Tja, en dat was het dan....
zondag 11 september 2011 om 20:29
Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
zaterdag 5 november 2011 om 16:12
Thanx All, ik blijf het ook op mijn manier doen, dat is de enige manier waarop ik het kan doen en er later geen spijt van krijgen.
Ik zou wel willen dat ik jou kon helpen het huis uit te komen/afleiding te geven! Misschien moet je me eens laten weten (per mail) waar je woont, misschien wonen we wel redelijk dicht bij elkaar en kunnen we eens wat afspreken. Kom ik je gewoon halen; moet je wel weg (rijden we heel snel de straat uit )
Ik zou wel willen dat ik jou kon helpen het huis uit te komen/afleiding te geven! Misschien moet je me eens laten weten (per mail) waar je woont, misschien wonen we wel redelijk dicht bij elkaar en kunnen we eens wat afspreken. Kom ik je gewoon halen; moet je wel weg (rijden we heel snel de straat uit )
zaterdag 5 november 2011 om 16:49
Het gaat er niet om dat ik vind dat Hova het anders, of in een ander tempo moet doen. Het gaat erom, dat ik onverantwoorde dingen begin te lezen zoals uitputting, krachteloos en uitholling. Daar ageer ik tegen, niet tegen Hova's of Pietjes of Marietjes tempo.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 5 november 2011 om 17:50
quote:Very.Cherry schreef op 05 november 2011 @ 16:49:
Het gaat er niet om dat ik vind dat Hova het anders, of in een ander tempo moet doen. Het gaat erom, dat ik onverantwoorde dingen begin te lezen zoals uitputting, krachteloos en uitholling. Daar ageer ik tegen, niet tegen Hova's of Pietjes of Marietjes tempo.
Dat is misschien wel Hova's redding, uit een besef dat het
zo niet langer meer gaat komen vaak radicale beslissingen.
Heb dat zelf ook meegemaakt, geknokt, slecht slapen, slecht
eten en uit het niets "boem" hakte ik de knoop door.
Die nacht sliep ik voor het eerst weer goed.
Dat is misschien wel Hova's redding, uit een besef dat het
zo niet langer meer gaat komen vaak radicale beslissingen.
Heb dat zelf ook meegemaakt, geknokt, slecht slapen, slecht
eten en uit het niets "boem" hakte ik de knoop door.
Die nacht sliep ik voor het eerst weer goed.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 5 november 2011 om 17:58
Ik snap ook wel wat je bedoelt VC, maar hoe graag we het ook willen, een beslissing op dit moment forceren zal Hova helaas niet gaan opleveren dat al die narigheid aan haar voorbij zal gaan.
Die gifbeker (zoals Gianna 'm noemt) staat er al, en Hova zal hem wel leeg moeten drinken, hoe dan ook.
Zij neemt langzame slokjes, terwijl een ander misschien denkt. 'kom op giet 'm in een keer naar binnen, dan ben je eraf...'
Uitputting, krachteloosheid, slapeloosheid, niet kunnen eten en je onwaarschijnlijk kut voelen is nou eenmaal inherent aan scheiden/proefscheiden/vreemdaande partner.
En of dat onverantwoord is, tja, het is in ieder geval onontkoombaar, hoe graag we dat allemaal ook anders zouden zien.
Ik heb Hova ontmoet een paar weken geleden, en het is dat ik het wist wat er speelde bij haar, maar ik zag een oersterk wijf, een mooie vrouw met een paar schatten van kinderen.
Hova is net zo sterk als die 'slome' pony van haar , die staat toch wel weer op, daar heb ik alle vertrouwen in.
En ook al kunnen we het niet hellemaal volgen, en al willen we zo graag beter voor Hova, ze doet wat ze doen moet.
Duidelijk is in ieder geval dat er heel veel mensen hier enorm met je begaan zijn Hoof.
Die gifbeker (zoals Gianna 'm noemt) staat er al, en Hova zal hem wel leeg moeten drinken, hoe dan ook.
Zij neemt langzame slokjes, terwijl een ander misschien denkt. 'kom op giet 'm in een keer naar binnen, dan ben je eraf...'
Uitputting, krachteloosheid, slapeloosheid, niet kunnen eten en je onwaarschijnlijk kut voelen is nou eenmaal inherent aan scheiden/proefscheiden/vreemdaande partner.
En of dat onverantwoord is, tja, het is in ieder geval onontkoombaar, hoe graag we dat allemaal ook anders zouden zien.
Ik heb Hova ontmoet een paar weken geleden, en het is dat ik het wist wat er speelde bij haar, maar ik zag een oersterk wijf, een mooie vrouw met een paar schatten van kinderen.
Hova is net zo sterk als die 'slome' pony van haar , die staat toch wel weer op, daar heb ik alle vertrouwen in.
En ook al kunnen we het niet hellemaal volgen, en al willen we zo graag beter voor Hova, ze doet wat ze doen moet.
Duidelijk is in ieder geval dat er heel veel mensen hier enorm met je begaan zijn Hoof.
zaterdag 5 november 2011 om 18:04
quote:hova schreef op 05 november 2011 @ 15:54:
Thanx NewWoman, heb geen zin hier ook nog eens te moeten 'strijden'.
Het voelt beter zo voor mij en mijn peut vond het ook een goede stap op dit moment, langzaam aan lukt het me meer afstand te nemen en ik kan mezelf en de kids met de hand op mijn hart zeggen dat ik er echt alles aan heb gedaan...Van mij hoef jij hier niet te strijden helemaal niet en als jij jezelf zo graag wil blijven vernederen ga je gang, niemand die zegt dat je dat niet mag doen, maar jij kan niemand verbieden om jou te waarschuwen met waar je mee bezig ben, jij zegt dat het pas 3 weken duurd terwijl het een leugen is om jezelf te sussen want daar ben je mee bezig,dat je alles gedaan wilt hebben kan ik me goed voorstellen en heel goed begrijpen, wat ik niet begrijp is dat je nota bene met de goedkeuring van je peut jezelf nog verder naar beneden laat zakken in je eigenwaarde dat begrijp ik niet maar goed dat ben ik.
Thanx NewWoman, heb geen zin hier ook nog eens te moeten 'strijden'.
Het voelt beter zo voor mij en mijn peut vond het ook een goede stap op dit moment, langzaam aan lukt het me meer afstand te nemen en ik kan mezelf en de kids met de hand op mijn hart zeggen dat ik er echt alles aan heb gedaan...Van mij hoef jij hier niet te strijden helemaal niet en als jij jezelf zo graag wil blijven vernederen ga je gang, niemand die zegt dat je dat niet mag doen, maar jij kan niemand verbieden om jou te waarschuwen met waar je mee bezig ben, jij zegt dat het pas 3 weken duurd terwijl het een leugen is om jezelf te sussen want daar ben je mee bezig,dat je alles gedaan wilt hebben kan ik me goed voorstellen en heel goed begrijpen, wat ik niet begrijp is dat je nota bene met de goedkeuring van je peut jezelf nog verder naar beneden laat zakken in je eigenwaarde dat begrijp ik niet maar goed dat ben ik.
zaterdag 5 november 2011 om 18:06
Quote New:Ik heb Hova ontmoet een paar weken geleden, en het is dat ik het wist wat er speelde bij haar, maar ik zag een oersterk wijf, een mooie vrouw met een paar schatten van kinderen.
Het gaat er niet om of Hova een mooie vrouw is en of ze leuke kinderen heeft, het gaat erom dat Hova gaat inzien hoe ze zich zelf verder de vernieling in aan het helpen is, ze komt vast overeind, wie niet je zult wel moeten, echter is het zaak dat ze dat met zo min mogelijk schade aan zichzelf doet, is ook wel zo fijn voor de kinderen.
Het gaat er niet om of Hova een mooie vrouw is en of ze leuke kinderen heeft, het gaat erom dat Hova gaat inzien hoe ze zich zelf verder de vernieling in aan het helpen is, ze komt vast overeind, wie niet je zult wel moeten, echter is het zaak dat ze dat met zo min mogelijk schade aan zichzelf doet, is ook wel zo fijn voor de kinderen.
zaterdag 5 november 2011 om 18:11
Sorry RM, ik hecht meer waarde aan de mening van mijn peut dan aan jouw mening op dit moment, de peut kent mij en onze situatie beter en heeft ervoor gestudeerd. Een proefscheiding is een stap die vaak genomen wordt in dit soort situaties, waarin zowel de man als de vrouw niet zeker weten of ze wel of niet met elkaar verder willen, maar ook nog niet zeker weten of ze willen scheiden.
En ik vind helemaal niet dat ik mezelf verneder oid. Je mag mij waarschuwen, dat heb je bij deze gedaan. Ik vind dat ik op de goede weg ben en dat is het belangrijkste. Dat dat niet jouw weg zou zijn, staat bij deze genoteerd
En ik vind helemaal niet dat ik mezelf verneder oid. Je mag mij waarschuwen, dat heb je bij deze gedaan. Ik vind dat ik op de goede weg ben en dat is het belangrijkste. Dat dat niet jouw weg zou zijn, staat bij deze genoteerd
zaterdag 5 november 2011 om 18:16
De spiegel die Hova worden voorgehouden is ook nuttig voor mij.. Want natuurlijk doet iedereen 'dit proces' in zijn / haar eigen tempo maar persoonlijk vind ik het ook wel fijn om een zetje van de buitenwereld te krijgen. Ik denk dat ik net als Hova de neiging heb om te blijven ronddraaien. Want ik lees tussen de regels door in Hova's posts dat ze nog hoop heeft.. Ik ken dat. Terwijl ik wij beiden wel weten dat we niet meer verder kunnen met onze exen. Dan is het goed om een spiegel voorgehouden te krijgen. En is het (in dit geval) aan Hova of ze er iets meer doet / kan (en wanneer)..
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
zaterdag 5 november 2011 om 18:24
Nou Soyli, die hoop is wel heel minimaal hoor en komt met een heleboel als-en.... Maar ik vind, nogmaals, deze periode wel een goede beslissing om ruimte en tijd te nemen voor mezelf, krachtiger te worden en beslissingen te nemen voor mezelf!! Deze proefscheiding was mijn initiatief en ik sta er nog steeds achter.
Uiteraard kan er ook een moment komen waarop ik denk; ik maak van de proefscheiding nu al een definitieve scheiding.. daar hoef ik die 3/4 maanden niet voor af te wachten. Maar ik wil wel zelf die beslissing nemen.
Uiteraard kan er ook een moment komen waarop ik denk; ik maak van de proefscheiding nu al een definitieve scheiding.. daar hoef ik die 3/4 maanden niet voor af te wachten. Maar ik wil wel zelf die beslissing nemen.
zaterdag 5 november 2011 om 19:25
quote:hova schreef op 05 november 2011 @ 18:24:
Nou Soyli, die hoop is wel heel minimaal hoor en komt met een heleboel als-en.... Maar ik vind, nogmaals, deze periode wel een goede beslissing om ruimte en tijd te nemen voor mezelf, krachtiger te worden en beslissingen te nemen voor mezelf!! Deze proefscheiding was mijn initiatief en ik sta er nog steeds achter.
Ik snap je ook wel, je hebt zoiets, oke scheiden kan altijd nog
laat ik dat hele kleine beetje hoop op een doorstart niet bij
voorbaat verpesten door de deur in zijn gezicht dicht te gooien
en daarmee DAT restje hoop op te geven.
Het is als met een ziek dier, nu een spuitje of toch nog even
aankijken? Wat is wijsheid? Vaak is de beslissing over andermans
dier makkelijker dan over je eigen viervoeter.
dier makkelijker dan over je eigen viervoeter.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 5 november 2011 om 19:29
quote:hollebollegijs schreef op 05 november 2011 @ 19:25:
[...]
dier makkelijker dan over je eigen viervoeter.never mind.
[...]
dier makkelijker dan over je eigen viervoeter.never mind.
zaterdag 5 november 2011 om 19:38
Voor de dames die thuis zijn vanavond;
Spring even onder de douche, incl. shavebeurt.
Smeer je erna in met een lekkere bodylotion.
Trek dan je molton pyamabroek aan met een lekker shirt.
Schenk een wijntje in, in een mooi glas.
Steek de kaarsjes lekker aan, vanille geurkaars ook erg lekker.
Voetjes op de bank, zap een goed kanaal, of een mooie dvd.
Proost!
Op Ons!
(helpt echt )
Proost!
Op Ons!
(helpt echt )
zaterdag 5 november 2011 om 20:25
@Gijs, klopt niet helemaal! Ik weet niet of ik nog een doorstart wil, dat wil ik proberen uit te vinden...
Champ & All; ik doe met jullie mee, heb net de kaarsjes aangestoken!!
Zo met middelste ihvh kijken, daarna mooi filmpje denk ik!
Zit nu nog aan de thee (met chocola uiteraard ), daarna komt dat wijntje!!
Proost dames en Gijs: op ons!!
Champ & All; ik doe met jullie mee, heb net de kaarsjes aangestoken!!
Zo met middelste ihvh kijken, daarna mooi filmpje denk ik!
Zit nu nog aan de thee (met chocola uiteraard ), daarna komt dat wijntje!!
Proost dames en Gijs: op ons!!
zaterdag 5 november 2011 om 21:42
quote:champoepel schreef op 05 november 2011 @ 19:38:
Proost!
Op Ons!
(helpt echt )
Lekker opbeurend
Zit Ned. 2 over het instorten van de ¤¤¤¤¤ te kijken.
Zucht........ Van een relatiecrisis naar een economische
crisis
Proost!
Op Ons!
(helpt echt )
Lekker opbeurend
Zit Ned. 2 over het instorten van de ¤¤¤¤¤ te kijken.
Zucht........ Van een relatiecrisis naar een economische
crisis
zaterdag 5 november 2011 om 22:20
quote:_newwoman_ schreef op 05 november 2011 @ 22:07:
Doe ff zappen Gijs.
Ik zit met dochter te kijken naar Ik hou van Holland, lekker simpel vermaak.
Straks dit was het nieuws, is dat niet beter voor je?
Mmmmmmmm niet helemaal mijn ding.
Ben nogal leergierig.
Maar ben al over de eerste schok heen
Krijg mijn spaargeld terug in olijven en fetakaas.
Doe ff zappen Gijs.
Ik zit met dochter te kijken naar Ik hou van Holland, lekker simpel vermaak.
Straks dit was het nieuws, is dat niet beter voor je?
Mmmmmmmm niet helemaal mijn ding.
Ben nogal leergierig.
Maar ben al over de eerste schok heen
Krijg mijn spaargeld terug in olijven en fetakaas.