Trouwen in 2020!
woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
zondag 29 maart 2020 om 12:24
Gisteren ging het niet zo goed, maar daarna was hij weer stabiel.
Vannacht is hij van ziekenhuis verplaatst maar nu zijn ze hem kwijt.
Als in, hij is aangekomen in het nieuwe ziekenhuis maar niemand weet op welke afdeling hij ligt.
Mijn moeder is dus helemaal in de stress.
zondag 29 maart 2020 om 12:37
Ja ze hebben het natuurlijk heel druk en dit nieuwe ziekenhuis heeft blijkbaar ook een nieuw systeem.
Ik neem wel aan dat al zijn gegevens etc gewoon ook fysiek met hem zijn meegenomen dus dat ze hem wel kunnen behandelen en ook de gegevens van mijn moeder hebben als er iets is.
Maar het is wel naar, je wil toch weten hoe hij uit die ‘verhuizing’ is gekomen.
Ik neem wel aan dat al zijn gegevens etc gewoon ook fysiek met hem zijn meegenomen dus dat ze hem wel kunnen behandelen en ook de gegevens van mijn moeder hebben als er iets is.
Maar het is wel naar, je wil toch weten hoe hij uit die ‘verhuizing’ is gekomen.
zondag 29 maart 2020 om 13:18
Nou hij is terecht.
Hij lag dus in een heel ander ziekenhuis maar de communicatie tussen de 3 ziekenhuizen (bestemming is vrij last minute veranderd) was niet duidelijk. Iedereen dacht dat een ander mijn moeder zou inlichten.
Het is wel duidelijk dat ze dus allemaal heel druk en gestresst zijn overal.
Lief dat jullie aan me denken
Hij lag dus in een heel ander ziekenhuis maar de communicatie tussen de 3 ziekenhuizen (bestemming is vrij last minute veranderd) was niet duidelijk. Iedereen dacht dat een ander mijn moeder zou inlichten.
Lief dat jullie aan me denken
zondag 29 maart 2020 om 15:23
Geen IC meer?AnAppleADay schreef: ↑29-03-2020 13:25Ja hij heeft spierverslappers gekregen omdat hij onrustige ademhaling had. Dit kan door de verhuizing komen. Maar verder lijkt hij weer stabiel.
zondag 29 maart 2020 om 15:47
Denk het wel. Spierverslappers betekent beademing, dus IC.
zondag 29 maart 2020 om 16:31
Jawel IC in een ander ziekenhuis, maar nog steeds IC.
Blijft ook nog wel even zo.
zondag 29 maart 2020 om 19:24
Jeetje! Fijn dat je vader weer stabiel is. Ik blijf duimen en heel veel sterkte!AnAppleADay schreef: ↑29-03-2020 13:18Nou hij is terecht.
Lief dat jullie aan me denken![]()
maandag 30 maart 2020 om 17:31
Fijn Apple, toch weer een kleine geruststelling.
Ik ben wat aan het rondkijken voor sieraden, hebben jullie al sieraden uitgezocht of heb je al een idee wat voor sieraden?
Ik vond op drks mooie sieraden maar zo lastig om te bedenken wat er bij mijn jurk staat
https://www.drksonline.com/drks-classic ... r-one.html
Deze vind ik mooi met de armband en dan nog oorbellen
https://www.drksonline.com/bruidssierad ... ilver.html
Deze vind ik ook wel mooi
Ik ben wat aan het rondkijken voor sieraden, hebben jullie al sieraden uitgezocht of heb je al een idee wat voor sieraden?
Ik vond op drks mooie sieraden maar zo lastig om te bedenken wat er bij mijn jurk staat
https://www.drksonline.com/drks-classic ... r-one.html
Deze vind ik mooi met de armband en dan nog oorbellen
https://www.drksonline.com/bruidssierad ... ilver.html
Deze vind ik ook wel mooi
maandag 30 maart 2020 om 17:35
Ik vind te grote en aanwezige sieraden niet mooi bij een bruid, maar dat is persoonlijk.
Ik zelf ga voor mijn parel oorbellen (zoiets) en ketting (deze) die ik al heb.
Daarnaast heb ik een riempje op mijn jurk met parelachtige steentjes er in en zoek ik ook nog een haarsieraad met iets van parels er in.
Daarnaast heb ik een riempje op mijn jurk met parelachtige steentjes er in en zoek ik ook nog een haarsieraad met iets van parels er in.
anappleaday wijzigde dit bericht op 30-03-2020 17:42
26.80% gewijzigd
maandag 30 maart 2020 om 18:31
Apple, wat een schrik dat ze je vader 'kwijt' waren. Gelukkig is het verhuizen goed gegaan!
Ik draag vrijwel nooit sieraden en ga dat op de trouwdag waarschijnlijk ook niet doen. Het enige sieraad dat belangrijk voor me is (een echte Chinese Jade armband, van mijn lief gekregen als welkom in de familie
), staat qua kleur niet mooi bij de rest. Heel jammer.
Ik twijfel nog steeds ontzettend over wat voor schoenen ik ga dragen. Ik vind trouwschoenen over het algemeen niet mooi en zou het liefst gewoon een paar all stars aantrekken, maar dat vind ik ergens ook een beetje stom. Pumps passen me nooit goed vanwege een vrij grote schoenmaat met heel smalle voeten. Geen idee wat ik moet kiezen.
Ik draag vrijwel nooit sieraden en ga dat op de trouwdag waarschijnlijk ook niet doen. Het enige sieraad dat belangrijk voor me is (een echte Chinese Jade armband, van mijn lief gekregen als welkom in de familie
Ik twijfel nog steeds ontzettend over wat voor schoenen ik ga dragen. Ik vind trouwschoenen over het algemeen niet mooi en zou het liefst gewoon een paar all stars aantrekken, maar dat vind ik ergens ook een beetje stom. Pumps passen me nooit goed vanwege een vrij grote schoenmaat met heel smalle voeten. Geen idee wat ik moet kiezen.
maandag 30 maart 2020 om 18:41
Ik heb witte peep toe pumps van Ecco. Een heel a-sexy merk maar het zijn wel mooie en fijne schoenen.
Maar daarnaast ook witte kanten Toms voor de avond.
En All Stars kunnen ook best toch. Het is niet alsof je er veel van ziet onder je jurk.
De enige reden waarom ik pumps aan doe is omdat ik dan vind dat je een mooier postuur krijgt.
Maar daarnaast ook witte kanten Toms voor de avond.
En All Stars kunnen ook best toch. Het is niet alsof je er veel van ziet onder je jurk.
De enige reden waarom ik pumps aan doe is omdat ik dan vind dat je een mooier postuur krijgt.
maandag 30 maart 2020 om 18:44
Ik vind het ook moeilijk, sieraden. Ik ga denk ik wel voor glimmers, maar klein. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon ga rondsnuffelen bij Lucardi of Six ofzo. Het belangrijkste zijn toch de ringen.
Ohhh ik bedenk me net dat wij zaterdag de ringen gaan kopen
. Ik had ze bij bekendmaking van de regels gevraagd of dat nog door kon gaan; kan, ze hanteren een aantal regels en we houden afstand. Spannend!
Ik heb vannacht een heuse huwelijksnachtmerrie gehad. Ik trok mijn jurk aan en voelde me súper gewoontjes. Niemand had mn haar gedaan en ik had mn eigen spullen voor mijn haar ook niet bij me. Mijn visagist kwam niet opdagen en mn wenkbrauwen waren super dik en rommelig (Ja echt). Als klap op de vuurpijl had iemand bedacht dat we alleen rolmops gingen serveren i.p.v. een uitgebreid lokaal buffet. Vervolgens kwam mijn witte jurk klem in een deur en zaten overal zwarte vegen. Ik liep in jurk een winkelcentrum in, op zoek naar hulp, en niemand geloofde dat het mn trouwdag was omdat ik er zo vreselijk uitzag. Toen werd ik wakker
.
Ohhh ik bedenk me net dat wij zaterdag de ringen gaan kopen
Ik heb vannacht een heuse huwelijksnachtmerrie gehad. Ik trok mijn jurk aan en voelde me súper gewoontjes. Niemand had mn haar gedaan en ik had mn eigen spullen voor mijn haar ook niet bij me. Mijn visagist kwam niet opdagen en mn wenkbrauwen waren super dik en rommelig (Ja echt). Als klap op de vuurpijl had iemand bedacht dat we alleen rolmops gingen serveren i.p.v. een uitgebreid lokaal buffet. Vervolgens kwam mijn witte jurk klem in een deur en zaten overal zwarte vegen. Ik liep in jurk een winkelcentrum in, op zoek naar hulp, en niemand geloofde dat het mn trouwdag was omdat ik er zo vreselijk uitzag. Toen werd ik wakker
maandag 30 maart 2020 om 19:18
Mooie sieraden!AnAppleADay schreef: ↑30-03-2020 17:35Ik vind te grote en aanwezige sieraden niet mooi bij een bruid, maar dat is persoonlijk.
Haarsieraden heb ik via aliexpress besteld, best veel
Hele grote oorbellen wil ik niet maar ze mogen van mij wel wat opvallen.
Misschien dat ik ze laat zien (via een foto) aan de verkoopster als ik mijn jurk ga passen, had een ketting gekregen om te kijken hoe het staat maar die vond ik niet mooi.
maandag 30 maart 2020 om 19:29
Als jij sneakers aan wil, gewoon doen. Heb dat al veel vaker voorbij zien komen hoor, soms in een hele felle kleur! Knalroze of blauw.Yugen schreef: ↑30-03-2020 18:31
maandag 30 maart 2020 om 19:31
Leuk ringen kijken, gaan wij binnenkort ook maar eens doen. Geen idee hoe ver van te voren dat eigenlijk zou moeten?Kokoro schreef: ↑30-03-2020 18:44Ik vind het ook moeilijk, sieraden. Ik ga denk ik wel voor glimmers, maar klein. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon ga rondsnuffelen bij Lucardi of Six ofzo. Het belangrijkste zijn toch de ringen.
Ohhh ik bedenk me net dat wij zaterdag de ringen gaan kopen. Ik had ze bij bekendmaking van de regels gevraagd of dat nog door kon gaan; kan, ze hanteren een aantal regels en we houden afstand. Spannend!
Ik heb vannacht een heuse huwelijksnachtmerrie gehad. Ik trok mijn jurk aan en voelde me súper gewoontjes. Niemand had mn haar gedaan en ik had mn eigen spullen voor mijn haar ook niet bij me. Mijn visagist kwam niet opdagen en mn wenkbrauwen waren super dik en rommelig (Ja echt). Als klap op de vuurpijl had iemand bedacht dat we alleen rolmops gingen serveren i.p.v. een uitgebreid lokaal buffet. Vervolgens kwam mijn witte jurk klem in een deur en zaten overal zwarte vegen. Ik liep in jurk een winkelcentrum in, op zoek naar hulp, en niemand geloofde dat het mn trouwdag was omdat ik er zo vreselijk uitzag. Toen werd ik wakker.
En ooow wat een droom zeg, kon ook niet meer mis gaan. Gelukkig was het maar een droom.
maandag 30 maart 2020 om 19:35
https://www.zalando.nl/tamaris-klassiek ... v-j12.html
Ik heb nu deze.
En nog een paar pumps in ivoor besteld bij zalando. Zit daar niks bij dan ga ik in Mei wel naar een bruidswinkel.
Ik heb nu deze.
En nog een paar pumps in ivoor besteld bij zalando. Zit daar niks bij dan ga ik in Mei wel naar een bruidswinkel.
maandag 30 maart 2020 om 19:41