Unhappy single? Samen zijn we hier unhappy singles :)

16-08-2018 21:08 3045 berichten
Ik kan wel weer schrijven in mijn dagboek, maar die zegt niks terug :) En heb behoefte aan relativering, gesprekspartners en ook ben ik benieuwd of ik nu nou de enige ben....Of in ieder geval de enige die er open over is :)

Ik ben unhappy single. Er lijkt wel hier een taboe op te rusten, want iedereen is happy single. Natuurlijk is samen leuker, maar alleen moet je het ook fijn kunnen hebben. Nou, ik vind er maar weinig aan. Ik kan mijzelf prima vermaken, maar regelmatig ook niet (soms wanneer ik iets leuks doe) en dan vliegen de muren, mijn gevoelens en gedachtes mij aan.

Ik vind het jammer dat ik tegen een muur van onbegrip stuit, zowel van mensen in een relatie als andere singles. Het is zoals het is, dus je kan het maar beter accepteren en het beste ervan maken. Maar wanneer dat niet altijd lukt, dan lijkt het alsof mensen niet zo goed weten te reageren. Ik hoef heus niet gelijk bij je op de sofa te liggen en mijn diepste problemen erover te delen. Maar iets meer in de trant van: (ongewild) single zijn suckt!

Voordat iedereen erover heen valt. Ik heb een prima leven met wat vrienden en ben bezig om contacten op te doen en mijn kennissenkring uit te breiden. Dat gaat schelen. Ik ben wisselend actief aan het daten. Soms geen zin en te druk met (leuk) werk. Soms is het even weer leuk en dan heb ik weer een paar dates gehad. Ik laat het een beetje op zijn beloop :)

Mijn relatiecv, voor wie het interesseert :-P)
Kalverliefde van een paar maanden. En 2 liefdes gehad. 4 en 5 jaar. Daarna nog een intense relatie gehad van een paar maanden, waar ik wisselend nog liefdesverdriet van heb. Allemaal stuk voor stuk fijne mannen. Met hun tekortkomingen, die heb ik ook en daardoor was de relatie niet perfect maar grotendeels van de tijd wel goed. We pasten niet bij elkaar of de tekortkomingen braken ons op. Ik spreek bijna al mijn exen nog. Ik herken mij zelden in sommige horrorverhalen op het forum. Ik realiseer mij dat ik daarmee geluk heb gehad dat ik hele fijne mannen en fijne relaties heb gehad. Ik weet hoe het is om geliefd te worden door je lief en samen door het leven te gaan. Ik heb ze nog niet gehoord, maar het is wachten wanneer iemand zegt: onbegrijpelijk dat jij single bent. Jij bent zo leuk! :roll:

We weten niet hoe het leven loopt en wie weet blijf ik wel even single en blijft die behoefte om erover te praten en schrijven. Kan ik ook eens mijn dagboek met rust laten ;-D Dus klets away :) Wat is jouw relatiecv? Hoe beleef jij je singleleven? Wat zijn de momenten dat je haat om single te zijn en wanneer juist niet (elk nadeel hep zijn voordeel :hihi: ) Wat zeggen mensen over jou als single? Kijk je ook weleens jaloers naar stelletjes? Hoe doe je sommige dingen als single (die spin loopt echt niet vanzelf de deur uit :O )
mick87 schreef:
29-10-2019 20:53
@LoveStar happy new topic alvast! Ik sluit me daar niet bij aan, want een half jaar geleden werd mijn vrijgezellenstatus plotsklaps na jááren (8 jaar) opgeheven. Nu helemaal happy :-) al was ik dat als single ook wel. Ik herken je van wat hier geschreven wordt.

Lieve singles: leef je leven, en wie weet is alles ineens anders. "Ergens om de hoek wacht soms geluk".
Jeetje, zijn jullie alweer 6 maanden samen :D Wat gaat de tijd snel! Heerlijk om te horen dat iemand 'van ons' het geluk heeft gevonden weer. Daar kan ik zo van genieten en op teren :heart:

Gelukkig zien we je niet meer op het nieuwe topic Mick :)
Mijn moeder zegt dat ik misschien te gericht ben op een relatie. Maar ik wil het zo graag. Ik wil zo graag settelen. Dat is warm en gezellig en oneindig veel leuker dan single thuis alleen zitten. Ik heb het negen maanden mogen ervaren. Ik vind het nu niet leuk. Koud, saai, eenzaam, taai, droog, onbestemd, een tunnel leidend naar een zwart gat, en betekenisloos. Wel veilig en voorspelbaar en autonoom. Zolang er geen zm-gedachten zijn ook rustig.
Lovestar schreef:
29-10-2019 22:00
Maar om nu motor te gaan rijden voor een leuke man :rofl:

Ja motorrijden is voor veel mensen ook een sociale activiteit.
Aaa dit lees ik nu ik eigenlijk als een malle moet gaan slapen omdat ik morgenochtend met het vliegtuig moet (uh, wil). @Lovestar: ik kijk ff of ik morgenochtend niet te gaar ben, anders zul je nog ff moeten wachten!

Hier eh, gaat het wel oké eigenlijk. Ik weet nog niet zo goed wat ik kan verwachten in deze relatie, we zijn nu sinds mei aan het daten (!). Dat maakt me wel snel wat onzeker, ik kan het minder goed loslaten en zien waar het loopt. En weet je, dat is eigenlijk prima, ik moet niet meer onbewust vinden dat ik moet 'ontdooien', het is zoals het is.

Maar goed. Eerst slapen. :)
joysjuhhh schreef:
29-10-2019 23:20
Aaa dit lees ik nu ik eigenlijk als een malle moet gaan slapen omdat ik morgenochtend met het vliegtuig moet (uh, wil). @Lovestar: ik kijk ff of ik morgenochtend niet te gaar ben, anders zul je nog ff moeten wachten!

Hier eh, gaat het wel oké eigenlijk. Ik weet nog niet zo goed wat ik kan verwachten in deze relatie, we zijn nu sinds mei aan het daten (!). Dat maakt me wel snel wat onzeker, ik kan het minder goed loslaten en zien waar het loopt. En weet je, dat is eigenlijk prima, ik moet niet meer onbewust vinden dat ik moet 'ontdooien', het is zoals het is.

Maar goed. Eerst slapen. :)
Fijne reis en trip gewenst! :D
We zien wel wanneer er een nieuw topic komt :)

Er zaten tussen jullie dates soms ook even wat tijd tussen toch? Maar los daarvan, het is bijna een half jaar. Dus inmiddels wel een acceptabele tijd voor een DTR: Define The Relationship. Persoonlijk had ik niet zo lang kunnen en willen wachten. Maar ik ben vrij intens en dingen gaan sneller bij mij :) Ik kan misschien hoogstens 2 a 3 maanden wachten denk ik. Hangt ook van het contact af eigenlijk. Als je elkaar maar 1x per maand ziet, kunnen gevoelens ook niet echt hard gaan bedenk ik mij nu. Nou ja, misschien een idee om het te bespreken als je terug bent?
Hebben jullie ook Paiq? daar zit een fototoernooi functie in en het grappige is dat je daarvan ook gemiddelde scores krijgt op jouw foto's. Zo kan je zien welke foto goed of slecht scoort gemiddeld..erg leuk.

Kom ik op omdat ik een baard laat staan en paiq gebruik om te zien of dat goed of slecht is :)
ben ook hinge aan het proberen

Aanmelden gaat verrot..al je facebookdata eisen en vervolgens alsnog ook je telefoonnummer ter verificatie..zeg dat dan meteen stomme app..
beetje veel geklooi ook met die vragen instellen..is niet erg duidelijk totdat je wat andere profielen hebt gezien
6 foto's vrij veel inderdaad
afstand staat standaard op ammenooitnie..160 km ofzo..
instellingen wat je zoekt vraagt ie niet maar na het instellen krijg ik alsnog allemaal twintigers voor mijn neus..terwijl ik 35 tot 53 heb aangegeven.
In je profiel kun je voorkeuren instellen.
Dat pakte hij bij mij na enkele dagen ineens. De jonkies krijg ik dus niet meer.
tomcat schreef:
30-10-2019 14:20
Hebben jullie ook Paiq? daar zit een fototoernooi functie in en het grappige is dat je daarvan ook gemiddelde scores krijgt op jouw foto's. Zo kan je zien welke foto goed of slecht scoort gemiddeld..erg leuk.

Kom ik op omdat ik een baard laat staan en paiq gebruik om te zien of dat goed of slecht is :)
Dat verschilt denk ik nogal qua smaak een baard of niet zelfde als kaal of niet, maar ik snap wat je zegt van paiq. Ik heb het zelf ook en bij mij is één foto die redelijk wat beoordelingen ontvangt. Maar als ik het op tinder of happn gebruik dan levert het weinig likes op misschien in combinatie met andere foto's dat de dames afhaken, maar ik test wel is of daar de foto in de smaak valt.
qua dames is het aanbod op paiq wel gemiddeld wat minder dan op tinder of happn..gemiddeld ook wat ouder..andere doelgroep. Misschien daarom dat wat op paiq werkt niet altijd op apps werkt?
Lovestar schreef:
29-10-2019 16:27
Aaaaaah Tom :heart:
:hug:
katana87 schreef:
27-10-2019 16:50
Ik wil wel helpen met opeten :)
+1 :flirting:
ooitverlegen schreef:
26-10-2019 14:38
Je bent geen bartype...

Wat zijn die advertenties lang geleden!
J.M. 48j z.k.m. j.d. vano.g. voor een relatie. Omgeving 020
reacties onder nummer 4575y76
Julus schreef:
30-10-2019 15:36
In je profiel kun je voorkeuren instellen.
Dat pakte hij bij mij na enkele dagen ineens. De jonkies krijg ik dus niet meer.
Bij mij ging het na even uit- en weer inloggen ook beter. En eventueel op deal-breaker zetten.
tomcat schreef:
30-10-2019 15:53
qua dames is het aanbod op paiq wel gemiddeld wat minder dan op tinder of happn..gemiddeld ook wat ouder..andere doelgroep. Misschien daarom dat wat op paiq werkt niet altijd op apps werkt?
Helemaal mee eens, op paiq zitten niet altijd mijn types en dan niet alleen qua uiterlijk heel soms zit er iemand tussen waarvan ik denk ja, maar dan zien ze mij weer niet zitten voor de rest is het wel een grappig concept
Zoals het verleden gegaan is met mannen, heb ik geen vertrouwen dat het ooit nog wat wordt. Ik vind weinig mannen leuk, en lang niet zo veel mannen mij. Mijn leven zal zich nooit ontwikkelen tot een nieuwe levensfase. Het is werken, eten, slapen, af en toe wat leuks en herhalen. Er is geen samenzijn, er is geen steun, er is geen samen plezier maken, het is niet het fijne gevoel dat het iemand uitmaakt hoe laat je thuis bent. En ik wil ook geen seks meer met een andere man. Ik voel me vies dat ik voor nr. 26, 27, 28 de benen wijd moet doen i.p.v. eindelijk langere tijd samen te zijn met mijn man. Ik ben radeloos.
Alle reacties Link kopieren
Zou je kunnen bedenken wanneer je je niet meer vies zou voelen als je met een andere man het bed deelt Macarinata? Als je het leuk hebt met een man, je gesteund voelt en plezier maakt samen zou je bespreekbaar kunnen maken met hem hoe je je voelt over seks. Er zijn vast leuke mannen die rekening met je willen houden.
relaties/unhappy-single-samen-delen-we- ... ges/451953

Ik ben kapot na weer een dag vele zaken zien op vakantie, maar hier is ie dan toch: deel 2!
tomcat schreef:
30-10-2019 14:20

Ik heb ook Paiq en scoor gemiddeld een 7 :) Ik stop met Paiq, want het werkt niet zo voor mij.....Ik vind het prettiger om direct te kunnen zien of er mogelijk fysieke aantrekkingskracht is. Anders kosten die gesprekken tijd en energie. Besteed dat liever nuttiger :)

Haha. En wat zegt Paiq over (geen) baard?
joysjuhhh schreef:
01-11-2019 03:19
relaties/unhappy-single-samen-delen-we- ... ges/451953

Ik ben kapot na weer een dag vele zaken zien op vakantie, maar hier is ie dan toch: deel 2!
Jaaaaaaaaaaaa :cheer: Super tof dat je er eentje geopend heb, ondanks de vermoeidheid.
CU there!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven