stomme vraag maar....

22-04-2019 13:54 60 berichten
Kun je iemand een heel leuk persoon vinden maar geen klik voelen? Eeuwige date dilemma wordt er zo moe van haha kan niet meer helder voelen wat ik nu echt wil. leuke man ontmoet maar voel geen klik, blijft toch iets bijzonders denk ik een klik voelen met iemand pf stel ik me aan?
Ik - en volgens mijn de meeste anderen - versta onder een klik met iemand hebben iemand prettig gezelschap vinden en met iemand op dezelfde golflengte zitten. Maar TO bedoelt er zo te zien mee: lichamelijke aantrekkingskracht en potentiële verliefdheid voor iemand voelen. Een succesvolle date moet aan beide aspecten voldoen lijkt me. Het is niet zo gek dat je heel wat moet daten wil je op die manier iemand tegenkomen met wie het op beide gebieden matcht.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
22-04-2019 21:07
Ik weet niet wat je bedoelt hoor. Je gaat niet dag en nacht met iemand optrekken die je geen fijn gezelschap vindt. Want daar gaat het om: voel je je fijn en comfortabel bij hem? Voel je je beter bij hem dan alleen? En dan bedoel ik niet dat je de behoefte niet zou mogen hebben om een paar uurtjes per week alleen te willen zijn of in ander gezelschap.

Ook andere dingen dan liefde voor hem zijn trouwens belangrijk zoals geld, het huis, kinderen, huisdieren, soortgelijke smaak voor de woninginrichting e.d. Als je veel van iemand houdt maar hij kan alleen maar rotbaantjes krijgen tegen minimumloon dan kan dat afbreuk doen aan de liefde. Dus het totaalpakket is belangrijk maar helemaal bovenaan staan de liefde.
Hoe bedoel je dat?
Herkenbaar, ik heb nu ook een man leren kennen waar ik goed mee kan praten en we hebben een aantal gemeenschappelijke interesses, maar er is geen seksuele aantrekkingskracht. Gelukkig maar, want ik heb een relatie en geen zin om vreemd te gaan. Met mijn partner heb ik die klik gelukkig wel.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Blondie456 schreef:
22-04-2019 15:48
Ook al heb je wel een klik met iemand dan is dat vaak nog niet genoeg voor een liefdesrelatie. Er moet ook aantrekkingskracht zijn.
Ook al heb je een klik én aantrekkingskracht, vaak is dat ook niet genoeg voor een kansrijke relatie.
Een klik, chemie, een vonk.. noem het hoe je wil.
Maar als het er is,.. weet je het!
En als het er niet is,.. weet je het ook!
Pindakaasjes schreef:
22-04-2019 22:08
Een klik, chemie, een vonk.. noem het hoe je wil.
Maar als het er is,.. weet je het!
En als het er niet is,.. weet je het ook!
Ben jij mijn moeder?
Murrmurr schreef:
22-04-2019 22:12
Ben jij mijn moeder?
???
Zelfde schrijfstijl
Ik ben vandaag Mira Kirschenbaum aan het spammen. Maar zij heeft daar een paar ontzettend nuttige boeken over geschreven.

http://hantayo.nl/artikelen/wat-is-de-juiste-partner
Murrmurr schreef:
22-04-2019 22:15
Zelfde schrijfstijl
Oh' wat grappig.
Pindakaasjes schreef:
22-04-2019 22:18
Oh' wat grappig.
Je hebt geen antwoord gegeven :hyper:
Murrmurr schreef:
22-04-2019 22:19
Je hebt geen antwoord gegeven :hyper:

Ehhhh???
Pindakaasjes schreef:
22-04-2019 22:22
Ehhhh???
Dit topic neemt ineens een onverwachte wending.... vanwaar deze reacties Mur?
Murrmurr schreef:
22-04-2019 22:08
Ook al heb je een klik én aantrekkingskracht, vaak is dat ook niet genoeg voor een kansrijke relatie.
Precies dat ervaar ik nu dus. hele leuke mooie lekkere man, veel zelfde interesses, voel me fijn bij hem maar toch ondanks al die factoren voel ik gewoon geen klik, het is er gewoon niet.kan dus kennelijk naast elkaar bestaan
Tattooaddict87 schreef:
23-04-2019 01:04
Dit topic neemt ineens een onverwachte wending.... vanwaar deze reacties Mur?
wat een bizare plottwist hahaha
Pindakaasjes schrijft precies als mijn moeder dus ik vroeg of hij/zij dat misschien was. Was dat echt niet duidelijk? Als dit een "bizarre plottwist' is kijk je vast geen GoT djiez.
huurvrouwtje schreef:
23-04-2019 07:20
Precies dat ervaar ik nu dus. hele leuke mooie lekkere man, veel zelfde interesses, voel me fijn bij hem maar toch ondanks al die factoren voel ik gewoon geen klik, het is er gewoon niet.kan dus kennelijk naast elkaar bestaan
Dat was niet wat ik schreef, ik zei wel een klik+aantrekkingskracht en niet kansrijk. Wat jij beschrijft kokmt heel vaak voor.
Blondie456 schreef:
22-04-2019 14:34
Ik heb vroeger hetzelfde mee gemaakt. Het is nu meer dan 30 jaar geleden en hij is nog steeds vrijgezel. Hij had toen gezegd van als ik jou niet kan krijgen dan blijf ik wel alleen want ik wil geen ander. Nooit gedacht dat hij het serieus meende.
wee blij, dat je niet met hem verder gegaan bent, die man is niet goed snik
Murrmurr schreef:
23-04-2019 08:33
Pindakaasjes schrijft precies als mijn moeder dus ik vroeg of hij/zij dat misschien was. Was dat echt niet duidelijk? Als dit een "bizarre plottwist' is kijk je vast geen GoT djiez.
Nja het halve forum heeft hier dezelfde schrijfstijl als mijn moeder. Het is niet zo dat ik iedereen bij langs ga om te vragen of het mijn moeder is. Dus vandaar dat het er nogal raar tussendoor kwam.
De ene anonieme schrijfster vraagt aan de andere anonieme schrijfster of ze misschien haar moeder is. Om met Tampert te spreken: "Irgendwo klappt etwas nicht".
JuriaanB schreef:
23-04-2019 11:53
De ene anonieme schrijfster vraagt aan de andere anonieme schrijfster of ze misschien haar moeder is. Om met Tampert te spreken: "Irgendwo klappt etwas nicht".
:rofl:
JuriaanB schreef:
23-04-2019 11:53
Ben je mijn vader? Hij schrijft ook zo..
Tattooaddict87 schreef:
23-04-2019 12:44
Ben je mijn vader? Hij schrijft ook zo..
Dan ben jij een copycat, echt????
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ontopic.

Ja dit kan heel goed en ik denk dat die klik wel nodig is anders wordt het wellicht vanaf de start al een broer-zus verhouding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Murrmurr schreef:
23-04-2019 08:33
Nee klopt kijk ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven