Twijfels
zaterdag 3 februari 2018 om 22:09
Hallo wil graag mening. want kan echt geen beslissing nemen zal even kort houden ik woon al jaren in antwerpen. heb twee kinderen maar heb nu al 3 jaar en relatie maar is altijd aan uit geweest hij.heeft.mij 3 keer laten zitten voor. andre. vrouw maar daar na stuurde. hij me weer dat hij spijt had in mei . en ik was gwn nog verlieft en toen zij hij dat we samen moeten wonen hij woont in.regio Limburg en ik ben sinds. zomer hier mijn kinderen gaan hier naar school en heb in november mijn sociale woningen opgezegd. . na en maand had ik spijt want die man die doet niets voor mij en mijn kinderen.en hij heeft ook en zoon die om de twee weken komt en hij doet altijd een scheiding tussen mijn kinderen en zijn kind als die zoon er is doet hij helemaal anders ook naar ons en hij koopt nooit eten behandelt me niet als zijn vrouw ik leef nog altijd op mijn eigen kosten die zit 24 op 24 op gsm nooit aandacht 1 keer per maand sex en nooit samen buiten hier in zijn dorp en toen stuurde ik nog mail naar volkshuisvesting da ik mijn woning terug wil da ik spijt heb maar mensen help mij want kan al weken niet slapen door gedachten en die geven mijn woning terug op voorwaarde van controle dus 28 februari moet ik of wel mijn huis verlaten of terug er in maar op 1 kant dacht ik bij hem blijven wonen. want ondertussen is mijn adres hier ook dus hier blijven wonen en sparen tot ik en Andere woning vindt of gewoon terug gaan want op 1 kant denk ik waar gaan mijn kinderen beter leven hebben in Antwerpe of hier in Limburg aub graag advies.
anoniem_363810 wijzigde dit bericht op 03-02-2018 22:11
Reden: Tip fouten
Reden: Tip fouten
13.70% gewijzigd
zondag 4 februari 2018 om 01:19
KIES VOOR JEZELF! Ga als de donder weer terug naar waar je vandaan kwam. Deze man maakt MISBRUIK van jou. Het ergste is dat JIJ dat als geen ander weet!! Maar toch blijf je bij hem terug komen! WAAROM?? Weeg voor jezelf af of je vaker gellukig met hem bent of vaker ongelukkig.
Het is tijd om verder te gaan. Het is ten eerste sneu voor jou, maar het aller ergste is het voor je kinderen. Vergeet ook niet dat zij jou als voorbeeld functie zien, en jij voor hun het pad aan geeft. Zet je kinderen AUB op de eerste plaats een niet je eigen onzekerheid die gevoed moet worden. Voor jou is het misschien te laat, maar JIJ maakt het het verschil voor je kinderen. Als die het huis uit zijn kan je weer doen en laten wat je wil. MAAR NU MOET JE VOOR HUN STERK ZIJN EN ZE LATEN ZIEN; THAT YOU RUN THE WORLD!!!!!!!
het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan! STERKE
Het is tijd om verder te gaan. Het is ten eerste sneu voor jou, maar het aller ergste is het voor je kinderen. Vergeet ook niet dat zij jou als voorbeeld functie zien, en jij voor hun het pad aan geeft. Zet je kinderen AUB op de eerste plaats een niet je eigen onzekerheid die gevoed moet worden. Voor jou is het misschien te laat, maar JIJ maakt het het verschil voor je kinderen. Als die het huis uit zijn kan je weer doen en laten wat je wil. MAAR NU MOET JE VOOR HUN STERK ZIJN EN ZE LATEN ZIEN; THAT YOU RUN THE WORLD!!!!!!!
het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan! STERKE
zondag 4 februari 2018 om 01:50
heb twee kinderen maar heb nu al 3 jaar en relatie maar is altijd aan uit geweest hij.heeft.mij 3 keer laten zitten voor. andre. vrouw maar daar na stuurde. hij me weer dat hij spijt had in mei . en ik was gwn nog verlieft en toen zij hij dat we samen moeten wonen hij woont in.regio Limburg en ik ben sinds. zomer hier mijn kinderen gaan hier naar school en heb in november mijn sociale woningen opgezegd.
En dat vind jij een logische/verstandige gang van zaken?
zondag 4 februari 2018 om 02:34