Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
vrijdag 6 november 2020 om 18:15
We hebben zojuist een mail verstuurd naar onze trouwlocatie met wat vragen en of er een mogelijkheid is om het nu al kosteloos door te schuiven naar 2022. Finger crossed dat er een positief antwoord komt. Ze zijn tot nu toe heel fijn geweest in de communicatie en het meedenken met ons als bruidspaar. Vind het stiekem ook wel spannend, dat we het dus echt gaan doorschuiven..
Wat betreft onze kinderwens, gisteravond hebben mn vriend en ik het er over gehad. Zodra we een ok krijgen van onze locatie, willen we er vanaf januari voor gaan! Ahhh!
Dit jaar heeft me wel echt doen realiseren dat het plannen van het leven niet werkt, want het loopt toch helemaal anders..
Wat betreft onze kinderwens, gisteravond hebben mn vriend en ik het er over gehad. Zodra we een ok krijgen van onze locatie, willen we er vanaf januari voor gaan! Ahhh!

Dit jaar heeft me wel echt doen realiseren dat het plannen van het leven niet werkt, want het loopt toch helemaal anders..
zondag 8 november 2020 om 18:11
Ah spannend Ellie-Jean. Wij stellen het nu wel even uit. Maar soms twijfel ik aan deze keuze. Ik ben bijna 33 jaar en mijn vriend is een stuk je ouder. Maar zwanger zijn ten de bruiloft wil ik eigenlijk ook niet.
Ik heb afgelopen week mijn trouwjurk uitgekozen
.
Hoe zit het bij de rest met de voorbereidingen?
Ik heb afgelopen week mijn trouwjurk uitgekozen
Hoe zit het bij de rest met de voorbereidingen?
zondag 8 november 2020 om 20:28
Ik was verliefd op 2 jurken en toen ik uiteindelijk ze beide aan had en even naast elkaar hing wist ik het meteen.
Het is een A line In champagne kleur met een bovenlijfje van kant en een versierde kanten rug en tule met een sleep. Op de tule is ook kant aangebracht. En ik laat er mouwen aanzetten
Ik twijfel nu alleen nog de sluier, omdat je dan de mooie rug minder ziet.
Het is een A line In champagne kleur met een bovenlijfje van kant en een versierde kanten rug en tule met een sleep. Op de tule is ook kant aangebracht. En ik laat er mouwen aanzetten
zondag 8 november 2020 om 20:35
zondag 8 november 2020 om 20:40
Ik had ook een bewerkte rug en heb toen bewust een iets langere sluier gekozen (tot op m’n kont zeg maar). Daardoor zag je de rug nog wel heel mooi.RoryG schreef: ↑08-11-2020 20:28Ik was verliefd op 2 jurken en toen ik uiteindelijk ze beide aan had en even naast elkaar hing wist ik het meteen.
zondag 8 november 2020 om 20:51

maandag 9 november 2020 om 17:30
Oh Rory wat fijn! Gefeliciteerd met je keuze! Heb je een foto om te PBen? Alleen als je dat fijn vindt hoor!
Ik had ook een mooie rug en alsnog een sluier. In de praktijk viel de sluier zo dat je de rug echt heel mooi zag.
Ik heb het korte filmpje van onze bruiloft binnen. Echt héél bijzonder om de bewegende beelden te zien
. Als ik zelf de opdracht zou hebben gegeven zou ik een aantal dingetjes anders hebben gedaan, maar gezien het een cadeau was ga ik dat niet vragen. Als iemand het wil zien, geef maar een gil (per PB).
Ik had ook een mooie rug en alsnog een sluier. In de praktijk viel de sluier zo dat je de rug echt heel mooi zag.
Ik heb het korte filmpje van onze bruiloft binnen. Echt héél bijzonder om de bewegende beelden te zien

maandag 9 november 2020 om 17:46
Ik ben ook benieuwd of je een videograaf een meerwaarde vindt kokoro, ik twijfel daar nog heel erg over!
Wij hebben verder al heel veel geregeld.
Wat nog moet:
Trouwpak
Uitnodigingen (proef al wel besteld... maarja hoeveel moeten we laten drukken in deze onzekere tijden...)
Bedankjes
Candy table (snoep+glaswerk)
Videograaf?
Fotobooth? (Als er een feest mogelijk is)
Dj? (Afhankelijk van of feest mogelijk is. Anders zou silent disco misschien nog kunnen?)
Wij hebben verder al heel veel geregeld.
Wat nog moet:
Trouwpak
Uitnodigingen (proef al wel besteld... maarja hoeveel moeten we laten drukken in deze onzekere tijden...)
Bedankjes
Candy table (snoep+glaswerk)
Videograaf?
Dj? (Afhankelijk van of feest mogelijk is. Anders zou silent disco misschien nog kunnen?)

maandag 9 november 2020 om 17:52
Heb je android? Ga naar https://nl.imgbb.com/ klik op start uploaden en kies bestanden. Klik dan linksboven op de 3 streepjes, scroll omlaag en kies galerij, zoek de foto en klik erop. Klik op upload en kopieer die link. Die link kun je naar iemand PBen

maandag 9 november 2020 om 17:55
De photobooth was bij ons echt een dáverend succes 's avondsZanahoria schreef: ↑09-11-2020 17:46Ik ben ook benieuwd of je een videograaf een meerwaarde vindt kokoro, ik twijfel daar nog heel erg over!
Ik wilde het héél graag, maar we hadden er geen budget voor. Mijn getuige heeft toen een camera geregeld en zij en mijn stiefbroertje hebben de hele dag gefilmd. Vriendinnen hebben ingelegd voor de montage, super lief. Ik heb dus alleen het filmpje nog maar gezien, maar er zijn beelden van de gehele dag. Ik ben van plan daar zelf een langere video (1.5u o.i.d.) van te monteren zodat ik een mooi overzicht van de dag heb.

maandag 9 november 2020 om 18:31
Ah leuk Kokoro, jij ook van mij
ik ga je filmpje eens kijken
Zana, jullie hebben ook al veel geregeld. Uitnodigen hebben wij nog niks aan gedaan, wel hebben we de mensen die uitgenodigd zijn al persoonlijk op de hoogte gesteld ( mits we ze zagen of via de app).
Hoe ver van te voren verstuur jij de uitnodigingen?
Trouwpak moet hier ook nog en de ringen moeten we nog ontwerpen.
Zana, jullie hebben ook al veel geregeld. Uitnodigen hebben wij nog niks aan gedaan, wel hebben we de mensen die uitgenodigd zijn al persoonlijk op de hoogte gesteld ( mits we ze zagen of via de app).
Hoe ver van te voren verstuur jij de uitnodigingen?
Trouwpak moet hier ook nog en de ringen moeten we nog ontwerpen.
maandag 9 november 2020 om 18:40
Wij trouwen in mei, dus ook niet gek dat we meer hebben geregeld denk ik 
De uitnodigingen is traditioneel zo'n 6 weken voor de bruiloft. Ik denk dat wij zo'n 2 maanden aanhouden.
Maarja, we weten nu al wel dat we moeten snoeien in de gastenlijst (hadden 80 daggasten, locatie kan er max 60 kwijt op 1.5m). Dus we willen ruim voor onze trouwdatum denk ik aan mensen laten weten waar ze staan op de gastenlijst.
De onderverdeling is dan:
- uitgenodigd als er 30 mensen mogen komen
- uitgenodigd als er 60 mogen komen
- uitgenodigd als er 's avonds meer mensen mogen komen
Ringen hebben we toevallig vorige week opgehaald, zijn mooi geworden gelukkig

De uitnodigingen is traditioneel zo'n 6 weken voor de bruiloft. Ik denk dat wij zo'n 2 maanden aanhouden.
Maarja, we weten nu al wel dat we moeten snoeien in de gastenlijst (hadden 80 daggasten, locatie kan er max 60 kwijt op 1.5m). Dus we willen ruim voor onze trouwdatum denk ik aan mensen laten weten waar ze staan op de gastenlijst.
Ringen hebben we toevallig vorige week opgehaald, zijn mooi geworden gelukkig

maandag 9 november 2020 om 19:07
maandag 9 november 2020 om 19:14

maandag 9 november 2020 om 19:54
Wat goed dat jullie er al over na hebben gedacht zeg, qua gastenlijst. Geeft zeker al wat rust zo! Ik hoop dat jullie het gewoon met alle gasten kunnen vierenZanahoria schreef: ↑09-11-2020 18:40Wij trouwen in mei, dus ook niet gek dat we meer hebben geregeld denk ik
Ringen hebben we toevallig vorige week opgehaald, zijn mooi geworden gelukkig![]()
Hebben jullie matchende ringen of wat jullie zelf mooi vonden?
Mijn vriend heeft geelgoud en ik een witgoude ring met 5 briljantjes. Omdat datt beter bij onze huidskleuren staat.
maandag 9 november 2020 om 20:24
Heb je nu een pb Kokoro?
Wij moeten nog gaan voor de ringen, maar we willen beide witgoud en ik neem dan nog een beetje rose goud erbij. Het past dan mooi bij mijn verlovingsring.
We willen wel graag dezelfde ringen?
Zana idd goed dat jullie al over meerdere opties nadenken. Maar laten we hopen dat het tegen mei gewoon mag zoals je wilt.
Door het filmpje van Kokoro twijfel ik nu ook, het klopt natuurlijk dat een film meer zegt dan foto’s maar vind het zo duur om beide te doen
Wij moeten nog gaan voor de ringen, maar we willen beide witgoud en ik neem dan nog een beetje rose goud erbij. Het past dan mooi bij mijn verlovingsring.
We willen wel graag dezelfde ringen?
Zana idd goed dat jullie al over meerdere opties nadenken. Maar laten we hopen dat het tegen mei gewoon mag zoals je wilt.
Door het filmpje van Kokoro twijfel ik nu ook, het klopt natuurlijk dat een film meer zegt dan foto’s maar vind het zo duur om beide te doen