Steun bij liefdesverdriet

04-10-2018 11:44 7 berichten
Hoi dames,

Zoals de topic al zegt ik ben eigenlijk op zoek naar steun en herkenning.

Ik heb besloten, dit is genoeg. Het doet daarom niet minder pijn, ookal weet ik dat dit beter voor mij is.

Herkent iemand mijn situatie? Wil je je verhaal delen?

Daarnaast zijn overige dames en heren welkom om hier steun te vinden tijdens deze moeilijke periode.
anoniem_248825 wijzigde dit bericht op 04-10-2018 12:18
Reden: Herkenbaarheid
19.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is vrij absurd te verwachten dat je ex met je mee gaat naar therapie om uit te zoeken wat jouw probleem is. Waarschijnlijk leun je te veel op hem. Tijd om op eigen benen te staan. Help jezelf, in plaats van te verwachten dat je ex je helpt. Je kunt het, echt waar.

Contact verbreken is het beste dat je hebt kunnen doen. Tijd om voor jezelf te zorgen nu.
Je mag het vrij absurd vinden, ik kwam zelf niet meer uit met mijn psy. Dus hij vroeg of mijn ex mee kon komen zodat hij de dynamiek kon zien. Mijn patronen hiermee kon doorbreken.
Bijzonder voorstel van je psycholoog. Maar ik kan mij ook wel voorstellen dat hij geen zin heeft. Hij is immers wel je ex.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Vivalamor schreef:
04-10-2018 12:15
Je mag het vrij absurd vinden, ik kwam zelf niet meer uit met mijn psy. Dus hij vroeg of mijn ex mee kon komen zodat hij de dynamiek kon zien. Mijn patronen hiermee kon doorbreken.
Misschien even doorkijken naar een psycholoog die jou wel kan helpen.
Komt goed, ik snap jullie punt. Ik werk al enorm aan mezelf, daar begint het bij. De rest zal volgen.
Vivalamor schreef:
04-10-2018 12:28
Komt goed, ik snap jullie punt. Ik werk al enorm aan mezelf, daar begint het bij. De rest zal volgen.

Je komt er wel!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven