Spijt, verdrietig
zaterdag 20 april 2019 om 14:59
zaterdag 20 april 2019 om 20:16
Zij is zwanger.
Zij staat niet op de hypotheek, staat ze überhaupt wel ingeschreven op dat adres (?).
Zij heeft geen officiële relatie met hem, want geen samenlevingscontract (?).
Hij appt een andere vrouw,
Hij liegt daarover.
Hij wil er niet over praten.
Hij doet of er niet aan de hand is.
Hij doet alsof zij beren op de weg ziet.
Hij doet op geen enkele wijze moeite om haar ervan te overtuigen, dat er niets aan de hand is.
Hij heeft hun kind nog niet erkend.
Wat moet er precies in de therapie besproken worden?
zaterdag 20 april 2019 om 21:13
Ik maak me niet zo zorgen over dat huis en kind erkennen is als het geboren wordt. Ook over die app trut zou ik me niet druk maken. Het is meer dat ik niet zie wat zij samen te zoeken hebben. Het komt zo "leeg" over.
Ik zou me richten op een inkomen dus werk zoeken (als ze nu niet werkt) en dus financieel onafhankelijk zijn. Ook direct inschrijven als woningzoekende al is het maar om wachttijd op te bouwen.
Ik zou me richten op een inkomen dus werk zoeken (als ze nu niet werkt) en dus financieel onafhankelijk zijn. Ook direct inschrijven als woningzoekende al is het maar om wachttijd op te bouwen.
zaterdag 20 april 2019 om 21:37
Mijn ervaring als mannen zo makkelijk liegen, dit iets is waar je altijd last van blijft houden binnen de relatie. Het is wat mij betreft een karakterfout. Mijn man had kleine leugentjes in het begin van de relatie en toen dacht ik: wat een onzin dingen. Later ging het over op stiekem appen, apps verwijderen, haar naam onder een andere naam. Maar ook liegen en bedriegen over allerlei futiliteiten. Ook hij wilde er niet over praten, bagatelliseerde het. Ik kan je alleen zeggen, dat het me veel verdriet gebracht heeft, ik veel cynischer ben geworden en ik veel eerder de stekker er uit had moeten trekken.
zaterdag 20 april 2019 om 22:06
Bloemkoolroosje schreef: ↑20-04-2019 17:26Hij wil jou niet op de hypotheek erbij? Zelfs niet nu je zwanger bent?! Wauw...
Even over die hypotheek. Als mensen bij elkaar blijven, maakt het niet uit dat de hypotheek op 1 naam staat. Maar als mensen om wat voor reden dan ook uit elkaar gaan, zullen ze toch niet met zijn tweeën in het huis blijven wonen. Dan is het huis op 1 naam een stuk makkelijker. Heeft m.i. niks te maken met echte liefde, trouw zijn, zwanger zijn of whatever flauwekul.
zaterdag 20 april 2019 om 23:41
Wauw, zoals jij omschrijft zo voelt het precies voor mij en zo gaat het ook echt. Voor hem lijkt het allemaal niet zo ernstig te zijn. We hebben (nog) geen samenlevingscontract inderdaad.paloma schreef: ↑20-04-2019 20:16![]()
Zij is zwanger.
Zij staat niet op de hypotheek, staat ze überhaupt wel ingeschreven op dat adres (?).
Zij heeft geen officiële relatie met hem, want geen samenlevingscontract (?).
Hij appt een andere vrouw,
Hij liegt daarover.
Hij wil er niet over praten.
Hij doet of er niet aan de hand is.
Hij doet alsof zij beren op de weg ziet.
Hij doet op geen enkele wijze moeite om haar ervan te overtuigen, dat er niets aan de hand is.
Hij heeft hun kind nog niet erkend.
Wat moet er precies in de therapie besproken worden?
zondag 21 april 2019 om 00:20
Maar de meeste dingen wist je toch al voordat je zwanger was. Waarom zijn die nu ineens een probleem en voorheen niet? Kijk het is vervelend dat hij stiekem doet over dat app-contact, maar maak je het probleem nu (al dan niet door hormonen) niet groter dan het is?
zondag 21 april 2019 om 01:15
Haar vriend is degene die er een groot probleem van maakt door stiekem te doen. Hij mag van TO gewoon contact hebben met andere vrouwen, maar hij doet het stiekem, liegt erover en verwijdert berichten. Dat doe je meestal niet als je niets te verbergen hebt.chocolol schreef: ↑21-04-2019 00:20Maar de meeste dingen wist je toch al voordat je zwanger was. Waarom zijn die nu ineens een probleem en voorheen niet? Kijk het is vervelend dat hij stiekem doet over dat app-contact, maar maak je het probleem nu (al dan niet door hormonen) niet groter dan het is?
zondag 21 april 2019 om 01:56
Suzan_1991 schreef: ↑21-04-2019 01:15Haar vriend is degene die er een groot probleem van maakt door stiekem te doen. Hij mag van TO gewoon contact hebben met andere vrouwen, maar hij doet het stiekem, liegt erover en verwijdert berichten. Dat doe je meestal niet als je niets te verbergen hebt.
Ja maar nu ineens is het ook een probleem dat ze niet op de hypotheekakte staat, ze geen samenlevingscontract hebben, hij weinig over bepaalde dingen wil praten etc. Maar die dingen waren ook al bekend voordat ze besloten om voor een baby te gaan. Wat ik al zei, wat hij nu doet is niet leuk, maar er ineens meer dingen bijhalen lijkt me vreemd aangezien die voorheen ook geen probleem waren.
zondag 21 april 2019 om 06:47
En to? Ben je al bezig je koffers aan het pakken? Hij is blijkbaar alleen een soort zaaddonor geweest.
Inpakken en afscheid nemen van elkaar. Nu niet gaan uitstellen!
Dit was de bedoeling toch met dit topic?
zondag 21 april 2019 om 07:34
Waarom zou hij erover liegen als er niets aan de hand is. Dat blokeren is al raar. Als zij alleen appt als ze hem nodig heeft kan hij gewoon nee zeggen. Dat hij niet normaal met jou kan praten over iets wat jou dwars zit vind ik ook geen goed teken.
anoniem_350887 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 11:22
0.40% gewijzigd
zondag 21 april 2019 om 07:49
Dat was voor mij geen probleem dat ik niet bij de hypotheekakte sta... andere vinden dat raar. Dat hij het niet wil is raar maar nooit een probleem voor mij geweest.chocolol schreef: ↑21-04-2019 01:56Ja maar nu ineens is het ook een probleem dat ze niet op de hypotheekakte staat, ze geen samenlevingscontract hebben, hij weinig over bepaalde dingen wil praten etc. Maar die dingen waren ook al bekend voordat ze besloten om voor een baby te gaan. Wat ik al zei, wat hij nu doet is niet leuk, maar er ineens meer dingen bijhalen lijkt me vreemd aangezien die voorheen ook geen probleem waren.
zondag 21 april 2019 om 08:44
Dat is niet raar, het is zijn huis en jij bent bij hem ingetrokken.
Ik woon ook in het huis van mijn man (en daarvoor hij in dat van mij) en we staan niet bij elkaar op de hypotheekakte. Hij kan alleen niet zomaar de echtelijke woning verkopen omdat ik daar volgens de wet toestemming voor moet geven. Dat vind ik dan weer raar want er is niets van mij bij. Maar goed.
Wij staan beiden wel al jaren ingeschreven om te kunnen huren als er wat misgaat + ik betaal niet mee aan het huis en ik werk. Ik kan dus morgen bij wijze van opnieuw beginnen stel dat.
Dat lees ik bij jou niet, je bent te ziek om te werken maar wel zwanger.
Blijkbaar niet ingeschreven bij de woningbouw, want je zegt: als ik hier weg moet sta ik op straat.
Waarom heb je na je vorige twijfels nooit achtervang voor jezelf geregeld?
zondag 21 april 2019 om 09:44
drominique schreef: ↑21-04-2019 08:44Dat is niet raar, het is zijn huis en jij bent bij hem ingetrokken.
Ik woon ook in het huis van mijn man (en daarvoor hij in dat van mij) en we staan niet bij elkaar op de hypotheekakte. Hij kan alleen niet zomaar de echtelijke woning verkopen omdat ik daar volgens de wet toestemming voor moet geven. Dat vind ik dan weer raar want er is niets van mij bij. Maar goed.
Wij staan beiden wel al jaren ingeschreven om te kunnen huren als er wat misgaat + ik betaal niet mee aan het huis en ik werk. Ik kan dus morgen bij wijze van opnieuw beginnen stel dat.
Dat lees ik bij jou niet, je bent te ziek om te werken maar wel zwanger.
Blijkbaar niet ingeschreven bij de woningbouw, want je zegt: als ik hier weg moet sta ik op straat.
Waarom heb je na je vorige twijfels nooit achtervang voor jezelf geregeld?
Ik denk dat jij eens moet gaan leren lezen. Ik heb gezegd dat als ik weg moet ik moet gaan huren. Wie zegt daarmee dat ik niet bij de woningbouw sta ingeschreven, sterker nog ik sta daar al bijna 5 of 6 jaar ingeschreven. Helaas te kort om hier in deze stad een woning te krijgen op basis van inschrijfduur. Ik moet het dus van loting hebben.
En ik ben niet te ziek om te werken, lees dat ook maar eens terug!
maandag 22 april 2019 om 11:14
Vind het echt lastig, het maalt constant door mijn hoofd nu.
Ik probeer leuk tegen hem te doen en tegelijkertijd denk ik, je houdt me gewoon kei hard voor de gek en het interesseert jou echt helemaal niks.
Denken jullie, zolang hij niet vreemd gaat blijven? En maar ff afwachten hoe het loopt?
Echt een klote situatie....
ben er echt kapot van
Ik probeer leuk tegen hem te doen en tegelijkertijd denk ik, je houdt me gewoon kei hard voor de gek en het interesseert jou echt helemaal niks.
Denken jullie, zolang hij niet vreemd gaat blijven? En maar ff afwachten hoe het loopt?
Echt een klote situatie....
maandag 22 april 2019 om 11:28
Waarom wil je daarop wachten? Hij moet gewoon eerlijk zijn.idktentop schreef: ↑22-04-2019 11:14Vind het echt lastig, het maalt constant door mijn hoofd nu.
Echt een klote situatie....ben er echt kapot van
dinsdag 23 april 2019 om 09:12
Omdat we samen een kind krijgen. Dat is het enige wat me nu nog tegen houdt...
dinsdag 23 april 2019 om 10:49