snel doen, hij werkt bij zijn ouders.

Dat zij een vriend heeft is in jouw voordeel, hoor. En denk eens aan jezelf, mens. Vanuit jouw perspectief.

Nu heb je nog een reden om minder bang te zijn voor haar. Alsof ze haar vriend gaat inruilen voor die van jou, hahaha!!
Wel eens aan relatie therapie gedacht? Jullie gaan ouders worden!
Er is werk aan de winkel!
Heb je zelf wel een baan? Hebben jullie een gezamenlijke rekening? Zijn jullie getrouwd? Gaat hij jullie kindje erkennen?

Misschien doet ie niks verkeerd. Maar ik hou niet van stiekemerds.
TO, niet om je verder op stang te jagen, maar aangezien dat er onschuldige berichten NIET worden gewist, en andere berichten wel, kan het dan niet zijn dat hij de schijn hoog wil houden dat het allemaal niks te betekenen heeft.

Weet je wat je moet doen, vraag of je het nummer van 'die vriendin' eens krijgt, zodat je - onmiddellijk nadat je het eventueel hebt gekregen - haar kan bellen. Zien hoe ze reageert.

Ik vind het zoooooooo erg voor je, je zou moeten genieten van het feit dat je leven in je buik voelt, en eigenlijk wordt dit helemaal naar de achtergrond geschoven door 'die apper' van jou!

En wie daar - ook weer zo domweg - suggereerde, 'dan ga je toch weg, dan blijf je toch alleen met je kind' …. :facepalm: :facepalm: :facepalm: hallookes, precies of dat zo simpel is! Het is niet de soep die zuur is en waarvan je zegt, dan maak ik toch een nieuwe pot. Dit gaat wel over twee mensenlevens die hier niet om gevraagd hebben.

TO, :hug: :hug: :hug: (maar daar heb je niks aan natuurlijk). Zijn er mensen met wie je hier face-to-face in vertrouwen kan spreken?

En aan jufjoke (van die speurneus), ik had het lachend icoontje vergeten te noteren, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik dat als grap bedoelde. Terwijl er hier natuurlijk in dit topic alweer weinig te lachen valt.
idktentop schreef:
20-04-2019 16:20
Dat mag hij zeker wel, heb ik ook altijd gestimuleerd vorig jaar al. Maar het feit dat hij erover liegt en dingen wist kan er bij mij niet in...

Gestimuleerd??
I wanna live my life with the volume full!
Het is alleen maar een voordeel om niet bijgeschreven te zijn op de hypotheek(schuld).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven