Twijfels

03-02-2018 22:09 29 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hallo wil graag mening. want kan echt geen beslissing nemen zal even kort houden ik woon al jaren in antwerpen. heb twee kinderen maar heb nu al 3 jaar en relatie maar is altijd aan uit geweest hij.heeft.mij 3 keer laten zitten voor. andre. vrouw maar daar na stuurde. hij me weer dat hij spijt had in mei . en ik was gwn nog verlieft en toen zij hij dat we samen moeten wonen hij woont in.regio Limburg en ik ben sinds. zomer hier mijn kinderen gaan hier naar school en heb in november mijn sociale woningen opgezegd. . na en maand had ik spijt want die man die doet niets voor mij en mijn kinderen.en hij heeft ook en zoon die om de twee weken komt en hij doet altijd een scheiding tussen mijn kinderen en zijn kind als die zoon er is doet hij helemaal anders ook naar ons en hij koopt nooit eten behandelt me niet als zijn vrouw ik leef nog altijd op mijn eigen kosten die zit 24 op 24 op gsm nooit aandacht 1 keer per maand sex en nooit samen buiten hier in zijn dorp en toen stuurde ik nog mail naar volkshuisvesting da ik mijn woning terug wil da ik spijt heb maar mensen help mij want kan al weken niet slapen door gedachten en die geven mijn woning terug op voorwaarde van controle dus 28 februari moet ik of wel mijn huis verlaten of terug er in maar op 1 kant dacht ik bij hem blijven wonen. want ondertussen is mijn adres hier ook dus hier blijven wonen en sparen tot ik en Andere woning vindt of gewoon terug gaan want op 1 kant denk ik waar gaan mijn kinderen beter leven hebben in Antwerpe of hier in Limburg aub graag advies.
anoniem_363810 wijzigde dit bericht op 03-02-2018 22:11
Reden: Tip fouten
13.70% gewijzigd
Alweer? 1 topic was niet genoeg?
Helaas. Sta je wel opnieuw ingeschreven overal?
Bel maandag maatschappelijk werk voor hulp, want je klinkt niet echt stabiel en goed voor jezelf en je kinderen.
Heb het verbeterde ja sorry ben. Nog nieuw en heb eerde nog nooit iets geplaatst .
Gebruik alinea's en pas de interpunctie aan, dit is niet leesbaar
Ga maar terug.
Uit wat je zegt maak ik op, dat het met deze man niks is.
Dan lijkt het me beter terug te gaan en er het beste van te maken.
Heb je in Antwerpen iemand die je kan steunen?
Volgens mij doe je er verstandig aan terug te gaan. Deze man maakt jou nu al ongelukkig. Dat wordt echt niet beter.
Wat een warboel. Ik snap er weinig van, alleen dat je leven een puinhoop is.
Wat is dit voor tekst? Kan er geen touw aan vastknopen.
:hug: Je mag hier eigenlijk geen medisch advies geven, maar ik zeg ademhalingsoefeningen doen en een glas warme geitenmelk met anijs.
We should have each other with cream.
En warme sokken.
We should have each other with cream.
Een vrouw die andre heet?
En verder heb ik het 5x door moeten lezen om er iets van te snappen.
Maar dat zal wel aan mei liggen
Hoofdletters zijn wel zo prettig.
Wel.lekker.veel.punten.gebruikt.in.je.tekst!
Labalade schreef:
04-02-2018 00:31
Wel.lekker.veel.punten.gebruikt.in.je.tekst!
.
Jij maakt ook echt overal een punt van he ?
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
04-02-2018 00:43
.
Jij maakt ook echt overal een punt van he ?
Klopt. Punt.
Ik geef je groot gelijk!
KIES VOOR JEZELF! Ga als de donder weer terug naar waar je vandaan kwam. Deze man maakt MISBRUIK van jou. Het ergste is dat JIJ dat als geen ander weet!! Maar toch blijf je bij hem terug komen! WAAROM?? Weeg voor jezelf af of je vaker gellukig met hem bent of vaker ongelukkig.

Het is tijd om verder te gaan. Het is ten eerste sneu voor jou, maar het aller ergste is het voor je kinderen. Vergeet ook niet dat zij jou als voorbeeld functie zien, en jij voor hun het pad aan geeft. Zet je kinderen AUB op de eerste plaats een niet je eigen onzekerheid die gevoed moet worden. Voor jou is het misschien te laat, maar JIJ maakt het het verschil voor je kinderen. Als die het huis uit zijn kan je weer doen en laten wat je wil. MAAR NU MOET JE VOOR HUN STERK ZIJN EN ZE LATEN ZIEN; THAT YOU RUN THE WORLD!!!!!!!

het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan! STERKE
heb twee kinderen maar heb nu al 3 jaar en relatie maar is altijd aan uit geweest hij.heeft.mij 3 keer laten zitten voor. andre. vrouw maar daar na stuurde. hij me weer dat hij spijt had in mei . en ik was gwn nog verlieft en toen zij hij dat we samen moeten wonen hij woont in.regio Limburg en ik ben sinds. zomer hier mijn kinderen gaan hier naar school en heb in november mijn sociale woningen opgezegd.

En dat vind jij een logische/verstandige gang van zaken?
Ik probeerden gewoon betje mijn relatie te vertellen en om goede raad. Maar ik zie hier gewoon mensen die mij uitgelachen voor tip fouten. Ja tis niet André maar ik bedoelde iemand andersss dus en andre vrouw maar tja toch bedankt voor jullie commentaar!
Kun je wat structuur aanbrengen in die brij van woorden? Dan begrijpt iedereen je tenminste en kunnen we advies geven.
De adviezen uit je vorige topic opvolgen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Terug naar antwerpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven