Tinder match met buurman ?
donderdag 27 februari 2020 om 07:28
donderdag 27 februari 2020 om 07:38
Heb dat al meerdere keren getest, klopt niet. Betalende leden kunnen hun profiel boosten en zo vaak getoond worden.
donderdag 27 februari 2020 om 07:54
Ja doen!! Als je echt op date zou willen me t hem trouwens. Ik ben ooit een collega tegengekomen op Tinder. Iemand met wie ik echt veel samenwerk en wat heel ingewikkeld zou worden als het serieus iets zou worden. Hadden elkaar wel geliked en gewoon gesprekje van joh jij hier? Al veel dates gehad etc? Was heel grappig. Toen niet afgesproken, maar toen ik een jaar later weer op Tinder zat is het er toch een keer van gekomen. Uiteindelijk hebben we 3 dates gehad. Was erg gezellig, maar het was eigenlijk wel duidelijk dat het voor ons allebei niet meer was dan een paar spannende dates. Op kantoor was dat toen even heel ongemakkelijk.
Maar nooit spijt van gehad. We werken nu (3 jaar later) nog steeds veel samen en dat gaat gelukkig goed.
donderdag 27 februari 2020 om 08:02
Zo zie je maar, die saaie vriendelijke buurman kan opeens je droomprins zijn 
Of bestaat er ook nog een buurvrouw?
Wat ik zou doen, hem in real life een keertje aanspreken; he buurman, wat leuk ik kwam je tegen op Tinder. En dan kijken hoe hij het gesprek verder verloopt. Maar dan neem jij het initiatief, en heb je meer de controle over het gesprek. Of je lacht erom en laat duidelijk merken dat je het een leuke/aparte toevalligheid vindt. Of het wordt een leuk gesprek en ................
Of bestaat er ook nog een buurvrouw?
Wat ik zou doen, hem in real life een keertje aanspreken; he buurman, wat leuk ik kwam je tegen op Tinder. En dan kijken hoe hij het gesprek verder verloopt. Maar dan neem jij het initiatief, en heb je meer de controle over het gesprek. Of je lacht erom en laat duidelijk merken dat je het een leuke/aparte toevalligheid vindt. Of het wordt een leuk gesprek en ................
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 27 februari 2020 om 08:03
Voor schut? Waarom is naar recht swipen voor schut?
Als hij dat ook gedaan heeft staan ze met z'n tweetjes dan voor schut?
Als hij het niet gedaan heeft merkt hij er niks van.
Dus TO als je hem echt leuk vindt, waarom niet?
donderdag 27 februari 2020 om 08:24
donderdag 27 februari 2020 om 08:33
Ah dan was het toeval! Heb er niet zo lang rondgehangenAttraverso schreef: ↑27-02-2020 07:38Heb dat al meerdere keren getest, klopt niet. Betalende leden kunnen hun profiel boosten en zo vaak getoond worden.
donderdag 27 februari 2020 om 08:36
Oke mensen!! Het is een match!!!!!
Yay!
Maar.. ik heb hem dan ge-unmatched .
Nu dat ik weet dat het een match , ga ik hem gewoon aanspreken maar niet beginnen over tinder eerst . Ik ben nieuwsgierig en wie weet? Ik zal jullie updaten
Bedankt
Over de buur issue: ik woon nu aan de andere kant van het gebouw andere ingang ook dus we zien mekaar zelden .
Yay!
Maar.. ik heb hem dan ge-unmatched .
Nu dat ik weet dat het een match , ga ik hem gewoon aanspreken maar niet beginnen over tinder eerst . Ik ben nieuwsgierig en wie weet? Ik zal jullie updaten
Bedankt
Over de buur issue: ik woon nu aan de andere kant van het gebouw andere ingang ook dus we zien mekaar zelden .
anoniem_646ebecacac82 wijzigde dit bericht op 27-02-2020 08:47
5.57% gewijzigd
donderdag 27 februari 2020 om 08:40
Vreemd dat je de match weer unmatched. Daarmee geef je toch een apart signaal...Susy_Lee schreef: ↑27-02-2020 08:36Oke mensen!! Het is een match!!!!!
Yay!
Maar ik heb hem dan ge-unmatched .
Nu dat ik weet dat het een match , ga ik hem gewoon aanspreken maar niet beginnen over tinder eerst . Ik zal jullie updaten!
Bedankt![]()
Ben benieuwd naar het vervolg.
donderdag 27 februari 2020 om 08:51
Wel ik wou weten of hij mij had geliked en nu dat ik dat weet , wil ik niet dat hij ziet dat we een match zijn dus ik ga gewoon als buurvrouw een gesprek beginnen met hem en zie wat er van komt