Toeval, zo sterk?
woensdag 4 september 2019 om 15:36
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
woensdag 4 september 2019 om 16:56
Ik heb ook meerdere relaties gehad. Ook lange relaties. Die erg goed gingen. Maar ik heb zeker niet met elke man zo'n goede klik gehad als met hem. Dat is toch normaal? Elke relatie voelt anders. Wat ik dan weer niet heb gedaan, is een relatie aangaan als afleiding. Blijkbaar heeft hij het daar gewoon moeilijker mee gehad.
Ik vind het daarom niet perse zielig voor die andere meiden. Sowieso zou ik mij nooit als tweede keus laten behandelen. Ik weet wat ik waard ben.
Ik vind het daarom niet perse zielig voor die andere meiden. Sowieso zou ik mij nooit als tweede keus laten behandelen. Ik weet wat ik waard ben.
woensdag 4 september 2019 om 17:00
Zijn vriendinnen hebben nooit een eerlijke kans gehad natuurlijk. Die wisten wss niet eens dat ze tweede keus waren. Althans, ik mag aannemen dat ie niet zei 'Hoi, verkering? Maar je bent niet mijn eerste keus hoor, dat is SGW, maar dat geeft niet toch?'.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:56Ik heb ook meerdere relaties gehad. Ook lange relaties. Die erg goed gingen. Maar ik heb zeker niet met elke man zo'n goede klik gehad als met hem. Dat is toch normaal? Elke relatie voelt anders. Wat ik dan weer niet heb gedaan, is een relatie aangaan als afleiding. Blijkbaar heeft hij het daar gewoon moeilijker mee gehad.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 4 september 2019 om 17:06
Meiden met wat minder eigenwaarde dan jij, mag men natuurlijk gewoon gebruiken.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:56
woensdag 4 september 2019 om 17:21
socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:56
Maar wel hengelen.
woensdag 4 september 2019 om 17:28
Ik geloof zeker wel in toeval naar dan meer in:socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:05Ik heb een (lange) relatie met deze man gehad. En we merken gewoon allebei dat die connectie blijft aanhouden.
Waarom ik niet met hem ga daten? Hij heeft momenteel sinds 9 á 10 maanden een nieuwe relatie.
Ik heb hem jarenlang niet gezien, tot afgelopen zaterdag op een feest. De drang naar contact was er van beide kanten heel erg, alleen is zijn nieuwe vriendin nogal jaloers aangelegd waardoor ik enkel onze oude gezamenlijke vriendenkring heb gesproken. Er was wel veel oogcontact.
Gezien het feit dat hij bezet is, ga ik er uit principe niks mee doen. Wel ga ik komende vrijdag op bezoek bij zijn jongere broer en zijn vriendin.
Hier had ik een hele goede band mee. Ik ben daarom wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien is hij zelf ook wel bij hun die avond?
Allebei elkaar op het goede moment tegenkomen. Dit is niet het goede moment.
Als het echt zo sterk zou zijn zou die dame toch exit zijn?
woensdag 4 september 2019 om 17:31
Hengelen? Wat hij momenteel doet in zijn relatie en hoe deze relatie is zal mij niet veel uitmaken. Het is me alleen verteld, door enkele mensen die dicht bij hem staan.
Al blijft hij nog maanden, jaren bij haar. Dat is zijn keuze. Hij houdt zichzelf dan alleen maar voor de gek.
Algoed, aan de reacties te zien moet ik hier niet meer aan beginnen. Dat is zeker ook een optie.
Het ging mij er alleen om of er meerdere mensen waren/zijn, die zo’n enorme connectie hebben. Want dat is ook niet voor niets.
Al blijft hij nog maanden, jaren bij haar. Dat is zijn keuze. Hij houdt zichzelf dan alleen maar voor de gek.
Algoed, aan de reacties te zien moet ik hier niet meer aan beginnen. Dat is zeker ook een optie.
Het ging mij er alleen om of er meerdere mensen waren/zijn, die zo’n enorme connectie hebben. Want dat is ook niet voor niets.
anoniem_388140 wijzigde dit bericht op 04-09-2019 17:32
2.10% gewijzigd
woensdag 4 september 2019 om 17:32
Je klinkt heel tegenstrijdig.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:56Ik heb ook meerdere relaties gehad. Ook lange relaties. Die erg goed gingen. Maar ik heb zeker niet met elke man zo'n goede klik gehad als met hem. Dat is toch normaal? Elke relatie voelt anders. Wat ik dan weer niet heb gedaan, is een relatie aangaan als afleiding. Blijkbaar heeft hij het daar gewoon moeilijker mee gehad.
Je bent toch nu tweede keuze, er is een andere dame.
Hij noemt het afleiding jaar ze zit wel mooi bij hem op de bank, is mee naar dat feest waar jij alleen maar smachtend mocht kijken want madam is jaloers en ligt daarna gezellig naast hem.
Ik wil heus wel meegaan in het geen toeval verhaal want ik hou zo van romantiek en mystiek enzo. Maar dit is dat niet, sorry.
woensdag 4 september 2019 om 17:32
Dat zijn niet mijn woorden?!shift.delete schreef: ↑04-09-2019 17:06Meiden met wat minder eigenwaarde dan jij, mag men natuurlijk gewoon gebruiken.
woensdag 4 september 2019 om 17:39
Weet je, als je zo overtuigd ben van je gelijk en hij zgn iedere vrouw na jou heeft vergeleken met jou, je zo zeker weet dat jij de liefde van zijn leven was bla bla bla, dan neem je gewoon stoer contact met hem op en zeg je dat je weer iets met hem wil!
Waarom zo onvolwassen en omslachtig doen dan?
woensdag 4 september 2019 om 17:40
Ik voel me nu geen tweede keuze. Ik heb toch ook al die dingen met andere mogen ervaren? Ik heb ook samengewoond met iemand, terwijl hij juist vrijgezel was en er niet goed mee om kon gaan.Het-groepje schreef: ↑04-09-2019 17:32Je klinkt heel tegenstrijdig.
Je bent toch nu tweede keuze, er is een andere dame.
Hij noemt het afleiding jaar ze zit wel mooi bij hem op de bank, is mee naar dat feest waar jij alleen maar smachtend mocht kijken want madam is jaloers en ligt daarna gezellig naast hem.
Ik wil heus wel meegaan in het geen toeval verhaal want ik hou zo van romantiek en mystiek enzo. Maar dit is dat niet, sorry.
Bovendien is er nu geen contact tussen ons, zonder geen enkele vorm van communicatie kun je ook niet zomaar je huidige relatie beëindigen. Alleen door wat oogcontact gaat dat niet.
Persoonlijk denk ik wel dat er nog genoeg liefde is. Alleen niet nu. Niet op dit moment.
woensdag 4 september 2019 om 17:41
socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:05Ik heb een (lange) relatie met deze man gehad. En we merken gewoon allebei dat die connectie blijft aanhouden.
Waarom ik niet met hem ga daten? Hij heeft momenteel sinds 9 á 10 maanden een nieuwe relatie.
Ik heb hem jarenlang niet gezien, tot afgelopen zaterdag op een feest. De drang naar contact was er van beide kanten heel erg, alleen is zijn nieuwe vriendin nogal jaloers aangelegd waardoor ik enkel onze oude gezamenlijke vriendenkring heb gesproken. Er was wel veel oogcontact.
Gezien het feit dat hij bezet is, ga ik er uit principe niks mee doen. Wel ga ik komende vrijdag op bezoek bij zijn jongere broer en zijn vriendin.
Hier had ik een hele goede band mee. Ik ben daarom wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien is hij zelf ook wel bij hun die avond?
Ik lees alleen maar gehengel. (en aannames). En zijn broer verteld zomaar vanuit het niets na járen dat hij ongelukkig is met zijn vriendin (pas 9 maanden samen maar okay) en eigenlijk jou wil. en je hebt al járenlang geen contact maar al zijn relaties zijn als afleiding want eigenlijk wil hij jou.
woensdag 4 september 2019 om 17:44
Geloof mij, als hij er hetzelfde over dacht, had hij echt wel contact gezocht!socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 17:40Ik voel me nu geen tweede keuze. Ik heb toch ook al die dingen met andere mogen ervaren? Ik heb ook samengewoond met iemand, terwijl hij juist vrijgezel was en er niet goed mee om kon gaan.
Bovendien is er nu geen contact tussen ons, zonder geen enkele vorm van communicatie kun je ook niet zomaar je huidige relatie beëindigen. Alleen door wat oogcontact gaat dat niet.
Persoonlijk denk ik wel dat er nog genoeg liefde is. Alleen niet nu. Niet op dit moment.
Je overschat jezelf gigantisch..........
woensdag 4 september 2019 om 17:45
Als ik er zeker van was, dat zijn vriendin zijn telefoon niet doet controleren had ik echt wel al contact opgenomen. Al was het om te zeggen: wat leuk om je weer even gezien te hebben!loisnvt schreef: ↑04-09-2019 17:39Weet je, als je zo overtuigd ben van je gelijk en hij zgn iedere vrouw na jou heeft vergeleken met jou, je zo zeker weet dat jij de liefde van zijn leven was bla bla bla, dan neem je gewoon stoer contact met hem op en zeg je dat je weer iets met hem wil!
Echter geef ik mijn gevoelens liever face to face toe. Dat noem ik volwassen.
woensdag 4 september 2019 om 17:46
Tuurlijksocialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 17:45Als ik er zeker van was, dat zijn vriendin zijn telefoon niet doet controleren had ik echt wel al contact opgenomen. Al was het om te zeggen: wat leuk om je weer even gezien te hebben!
woensdag 4 september 2019 om 17:47
Ja, lekker achter een gebonden man aan gaan en haar jaloers noemen. Dat noem ik volwassen...socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 17:45Als ik er zeker van was, dat zijn vriendin zijn telefoon niet doet controleren had ik echt wel al contact opgenomen. Al was het om te zeggen: wat leuk om je weer even gezien te hebben!
Goed bezig meid!!
woensdag 4 september 2019 om 17:48
Hier spreek je jezelf behoorlijk tegen.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 17:45Als ik er zeker van was, dat zijn vriendin zijn telefoon niet doet controleren had ik echt wel al contact opgenomen. Al was het om te zeggen: wat leuk om je weer even gezien te hebben!
Als zij er niet was geweest......maar liever face to face.
Oftewel, als je er zeker van was geweest dat vriendin niet in zijn telefoon zou kijken, was het gewoon per app gegaan. Niks face to face dus.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 4 september 2019 om 17:50
Grobbekuiken_ schreef: ↑04-09-2019 17:48Hier spreek je jezelf behoorlijk tegen.
Oftewel, als je er zeker van was geweest dat vriendin niet in zijn telefoon zou kijken, was het gewoon per app gegaan. Niks face to face dus.
Ach, en al zou ze zijn telefoon controleren. Ik neem aan dat hij ook gewoon werkt en zijn vriendin dan niet op zijn schoot zit om zijn telefoon te controleren.
woensdag 4 september 2019 om 17:54
Oh zeker wel. Ik bespreek alles face to face met een man.Grobbekuiken_ schreef: ↑04-09-2019 17:48Hier spreek je jezelf behoorlijk tegen.
Ik had het hem zelfs al kunnen zeggen op het feest als ik dat had gewild. Wanneer zijn vriendin hem telkens wegtrekt als hij ook maar een beetje bij me in de buurt stond kan ik weinig doen hè. Ik ga geen scène maken op een feest. Bovendien is zij hier onvolwassen. Ze heeft zelfs tegen zijn broers gezegd dat ze niet met mij mochten praten. Hier hebben ze zich uiteraard niet aan gehouden.