Uit elkaar na 11 jaar

26-06-2019 12:41 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal.

Wil weer veel van mij afschrijven, want voel me zo alleen, zo onzeker, zo verdrietig...
Ik voel vanalles!

Vorige week heeft mijn vriend uit het niets besloten dat hij wil stoppen met onze relatie. Dat hij terug vrij wil zijn, dat hij terug kan profiteren van zijn leven...
Hij zei letterlijk; ik zal er misschien spijt van krijgen, maar je krijgt eerder spijt van de dingen die je niet gedaan hebt...

We hebben een huis samen gekocht, een zoontje samen van 3,5 jaar.

We zijn zo goed als elkaars eerste liefde.
Maar het zat zo goed tussen ons. We wisten wat we hadden aan elkaar en wat niet. We kennen elkaar door & door...

Hij had enkele dagen tijd voor zichzelf genomen, mij achter gelaten met ons zoontje, in ons huis...
Ik ging kapot hier, kon enkel maar huilen en hopen dat hij terug kwam, me vastnam en zei dat alles goed kwam...

Maar maandag is hij terug gekomen, om te praten. Niet het gesprek dat ik voor ogen had.
Nee... Direct kort op de bal. We gaan het huis verkopen, hij wil het beste voor mij en ons zoontje. Maar omdat hij zelfstandige is moet ik me een beetje naar hem zetten ivm ons zoontje
(De dagen dat hij nog klanten heeft na zijn werk, al de zaterdagen dat hij werkt...)

Hij heeft zijn koffers ingepakt en gaat naar zijn moeder...
En ik probeer me sterk te houden, maar het doet allemaal zo’n pijn!!
Hij doet ook zo kil, afstandelijk... We kennen elkaar al zo lang en nu lijkt het alsof het hem niets doet. Alsof ik niets meer voor hem beteken... Na al die jaren lief & leed te hebben gedeeld.

We zijn onlangs nog op weekend gegaan samen en dat was super! Zo genoten van elkaar, zo veel gezegd nog tegen elkaar.
En nu is het over...
Wil hem zo graag terug knuffelen, kussen, dat hij gewoon terug thuis komt en dat we onze dag vertellen tegen elkaar...

Gisteren om 19u ben ik naar een vriendin gegaan, hij was thuis.
Kom ik om half 1 s'nachts thuis. Is hij nog wakker (terwijl hij de vorige dagen dat ik thuis was gewoon ging slapen, zonder iets te zeggen...)
Heeft hij alle alcohol dat in huis lag opgedronken. Maar echt alles, zelfs een fles dat er al een jaar ligt.
Begint hij ineens doodleuk zijn koffer te pakken.
Deed me zoveel pijn dat ik dat moest aanzien. Kon hij dat niet al eerder doen? Beseft hij niet hoeveel pijn het mij doet?
Of doet hij het ervoor?

Hij was mijn eerste, mijn ideaalbeeld van een man, iemand die ik echt dood, doodgraag zie. En ik ken hem niet meer...
ik kon zo mezelf zijn bij hem en hij ook bij mij...
Ik moet hierdoor, ik moet me sterk houden. Maar momenteel doet alles zo’n pijn, men gedachten zijn altijd bij hem. Eender waar ik zit...

We hebben nog zo’n lange weg te gaan met het huis, waar ik nu alleen in zit. Waar ik de moed niet voor heb om het hier op te ruimen, alles alleen te doen...

Ik wil dat de pijn stopt...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook te weten gekomen dat hij een ander heeft leren kennen...
Ook een mooi meisje. Terwijl ik nog geen 10 meter van hem stond... Maar ik was op ons zoontje aan het letten...
hij deed iets met haar...

Wie ben ik dan? Terwijl ik ook elke dag men best doe, terwijl hij elke dag zei tegen mij dat ik mooi was. Perfect voor hem...
En toch...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen advies alleen dat ik begrijp dat dit heel verdrietig is voor jou en je zoontje. :hug:
Wat 'n lul. Hij wil vrijheid en een andere meid neuken terwijl hij jou met jullie kind laat zitten. Ik zou co-ouderschap afdwingen.
vdw schreef:
26-06-2019 12:43
Ik ben ook te weten gekomen dat hij een ander heeft leren kennen...

Ik wist na twee zinnen al dat deze aap uit de mouw zou komen. Het klinkt allemaal heel mooi, z'n vrijheid terug willen, maar hij heeft dus gewoon een ander en heeft jeuk. En daar laat je je gezin met een klein kind natuurlijk voor in de steek. Lamzak.

Sterkte, TO. Je bent niet de eerste en niet de laatste die dit overkomt. Hopelijk is dat een troost. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor je. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! :hug:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
oh meisje toch.... Wat vreselijk...
Ik wens je heel veel kracht toe, want dat zul je nodig hebben. Maar je zult er op den duur achter komen dat je veel sterker bent dan je nu denkt...
:hug:
redbulletje schreef:
26-06-2019 12:55
Wat 'n lul. Hij wil vrijheid en een andere meid neuken terwijl hij jou met jullie kind laat zitten. Ik zou co-ouderschap afdwingen.
Eens, wat nou vrijheid? Hij is vader.
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten dat ie spijt krijgt. Maar daar heb je nu niets aan. Sterkte :hug:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Je kon op je vorige topic hierover verder gaan...

Maar ik begrijp wat je voelt, heb erg lang geleden hetzelfde meegemaakt.

Maar probeer de realiteit in te zien, jullie hadden het niet zo goed als jij jezelf wijsmaakt. Jij ziet deze man waarschijnlijk wel erg graag en je meent het heel goed maar hij heeft nu al minstens voor de 2de keer een ander. Hij denkt er dus anders over.
Hoe dan ook moet je hier door, denk aan jezelf en je kind en bescherm jezelf, ook financieel.
Heel veel sterkte.
RikM schreef:
26-06-2019 12:56
Ik wist na twee zinnen al dat deze aap uit de mouw zou komen. Het klinkt allemaal heel mooi, z'n vrijheid terug willen, maar hij heeft dus gewoon een ander en heeft jeuk. En daar laat je je gezin met een klein kind natuurlijk voor in de steek. Lamzak.

Sterkte, TO. Je bent niet de eerste en niet de laatste die dit overkomt. Hopelijk is dat een troost. :hug:
Inderdaad. Was ook het eerste wat ik dacht, die heeft een ander.

Neem een advocaat in de arm en regel de zaken goed voor jou en je zoon. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet verder op je andere topic? Het is immers hetzelfde verhaal.

Ik vind het voor jou heel triest en wens je sterkte.

Jouw vriend is meerdere keren verliefd geweest op een ander. Reden voor hem om niet in een relatie te willen zitten. De vraag aan jou is of jij in een relatie wil zitten met een man die steeds weer verliefd wordt op een ander.

Jullie waren heel jong toen jullie een relatie kregen. Kennelijk heeft hij behoefte om in te halen wat hij toen niet heeft kunnen doen, omdat hij in een vaste relatie zat.

Dat hij jou bijna voltijds met jullie kind opzadelt vind ik wel heel makkelijk van hem. Hij is net zo verantwoordelijk voor jullie kind als jij. Stuur aan op een goede omgangsregeling. Zorg ook dat de zaken financieel goed wordt geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Na je eerste post dacht ik al meteen dat er een ander in het spel was. Sommige mensen denken dan nog maar met 1 lichaamsdeel en daarmee bedoel ik niet de hersenpan.

Ik vind het heel erg voor je dat hij jou en jullie kindje dit aandoet, maar ik denk dat je uiteindelijk beter af bent zonder een man die jullie niet als prioriteit heeft. Hij gaat je alleen maar vaker pijn doen als jullie samen zouden blijven. Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Een man die jeuk heeft en daarvoor zijn gezin verlaat zou ik financieel tot op het bod uitkleden en co- ouderschap afdwingen. Eens even kijken of hij het dan nog fijn vindt om vrij te zijn.

In alle andere gevallen zal ik een stuk milder zijn. Het kan dat de koek op is maar dan ga je er eerst alles aan doen om weer nader tot elkaar te komen. Dit is wel het toppunt van egoïsme. Je man's jeuk is belangrijker dan zijn kind. Hup..... snel ermee het kanaal in.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend naar voor je, ik kan me alleen maar voorstellen hoe ontzettend veel pijn dat moet doen... Ik kan het niet begrijpen dat je als vader van een 3,5 jaar oud kind het belangrijker vind om vrij te zijn. Je bent niet vrij, je bent altijd verantwoordelijk voor je kind.

heel veel sterkte hiermee!
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
elmoni schreef:
26-06-2019 13:21
Een man die jeuk heeft en daarvoor zijn gezin verlaat zou ik financieel tot op het bod uitkleden en co- ouderschap afdwingen. Eens even kijken of hij het dan nog fijn vindt om vrij te zijn.

In alle andere gevallen zal ik een stuk milder zijn. Het kan dat de koek op is maar dan ga je er eerst alles aan doen om weer nader tot elkaar te komen. Dit is wel het toppunt van egoïsme. Je man's jeuk is belangrijker dan zijn kind. Hup..... snel ermee het kanaal in.
Nou inderdaad! Wraak is zo veel belangrijker dan het belang van het kind.

Sterkte TO, het voelt niet zo, maar ooit wordt je leven weer leuk. Pak jezelf iig bij elkaar voor je kind.
redbulletje schreef:
26-06-2019 12:55
Wat 'n lul. Hij wil vrijheid en een andere meid neuken terwijl hij jou met jullie kind laat zitten. Ik zou co-ouderschap afdwingen.
.
Nu heb je toch eens een punt RB.

To, hoe eerder je ex beseft dat hij wel van jou af kan, maar niet van jullie kind hoe beter. Niet akkoord gaan met een scheve verdeling van zorg, ook al voelt het alsof je je kind helemaal niet wilt delen. Voor jullie toekomst (van jou èn je kind) is het zo belangrijk dat jij ook de kans krijgt iets op te bouwen en voldoende inkomen te genereren. Sterkte.
anoniem_655bb3a5270cd wijzigde dit bericht op 26-06-2019 13:28
2.72% gewijzigd
elmoni schreef:
26-06-2019 13:21
Een man die jeuk heeft en daarvoor zijn gezin verlaat zou ik financieel tot op het bod uitkleden en co- ouderschap afdwingen. Eens even kijken of hij het dan nog fijn vindt om vrij te zijn.

In alle andere gevallen zal ik een stuk milder zijn. Het kan dat de koek op is maar dan ga je er eerst alles aan doen om weer nader tot elkaar te komen. Dit is wel het toppunt van egoïsme. Je man's jeuk is belangrijker dan zijn kind. Hup..... snel ermee het kanaal in.

Zit dat bij je lurven en je kladden?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dan dat hij zelfstandige is en elke zaterdag moet werken, jij moet straks ook fulltime werken.
Dus gewoon jullie kind om de week opvangen. Hij is nooit meer vrij, hij heeft een kind waar hij voor moet zorgen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat het 'uit het niets' is, maar in augustus vorig jaar schreef je al dat je vriend verliefd was op een ander.

Ik snap heus hoe verdrietig deze situatie is, maar de alarmbellen waren er gezien je topics al langer. En dat hij nu zo kil is, komt natuurlijk omdat hij hier in zijn hoofd al veel langer mee bezig is.

Neem een advocaat en ga dingen regelen. Sterkte. :redrose:
redbulletje schreef:
26-06-2019 12:55
Wat 'n lul. Hij wil vrijheid en een andere meid neuken terwijl hij jou met jullie kind laat zitten. Ik zou co-ouderschap afdwingen.
Sorry maar: :rofl:

Reactie is geheel volgens de verwachtingen.

TO: wat ik bijzonder vind, is dat jij dacht dat jullie een fantastische relatie hadden en dat je dus een compleet ander beeld had dan hij.

In ieder geval lijkt me dat je beter af bent zonder hem, hoe pijnlijk dat op dit moment ook is.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar zeg. Het wordt uiteindelijk echt beter, maar je moet hier wel doorheen.

Wat een slappe zak trouwens, dat hij denkt jou met de kleine achter te laten. Zo werkt dat dus niet als je een kind hebt en dat hoef je zeker niet te accepteren.

Heel veel sterkte, regel dingen goed voor jezelf!
Allereerst: wat klote voor je! Dit gun je niemand en doet hartstikke pijn.

Maar: het is nu gebeurd. Hij komt niet meer bij je terug (en wat ik lees in je topics, moet je dat ook HELEMAAL niet willen!!!).

Dus: get your shit together en ga aan je eigen toekomst werken en aan de beste toekomst voor je zoon. Zoek zo snel mogelijk een advocaat/mediator die je kan helpen met op een rijtje zetten wat je moet gaan regelen en welke mogelijkheden je hebt. Ga je zeker niet 'een beetje naar hem zetten' omdat hij op zaterdag werkt. Prima, jij alle zaterdagen, dan hij alle zondagen (of zoiets).

Ik weet niet hoeveel dagen je werkt, maar als blijkt dat je meer dagen moet gaan werken om een beetje een leuk inkomen te verdienen, moet je dat zo snel mogelijk meenemen in een goede verdeling. Hij wil vrijheid, prima, dat regelt hij dan maar om zijn zoon heen, maar niet ten koste van jouw verdere toekomst!

Sterkte met alles.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
26-06-2019 13:23
Nou inderdaad! Wraak is zo veel belangrijker dan het belang van het kind.
'In het belang van het kind' laten veel vrouwen zich afschepen met een fooitje.

Er is niks mis met hem wijzen op zijn verantwoordelijkheden als vader, en op het feit dat die verantwoordelijkheid niet stopt omdat hij zo graag een ander wil neuken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
26-06-2019 12:55
Wat 'n lul. Hij wil vrijheid en een andere meid neuken terwijl hij jou met jullie kind laat zitten. Ik zou co-ouderschap afdwingen.
Hoewel ik vind dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen, vraag ik me af hoe je een co ouderschap wil afdwingen. Er zijn genoeg mannen die een omgangsregeling hebben en hun kind niet te zien krijgen, omdat de moeder dwarsligt, dus blijkbaar is dat moeilijk af te dwingen.

Het rechtssysteem werkt in het voordeel van de moeder, maar ik vraag me af hoe het systeem kan afdwingen dat een vader zijn kind in huis neemt, zodat de moeder ook vrijheid heeft. Ik denk dat de basis van het voordeel daar een nadeel wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven