Vakantieliefde
vrijdag 6 september 2019 om 17:30
Ik heb tijdens mijn vakantie een heel leuk meisje ontmoet. Wij gingen allebei mee op een groepsreis. We hebben dus al veel contact met elkaar gehad en het klikte wel tussen ons. Nu zou ik haar heel graag mee uit willen vragen. Het probleem is echter dat ik haar graag persoonlijk mee uit wil vragen, maar ik zie haar pas weer over een paar maanden tijdens de reünie van onze reis.
Zal ik deze paar maanden wachten om haar dan persoonlijk mee uit te vragen of moet ik geen tijd verspillen en haar via een berichtje mee uit vragen?
In het geval van een berichtje, hoe kan ik dit dan het beste aanpakken?
Zal ik deze paar maanden wachten om haar dan persoonlijk mee uit te vragen of moet ik geen tijd verspillen en haar via een berichtje mee uit vragen?
In het geval van een berichtje, hoe kan ik dit dan het beste aanpakken?
zaterdag 7 september 2019 om 12:42
29 jaar geleden heb ik mijn (ex) man ontmoet tijdens een vakantie bij groepsactiviteiten, was een klik maar hij was Fransman dus ik dach niet verder op ingaan want ik ga na een week toch weer naar NL. Wel adressen uitgewisseld, mobieltjes bestonden nog niet
. Twee dagen nadat ik thuis was, grote verrassing hij belde me op, of ik in de komende vakantie naar Frankrijk wilde komen en tot die tijd bellen en schrijven. Na heen en weer gereis tijdens mijn studie, ben ik naar Frankrijk vertrokken. We zijn 28 jaar samen geweest en hebben drie mooie dochters samen, maar als hij nooit contact had gelegd hadden we elkaar misschien nooit meer gezien dus ik zou zeggen Nee heb je, Ja kun je krijgen, stuur een berichtje en spreek gezellig wat af! Succes