Tinder match met buurman ?

27-02-2020 07:18 63 berichten
...
anoniem_646ebecacac82 wijzigde dit bericht op 06-10-2020 23:23
Reden: Niet relevant
98.66% gewijzigd
Jaaaaa doen! Een leuk verhaal om aan jullie toekomstige kinderen te vertellen plus het is superhandig daten.
Volgens mij is het zo dat als iemand vaker voorbij komt, dat hij jou geliked heeft. Ben je geïnteresseerd dan like je hem, is het gewoon een vriendelijke buurman en verder niks, dan niet.
Neem een maand Gold dan kan je zien of hij jou geliked heeft.
Alle reacties Link kopieren
Als je hem zelf niet zou daten moet je hem niet liken.. Je wil het gewoon uit nieuwsgierigheid weten? Waarom?
Wat maakt dat uit en tja als je elkaar op straat herkent zal dat op tinder ook wel lukken. Ik kwam mijn ex daar tegen en zij mij. Hebben we elkaar gelikes, echt niet hahahahaha. Ga er gewoon voor zou ik zeggen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Doen!!
Jaaa, liken! Ik heb wel zin in een mooi Viva liefdesverhaal!
Suzan-J schreef:
27-02-2020 07:22
Volgens mij is het zo dat als iemand vaker voorbij komt, dat hij jou geliked heeft. Ben je geïnteresseerd dan like je hem, is het gewoon een vriendelijke buurman en verder niks, dan niet.
Heb dat al meerdere keren getest, klopt niet. Betalende leden kunnen hun profiel boosten en zo vaak getoond worden.
Zet jezelf aub niet voor schut
Ja doen!! Als je echt op date zou willen me t hem trouwens. Ik ben ooit een collega tegengekomen op Tinder. Iemand met wie ik echt veel samenwerk en wat heel ingewikkeld zou worden als het serieus iets zou worden. Hadden elkaar wel geliked en gewoon gesprekje van joh jij hier? Al veel dates gehad etc? Was heel grappig. Toen niet afgesproken, maar toen ik een jaar later weer op Tinder zat is het er toch een keer van gekomen. Uiteindelijk hebben we 3 dates gehad. Was erg gezellig, maar het was eigenlijk wel duidelijk dat het voor ons allebei niet meer was dan een paar spannende dates. Op kantoor was dat toen even heel ongemakkelijk. 😂 Maar nooit spijt van gehad. We werken nu (3 jaar later) nog steeds veel samen en dat gaat gelukkig goed.
Als je hem leuk vindt, like je hem en anders niet.
Ik zou juist IRL op hem afstappen (Of appen) en hem zeggen: das ook wat,ik kom je slopend vaker tegen dan bij de brievenbus

En kijken hoe hij reageert
Zo zie je maar, die saaie vriendelijke buurman kan opeens je droomprins zijn ;-)

Of bestaat er ook nog een buurvrouw?

Wat ik zou doen, hem in real life een keertje aanspreken; he buurman, wat leuk ik kwam je tegen op Tinder. En dan kijken hoe hij het gesprek verder verloopt. Maar dan neem jij het initiatief, en heb je meer de controle over het gesprek. Of je lacht erom en laat duidelijk merken dat je het een leuke/aparte toevalligheid vindt. Of het wordt een leuk gesprek en ................
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
cranberryjuice schreef:
27-02-2020 07:45
Zet jezelf aub niet voor schut
Voor schut? Waarom is naar recht swipen voor schut?
Als hij dat ook gedaan heeft staan ze met z'n tweetjes dan voor schut?

Als hij het niet gedaan heeft merkt hij er niks van.

Dus TO als je hem echt leuk vindt, waarom niet?
Niet doen dus, is zoiets als daten met een collega, als het niks wordt, woon je nog steeds naast hem.
hamerhaai schreef:
27-02-2020 08:02
Of bestaat er ook nog een buurvrouw?
Oh ja. Het blijft natuurlijk wel Tinder.

Voor ons entertaiment zeg ik doen, maar als je een vriendin was zou ik zeggen it's like shitting next to your own doorstep.
Ja leuk! En als het dan uit gaat, dan nooit meer buiten zitten in de zomer - en als je per ongeluk tegelijk je auto in wilt stappen, dan lekker oncomfortabel doen tegen elkaar.
Als hij je leuk lijkt doen! Natuurlijk moet er dan geen sprake zijn van een buurvrouw of zo. Anders gewoon niet doen en net doen of je neus bloedt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
En is de buurman vrijgezel en een leuke man? Dan zou ik gewoon eens op hem afstappen.
Attraverso schreef:
27-02-2020 07:38
Heb dat al meerdere keren getest, klopt niet. Betalende leden kunnen hun profiel boosten en zo vaak getoond worden.
Ah dan was het toeval! Heb er niet zo lang rondgehangen :)
Tinder is natuurlijk totaal voor de neuk. Dus je hoeft niet gelijk een relatie met die buurman aan te gaan
Oke mensen!! Het is een match!!!!!
Yay!😋
Maar.. ik heb hem dan ge-unmatched .
Nu dat ik weet dat het een match , ga ik hem gewoon aanspreken maar niet beginnen over tinder eerst . Ik ben nieuwsgierig en wie weet? Ik zal jullie updaten
Bedankt 🙏

Over de buur issue: ik woon nu aan de andere kant van het gebouw andere ingang ook dus we zien mekaar zelden .
anoniem_646ebecacac82 wijzigde dit bericht op 27-02-2020 08:47
5.57% gewijzigd
Susy_Lee schreef:
27-02-2020 08:36
Oke mensen!! Het is een match!!!!!
Yay!😋
Maar ik heb hem dan ge-unmatched .
Nu dat ik weet dat het een match , ga ik hem gewoon aanspreken maar niet beginnen over tinder eerst . Ik zal jullie updaten!
Bedankt 🙏

Over de buur issue: ik woon nu aan de andere kant van het gebouw andere ingang ook dus we zien mekaar zelden .
Vreemd dat je de match weer unmatched. Daarmee geef je toch een apart signaal...
Ben benieuwd naar het vervolg.
Qiyara schreef:
27-02-2020 08:40
Vreemd dat je de match weer unmatched. Daarmee geef je toch een apart signaal...
Ben benieuwd naar het vervolg.
Wel ik wou weten of hij mij had geliked en nu dat ik dat weet , wil ik niet dat hij ziet dat we een match zijn dus ik ga gewoon als buurvrouw een gesprek beginnen met hem en zie wat er van komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven