Van daten naar (lat)relatie?
vrijdag 13 juli 2018 om 09:16
Sorry om te verwijderen. Ik apprecieer jullie reacties heel erg!!
Het is nogal persoonlijk en wou niet dat iemand die ik ken op mijn verhaal kon terecht komen door te googlen...
Ondertussen hebben we afgesproken dat we het alletwee een aantal dagen gaan laten bezinken. Ik twijfel, hij twijfelt ook enorm sinds hij mij beter heeft leren kennen en wil wat tijd voor zichzelf of hij zijn eerste gedacht opzij kan zetten om er toch voor te gaan en dan eerst te latten.
Hij is zeker geen boeman hoor. Hij is heel lief, open, maar o zo intens, dus wat tijd nemen voor mezelf is ook niet slecht.
Het is nogal persoonlijk en wou niet dat iemand die ik ken op mijn verhaal kon terecht komen door te googlen...
Ondertussen hebben we afgesproken dat we het alletwee een aantal dagen gaan laten bezinken. Ik twijfel, hij twijfelt ook enorm sinds hij mij beter heeft leren kennen en wil wat tijd voor zichzelf of hij zijn eerste gedacht opzij kan zetten om er toch voor te gaan en dan eerst te latten.
Hij is zeker geen boeman hoor. Hij is heel lief, open, maar o zo intens, dus wat tijd nemen voor mezelf is ook niet slecht.
vrijdag 13 juli 2018 om 09:36
Als je niet wil dat dit op het internet te vinden is, moet je niet op een openbaar forum posten. En zo herkenbaar was het allemaal niet, het enige wat we weten is dat jullie 30 minuten uit elkaar wonen.
Door alles te wissen heb je grote kans dat je bij een volgend topic helemaal geen nuttige reacties krijgt. To's die hun OP én al hun reacties wissen, daar besteden een hoop mensen liever geen tijd aan.
Succes er maar mee.
Door alles te wissen heb je grote kans dat je bij een volgend topic helemaal geen nuttige reacties krijgt. To's die hun OP én al hun reacties wissen, daar besteden een hoop mensen liever geen tijd aan.
Succes er maar mee.
vrijdag 13 juli 2018 om 09:38
Ik kan gewoon denken en wippen, het een sluit het ander niet uit. Wippen is gewoon een fijne activiteit. Vind je dat hij ook niet een maaltijd met haar mag delen, of wandelen, of andere leuke dingen mag doen terwijl hij denkt?
zaterdag 14 juli 2018 om 17:42
Als je weet dat je geen relatie wil, of twijfelt en je wel weet dat de ander dat wel wil en je blijft gewoon wippen vind ik dat niet zo netjes nee.
zaterdag 14 juli 2018 om 18:00