Terug bij ex?

21-03-2021 16:27 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk is eerlijk, ik had nooit verwacht dit topic te openen toen mijn relatie uitging. In januari hadden we voor de zoveelste keer ruzie en maakte hij het uit, waarna we een mand lang geen woord tegen elkaar gezegd hadden. Maar hij had nog spullen van me, dus we kregen weer contact.

Dat contact werd al gauw intensiever. Soms belden we een uur over iets waar we mee zaten, we werden vrienden... dacht ik. Tot hij eergisteren zei dat hij wel langs kon komen met de spullen. En opeens werd dat meer, na die maanden dat we elkaar niet gezien hadden bleef hij weer van een uur of 2 in de middag tot vanochtend slapen. We hadden het leuk, praatten als vanouds, hadden seks, keken een serie, het leek of er niks was veranderd. Hij stemde toe weer te gaan daten, maar niet te serieus, daar was hij nu niet aan toe in zijn leven en ook ik heb nu belangrijkere dingen aan mijn hoofd waar ik mee aan de slag ben gegaan. Hij zegt, laten we langzaam aan doen, casual, gewoon leuk en niet teveel druk op de toekomst. Dat laatste heeft toentertijd voor veel ruzie gezorgd.

Ik heb aangegeven dat ik in de toekomst wel weer meer wil, maar dat het inderdaad beter is om eerst weer rustig aan te doen zodat we onze priveproblemen de voorgrond kunnen geven en dat kunnen oplossen. We zien elkaar over 2 weken weer, hij en ik zijn komende week beiden te druk.

Ik geloof dat hij nog om me geeft, waarom zou hij anders met me bellen? En zolang blijven, de meeste scharrels zijn weer pleitte na een paar uur. Toch? Ik heb wisselende verhalen gehoord van terug naar je ex, ik ben wantrouwig, maar ik hou van hem, ik wil geen ander, al kan ik zo op Tinder weer een date fixen. Dus nu ga ik het aanzien, denk ik. Ik heb mijn vaste fwb verteld dat ik het weer met mijn ex ga proberen en dat is het nu denk ik, ik date weer met hem.

Iemand succesverhalen over iets soortgelijks? Tips over rtustig aan doen? Mocht het na maanden nog steeds zo blijven dan zie ik dan wel of ik niet verder moet kijken, vooralsnog ben ik blij dat we weer een stel zijn.
"Kloot, maar hij heeft nu vooral weinig tijd en minder energie voor een relatie"

Dan is het misschien beter dat hij zich nu focust op een vrijgezellenleven in de plaats van jou aan het lijntje te houden????

Zou ik ook honderd procent op afknappen. Verwoord het even anders, zou je het leuk vinden als iemand zegt tegen jou: "ik heb geen tijd of energie om aan jou te besteden."......?
leeg
En als je verliefd bent maak je tijd....
Je hebt gewoon fantastische seks met je ex gehad. Overkomt iedereen wel eens en kan heel fijn zijn. Maar meer moet je er niet van willen maken en zeker niet veel vaker laten gebeuren, want daar raak je van in de war.
Eens met de rest..
Succes.
Is het nog 'aan'? In een FWB-constructie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven