tinder probleempje

12-05-2019 17:46 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een aantal weken geleden kwam ik mijn crush tegen op tinder. Ik heb al een jaar lang een crush op hem (ik heb hem leren kennen op een feestje en dat was supergezellig), dus vandaar dat ik superblij was. Ook nog eens toen hij het gesprek begon.
We hadden niet een al te lang gesprek maar het was wel gezellig tot het na een tijdje toch doodliep.

Een paar weken lang geen contact gehad tot hij een foto had toegevoegd. Ik had nog niet zoveel verstand van tinder en had op dat hartje geklikt omdat ik dacht dat ie daar gewoon een normale melding van zou krijgen. En toen zag ik ineens dat dat dus bij onze berichten te staan kwam. Vandaar dat we weer een nieuw gesprek begonnen.

Hij vroeg aan mij hoe het ging, waarop ik gewoon antwoorde dat het prima ging maar dat ik het alleen ontzettend druk had met school. Hierop zei hij dat als ik een keer ontspanning nodig had, we ook wat konden gaan drinken.

Nou, ik helemaal gelukkig natuurlijk. Dus ik heb gezegd dat me dat ontzettend leuk leek, zegt hij dat ik dan moet zeggen wanneer ik tijd heb. Vervolgens heb ik aangegeven wanneer ik in ieder geval niet kan, en gevraagd wanneer hij kan.

Alleen, dit heb ik afgelopen vrijdagavond gestuurd. En tot nu toe nog steeds geen reactie gehad, wat ik een beetje vreemd vind. Hij stelt het eerst zelf voor, en nu heeft hij dus al 2 dagen niks gestuurd. Terwijl hij normaal gesproken altijd binnen een uur sowieso wel reageert.

Ik had me er zo op verheugd. Vinden jullie dat als hij niet zelf antwoord ik zelf nog maar wat moet sturen? Of moet ik het maar laten gaan?

Ik ben trouwens 20 en hij 21.

Alvast bedankt voor jullie tips!
Stuur hem nog iets, iets chills.. ‘onspanning is wel nodig, kan jij nog die en die dag?’ Niet gaan pushen.
Internagelaktisch
Ik zou niets meer laten horen. Jij hebt gezegd wanneer je beschikbaar was en hij reageert daar niet op. Had je hem voor afgelopen weekend gevraagd?
Ik zou het nog 2 dagen geven en daarna gewoon vragen of de interesse er nog is. Zo niet, dat je het er dan bij wilt laten zitten!
Een mooie foto toevoegen van je eigen...
of 06 geven....

Dan zeg je hey ben hier niet vaak en wil je niet mislopen hier heb je me 06
Mss hoopte hij dar je niet zou kunnen omdat je aangaf dat je t zo druk had? Ik zou afwachten en dan next. Nieuwe crush zoeken!

Ps hele goeie foto mss nog een optie. Maar zou niets meer sturen
Ik denk dat hij niet enthousiast is.
ik denk dat je hem gewoon moet vervloeken voldemort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven