Wel ik wou weten of hij mij had geliked en nu dat ik dat weet , wil ik niet dat hij ziet dat we een match zijn dus ik ga gewoon als buurvrouw een gesprek beginnen met hem en zie wat er van komt
Huh, maar dat ziet hij nu toch gewoon (hij krijgt toch gewoon bericht dat er een match was en ziet nu ook dat die weer weg is)?
Anoniem_6925a2a793fac
donderdag 27 februari 2020 om 09:05
Wel ik wou weten of hij mij had geliked en nu dat ik dat weet , wil ik niet dat hij ziet dat we een match zijn dus ik ga gewoon als buurvrouw een gesprek beginnen met hem en zie wat er van komt
Wat doe je moeilijk. Hij zal je waarschijnlijk ook wel herkennen van Tinder. Wanneer je er niets over zegt dat blijft het de roze olifant in de kamer.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Anoniem_639a9136a72af
donderdag 27 februari 2020 om 09:18
Waarom vraagt ‘ie je dan niet gewoon uit?
Anoniem_646ebecacac82
donderdag 27 februari 2020 om 09:22
Huh, maar dat ziet hij nu toch gewoon (hij krijgt toch gewoon bericht dat er een match was en ziet nu ook dat die weer weg is)?
Ik denk het niet en waarom via tinder chatten als ik hem gwn kan aanspreken is makkelijker.
Anoniem_6783b5446ec02
donderdag 27 februari 2020 om 09:29
Wat omslachtig! Ga je nu voor je deur liggen tot je hem toevallig weer eens ziet?
Nu denkt hij dat je hem toch niet leuk vindt door het un-matchen dus als je hem aanspreekt is hij niet meer geïnteresseerd. Jammer joh.
Anoniem_639a9136a72af
donderdag 27 februari 2020 om 09:31
Ik denk het niet en waarom via tinder chatten als ik hem gwn kan aanspreken is makkelijker.
Laat hem een beetje initiatief tonen. Beetje lafjes wel.
Anoniem_347835
donderdag 27 februari 2020 om 09:35
Neeeee gewoon weer matchen. Je zit niet voor niks op Tinder toch?
Anoniem_294939
donderdag 27 februari 2020 om 09:45
Poepsukkel
Anoniem_63cbc1021ff36
donderdag 27 februari 2020 om 09:47
Wat een ontzettend raar gedoe dat je hem weer unmatched. Vreselijke afknapper. Ik vind het ook heel apart dat je op Tinder zit zonder foto's van je gezicht. Wat voor mensen denk je dat jou nu naar rechts swipen?
Als ik hem was, zou ik je om dat gedrag een enorme afknapper vinden en de eer aan mezelf houden.
Dit.
Ooit in een heel ver verleden had ik als vrijgezel ook een account op een site. Een week later stapte een collega op mij af en zei: ik zie dat wij een match zouden kunnen zijn. Heb je zin om met me op stap te gaan?
Vond ik echt super tof! Het werd niets, maar ik waardeerde het 'de koe bij de hoorns vatten' ontzettend.
Anoniem_364102
donderdag 27 februari 2020 om 09:57
Dus ik hoop dat je in je dagelijks leven minder vaag communiceert. Wat een moeilijk gedoe zeg.
Jaaaaa doen! Een leuk verhaal om aan jullie toekomstige kinderen te vertellen plus het is superhandig daten.
True. Ik heb ook een relatie met mijn buurman.
Anoniem_65254172047e8
donderdag 27 februari 2020 om 10:44
Als ik dit soort dating app gedoe lees ben ik blij dat ik al een decennium een man heb en heel saai getrouwd ben. Waarom heb je hem in godsnaam weer weggeklikt? Ik dacht dat Tinder juist was om makkelijk contact te leggen maar dit klinkt allemaal heel ingewikkeld en moeilijk.
Anoniem_646ebecacac82
donderdag 27 februari 2020 om 10:52
Kan hij niet zien dat je hem ge-unmatched hebt dan?
Ik ken Tinder niet, maar krijg je geen meldingen als iemand je geliked heeft?
Dan heeft hij dat toch gewoon gezien?
Ik snap het even niet, ben ook niet zo thuis in tinder. Maar je zegt dat je nu niet je gezicht op je foto's hebt staan...Waarop heeft hij dan geliked/swiped? en als hij je in de straat/buurt tegen komt, hoe weet hij dan dat jij dat bent?