Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik een rugprobleem heb, heb ik platte schoenen aan. Ik heb hele leuke open sandaaltjes met een diamantés(?). Het zijn geen speciale bruidsschoenen. Zitten super lekker en kan ik de hele dag op lopen! :)

Maar er zijn zulke prachtige schoenen met een mooie hak!
Alle reacties Link kopieren
Kokoro, ik heb je schoenen even opgezocht, die zijn er mooi uit. Ze zijn wel hoog voor mij.
Ik vind van Rainbow de Brooke goud heel erg mooi.
Maar ik draag eigenlijk nooit hakken en vind het daarom lastig en denk dat met hakken het toch net iets mooier is😄
Alle reacties Link kopieren
Ellie-Jean, ik heb idd ook mooie sandalen gezien. Hoe ziet jouw jurk uit?
Elsa's heeft ook platte schoenen (sneakers, ballerina's) en halfhoge hakken :). Zelfde voetbed!
Alle reacties Link kopieren
Mijn jurk is off shoulder, kant met een sleep. Hij is zoooo mooi. :flirting:

Ik wil hem wel pb'en als je hem wil zien!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ga even kijken bij Elsa, want ik wil ook graag een alternatief voor als het slecht weer is. Iets als een ballerina zou dan top zijn!
Alle reacties Link kopieren
@Kokoro, hoe bevalt het getrouwde leven je eigenlijk? Voelt het ook anders? En ben je er al aan gewend om hem je man te noemen? Heb je ook zijn naam aangenomen of niet?
Ellie-Jane schreef:
11-11-2020 20:07
Mijn jurk is off shoulder, kant met een sleep. Hij is zoooo mooi. :flirting:

Ik wil hem wel pb'en als je hem wil zien!

Kommaardoooorrrr!!!


Het getrouwde leven is eigenlijk héél erg hetzelfde als daarvoor :proud:. We zijn natuurlijk ook al 8 jaar samen en vorig jaar verhuisd e.d. Ik heb in privé inderdaad mijn man's (hihi) naam aangenomen. Op werk gewoon mijn eigen naam :). Mijn hart maakt wel steeds een sprongetje als ik ergens zeg "mijn man". Het allergrootste verschil is denk ik vooral dat we bezig zijn voor een kindje. Dat is écht nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk als je hem wil pm😄

Een ballerina is natuurlijk fijner als het regent, een extra optie is dan altijd prettig.

Ja het lijkt mij idd ook raar om dan man te zeggen ipv vriend.
Wat leuk dat jullie bezig zijn voor een kindje🥰
Hopelijk is het jullie snel gegund.

Als ik de naam van mijn vriend neem, wil ik graag op mijn werk mijn eigen naam gebruiken. Fijn om te horen dat jij dat ook doet en dat dus niet vreemd is😄
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie allebei de fotos gestuurd. :)

Klinkt heel fijn zeg! En idd je man! Ik noem hem soms wel mn man, want we zouden immers al 3 maanden geteouwd zijn. Gaat er bij hem niet in hahaha!

En wat goed om te horen dat je zakelijk nog je eigen naam gebruikt! Denk dat ik dat ook ga doen. Waar ik woon is het erg ongebruikelijk om je meisjesnaam te houden. Nu kan dat volgens de nederlandse wet ook niet, maar dat vinden ze hier maar raar. Dat ik Ellie-Jane naam vriend-meisjesnaam ga heten. Haha!

En ik hoop ook dat het jullie snel gegeund is!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie jurk😍 je ziet er prachtig uit.
Schoenen zijn heel leuk en feestelijk.

Ik heb net een paar schoenen besteld bij zalando, nu toch een paar leuke deals kunnen scoren. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, de kogel is door de kerk. We hebben besloten onze dag alsnog uit te stellen. We gaan nu kijken of we het dan in de lente 2022 willen trouwen. Welke datum kiezen we? Hahah.
We gaan langzaamaan de overige leveranciers ook benaderen om eea te bespreken! :)

Er valt nu ook wel weer een last van onze schouders.

Ennn leuke bijkomstigheid, we gaan nu al aan onze kinderwens beginnen. Dat was al het plan, als we dit jaar waren getrouwd. Dus dat vinden we allebei wel heel spannend!

Ik blijf hier af en toe nog wel meelezen om te kijken hoe het met jullie vprderingen gaat! :)
RoryG schreef:
11-11-2020 17:30

Ik moet nog even kijken naar welke trouwschoenen ik wil dragen tot aan het feest😄 daarna gaan de fijne schoenen aan
Ik had de Yanna van het merk Rainbow Club, draag normaal nooit pumps maar deze liepen als pantoffels.
Afbeelding

Ik had nog wel extra sneakers mee, gekocht bij zalando, deze heb ik tijdens de lunch even aangedaan en toen we naar een andere locatie moesten lopen, daarna de pumps weer aan tijdens de kerkelijke ceremonie, en 's avonds heb ik de sneakers weer aangedaan:

https://www.zalando.nl/only-shoes-onlsh ... n-j11.html
K0koro schreef:
11-11-2020 20:15
Kommaardoooorrrr!!!


Het getrouwde leven is eigenlijk héél erg hetzelfde als daarvoor :proud:. We zijn natuurlijk ook al 8 jaar samen en vorig jaar verhuisd e.d. Ik heb in privé inderdaad mijn man's (hihi) naam aangenomen. Op werk gewoon mijn eigen naam :). Mijn hart maakt wel steeds een sprongetje als ik ergens zeg "mijn man". Het allergrootste verschil is denk ik vooral dat we bezig zijn voor een kindje. Dat is écht nieuw.
:heart: :heart:
Ellie-Jane schreef:
17-11-2020 11:48
Nou dames, de kogel is door de kerk. We hebben besloten onze dag alsnog uit te stellen. We gaan nu kijken of we het dan in de lente 2022 willen trouwen. Welke datum kiezen we? Hahah.
We gaan langzaamaan de overige leveranciers ook benaderen om eea te bespreken! :)

Er valt nu ook wel weer een last van onze schouders.

Ennn leuke bijkomstigheid, we gaan nu al aan onze kinderwens beginnen. Dat was al het plan, als we dit jaar waren getrouwd. Dus dat vinden we allebei wel heel spannend!

Ik blijf hier af en toe nog wel meelezen om te kijken hoe het met jullie vprderingen gaat! :)
fijn dat jullie de keuze hebben gemaakt en oeh leuk!! :heart:
Wij hebben het fotoboek binnen van de fotografe :heart:
hij is mooi!
Eerst dacht ik, ik ga geen andere nog maken. Maar doe het toch wel, want mis nog wel wat foto's die ik graag in het album zou willen. Helaas kon er in het album niet meer pagina's toegevoegd worden, dan zou het een groter album worden maar moesten we gemiddeld 350 euro bijbetalen. Dan maak ik hem wel zelf :)
Leuk om even van je te lezen Zomer! Hoe gaat het met je? Genieten he, zo'n album! Ik snap heel goed dat je er 1 bij maakt. Ik ga nog ergens een luxe album laten maken tzt, maar ben heel blij met mijn overvolle ;-D.
K0koro schreef:
21-11-2020 16:40
Leuk om even van je te lezen Zomer! Hoe gaat het met je? Genieten he, zo'n album! Ik snap heel goed dat je er 1 bij maakt. Ik ga nog ergens een luxe album laten maken tzt, maar ben heel blij met mijn overvolle ;-D.
Druk :) pas geleden mijn baan opgezegd dus dat moest afgerond worden, spullen inleveren enz. Verder druk in huis bezig, en mijn vader helpen. Morgen komen de verhuizers, donderdag ga ik naar hem toe om te helpen uitpakken. Aankomend weekend gaat hij over, dan is het echt een nieuwe start voor hem. We hebben er beide wel moeite mee, dat hij de plek verlaat waar mijn moeder is overleden. Maar ook wel goed voor hem.

Tja verder, weinig verandering ook tussen voor en na het trouwen :-D volgende week donderdag zijn we 18 jaar samen :heart:
Als het allemaal anders was geweest, dan had ik wel iets meer tijd willen hebben om alles te plannen, ook om er van te genieten, van het verloofd zijn en van de voorbereidingen. Nu moest het snel, niet dat het afgeraffeld is hoor, maar ik heb weinig van de voorbereidingen kunnen genieten, en dat kwam natuurlijk door de ziekte van mijn moeder én door de corona. Moet alles nog verwerken ook denk ik :)
Ah gos, je vader. Dat raakt he? Wel fijn dat hij een 'nieuw avontuur' aangaat. Veel succes met alle drukte!

Ik herken wat je zegt over de voorbereidingen en voor jou was het natuurlijk nog veel heftiger met het overlijden van je moeder. Alvast gefeliciteerd met 18 jaar :heart:.
Ik heb weer even bijgelezen, ben een tijdje hier weggeweest.

Kokoro en Ellie-Jane, wat leuk dat jullie proberen een kindje te krijgen :heart: Dat is nog een veel grotere stap dan een bruiloft, ik hoop dat het jullie snel gegund is!

Zomerwarmte, oh wat heerlijk om je trouwalbum in je handen te hebben. Ik verheug me ook ontzettend op het album, stiekem bijna net zoveel als op de bruiloft zelf, haha :facepalm:
Ik ben zelf veel bezig met fotografie en vind foto's enorm belangrijk, dus we hebben een veel te duur luxe album besproken met de fotografen.
Daarnaast kwam ik laatst nog een soort trouwtijdschrift tegen via een fotograaf, in de vorm van een glossy magazine met 200 pagina's, met echt ALLE foto's en teksten van geloftes, speeches etc. Het is best duur, maar we overwegen dat ook nog erbij te doen en exemplaren cadeau te geven aan onze ouders (extra exemplaren vallen mee qua prijs, vooral de ontwerpkosten zijn pittig).

Komende vrijdag zouden we eigenlijk trouwen en dat gaan we vieren in een hotel aan zee met een sterrendiner. Verder zijn we gisteren onze custom-made bonbons gaan proeven en ze zijn heerlijk! Kleine aanpassing nog laten doen en morgen halen we ze op. Daarna zetten we onze uitnodigingen helemaal in elkaar en gaan we die bij alle gasten langs brengen, coronaproof natuurlijk. Ik ben ontzettend benieuwd naar hun reacties!
K0koro schreef:
23-11-2020 10:00
Ah gos, je vader. Dat raakt he? Wel fijn dat hij een 'nieuw avontuur' aangaat. Veel succes met alle drukte!

Ik herken wat je zegt over de voorbereidingen en voor jou was het natuurlijk nog veel heftiger met het overlijden van je moeder. Alvast gefeliciteerd met 18 jaar :heart:.
Dank je wel! Ja, vind het ook zo moeilijk dat ik niet even bij hem langs kan (1,5 uur rijden enkele reis). Maar doe ik zo vaak als ik kan, gisteren ook weer bij hem geweest, weer wat dozen uitgepakt, en ja, komen zoveel spullen tevoorschijn die van mijn moeder waren, of die zij heeft gekocht. Niet normaal ook wat een kerstpullen :mrgreen: huis van mijn vader is ongeveer 4x zo klein als hiervoor dus ja, de meeste spullen gaan naar de kringloop of ik ga ze proberen te verkopen. Volgende week nog een dag helpen en dan is het zo goed als klaar. :heart:
Hij heeft zo'n fijn plekje, doet me goed dat hij alles zelf heeft uitgekozen (wel met mijn moeder in gedachten, zo vond zij bijv de keuken in hun vakantiehuisje mooi, donkergrijs, dat heeft hij nu gekozen voor in zijn huis). Komt wel goed met hem :heart: en met mij :heart:
Yugen, leuk om weer even wat van je te lezen!
Ja, ik vond de foto's ook het belangrijkste. Fotograaf was wel boven ons budget maar ik wilde gewoon goede en mooie foto's waar ik later geen spijt van zal krijgen. Ik zie nl zoveel vriendinnen die zijn getrouwd met een bevriende fotograaf (die nooit bruiloften had gefotografeerd), of hobbyfotograaf, tja als zij er blij mee zijn, prima, maar dat zou ik niet zijn geweest. ;)

Hele fijne avond vanavond :heart: en oeh, water loopt mij in mijn mond na je berichtje over de bonbons :kwijl:

Enige wat ik wel jammer vond, is dat ik toch eigenlijk te snel voor de jurk ben gegaan.. ook vanwege tijdsdruk maar misschien had een jurk die verkleind had moeten worden mij mooier gestaan, nu had ik een jurk waarbij ikzelf nog moest afvallen om hem beter te laten zitten (en vanwege alles wat er is gebeurd was dat geen makkelijke opgave). En op de dag zelf was ik alle adviezen vergeten die ze me in de bruidswinkel had verteld, over hoe de jurk het beste aangetrokken kon worden, ze hadden de sluiting onder de ritssluiting niet gezien en ik had er ook niet aan gedacht.. dus ik vind de foto's van mijn rug niet mooi :-$
jurk zat daar niet goed helaas. Maar ach, als dat het enige is haha :facepalm:
Ik kan er niks meer aan veranderen, en van voren is hij wel echt geweldig
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies, nieuwe persconferentie net weer geweest.. pas na half januari eventueel versoepelingen. Wij hebben onze bruiloft van juni verzet naar april 2021, en nu staan we weer op hetzelfde punt. Maar weer verzetten? We moeten die knoop tegen de verwachting van juni in wéér gaan maken, want uitnodigingen moeten op een gegeven moment opnieuw verzonden worden.. pfff.

Zijn er nog meer stellen die voor hetzelfde staan? Wat zijn jullie overwegingen?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het toen naar september verplaatst en wij hebben geen nieuwe uitnodigingen gemaakt maar gewoon via de mail gegaan. Dus eerst een save the date met daarbij informatie dat het allemaal onder voorbehoud is en er via de mail verder wordt gecommuniceerd.
Uiteindelijk hebben we sommige mensen maar een week of 4 van tevoren nog af moeten melden maar iedereen begreep dat.
Zo kun je in ieder geval zo laat mogelijk beslissen.
ringaroundtherosie schreef:
08-12-2020 19:32
Hey ladies, nieuwe persconferentie net weer geweest.. pas na half januari eventueel versoepelingen. Wij hebben onze bruiloft van juni verzet naar april 2021, en nu staan we weer op hetzelfde punt. Maar weer verzetten? We moeten die knoop tegen de verwachting van juni in wéér gaan maken, want uitnodigingen moeten op een gegeven moment opnieuw verzonden worden.. pfff.

Zijn er nog meer stellen die voor hetzelfde staan? Wat zijn jullie overwegingen?
Lastig hè? Wij hebben ook gedacht over verplaatsen naar 2021 maar een paar weken geleden toch gekozen om voor 2022 te gaan. Verwacht echt dat de kans op een mooi feestje in 2021 heel klein is, en heb nu veel moeten incasseren, ik stel het liever nog (veeeel) verder uit. Mijn vriend staat er hetzelfde in. Het is enorm balen, maar we willen zo graag een leuk feestje. Dat hoeft echt niet wild te worden, maar ik wil gewoon niet dat iedereen angstig en achterdochtig naar elkaar kijkt, en dat elke hand op elke schouder veroordeeld wordt.

Qua fotografen: wij hebben nu ook besloten een andere fotograaf te kiezen haha. Hadden een beetje goedkoop gekozen en met haar een loveshoot gedaan, maar de resultaten daarvan waren niet wat we gehoopt hadden. En nu we zoveel moeten aanpassen, gaan we hier gewoon nog even extra voor sparen, en dat betekent dus een betere fotograaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven