Toeval, zo sterk?

04-09-2019 15:36 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.

Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
stellar schreef:
04-09-2019 18:59
Zn vriendin is niet jaloers, ze vertrouwt jou niet, en terecht want jij gedraagt je als een regelrechte roofkip.
“Hij is zo ongelukkig, hij is zo dit en dat” dat je überhaupt een relatie wil met zo’n slappe hap die zo met vrouwen omgaat.
Vreselijk dat de VIVA mensen altijd zo’n sterke vooroordelen hebben. Niet alleen over de "TO" maar ook over de persoon of personen waar het om gaat in het topic.
Je kunt alles zo anders opvatten op het internet. Omdat iedereen de toon van een bericht anders leest. Bovendien kunnen mensen lekker anoniem losbranden. Want ja, wie weet nou wie achter welk account zit?

Er wordt gewoon om een mening gevraagd, of succesverhalen. Niet of we even met z’n allen mensen kunnen zwart maken.

Je kent me niet. Je weet het hele verhaal niet.
Wat een naar gedoe zeg. Iemand zei al: net een soap. Maar neem vooral contact met hem op, misschien, heel misschien zit het wel iets anders dan jij achter die plaat voor je hoofd zit te vermoeden.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
wat een onzin
het is uit, ga verder met je leven. hij heeft een ander en dat jij jezelf wijs maakt dat hij dat doet om jou te vergeten zegt alles over jouw zelfbeeld
Marigold1986 schreef:
04-09-2019 19:12
TO, ik heb je even geloept. Denk je niet dat feit dat je tot nu toe geen partner hebt gevonden en geen langdurige relatie hebt gehad, er mee te maken heeft dat je in het lot begint te geloven?
Je houdt jezelf voor dat dit 'het' is, omdat het iets onbereikbaars is.
Ga proberen te kijken of je je een keer echt kunt binden aan iemand, niet alleen maar friends with benefits of bezette mannen...
Wauw, knap van je. Dat je even de tijd hebt genomen om mijn andere topic te lezen. Applaus!

Ik heb zeker een langdurige relatie gehad. Meerdere. Dat heb je ook gelezen.

Bezette mannen (in meervoud) ook nog hahaha. Lekker conclusies trekken
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 19:15
Wauw, knap van je. Dat je even de tijd hebt genomen om mijn andere topic te lezen. Applaus!

Wauw, wat een giftige reactie op een goedbedoelde opmerking! Lijkt wel of je het forum gebruikt om je eens lekker af te reageren. Succes ermee.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
S-Meds schreef:
04-09-2019 19:14
wat een onzin
het is uit, ga verder met je leven. hij heeft een ander en dat jij jezelf wijs maakt dat hij dat doet om jou te vergeten zegt alles over jouw zelfbeeld
Ik maak mezelf dat niet wijs. Mijn zelfbeeld is goed! Daar hoef je je geen zorgen om te maken.
ah ja, ik heb ook maar eens geloept. Say no more.
Heet jij Robin TO?
socialgoodwoman schreef:
Vreselijk dat de VIVA mensen altijd zo’n sterke vooroordelen hebben. Niet alleen over de "TO" maar ook over de persoon of personen waar het om gaat in het topic.
Je kunt alles zo anders opvatten op het internet. Omdat iedereen de toon van een bericht anders leest. Bovendien kunnen mensen lekker anoniem losbranden. Want ja, wie weet nou wie achter welk account zit?

Er wordt gewoon om een mening gevraagd, of succesverhalen. Niet of we even met z’n allen mensen kunnen zwart maken.

Grappig dat je dat denkt. Als ik je zou tegenkomen zou ik je ook gewoon zeggen wat ik vind. Gegarandeerd.
Ik kende een aantal vrouwen wiens liefdesleven hetzelfde is verlopen in het leven als dat van jou. En geloof me, hun zelfbeeld was echt niet hoog...
Tegen hen heb ik ook gewoon gezegd wat ik daar van vond...
Lillybit schreef:
04-09-2019 19:29
Heet jij Robin TO?
Hehehe :biggrin:
socialgoodwoman schreef:

Dat is een beetje hoe internet en vooral een forum werkt he, als je daar niet tegen kan is het verstandiger om voortaan je drama in een dagboek te zetten.
Als ik je in het dagelijkse leven zou kennen zou ik hetzelfde zeggen trouwens. Ik vind t onwijs goedkoop nml om zijn vriendin jaloers te noemen terwijl jij haar ten eerste niet kent en duidelijk op rottigheid uit bent. Maar gelukkig ken ik je niet en je sneue verhaal ook niet.
Lillybit schreef:
04-09-2019 19:29
Heet jij Robin TO?
Nee, helaas ander verhaal ;)
socialgoodwoman schreef:
Vreselijk dat de VIVA mensen altijd zo’n sterke vooroordelen hebben. Niet alleen over de "TO" maar ook over de persoon of personen waar het om gaat

Er wordt gewoon om een mening gevraagd, of succesverhalen.
Ja hoor, succesverhalen zijn er, maar alleen van mensen die allebei vrij zijn.
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 19:54
Nee, helaas ander verhaal ;)
:hihi:

Mijn 2 centen, hij heeft je gezien, hij is bezet aan hem om de eerste move te maken.
Ik zou er zelf niet achteraan gaan en ook mijn leven niet in hold zetten voor een watals-je.
stellar schreef:
04-09-2019 19:44
Dat is een beetje hoe internet en vooral een forum werkt he, als je daar niet tegen kan is het verstandiger om voortaan je drama in een dagboek te zetten.
Als ik je in het dagelijkse leven zou kennen zou ik hetzelfde zeggen trouwens. Ik vind t onwijs goedkoop nml om zijn vriendin jaloers te noemen terwijl jij haar ten eerste niet kent en duidelijk op rottigheid uit bent. Maar gelukkig ken ik je niet en je sneue verhaal ook niet.
Gelukkig!

Het is een feit dat ze jaloers is. Dat blijkt uit heel veel dingen. En hoe weet jij nou of ik haar niet ken?
Lillybit schreef:
04-09-2019 19:57
:hihi:

Mijn 2 centen, hij heeft je gezien, hij is bezet aan hem om de eerste move te maken.
Ik zou er zelf niet achteraan gaan en ook mijn leven niet in hold zetten voor een watals-je.
Dat doe ik ook zeker niet. Ik blijf gewoon mijn ding doen.
Het maakt toch niet uit hoe of wie zijn vriendin is, het is niet zo dat door haar karakter of gedrag jij extra punten scoort.
Hij heeft een relatie met haar, wil hij liever met jou dan zal hij zijn relatie eerst moeten verbreken. Hopelijk voor hem wil jij hem dan nog steeds.

Heeft die aantrekkingskracht daar ook niet mee te maken? Elke keer is het niet haalbaar om samen te kunnen zijn. Dat maakt het allemaal spannender dan dat het mischien is.
Wat een nare mensen allemaal zeg. Zowel hij omdat hij aan anderen vertelt hoe ongelukkig hij is met zijn relatie en die mensen omdat ze dat aan jou vertellen. Het bevestigt jouw sprookkesbeeld maar het is gewoon echt. Niet. Oké. Dat je na tig jaar huwelijk eens een enorme dip hebt en daar met mensen (vertrouwelijk) over spreekt, is nog te volgen. Maar na 9 maanden terwijl je dus wel bij diegene blijft? Dan ben je echt een bal gehakt.

Je doet me denken aan een TS hier die al lange tijd de reserve-vrouw van een getrouwde man is die heus wel gaat scheiden maar ook heus nog wel bij zijn vrouw woont. Nou is het bij jou natuurlijk niet in zo'n stadium, maar de gelijkenis is wel dat je ontzettend vasthoudt aan een romantisch sprookje terwijl er ondertussen gewoon naar met andere mensen wordt omgegaan. Zoals nu die vriendin.
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 19:15

Zo. Passief agressief!
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 19:18
Ik maak mezelf dat niet wijs. Mijn zelfbeeld is goed! Daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Mwah, ik betwijfel of je een reëel zelfbeeld hebt. In een ander topic noem je jezelf intelligent, gedreven, leergierig, sterk en dapper, een doorzetter. Je manier van schrijven komt niet heel intelligent over.
vivautrecht85 schreef:
04-09-2019 20:47
Mwah, ik betwijfel of je een reëel zelfbeeld hebt. In een ander topic noem je jezelf intelligent, gedreven, leergierig, sterk en dapper, een doorzetter. Je manier van schrijven komt niet heel intelligent over.
Ze noemt zich zelf ook ergens lief...
Ook dat maak ik niet op uit haar manier van doen...
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 19:57
Gelukkig!

Het is een feit dat ze jaloers is. Dat blijkt uit heel veel dingen. En hoe weet jij nou of ik haar niet ken?
Doordat je schrijft dat je hem en jullie vroegere gezamenlijke vriendenkring jaren niet had gezien. Dan ga ik er voor het gemak van uit dat je zijn nieuwe vriendin ook niet kent.
Feiten zijn onomstotelijk bewezen, voorlopig lees ik alleen maar dat zijn nieuwe vriendin er alle rede toe heeft om jou op een hele grote afstand te houden met je ordinaire gestook. En geen bewijs dat ze jaloers is. Hoe meer jij schrijft over haar hoe jaloerser jij klinkt. Want het is een feit dat zij iets heeft wat jij wil.
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 16:13
Nee hoor. Maar ik weet wel dat iedereen hem liever met mij ziet.
En hij ook naar hun heeft uitgesproken niet gelukkig te zijn, en nog die sterke gevoelens te hebben.
Als dat waar was, dan was hij allang bij haar weg en naar jou teruggegaan.
Marigold1986 schreef:
04-09-2019 20:49
Ze noemt zich zelf ook ergens lief...
Ook dat maak ik niet op uit haar manier van doen...
en knap is ze ook volgens haarzelf
mensen die zichzelf zo overschreeuwen hebben vaak een minderwaardigheidscomplex
Misschien geldt bij deze dan gewoon: Oude liefde roest niet?
Volgens mij zijn jullie nog jong en kan jullie toekomst nog alle kanten op.. Hij heeft nu 10 maanden verkering, verder geen gezamelijke koopwoningen, huwelijken, kinderen of contracten toch?
Een geen van jullie is uitgehuwelijkt? ;)
Ga er dan gewoon voor.
Mijn man was ook bezet toen ik hem leerde kennen.. dus ja, ik heb hem cru gesproken van een ander afgepakt.. maar zou dat gelukt zijn als die eerdere vriendin het helemaal voor hem was? En het was een verkeringkje hoor, geen heel leven, huwelijk of gezin wat kapot ging..
Go for it TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven