Spijt, verdrietig
zaterdag 20 april 2019 om 14:59
zaterdag 20 april 2019 om 16:00
Volgens mij heeft hij hier ook een topic. Met de vraag of 'ondeugend whatsappen ' vreemdgaan is.
Oké to, nou heb je dus wel een probleem, want je blijkt een onbetrouwbare vriend te hebben. Dit is méér dan gewoon vriendschappelijk appen, anders hoeft hij het niet stiekem te doen en ook niet te wissen. Vraag hem eens heel open en zonder verwijt waarom hij dat doet.
Oké to, nou heb je dus wel een probleem, want je blijkt een onbetrouwbare vriend te hebben. Dit is méér dan gewoon vriendschappelijk appen, anders hoeft hij het niet stiekem te doen en ook niet te wissen. Vraag hem eens heel open en zonder verwijt waarom hij dat doet.
zaterdag 20 april 2019 om 16:05
Oké, nog een keer gelezen en ik heb toch wel vragen :
- wie is zij? Een vriendin, collega, iemand waar hij verliefd op is geweest, een stalker...? Wie?
- heb je ooit ongepaste content gelezen toen het vorig jaar speelde?
- zo niet, waarom is het een probleem voor je?
- heb je sowieso vertrouwens issues? Want als je überhaupt wantrouwend of erg jaloers van aard bent, drijft dat sommige mensen tot dan maar stiekem doen.
- wie is zij? Een vriendin, collega, iemand waar hij verliefd op is geweest, een stalker...? Wie?
- heb je ooit ongepaste content gelezen toen het vorig jaar speelde?
- zo niet, waarom is het een probleem voor je?
- heb je sowieso vertrouwens issues? Want als je überhaupt wantrouwend of erg jaloers van aard bent, drijft dat sommige mensen tot dan maar stiekem doen.
zaterdag 20 april 2019 om 16:16
Speurneus Joke!!!!
Dat zou wel de max zijn: M en V die gelijklopend een topic hebben, staan ze zo dadelijk onder (of boven) mekaar in de lijst. Kunnen ze nog op mekaar antwoorden.
En aan diegene die zo domweg vroeg wat er verkeerd is aan appen: niks, tenzij het wordt gewist, de partner het niet mag zien of er over wordt gelogen. Dan zijn dit drie grote rode vlaggen.
TO, erg voor jou, net nu je zwanger, emotioneler en kwetsbaarder bent. De loebas ….
zaterdag 20 april 2019 om 16:20
Dat mag hij zeker wel, heb ik ook altijd gestimuleerd vorig jaar al. Maar het feit dat hij erover liegt en dingen wist kan er bij mij niet in...
zaterdag 20 april 2019 om 16:25
zaterdag 20 april 2019 om 16:27
Misschien doen ze het op zijn werk?
Locatie zegt geen reet dus.
Lijkt me ook naar een man die jij moet gaan traceren. Ben je mooi klaar mee.
En hij gaat vreemd of is goed op weg daar naar toe.
Waarom je met een zwangerschap niet weg kunt snap ik niet. Sterker nog, juist dan zou ik weg gaan en lekker mijn leven leiden met kind. Laat hem lekker appen en neuken met haar. Zijn keuze.
Waarom je met een zwangerschap niet weg kunt snap ik niet. Sterker nog, juist dan zou ik weg gaan en lekker mijn leven leiden met kind. Laat hem lekker appen en neuken met haar. Zijn keuze.
anoniem_106277 wijzigde dit bericht op 20-04-2019 16:29
32.87% gewijzigd
zaterdag 20 april 2019 om 16:28
Hoe lang zijn jullie bij elkaar en hoe oud zijn jullie? Je komt zo jong en onzeker over.idktentop schreef: ↑20-04-2019 15:58Dit hebben we vorig jaar al gehad na het zelfde voorval. Het heeft dus schijnbaar niks uitgehaald. Voel me zo onzeker, vooral omdat ik nu zwanger ben. Als ik niet zwanger was dan had ik mijn keus wel gemaakt, dan was ik weg gegaan. Maar wat ik nu moet....? pff voel me echt verraden..
Zat het in de planning zwanger worden of was het een ongelukje?
zaterdag 20 april 2019 om 16:30
Leuke relatie dan locatie traceren waar je man is.Ksenija schreef: ↑20-04-2019 16:27Misschien doen ze het op zijn werk?
zaterdag 20 april 2019 om 16:42
De zwangerschap was geen ongelukje maar een bewuste keuze van ons beide. Als je mij begin vorig jaar had gevraagd om zwanger te willen worden was het antwoord NEE. Ik ben in november vrij snel zwanger geworden nadat we hier over gehad hadden. Mijn vertrouwen in hem was toen juist heel goed juist omdat hij zijn eerlijkheid aan mij bewees.
Ik had echt niet kunnen denken dat dit nu zo weer opnieuw zou beginnen, en twijfel nu enorm aan mezelf waarom ik dat toen niet heb ingezien. Maar dat is achteraf en kan ik nu niet terug draaien. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij met het kindje en nog steeds en zal dit ook blijven met of zonder hem.
Ik had echt niet kunnen denken dat dit nu zo weer opnieuw zou beginnen, en twijfel nu enorm aan mezelf waarom ik dat toen niet heb ingezien. Maar dat is achteraf en kan ik nu niet terug draaien. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij met het kindje en nog steeds en zal dit ook blijven met of zonder hem.
zaterdag 20 april 2019 om 16:48
Zo te lezen heb jij je keuze al gemaakt.idktentop schreef: ↑20-04-2019 16:42De zwangerschap was geen ongelukje maar een bewuste keuze van ons beide. Als je mij begin vorig jaar had gevraagd om zwanger te willen worden was het antwoord NEE. Ik ben in november vrij snel zwanger geworden nadat we hier over gehad hadden. Mijn vertrouwen in hem was toen juist heel goed juist omdat hij zijn eerlijkheid aan mij bewees.
zaterdag 20 april 2019 om 16:48
Bestwel f*ck voor jou wat jouw vriend doet. Vooral omdat hij dit vorig jaar ook al deed en er dus blijkbaar niet mee kan stoppen.idktentop schreef: ↑20-04-2019 16:26-Zij is een oude vriendin van hem, nooit een relatie geweest. Hij zegt ook dat hij nooit verliefd op haar is geweest, echter gesprekken terug gelezen te hebben blijkt dit wel. Hij kent haar al van voor mijn tijd.
-Geen ongepaste content gelezen, onschuldige gesprekken met hoe is het enz. (voor zover ik weet dan, weet niet wat hij gewist heeft)
-Het is een probleem voor mij omdat hij niet eerlijk is en gesprekken wist. Daarnaast heeft hij haar geblokkeerd omdat hij geen contact meer met haar wilde omdat hij mij vertrouwen wilde wekken en zij toch alleen maar appte als er iets gedaan moest worden. Dit waren zijn woorden, dat hij haar nu weer deblokkeerd vind ik daarom wat raar.
-Ik had vorig jaar vertrouwens issues omdat hij dus met haar had afgesproken terwijl hij tegen mij zei dat hij moest overwerken. Dit heb ik vorig jaar gelezen in hun gesprekken toen ik dus wat wantrouwend werd en ging controleren. Het vertrouwen was echter weer helemaal terug, tot nu dan
Lastig TO
Hij kan de relatie dus niet veilig houden voor jou, omdat hij steeds laat zien onbetrouwbaar en oneerlijk te zijn richting jou.
War maakt dat je deze relatie zou willen voortzetten, wetende dat je een partner hebt die steeds laat zien dat hij niet betrouwbaar (en daardoor onveilig) is?
zaterdag 20 april 2019 om 16:51
Heb je de berichtjes gelezen? Liegt hij omdat hij iets te verbergen heeft of omdat ie gewoon aan het appen is en hem het gevoel wordt gegeven dat ie iets verkeerds doet? Als hij het doet overkomen, alsof het onschuldig is en dat hij diegene kent en gewoon algemene conversatie heeft, waarom nodigt ie haar niet een keer uit en dan kan jij haar ook ontmoeten.
zaterdag 20 april 2019 om 16:55
Ons kindje en dat feit dat ik er dan helemaal alleen voor sta. Ik troost mezelf steeds met de gedachte dat hij (naar mijn weten) niet vreemd gaat of is gegaan. Dat ik dit maar moet accepteren zolang hij niet vreemd gaat.Cleidy36 schreef: ↑20-04-2019 16:48Bestwel f*ck voor jou wat jouw vriend doet. Vooral omdat hij dit vorig jaar ook al deed en er dus blijkbaar niet mee kan stoppen.
Lastig TO![]()
Hij kan de relatie dus niet veilig houden voor jou, omdat hij steeds laat zien onbetrouwbaar en oneerlijk te zijn richting jou.
War maakt dat je deze relatie zou willen voortzetten, wetende dat je een partner hebt die steeds laat zien dat hij niet betrouwbaar (en daardoor onveilig) is?
Probeer allerlei antwoorden te bedenken waarom hij dit blijft doen zoals:
- Is hij bang dat ik boos word?
- Blijft hij denken dat hij niet met haar mag praten, terwijl ik juist zeg dat het wel mag...
- Worden er dan toch ernstige dingen in gezegd?
- Waarom wil hij juist met haar appen als de gesprekken toch niet boeiend zijn en ze elkaar niet eens zien?
- Doe ik dan iets verkeerd? Aan de seks kan het niet liggen want we zijn best actief en merk ook dat hij er echt van geniet elke keer, en ik ook.
- Waarom waarom waarom?