stoere vrouwen
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:22
Nee, niet vegetarisch hier. Eet wel niet dagelijks vlees, af en toe een vleesvervanger, maar sommige dingen vind ik lekkerder met vlees.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 13 augustus 2019 om 20:21
Maar als mannen naar andere vrouwen kijken is dat omdat ze nou eenmaal zo zijn? En geprogrammeerd om hun zaad te verspreiden?klavertje-vier2019 schreef: ↑13-08-2019 10:01Dus jij gooit dit soort klinkklare onzin het forum op en verwacht dan wel dat er inhoudelijk op gereageerd wordt?
Sorry, maar ik kan alleen maar heel hard lachen om zo'n belachelijke aanname.
Maar veel succes met het verzamelen van reacties voor je artikeltje.
dinsdag 13 augustus 2019 om 20:35
Ik ben hoogopgeleid, soms best stoer (vanmiddag mijn autobumper nog van een nieuwe laklaag voorzien), heb in het verleden ook wel eens seks om de seks gehad (ook met vrouwen). Ik ben me ook heel erg bewust van wat ik fijn vind in bed en ga dat ook niet stil houden, het is ook mijn pleziertje.
Maar de afgelopen jaren woon ik samen met mijn 4 jaar oudere meneer die wel introvert is, maar toch echt niet onderdanig.
Ik heb ook wel eens een jongere jongen gehad (lees 6 jaar jonger), maar dat vond ik nu niet bepaald opwindend.
Kom ik nu ook in de Viva?
Maar de afgelopen jaren woon ik samen met mijn 4 jaar oudere meneer die wel introvert is, maar toch echt niet onderdanig.
Ik heb ook wel eens een jongere jongen gehad (lees 6 jaar jonger), maar dat vond ik nu niet bepaald opwindend.
Kom ik nu ook in de Viva?
Valhalla! Where the brave may live Forever!
woensdag 14 augustus 2019 om 08:31
Doornroosje,
Nee ik ben ook niet vegetarisch, maar zie mezelf meer als flexitarier, dus niet elke dag per se vlees, maar ook gerechten/maaltijden zonder vlees of met vegetarische producten.
Daarnaast probeer ik ook steeds minder kant en klare pakjes te gebruiken, maar meer natuurlijke en verse ingrediënten.
Nee ik ben ook niet vegetarisch, maar zie mezelf meer als flexitarier, dus niet elke dag per se vlees, maar ook gerechten/maaltijden zonder vlees of met vegetarische producten.
Daarnaast probeer ik ook steeds minder kant en klare pakjes te gebruiken, maar meer natuurlijke en verse ingrediënten.
woensdag 14 augustus 2019 om 14:54
woensdag 14 augustus 2019 om 14:56
Dus als anderen niet inhoudelijk reageren, heb je er een probleem mee, maar het lijkt je wel geen goed idee om in dit topic een discussie over vegetarisch eten te beginnen?Vinkeveen schreef: ↑14-08-2019 08:31Doornroosje,