Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd

maandag 9 november 2020 om 21:40
Wij hadden nog mazzel qua goudprijs, aangezien we de ringen hadden gekocht in februari. Nog net voor Corona losbarstte.
Maar ze liggen nu dus al zo lang in mn nachtkastje. Zo jammer!
Ik vond het nieuws van vandaag wel heel positief, mbt het vaccin! Al weet ik niet op wat voor termijn we daar ook evht de effecten van gaan zien. Hopelijk krijgen we deze week ook een reactie van onze locatie mbt to het uitstellen naar 2022.

Maar ze liggen nu dus al zo lang in mn nachtkastje. Zo jammer!
Ik vond het nieuws van vandaag wel heel positief, mbt het vaccin! Al weet ik niet op wat voor termijn we daar ook evht de effecten van gaan zien. Hopelijk krijgen we deze week ook een reactie van onze locatie mbt to het uitstellen naar 2022.

maandag 9 november 2020 om 21:48

maandag 9 november 2020 om 22:17
Tuurlijk! Komt eraan.Zomerwarmte schreef: ↑09-11-2020 21:48Kokoro, mag ik ook het filmpje zien?![]()
Wij hadden geen videograaf (wilde mijn man niet) maar onze ceremoniemeester heeft een paar stukjes gefilmd. Vind ik leuk genoeg.
Denk wel, als mijn moeder nog had geleefd en erbij kon zijn, ik toch op het laatst er wel een had geregeld.

dinsdag 10 november 2020 om 20:33
Okayyy, we hebben een reactie van onze locatie ontvangen. Ze begrijpen onze situatie volledig en we mogen het nu al kosteloos verplaatsen naar 2022 als we dat willen.. dus dat is echt super fijn!
Maakt het toch wel weer erg definitief. Mn vriend wil het dus uitstellen en ik denk dat het ook het beste id, maar vind het ergens wel verdrietig.
Hebben jullie evt advies? Onze situatie is dus dat wij in een europees land wonen, en 60% van onze daggasten meekomen naar onze bruiloft in NL. Er zitten ook een aantal mensen op leeftijd of met gezondheidsrisicos bij..
Mijn gevoel zegt, uitstellen...

Maakt het toch wel weer erg definitief. Mn vriend wil het dus uitstellen en ik denk dat het ook het beste id, maar vind het ergens wel verdrietig.
Hebben jullie evt advies? Onze situatie is dus dat wij in een europees land wonen, en 60% van onze daggasten meekomen naar onze bruiloft in NL. Er zitten ook een aantal mensen op leeftijd of met gezondheidsrisicos bij..
Mijn gevoel zegt, uitstellen...
dinsdag 10 november 2020 om 20:33
Ja!
Ze matchen niet echt. Beide ringen zijn we gehamerd geelgoud, maar van mijn vriend is best breed en verder geen poespas. Die van mij is heel smal en heeft vijf diamanten.
Ik ben heel benieuwd naar jouw jurk Rory! Mag ik ook pb?

Zowel met 30 als met 60 daggasten ben ik dik tevreden hoor, dat maakt me niet zoveel uit.
Ik zou het echt erg vinden als de horeca dicht is en we dus geen borrel/diner kunnen doen. Dan laten we het denk ik niet doorgaan.
dinsdag 10 november 2020 om 21:38
Zanahoria, je hebt pb
Onze worden beide waarschijnlijk zonder a te veel poespas. Maar even afwachten als we naar de goudsmid gaan, mss wil ik dan toch iets meer poespas
Oh Elly-Jean, fijn dat jullie kosteloos mogen om boeken. Ik snap je vriend ook wel maar zou het er zelf best moeilijk mee hebben.
Tot wanneer mag je bij de locatie doorgeven of je wilt uitstellen naar 2022?
Onze worden beide waarschijnlijk zonder a te veel poespas. Maar even afwachten als we naar de goudsmid gaan, mss wil ik dan toch iets meer poespas
Oh Elly-Jean, fijn dat jullie kosteloos mogen om boeken. Ik snap je vriend ook wel maar zou het er zelf best moeilijk mee hebben.

dinsdag 10 november 2020 om 21:44
Oei Ellie, heeeel lastig. Ik zou denk ik pas die keuze definitief willen maken als blijkt dat het nog lang gaat duren met dit geroemde vaccin. Ik heb dus dezelfde vraag als Rory; tot wanneer mag je uitstel aangeven? Ik zou denk ik 1 februari de knoop doorhakken.
Ver uitstellen is natuurlijk niet leuk, dat snap ik. Anderzijds is het ook écht wat waard om naar je grote dag uit te kijken zonder het grote hijgende coronamonster dat over je schouder meekijkt.
Ver uitstellen is natuurlijk niet leuk, dat snap ik. Anderzijds is het ook écht wat waard om naar je grote dag uit te kijken zonder het grote hijgende coronamonster dat over je schouder meekijkt.
dinsdag 10 november 2020 om 22:08
Ze hebben eigenlijk niet aangegeven tot wanneer. We hebben zelf gezegd dat we er de komende weken even over na willen denken. En daar hadden ze alle begrip voor.
Denk dat we er maar even goed over na gaa denken.
Het is ook wel erg lastig om veel dingen 'vanuit het buitenland' te regelen. Zo hebben we nog niet onze taart of menu geproefd, proefsessie voor mijn haar & make up, mijn jurk moet nog helemaal afgepast worden.
En het is nu gewoon nog allemaal zo onduidelijk wanneer we eindelijk weer naar NL kunnen.
En dan is daar ook de kinderwens die om de hoek komt kijken.
Waarschijnlijk een goed idee om in januari de knoop door te hakken dan kunnen we dan ook alle andere leveranciers benaderen.
Sorry dat ik zo veel over mezelf praat..
Denk dat we er maar even goed over na gaa denken.
Het is ook wel erg lastig om veel dingen 'vanuit het buitenland' te regelen. Zo hebben we nog niet onze taart of menu geproefd, proefsessie voor mijn haar & make up, mijn jurk moet nog helemaal afgepast worden.
En het is nu gewoon nog allemaal zo onduidelijk wanneer we eindelijk weer naar NL kunnen.
En dan is daar ook de kinderwens die om de hoek komt kijken.
Waarschijnlijk een goed idee om in januari de knoop door te hakken dan kunnen we dan ook alle andere leveranciers benaderen.
Sorry dat ik zo veel over mezelf praat..

dinsdag 10 november 2020 om 22:11
Haha ik wilde ook een simpele dunne witgouden ring zonder poespas, aangezien ik ook een verlovingsring heb. Maar toch voor een met 5 steentjes gegaan omdat het zonder toch wel erg saai was.

Hebben jullie ook een verlovingsring?
dinsdag 10 november 2020 om 22:57
Ik heb hetzelfde probleem als kokoro, wel pb, maar de links doen het nietRoryG schreef: ↑10-11-2020 21:38Zanahoria, je hebt pb

Het is alsnog een hele minimalistische ring geworden! Al zeg ik het zelf haha.

woensdag 11 november 2020 om 07:51
Ik zou het gewoon doen. Als je de juiste sluier kiest valt hij wat samen als je beweegt en zie je de jurk prima. Bovendien heb ik zelf mijn sluier maar een aantal uren opgehad.
Als je niet een hele dure sluier wilt als je hem maar even draagt, kun je ook één van ali express of wish bestellen. Ik had daar een hele mooie van voor 17 euro, maar hij was te lang voor mijn jurk. Heb hem wel mooi kunnen gebruiken voor een boudoirshoot.

woensdag 11 november 2020 om 10:40