Tinder match met buurman ?

27-02-2020 07:18 63 berichten
...
anoniem_646ebecacac82 wijzigde dit bericht op 06-10-2020 23:23
Reden: Niet relevant
98.66% gewijzigd
Chocolotje schreef:
27-02-2020 08:36
Tinder is natuurlijk totaal voor de neuk. Dus je hoeft niet gelijk een relatie met die buurman aan te gaan
Dat weet ik “ het is niet dat ik verliefd ben 😜
Susy_Lee schreef:
27-02-2020 08:36
Oke mensen!! Het is een match!!!!!
Yay!😋
Maar.. ik heb hem dan ge-unmatched .

Wat vreselijk volwassen. :nope:

Als ik hem was, zou ik je om dat gedrag een enorme afknapper vinden en de eer aan mezelf houden.
Susy_Lee schreef:
27-02-2020 08:51
Wel ik wou weten of hij mij had geliked en nu dat ik dat weet , wil ik niet dat hij ziet dat we een match zijn dus ik ga gewoon als buurvrouw een gesprek beginnen met hem en zie wat er van komt
Huh, maar dat ziet hij nu toch gewoon (hij krijgt toch gewoon bericht dat er een match was en ziet nu ook dat die weer weg is)?
Wat een bizar moeilijk gedoe dit.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Susy_Lee schreef:
27-02-2020 08:51
Wel ik wou weten of hij mij had geliked en nu dat ik dat weet , wil ik niet dat hij ziet dat we een match zijn dus ik ga gewoon als buurvrouw een gesprek beginnen met hem en zie wat er van komt

Wat doe je moeilijk. Hij zal je waarschijnlijk ook wel herkennen van Tinder. Wanneer je er niets over zegt dat blijft het de roze olifant in de kamer.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Waarom vraagt ‘ie je dan niet gewoon uit?
Miss-Pippilotta schreef:
27-02-2020 08:57
Huh, maar dat ziet hij nu toch gewoon (hij krijgt toch gewoon bericht dat er een match was en ziet nu ook dat die weer weg is)?
Ik denk het niet en waarom via tinder chatten als ik hem gwn kan aanspreken is makkelijker.
Wat omslachtig! Ga je nu voor je deur liggen tot je hem toevallig weer eens ziet?
Nu denkt hij dat je hem toch niet leuk vindt door het un-matchen dus als je hem aanspreekt is hij niet meer geïnteresseerd. Jammer joh.
Susy_Lee schreef:
27-02-2020 09:22
Ik denk het niet en waarom via tinder chatten als ik hem gwn kan aanspreken is makkelijker.
Laat hem een beetje initiatief tonen. Beetje lafjes wel.
Neeeee gewoon weer matchen. Je zit niet voor niks op Tinder toch?
Poepsukkel
Wat een ontzettend raar gedoe dat je hem weer unmatched. :bonk: Vreselijke afknapper. Ik vind het ook heel apart dat je op Tinder zit zonder foto's van je gezicht. Wat voor mensen denk je dat jou nu naar rechts swipen?
EHR schreef:
27-02-2020 08:54

Als ik hem was, zou ik je om dat gedrag een enorme afknapper vinden en de eer aan mezelf houden.
Dit inderdaad. Kinderachtig moeilijk gedoe
EHR schreef:
27-02-2020 08:54

Dit.
Ooit in een heel ver verleden had ik als vrijgezel ook een account op een site. Een week later stapte een collega op mij af en zei: ik zie dat wij een match zouden kunnen zijn. Heb je zin om met me op stap te gaan?
Vond ik echt super tof! Het werd niets, maar ik waardeerde het 'de koe bij de hoorns vatten' ontzettend.
Dus ik hoop dat je in je dagelijks leven minder vaag communiceert. Wat een moeilijk gedoe zeg.
Poeh wat maak je het jezelf moeilijk. Puberaal gedoe zo
Hè wat flauw!
Mijn eerste advies was al geweest, doe het niet. Het is je buurman. Gezellig elkaar vaak tegenkomen wanneer je op elkaar afknapt.

Maar hem liken om daarna te unmatchen is gewoon sneu en je eigen ego strelen.
Murrmurr schreef:
27-02-2020 07:22
Jaaaaa doen! Een leuk verhaal om aan jullie toekomstige kinderen te vertellen plus het is superhandig daten.
True. Ik heb ook een relatie met mijn buurman.
Als ik dit soort dating app gedoe lees ben ik blij dat ik al een decennium een man heb en heel saai getrouwd ben. Waarom heb je hem in godsnaam weer weggeklikt? Ik dacht dat Tinder juist was om makkelijk contact te leggen maar dit klinkt allemaal heel ingewikkeld en moeilijk.
👀
Susy_Lee schreef:
27-02-2020 10:52
👀
Wat een kinderachtige reactie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kan hij niet zien dat je hem ge-unmatched hebt dan?
Ik ken Tinder niet, maar krijg je geen meldingen als iemand je geliked heeft?
Dan heeft hij dat toch gewoon gezien?
Ik snap het even niet, ben ook niet zo thuis in tinder. Maar je zegt dat je nu niet je gezicht op je foto's hebt staan...Waarop heeft hij dan geliked/swiped? en als hij je in de straat/buurt tegen komt, hoe weet hij dan dat jij dat bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven