Trouwdag vergeten

12-10-2019 13:36 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is niet goed met datums en vergeet veel. Zo ook onze trouwdatum.
Hij heeft nog nooit de juiste datum genoemd. Maand... jaartal hij weet het niet. Meestal herinner ik hem er wel aan maar daar ben ik ook maar mee gestopt. Afgelopen week was het weer zover. Ik weet al dat hij het vergeet maar ergens blijf ik hoop houden dat hij spontaan ineens een bloemetje meeneemt of oppas regelt en een etentje plant. Aan de andere kant vind ik het onzin en denk bij mezelf: laat gaan... het is maar een datum.

Wat doen jullie die dag zoal? Hecht je waarde aan die dag of is het niet belangrijk?
Het valt mij op dat er hier zo veel mensen zijn die hun trouwdag niet vieren. Wij hebben ook vaak feesten dat mensen het groots vieren bij een bepaald aantal jaren getrouwd. Pas nog een gezellig feest gehad van mensen die 30 jaar getrouwd waren. Zelf hebben wij het ook groots gevierd toen we 12,5 en toen we 25 jaar getrouwd waren. Ik heb eigenlijk heel mijn leven al best vaak van zulk soort feesten gehad. Ook vroeger van mijn ouders en ooms en tantes.
Eidde schreef:
12-10-2019 13:38
Ik weet zelf de datum niet eens meer.
Nou dit.

Het erge is, het was vorig jaar en om de datum terug te halen moet ik eerst aan een werkgerelateerd weekend denken en dan rekenen🤪
We feliciteren elkaar en that's it. Net als op de dag dat we elkaar zoveel jaar kennen. Ik ben degene die het onthoudt, maar dat maakt me niet uit. Zoveel waarde hecht ik er niet aan.
Doet me denken aan mijn schoonmoeder die ons mee uit eten wou nemen toen we 12,5 jaar getrouwd waren. Ze was alleen een jaar te laat :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven