Stay or Go?

17-05-2011 09:35 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 30 jaar en heb nu 8 jaar een relatie met een lieve jongen maar er is 1 groot probleem: hij werkt niet! Alle 8 jaren dus al niet!

Ik heb er vaak naar gevraagd en dan zei hij telkens "ja dat doe ik wel, zodra de vakantie voorbij is" of "ja, in september ga ik aan het werk". Dit heeft hij tot nu toe nog niet gedaan.

Ik heb er nu zo'n genoeg van dat ik hem heb gezegd dat als hij nu niet snel gaat werken, hij mij kwijtraakt. Nu is hij dus (opeens) wel druk aan het werk zoeken enzo maar nu heb ik twijfels.

Wil ik nog wel bij hem zijn? Ik begin me ook aan kleine dingen te irriteren bij hem of bij zijn ouders. Aan de ene kant wil ik het graag uitmaken maar dan slaat de twijfel weer toe en denk ik "ach, we redden het wel".

Ik werk dus wel en we hebben ook finaciele problemen. Ik kan het niet allemaal meer in mijn eentje. Iemand ervaring/tips? En sorry voor mijn verwarrende verhaal maar in mijn hoofd is het net zo'n chaos :(
** UPDATE**

Inmiddels een week verder sinds mijn 1e bericht. Veel gepraat, een emotionele brief ontvangen maar nog geen werk (wel sollicitaties). Ikzelf word heen en weer geslingerd tussen mijn emoties (voor sommigen misschien onbegrijpelijk, maar het is gewoon heel lastig) maar ik merk zelf wel dat ik steeds meer naar de "go" kant ga. Ik doe in ieder geval niets anders meer dan nadenken, nadenken en nog eens nadenken. Of ben ik nou gewoon gek? Ik hou jullie op de hoogte (misschien is daar geen behoefte aan maar dan heb ik het in ieder geval netjes afgesloten, toch badmeester?
Ja, natuurlijk is er behoefte aan! Ik vind het goed, dat je iets van je laat horen Zara!

Goed dat je in ieder geval aan het denken bent gezet. En dat het lastig voor je is, dat snapt iedereen hier wel.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden dus bij deze:

Niet veel van jullie zullen mijn topic herkennen maar diegene wat wel hebben gereageerd wil ik bij deze nog eens bedanken! Door jullie reacties zijn mijn ogen nog meer open gegaan en heb ik inmiddels meneer Werkloos verlaten en zit nu in een heerlijk appartementje helemaal voor mezelf!

In juni vorig jaar zijn we ook even uit elkaar geweest, maar na een "goed gesprek" heb ik hem toch nog een allerlaatste kans gegeven (ja, ik weet het...STOM!) maar deze heeft hij ook verprutst door welgeteld 2x te solliciteren op een baan waar hij de diploma's niet eens voor heeft....dus heb ik in september besloten om er een punt achter te zetten. Beste beslissing OOIT! Echt waar, ik kan nog steeds niet geloven dat ik hier zo lang aan mee heb gedaan....ik heb echt zo veel gehad aan jullie reacties dus bij deze nogmaals: Bedankt!

Groetjes Zara
Ohh wat goed om te horen!!

Eindelijk een succesverhaal.

Ik hoop dat je een nieuwe geliefde vind die jou net zo tot steun is als jij hem. M.a.w. een gelijkwaardige relatie!

Als je daar zin in hebt natuurlijk. Misschien heb je het wel veel te leuk als single dat kan ook

Bedankt voor je update!
Jeetje Zara je klinkt heel positief! Fijn!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Wat goed zeg, dat je er zo blij mee bent
quote:Andj schreef op 05 februari 2012 @ 15:17:

Ohh wat goed om te horen!!

Eindelijk een succesverhaal.

Ik hoop dat je een nieuwe geliefde vind die jou net zo tot steun is als jij hem. M.a.w. een gelijkwaardige relatie!

Als je daar zin in hebt natuurlijk. Misschien heb je het wel veel te leuk als single dat kan ook

Bedankt voor je update!Graag gedaan! En je zegt het precies goed: een gelijkwaardige relatie! Dat verdien ik zo onderhand wel. Al zeg ik het zelf
Knap hoor! fijn dat je het nu goed hebt en lekker met je eigen ding bezig bent!
quote:Enn schreef op 05 februari 2012 @ 15:18:

Jeetje Zara je klinkt heel positief! Fijn!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven