twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
@Silmarillion:

Ik ken iemand met een nr.2 waarvan jouw verhaal van dat reisje precies past. Komt jouw nr.2 uit Noord-Holland?? Zou TE toevallig zijn...

Stranger.
Hoi Stranger,

Helaas.... mijn nr.2 komt niet uit Nederland.

Wel jammer ! Anders had ik via jou misschien nog veel meer over hem te weten kunnen komen!
Hee Silmarillion..

Niet eens in de buurt!! Sterkte.. had je graag willen helpen.
quote:teKa schreef op 12 oktober 2007 @ 21:22:

Hallo allemaal,

weer veel bijgeschreven, dat krijg je dus als je vraagt hoe het gaat...

Heb vanavond nog eens een boel verhalen doorgelezen van dit forum en zie dat sommigen al een heel eind verder zijn of juist niet, anderen nog steeds erg genieten of juist erg onzeker zijn.

@Jaikke, wat fijn te lezen dat het zo goed met je gaat! Je hebt toch wel ja gezegd he?!

X t

Tuurlijk

Ik heb nog een hele mooie song in me hoofd.

En denk toch wel dat dit de hele lading van 'de affaire'dekt.

En ik kijk er zeker niet met negatieve gevoelens naar terug.

Ik heb het mogen meemaken,zowel de zeer prettige dingen(verliefde gevoel,het gevoel begeert te vonden,de zeer positieve aandacht) maar ook de negatieve dingen.( niet beantwoorden van mail,me steeds op een dwaalspoor zetten met zijn bedoelingen ,afspraken maken en die niet nakomen)

maar ik heb er veel van geleerd en ik kijk nu zeker anders tegen het "vreemdgaan" aan.En mocht ik nog eens in deze positie komen ,zal ik het nioot meer zover laten komen.( ik heb deze les wel heel erg goed geleerd)

Gelukkig ben ik zonder al te veel kleerscheuren van afgekomen.

Al met al heeft het toch bijna een jaar of twee geduurt.

Hier de songtext

So close no matter how far

couldn't be much more from the heart

forever trusting who we are

and nothing else matters

never opened myself this way

life is ours, we live it our way

all these words I don't just say

and nothing else matters

trust I seek and I find in you

every day for us something new

open mind for a different view

and nothing else matters

never cared for what they do

never cared for what they know

but I know

so close no matter how far

couldn't be much more from the heart

forever trusting who we are

and nothing else matters

but I know

never opened myself this way

life is ours, we live it our way

all these words I don't just say

and nothing else matters

trust I seek and I find in you

every day for us something new

open mind for a different view

and nothing else matters

never cared for what they say

never cared for games they play

and I know

Voor die gene die de engelse taal niet zo machtig zijn

Hier de nederlandse

Als is deze niet zo goed.

Zo dicht bij, maakt niet uit hoe ver weg

Zou niet verder van het hart weg kunnen zijn

Voor altijd vertrouwend op wie we zijn

En niets anders doet er iets toe

Mezelf nog nooit zo geopend

Het leven is van ons, we leven het op onze manier

Al deze woorden zeg ik gewoon niet

Ik zoek vertrouwen en dat vind ik in jou

Elke dag is voor ons iets nieuws

Sta open voor een nieuwe blik

Nooit iets gegeven om wat ze doen

Nooit iets gegeven om wat ze weten

Maar ik weet

Maar ik weet

Mezelf nog nooit zo geopend

Het leven is van ons, we leven het op onze manier

Al deze woorden zeg ik gewoon niet

Ik zoek vertrouwen en dat vind ik in jou

Elke dag is voor ons iets nieuws

Sta open voor een nieuwe blik

Nooit iets gegeven om wat ze zeggen

Nooit iets gegeven om de spelletjes die ze speelden

En ik weet

Nee niets anders doet er iets toe

En ik kan het toch niet laten,een grote dikke knuffel voor iedereen

Laat je niet gek maken,maar heb vertrouwen in je zelf.

jaikke
hallo allemaal!

Nou ik ben in ieder geval niet de enige! Ik vind het fijn om jullie verhalen te horen, sommigen lijken echt alsof ik ze heb geschreven ha ha.

Enige verschil is dat wij straks vanzelf wel een time out krijgen, wat ik al zei: hij moet een half jaar weg... Misschien ook maar goed.....
Hallo allemaal,

Even snel een berichtje van me, ik lees wel mee hoor! En wil ook zeker reageren op al jullie postings! Het ontbreekt me echter aan de tijd, ontzettend druk op mijn werk en privé ook bijna nooit thuis.

Welkom Prinses en Heks, schrijf lekker van je af hier! Het helpt echt!

Inderdaad Snuf, dat gescroll, hahaha!

Teka, ik heb gelijk die website opgezocht, hoe herkenbaar he? Zelf het boek: "Een kwestie van lef" gekocht, ook hier staan heel herkenbare dingen in! Ontzettend leuk om te lezen, zeker met een knipoog. Overigens viel me een uitspraak ontzettend op: "Vier het leven!".

Ik hoop van de week echt even tijd te kunnen nemen om op jullie allemaal te reageren.

Hier nog steeds "radio-stilte", bijna een week nu. Het scheelt dat ik het zo vreselijk druk heb, minder tijd dus om te piekeren. Ik heb nog steeds het gevoel dat we het voorlopig wel vol kunnen houden (geen contact met elkaar), zeker vanwege de wetenschap dat we elkaar niet los zullen/kunnen laten.

Het geeft in ieder geval al iets rust, niet steeds dat geren naar de mail, telefoon. Nr. 2 is nog steeds niet minder aanwezig in mijn hoofd. Ik denk dat als we dit inderdaad nog even vol kunnen houden dat we weer onze gemaakte afspraken kunnen nakomen. Of houd ik mezelf nu voor de gek? (Diep in mijn hart denk ik inderdaad dat we onszelf voor de gek houden....) Maar we moesten echt even afstand nemen van elkaar, even proberen om alles op een rijtje te krijgen.

Sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
@Teka : Je gedachten zaten er niet ver naast. Ik heb er veel over nagedacht want t riep wel wat op bij me : Waarom zou het niet kunnen, zou je dat niet waard zijn dat iemand zo voor je gaat, je zoveel aandacht geeft?

Ik heb inderdaad nu vrij intensief contact met hem en weet niet zo goed hoe ik dat kan vasthouden. Voel me erg onzeker en zodra ik terug thuis kom na een uitje met hem begin ik me weer eenzaam te voelen. Heel verwarrend allemaal.

Jammer dat we zover uit elkaar wonen ! Ik bevind me aan de andere kant van het land dus dat wijntje moeten we maar on line doen.

Ik zal ook mijn mail adres doorgeven aan de angel, ik vertel je graag meer en volgens mij hebben wij wel wat aan elkaars ervaringen.

@ Stranger : Goed weer van je te horen. Ik ontdekte vandaag eindelijk het bericht dat je me stuurde via de viva postbode. Als je wil vraag je ook aan de angel mijn adres.
Wat een L.. Met een hoofdletter. Met DRIE hoofdletters!

Dacht ik toch even dat ik mensenkennis had, maar helaas!

Zag vandaag een berichtje in zijn Inbox dat zei dat iemand (naam ken ik niet) er zich enorm op verheugde om hem weer te zien. Hij heeft geantwoord, maar ik kan zijn Verzonden Berichten niet lezen. Is misschien maar goed ook.

Ik ben zoooooooo boos!!!!! Op hem en op mezelf. Hoe heb ik me ooit zo in kunnen laten pakken door zo'n onbetrouwbaar figuur!!

Nou - hij hoeft zowel prive als zakelijk nooit meer iets van mij te verwachten.

Maar natuurlijk doet het wel pijn. En dat vind ik nog het ergste.
Wat een L.. Met een hoofdletter. Met DRIE hoofdletters!

Als je partner iets meer zou weten had hij misschien ook wel een woord van 3 letters voor jou, tevens met hoofdletters

Onbetrouwbaar figuur ...????
@Mooose, je hebt dus bij die postbode geen berichtje van me gevonden? Ik had het gisteren nog 1x geprobeerd... niet gelukt dus! Maar ff afwachten tot de angels weer aan het werk zijn morgen! Ik zal met een klein kwartiertje op je proosten! Hoewel afstand speelt bij mij geen rol... nr2 woonde nu ook niet precies naast de deur! Waarom die onzekerheid, is dat om wat je mij eerder al eens geschreven hebt mbt tot het type man? Dan kan ik het goed begrijpen dat je je zo voelt. Mss dingen om via mail met elkaar te bespreken, op dit topic zijn we eigenlijk een beetje buitenbeentjes geworden! Denk ook wel dat we elkaar wel wat kunnen 'leren' . Ik ben vanmiddag ook op pad geweest, heb het eigenlijk best wel erg gezellig gehad... en probeer dat gevoel vast te houden. Hier geen contact meer gehad met nr2, heb vandaag wel gehoord dat zijn vlam nog steeds in beeld is..... het doet me toch wat minder dan waar ik bang voor was!

@Silmarillion.... ik zie je post, dat moet idd pijn hebben gedaan... het was dus toch niet zo'n goed idee toegang te hebben gekregen tot zijn mailbox, of hij moet het gedaan hebben uit minder edele motieven..... Ik hoop dat die boosheid je helpt afstand te nemen!

@Jaikke, mooie tekst! Ik wens je alle geluk van de wereld!

@Heks, wanneer ik je verhaal lees heb ik toch het idee dat je nr2 alleen als toetje ziet... en ook dat jullie 'verhouding' meer gebaseerd is op sex dan wat anders... Wanneer jullie daar allebei hetzelfde over denken, wie ben ik om daar een oordeel over uit te spreken.

X t
@Teka : Ik heb de angel ook gevraagd mijn adres aan jou door te geven. Voel me af en toe beetje out of space ( beyond 2 loves ) hier en denk dat we inderdaad wel wat kunnen uitwisselen.

Waarom die onzekerheid, is dat om wat je mij eerder al eens geschreven hebt mbt tot het type man? Dan kan ik het goed begrijpen dat je je zo voelt.

Ja deels, hij is niet bepaald n open boek en eigelijk weet ik nog bar weinig van hem. Deels ook omdat ik zelf aarzelend ben en eerst wat beter op orde wil komen na n lange relatie met nr 1.

Ik pieker teveel over die man. T laat me niet los en ben soms wel ns jaloers dat jij al wat afstand en verstand hebt ingelast.

Wat goed dat je op pad bent geweest. Wat een raar gevoel he dat je soms ineens gewoon gelukkig kunt zijn met wat er is ( na al t getob ). Het was n heerlijke dag vandaag, zo mooi herfstig zonnig en warm. Ik heb er ook van genoten.

@ Silm met de lange naam :

Oef wat n eikel !! Wist hij dat jij toegang had tot zijn postbox ?

Wel vreemd dat hij dit soort berichten niet verborgen houdt.

Voel je je nu niet n private detective ? Lijkt mij heel raar om hem zo te betrappen.
@Mooose, mooie titel... beyond 2 loves....

Natuurlijk ben je aarzelend, het valt niet mee om na een lange relatie alles voor jezelf op de rit te krijgen, pff spreek uit ervaring!

Wanneer je nu zegt nog steeds niet veel van hem te weten, na 3 jaar... dan is het wel een heel erg gesloten boek en dat maakt idd onzeker. Dat gevoel had ik ook erg (te) vaak over nr2, zijn gedrag hielp ook niet erg mee in deze. Piekeren en niet los laten... je staat er mee op en gaat er mee naar bed, praat me er niet van. Tsja, afstand inbouwen? Ik moet wel, wanneer iemand niet meer wil.. dan heb je dat te aanvaarden, hoe moeilijk ook. Omdat ik net op tijd doorhad dat ik mezelf tekort deed door alleen maar met hem en mijn schuldgevoelens naar nr1 bezig te zijn, dingen niet meer liepen zoals het hoorde heb ik mezelf gedwongen me op mezelf te richten, wil me weer zeker van mezelf voelen, op mezelf durven te vertrouwen. Dat was ik heel erg kwijt en nu nog wel eens door alles wat gebeurd is.

Blij te lezen dat je ook hebt genoten vandaag... hou dat vast als het even iets minder gaat, dit pakken ze je niet meer af!

op ons! we gaan het wel redden.
Ik proost hier op jullie, TeKa en Moose. Wat zijn jullie ontzettend sterk en toekomstgericht bezig!! Erg knap hoor....

Weinig tijd nog om te scrollen, maar allemaal heel veel sterkte met jullie moeilijke beslissingen en momenten. En ook heel veel genieten als je nog in het prille stadium bent. Want inderdaad zoals jullie zelf al aangeven....dit kan niet eeuwig zo doorgaan!

X Lois
Ik lees hier telkens mee en vergelijk jullie verhalen dan met mijn situatie. Ik wéét wat een pijn en narigheid er allemaal van kan komen, en toch, en toch. 2 is verslavend als een drug. Zomaar stoppen kan ik niet.

ik heb hem vandaag gesproken en hij gaf me meteen een kus op mijn mond alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is. daarna we zijn even samen een endje om geweest. Toen heb ik maar eens gevraagd of hij spijt had van wat afgelopen keer is gebeurd. Hij gaf een beetje aarzelend antwoord, alsof hij er net als ik nog niet helemaa uit is. Het is natuurlijk niet in orde, zei hij. Het lijkt wel of hij net als ik niet goed weet wat hij met zijn gevoelens aan moet.

Toch kreeg ik de indruk dat hij (net als ik) ook wel een beetje geschrokken is van hoe we ons hebben laten gaan.

Ik zei dat ik het jammer zou vinden om het contact helemaal te verbreken met hem, hoewel dat op dit moment wel het verstandigste zou zijn natuurlijk.

Moeilijk.

Ik hoop maar dat het van beide kanten op den duur doodbloedt. Want een punt erachter zetten kunnen we allebei niet en weg bij onze partners willen we zeker niet.
Hoi allemaal,

Saskia, bij ons is het nu ook aan het doodbloeden, het kontakt werd steeds minder, en is nu minimaal. Voor jullie hoop ik dat je er een goede weg in kunt vinden, ik proef uit je berichtje dat jullie er beide wel rot over voelen en ook absoluut niet weg willen bij jullie partners.

Ik raak de draad een beetje kwijt met zoveel verhalen hier dus dan maar een grote voor iedereen die het nodig heeft.
@Lois, dank je.... hoe gaat het?

En waarom dat scrollen, ik zet gewoon via outlook een nieuw bericht naast het viva scherm en de post en ga iedere keer een post verder na mijn eigen reactie getikt te hebben...

@Saskia, idd een moeilijke situatie... sterkte!

@Muril, wanneer je er beide vrede mee hebt dat het op deze manier doodbloedt... het zij zo, mss gewoon beter!

@Mooose, you've got mail!

X t
Hoi TeKa,en alle anderen!!

Doordat ik zo weinig tijd heb nu, raak ik net als Muril het overzicht om op iedereen te reageren, een beetje kwijt! neemt niet weg dat ik wel probeer mee te lezen en ook geïnteresseerd ben in jullie verhalen.

Hoe het gaat? ik weet het eigenlijk niet....Hij laat zelf niets horen. Ik heb het tegen beter weten in zelf vrijdag toch nog geprobeerd (Ik weet 't; ZWAK!!)

Ik heb een luchtig smsje gestuurd, grapje...Ik stuurde: "lieve ogen,zachte mond, heerlijk lijf, leuke gesprekken...Oh sorry, verkeerd nummer.... ;)"

Stuurt hij terug: "Maakt niet uit." Dat bedoelt hij ook gewoon als geintje, maar ik had gehoopt dat er een beetje gesprek uit voort zou komen. Na nog een afstandelijk smsje heb ik gestuurd: "Ik geef 't op...:( " Zaterdag heb ik hem een half uur gezien. Geen speciale klik, afstand, ook van mijn kant. Ik merkte wel dat hij vond dat ik er goed uit zag. 's avonds belde nr1 hem, het eerste wat hij zei was dat hij vergeten was te zeggen dat hij mijn nieuwe kapsel zo goed vindt staan en dat hij,nr1, dat nog even tegen mij moet zeggen...!! Ik was perplex. Wat betekent dat nou? Hij maakt eigenlijk nooit van die complimenten en dat tegen mijn nr1, met zijn nr1 op de achtergrond. Zou hij gemerkt hebben dat ik me rot voelde en zoiets had van: "Ik weet 't ook niet meer, ik geef op"?

Gelukkig heb ik het zo druk nu, dat ik geen tijd heb om echt te voelen wat ik voel. Krijg steeds meer de balen van het feit dat ik nauwelijks iets van hem terug krijg. Het is alleen maar geven. Ik weet dat hij in zijn hart wel anders zou willen, maar het gewoon niet aandurft. Op mijn beurt denk ik dan: "Ben nou eens een vent en zorg dat je het minimale geeft waardoor we allebei met een glimlach kunnen lopen. En niet hij alleen!"

Zo het is er weer uit....Vandaag heb ik niets gedaan (qua sms dan..), morgenavond zie ik hem weer. Ik wacht maar af.. Blèh!

X Lois
@ Teka, you've got mail.

Ik geloof dat we allemaal n beetje last hebben van de drukte.

Ik ook, zou graag even wat meer energie hebben om alles te volgen.

Komt wel weer !!
Vraagje;

Wie van jullie heeft nu door het bestaan van een nr2 besloten weg te gaan bij nr1? Met kids?

En hoe gaat het nu, voel je je beter echt alleen dan alleen nog met nr1?

Verstandelijk weet ik dat ik nu ik weer nr2-loos ben het echt niet meer vinden kan bij nr1, het is allemaal schijn, ik leef op de automatishe piloot, en doe dat eigenlijk al jarenlang, voor mijnkids, en dan kan iedereen wel 'roepen' dat hebben ze heus wel door, maar echt niet, dat heeft niemand door,

wat ik nou eigenlijk probeer te vragen, hebben jullie er spijt van of is het juist een bevrijding, hoe voelen jullie kids zich,

Eigenlijk vind ik dat mijn nr2 precies hetzelfde doet, want diep in ons hart weten we dat we eigenlijk weg moeten bij onze nr1, en niet eens om bij elkaar te zijn, maar uit gevoel bedoel ik, klinkt weer warrig he maar hoop dat jullie het begrijpen, groetjes Anna
@Lois, je probeerde weer een reactie uit te lokken... die (alweer) niet kwam.. frustrerend idd. Je hebt gelijk met nu te denken wees eens een kerel! Ben toch wel benieuwd hoe het vanavond is gegaan.

@Anna, de komst van nr2 heeft er idd toe geleid dat ik besloot weg te gaan bij nr1, hij was een eye-opener die dit wss versneld heeft, ik was mss vroeger of later toch wel gegaan. Of ik me nu gelukkiger voel? Soms wel, soms niet. Het is er niet gemakkelijker op geworden, nu ik ook nr2-loos ben moet ik mijn eigen weg zien te vinden. Gelukkig hadden wij geen kids, dat had het allemaal nog ingewikkelder gemaakt. Ik begrijp je wel wanneer je zegt eigenlijk weg te moeten bij nr1; je ontneemt elkaar de kans op een gelukkigere relatie...

Ik wens je wijsheid!

X t
@Pieterk,

Dank je voor je genuanceerde mening...

Eerlijk gezegd, ik denk dat mijn partner het niet eens zo erg zou vinden om mij te betrappen (op gevoelens) met een ander. Het zou hem eindelijk de juiste reden geven om de relatie te stoppen.

Enige probleem voor hem: hij heeft nog niemand anders die voor hem doet wat ik voor hem doe.

@ alle anderen, die hier regelmatig meelezen: ik heb nr. 2 nog niet gezien of gesproken, alleen zakelijk gemaild en gechat. Ben benieuwd hoe ik op hem reageer als ik hem weer zie, maar moet wel zeggen dat ik er tot nu toe geen enkele moeite mee heb om koel en professioneel te blijven. Met af en toe een hele kleine steek onder water die hij wijt aan mijn veel te drukke werkzaamheden op het moment.

De "belastende" e-mail + het agenda-item heeft hij intussen verwijderd. Misschien heeft hij dus wel iets door. Ik vind het prima. Ik voel me belazerd en dat is de beste "cure" die ik kon krijgen...
Eerlijk gezegd, ik denk dat mijn partner het niet een zo erg zou vinden om mij te betrappen (op gevoelens) met een ander. Het zou hem eindelijk de juiste reden geven om de relatie te stoppen.

Enige probleem voor hem: hij heeft nog niemand anders die voor hem doet wat ik voor hem doe.

Sil dus jij stelt je compleet afhankelijk op naar 2 mannen, laat hen alle keuzes voor jouw eigen leven bepalen en hen gevoelsmatig over je heen rollebollen zoals zij daar even persoonlijk, zonder rekening met jou te houden, zin in hebben?
Pieterk, jouw eerste zin brengt mij op een gedachte die ik al eerder heb gehad.

Vanmorgen ging mijn man extreem vroeg naar zijn werk.

Toen kwam in mij op: stel dat hij (óók) een ander heeft? Hoe zou ik dan reageren?

Ik kwam tot de conclusie dat ik dat op dit moment, gek genoeg, een enorm hilarisch idee vind!

Maar goed, misschien heeft hij het gewoon erg druk op z'n werk en wilde hij wat eerder beginnen zodat hij vanmiddag wel gewoon op tijd weg kan.

En ik ben nog altijd de verdorven en overspelige vrouw.

Een schrale troost: er is een man die net zo verdorven is als ik. Ik sta niet helemaal alleen...
Anna, ook bij mij heeft de NR2 mijn ogen geopend om weg te gaan bij nr1. Ik wist wel gelijk dat nr2 geen optie was om een nieuwe relatie mee te beginnen. Ik ben nu dus alleen (wat heet alleen, ik heb 2 schatten van kinderen). En eerlijk is eerlijk ik vind het heerlijk. Eindelijk al die irritatie weg. Ik deed altijd alles alleen (naar feestjes, met de kinderen, huishouden) maar hij was ook ergens aanwezig en ik zorgde voor hem. En nu hoef ik alleen nog maar voor mijzelf en de kinderen te zorgen (en dat laatste is natuurlijk geen enkel probleem, logisch). De kinderen vinden het jammer dat ze papa zo weinig zien maar ze zijn er erg door veranderd (positief) durven meer, lopen minder op hun tenen. En dit vind ik heel erg want ik dacht ook altijd dat ik voor hen moest blijven en dat zij niets merkten van de situatie. Nou daar had ik me dus verschrikkelijk in vergist. Kinderen zien, horen en merken meer dan je denkt.

Sterkte!

Sil waarom wil je dat híj de relatie beïndigd, waarom doe je het zelf niet? Lekker he zo'n nr2 en tuurlijk weet hij het, hij heeft ze niet voor niets verwijderd.

Saskia, lijkt wel een comedy dan. Jij een nr2 en geheimzinnig doen en hij een nr2. Leuk materiaal voor een real live soap
Dag meiden,

Goeie genade, wat valt er veel bij te lezen. En ligt het aan mij, of zijn het bijna allemaal aflopende verhoudingen met nr. 2?

Ik sta nu op het punt om weg te gaan naar een klant ver weg. Er komt dus een overnachting bij kijken. Tja, en wie gaat ermee?

Nou, jullie mogen best weten; ik ben werkelijk bloed en bloed nerveus. Mijn darmen zijn van slag, bloeddruk is aan de kook en kan me nergens op concentreren. Het voelt alsof ik mijn eerste afspraakje heb. Heb m'n koffer 10 x in en uitgepakt. Zal ik dit meenemen of zal hij dat niet zo mooi vinden? AAAAACH! Vreselijk!

Mijn nr. 1 heeft me succes gewenst........dan voel je je wel schuldig op dat moment. Maar helaas is dat maar even.

Voor een ieder veel geluk en wijsheid en tot de volgende keer.

Groeten, Mega

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven