Van daten naar (lat)relatie?

12-07-2018 15:47 55 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-07-2018 22:48
Reden: TO heeft een waarschuwing gehad voor het verwijderen van de OPeningspostngspost
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
burgos schreef:
12-07-2018 17:51
Hij weet dat jij dit niet wil,daarom houd hij er aan vast.
Hij wil gewoon geen relatie met je.
+100 want voor iemand die je heel leuk vindt maak je ruimte en tijd zolang er geen heel vreemde dealbreakers zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Over 3-4 jaar zijn zijn kinderen misschien wel niet meer thuis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
12-07-2018 18:08
+100 want voor iemand die je heel leuk vindt maak je ruimte en tijd zolang er geen heel vreemde dealbreakers zijn.
Helemaal mee eens.
Heel eerlijk, ik zou na huidige relatie in geval van einde relatie alleen nog willen lat-ten denk ik!
Ttroeteltje schreef:
12-07-2018 18:14
Heel eerlijk, ik zou na huidige relatie in geval van einde relatie alleen nog willen lat-ten denk ik!
Is echt heerlijk.
Ik onderschrijf dit. Latten is echt leuk. En het blijft een feestje als je elkaar dan weer ziet.
Ik lees nergens dat TO schrijft dat hij helemaal niet wil verhuizen, hij moet alleen binnen 20 minuten van zijn werk blijven.

TO, ik snap het probleem niet als ik eerlijk ben. Over een jaar of 3-4, als jullie aan samenwonen toe zijn, kunnen jullie prima ergens in het midden gaan wonen, zodat je allebei 15 minuten van jullie huidige woning/werk af zitten. Jouw kinderen zitten dan op het voortgezet onderwijs en dan is een half uur fietsen naar school echt niet abnormaal. En jouw huis is tegen die tijd ook zonder verlies te verkopen, waarschijnlijk zelfs met wat winst zodat je een leuk spaarcentje hebt.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Dreamchild schreef:
12-07-2018 18:32
Ik lees nergens dat TO schrijft dat hij helemaal niet wil verhuizen, hij moet alleen binnen 20 minuten van zijn werk blijven.

TO, ik snap het probleem niet als ik eerlijk ben. Over een jaar of 3-4, als jullie aan samenwonen toe zijn, kunnen jullie prima ergens in het midden gaan wonen, zodat je allebei 15 minuten van jullie huidige woning/werk af zitten. Jouw kinderen zitten dan op het voortgezet onderwijs en dan is een half uur fietsen naar school echt niet abnormaal. En jouw huis is tegen die tijd ook zonder verlies te verkopen, waarschijnlijk zelfs met wat winst zodat je een leuk spaarcentje hebt.
Hij wil niet latten. Dus zeker geen 3-4 jaar.

Wat ik me de hele tijd al afvraag, hoe ontstaat de grens tussen daten en een relatie? Dat gaat toch vanzelf?
Dreamchild schreef:
12-07-2018 18:32

volgens mij is het probleem dat hij zsm samen wil wonen en 'over een jaar of 3-4, als we aan samenwonen toe zijn' niet in zijn woordenboek staat (wat wel gewoon een heel gezonde manier van denken is, zeker aangezien er aan beide kanten kinderen zijn).
Nemaìn’ schreef:
12-07-2018 18:35
Hij wil niet latten. Dus zeker geen 3-4 jaar.

Wat ik me de hele tijd al afvraag, hoe ontstaat de grens tussen daten en een relatie? Dat gaat toch vanzelf?
is zijn geval denk ik wanneer 1 van de 2 partners bij de ander intrekt :proud:
ik vind het hel onrealistisch allemaal
Pinda-Kaas schreef:
12-07-2018 18:38
is zijn geval denk ik wanneer 1 van de 2 partners bij de ander intrekt :proud:
ik vind het hel onrealistisch allemaal
En vooral erg onaantrekkelijk.
Als hij inderdaad zo snel al wil samenwonen zou dat wel een afknapper zijn ja.... zo lang kennen ze elkaar nog niet, dus dan zou ik denken dat hij iemand zoekt die voor hem wil zorgen. Voor de vrouw van zijn leven zou hij echt wel een paar jaar willen wachten....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
.
anoniem_372808 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 21:35
99.62% gewijzigd
OliebolmetKrenten schreef:
12-07-2018 18:02
Ik vind dat hij wat water bij de wijn moet doen en niet zo moet forceren, ik vind het wel forcerend als hij zegt dat het niks kan worden als jullie niet gaan samenwonen, dat is eigenlijk gewoon dreigen. En ik erger me wel een beetje aan zijn idee dat een lat-relatie geen echte relatie is, klikt nogal ouderwets.
Het is geen dreigen, hij geeft aan wat belangrijk is voor hem. En hij wil geen latrelatie. Prima, dan is hij dus niet de man voor to. En to niet de vrouw voor hem. Just goed dat ze het hier nu al over hebben en ieder hun eigen weg kunnen gaan.
Annelleke schreef:
12-07-2018 19:52
Het is geen dreigen, hij geeft aan wat belangrijk is voor hem. En hij wil geen latrelatie. Prima, dan is hij dus niet de man voor to. En to niet de vrouw voor hem. Just goed dat ze het hier nu al over hebben en ieder hun eigen weg kunnen gaan.
Dat is het wel.
Als hij er volwassen mee omgaat zegt hij dat dit niet is zoals hij een relatie ziet en verbreekt hij het contact ipv zo te manipuleren.
Hij manipuleert idd. Hij twijfelt, maar duikt wel haar bed in. Niet netjes.
niveasoft schreef:
12-07-2018 20:57
Hij manipuleert idd. Hij twijfelt, maar duikt wel haar bed in. Niet netjes.
Dus als je twijfelt mag je het niet meer leuk hebben samen?
Nemaìn’ schreef:
12-07-2018 20:51
Dat is het wel.
Als hij er volwassen mee omgaat zegt hij dat dit niet is zoals hij een relatie ziet en verbreekt hij het contact ipv zo te manipuleren.
Wat is dan de dreiging? Ze zijn nog aan het daten, de tijd bij uitstek om te twijfelen terwijl je met elkaar omgaat.
Annelleke schreef:
12-07-2018 21:19
Dus als je twijfelt mag je het niet meer leuk hebben samen?
Als je weet dat de ander een lat-relatie wil en je weet dat jij het niet wil en gaat lopen emmeren over dat ze een huis heeft gekocht en hij niet meer weet of hij het dan nog wel ziet zitten en blabla manipuleer je de boel.
Als je eerlijk bent maak je er gewoon een einde aan.
Annelleke schreef:
12-07-2018 21:20
Wat is dan de dreiging? Ze zijn nog aan het daten, de tijd bij uitstek om te twijfelen terwijl je met elkaar omgaat.
Als een eigen huis nu al onoverkomelijk is maak je het gewoon uit. Juist na een paar dates ga je niet verder met iemand die een andere visie op een relatie heeft.
Nemaìn’ schreef:
12-07-2018 21:22
Als je weet dat de ander een lat-relatie wil en je weet dat jij het niet wil en gaat lopen emmeren over dat ze een huis heeft gekocht en hij niet meer weet of hij het dan nog wel ziet zitten en blabla manipuleer je de boel.
Als je eerlijk bent maak je er gewoon een einde aan.
Hij is eerlijk, hij weet niet of hij het ziet zitten.
Annelleke schreef:
12-07-2018 21:53
Hij is eerlijk, hij weet niet of hij het ziet zitten.
Denk je daar over na ipv te wippen.

Maar de OP is weer weg,
Oh, deze keer had ik het niet zien aankomen. Toch beter opletten.
Waarom haal je nou alles weg? Dat komt over als een dikke middelvinger naar alle reageerders. Heb ik voor niks mee zitten denken.
Echt, dat is zo onbeschoft.
niveasoft schreef:
13-07-2018 08:15
Waarom haal je nou alles weg? Dat komt over als een dikke middelvinger naar alle reageerders. Heb ik voor niks mee zitten denken.
Echt, dat is zo onbeschoft.
Ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven